ваше казино заблокувало мій рахунок із моїм виведенням коштів у ньому. ваше казино є шахрайством
your casino has blocked my account with my withdrawal in it your casino is a scam
Вони щойно знову сказали мені в lovechat, що моє вилучення заплановано на сьогодні.
They just told me in lovechat again, my withdrawal is scheduled for today.
Це справді чудова новина.
Але я не думаю, що ви продовжите там грати зараз. Ви будете?
That is great news indeed.
I don't think you will continue playing there now, though. Will you?
Ви маєте на увазі Кінбет, так? Я не знаю, чому ви сказали «ваше казино», але неважливо.
Подивимося, як воно вийде і у вас. Інші пишуть, що вони отримали гроші, тож, сподіваюся, скоро так буде і у вас.
You mean Kinbet, right? I'm not sure why you said "your casino," but never mind.
Let's see how it will go for you as well. Others write that they got the money, so hopefully it will be your case as well soon.
Я не можу увійти до свого облікового запису, щоб побачити, що відбувається з моїм виведенням коштів, оскільки ваш підроблений сайт заблокував мій обліковий запис
I can’t log into my account to see what’s going on with my withdrawal because your fake site blocked my account
Сподіваємось, наша група розгляду скарг зможе зв’язатися з цим казино, щоб вони могли розслідувати всю ситуацію. Тільки тоді ми дізнаємося, що саме сталося.
Hopefully our complaint team will be able to get in touch with this casino so they can investigate the whole situation. Only then will we learn what exactly happened.
добрий вечір
Я зняв 200 євро з цієї компанії (kinbet) у понеділок, 10 лютого, і ще раз зняв 250 євро у вівторок, 11 лютого, і мої запити все ще розглядаються до сьогодні, 19 лютого. У чаті вони повідомляють мені, що запити на зняття коштів обслуговуються в порядку пріоритету, і коли я згадую їм, що у ваших умовах ви пишете, що обслуговуєте їх протягом 3 робочих днів, вони закривають мене. Чи є ризик, що я ніколи не отримаю свої гроші? Чи чули ви, щоб ця компанія платила навіть із запізненням?
Good evening,
I made a withdrawal of 200 euros from this company (kinbet) on Monday 10/2 and another withdrawal of 250 euros on Tuesday 11/2 and my requests are still under review until today 19/2. In the live chat they inform me that withdrawal requests are served in order of priority, and when I mention to them that in your terms you write that you serve them within 3 business days they close me. Is there a risk that I will never get my money? Have you heard of this company paying even late?
Καλησπέρα,
Στη συγκεκριμένη εταιρία (kinbet) έκανα την Δευτέρα 10/2 ανάληψη 200 ευρώ και την Τρίτη 11/2 ανάληψη ακόμα 250 ευρώ και τα αιτήματα μου είναι ακόμα υπό εξέταση μέχρι και σήμερα 19/2. Στο live chat με ενημερώνουν ότι τα αιτήματα αναλήψεων εξυπηρετούνται κατά σειρά προτεραιότητας, κι όταν τους αναφέρω ότι στους όρους σας γράφετε ότι τα εξυπηρετείτε εντός 3 εργάσιμων ημερών με κλείνουν. Υπάρχει κίνδυνος να μην πάρω ποτέ τα λεφτά μου? Έχετε ακούσει για την συγκεκριμένη εταιρία να πληρώνει έστω και καθυστερημένα?
Привіт, я спробував перевірити казино, і у нас є скарги, подібні до ваших. Майже всі вони були вирішені, тому я б досить позитивно ставився до цього казино, хоча все може змінитися, тому я не хочу нічого обіцяти на 100%.
Однак казино не повідомило вам абсолютно нічого про ваші зняття?
Hello, I tried to check the casino and we have some complaints with them similar to yours. They were almost all resolved so I would be quite positive about this casino although things can change so I don't want to promise anything 100%.
However, the casino has told you absolutely nothing about your withdrawals?
Я знову розмовляв з ними сьогодні, я сказав їм, що згідно з правилами ви повинні перевірити запит на зняття коштів протягом 3 днів, але минуло 10 днів, вони знову сказали мені не хвилюватися і що фінансовий відділ робить усе, щоб запропонувати найкращі послуги. Я сказав їм, що вони надають не найкращі послуги, а найгірші, і я хотів би, щоб ви сказали мені, скільки мені ще чекати. Вони відповіли, що не знають коли, а потім поклали мені трубку.
I spoke to them again today, I told them that according to the rules you should check the withdrawal request in 3 days but it has been 10 days, they told me again not to worry and that the financial department is doing everything to offer the best services. I told them that what they are doing is not the best services but the worst and I would like you to tell me how long I still have to wait. They replied that they do not know when and then hung up on me.
Μίλησα πάλι σήμερα μαζί τους, τους ανέφερα ότι βάση κανόνων θα έπρεπε να ελέγξετε το αίτημα ανάληψης σε 3 μέρες αλλά έχουν περάσει 10 μέρες, μου είπαν πάλι μην ανησυχειτε και οτι το οικονομικό τμήμα κάνει τα πάντα για να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Τους ανέφερα ότι αυτό που κάνουν δεν είναι οι καλύτερες υπηρεσίες αλλά οι χειρότερες και θα ήθελα να μου πείτε πόσο καιρό πρέπει να περιμένω ακόμα. Μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν πότε και μετά με έκλεισαν.
Я також хотів би додати до того, що ви сказали, що ми даємо казино рівно два тижні, щоб заплатити гравцям. Гадаю, я не хотів би й далі чути те саме й не мати грошей, тож якщо ви перевищите цей час, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо допомогти вам зі скаргою.
Думаєш, ти зможеш ще трохи протриматися?
I would also like to add to what you said that we give casinos exactly two weeks to pay players. I guess I wouldn't want to keep hearing the same thing and not have any money, so if you exceed this time, definitely let me know and we will try to help you with a complaint.
Do you think you can hold out a little longer?
Звичайно, я можу почекати, без проблем.
дякую
Of course I can wait, no problem.
Thanks
Привіт, я чекаю на поточні платежі з 10 лютого.
Служба підтримки каже, що все обробляється в порядку, і мені не варто хвилюватися.
Hey, I've been waiting for ongoing payments since February 10th.
Support says everything is being processed in order and I shouldn't worry.
Hey, ich warte seit dem 10.02. auf laufende Auszahlungen.
Laut Support wird alles der Reihe nach bearbeitet, und ich soll mir keine Sorgen machen.
Просто історія про те, як я отримав гроші, які я виграв... По-перше, я не отримав гроші на свій рахунок.
Я не сподіваюся коли-небудь побачити ці гроші.
Казино - це шахрайство в моїх очах
Just the story of how I came into possession of the money I won... I didn't get the money into my account to begin with.
I don't expect to ever see this money.
The casino is a scam in my eyes
Alleine die Geschichte wie ich zu meinem gewonnenen Geld gekommen bin… Hatte das Geld von vorne rein nicht auf mein Guthaben bekommen.
Ich rechne nicht damit, diese Geld jemals zu sehen.
Das Casino ist ein Scam in meinen Augen
Привіт, я чекаю на поточні платежі з 10 лютого.
Служба підтримки каже, що все обробляється в порядку, і мені не варто хвилюватися.
Hey, I've been waiting for ongoing payments since February 10th.
Support says everything is being processed in order and I shouldn't worry.
Hey, ich warte seit dem 10.02. auf laufende Auszahlungen.
Laut Support wird alles der Reihe nach bearbeitet, und ich soll mir keine Sorgen machen.
Я бачу, що ви обидва перебуваєте в абсолютно однаковій ситуації, тому те, що я написав раніше гравцеві, з яким ви спілкуєтесь, також стосується вас. Якщо це єдина причина, з якої казино вам надіслало лист, і ви не отримаєте грошей через 14 днів, я б точно подав скаргу.
що ти кажеш
I see that both of you are in exactly the same situation and therefore what I wrote before to the player with whom you are writing also applies to you. If this is the only reason the casino wrote to you and you won't have your money in 14 days, I would definitely open a complaint.
What do you say?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.