ГоловнаФорумКазиноKinbet - Виплата максимум 500 євро кожні 2 тижні.

Kinbet - Виплата максимум 500 євро кожні 2 тижні. (Сторінка 3)

 від motzko159
|
2 893 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4

З понеділка по п'ятницю виплачують тільки*


Я легко дратував їх 100 разів у чаті

Автоматичний переклад.

Я, звичайно, не представник, я також скаржився на це казино тут

Автоматичний переклад.
Romi

ваше казино заблокувало мій рахунок із моїм виведенням коштів у ньому. ваше казино є шахрайством

Автоматичний переклад.

Вони щойно знову сказали мені в lovechat, що моє вилучення заплановано на сьогодні.


Автоматичний переклад.

Що ви маєте на увазі під вибором нитки? Що саме я повинен зробити? Дякуємо за допомогу

Автоматичний переклад.

Щоб вибрати, чи хочете ви продовжити цю тему тут, у цій, чи іншу тут 👈.

Автоматичний переклад.
frb5x2cjht

Це справді чудова новина.

Але я не думаю, що ви продовжите там грати зараз. Ви будете?

Автоматичний переклад.

ваше казино заблокувало мій рахунок із моїм виведенням коштів у ньому. ваше казино є шахрайством

Автоматичний переклад.

Ви маєте на увазі Кінбет, так? Я не знаю, чому ви сказали «ваше казино», але неважливо.

Подивимося, як воно вийде і у вас. Інші пишуть, що вони отримали гроші, тож, сподіваюся, скоро так буде і у вас.


Автоматичний переклад.

Вони щойно знову сказали мені в lovechat, що моє вилучення заплановано на сьогодні.


Автоматичний переклад.

чудово Щоразу, коли у вас буде оновлення, напишіть нам.

Автоматичний переклад.
Romi

Я не можу увійти до свого облікового запису, щоб побачити, що відбувається з моїм виведенням коштів, оскільки ваш підроблений сайт заблокував мій обліковий запис

Автоматичний переклад.
Fishking12

Сподіваємось, наша група розгляду скарг зможе зв’язатися з цим казино, щоб вони могли розслідувати всю ситуацію. Тільки тоді ми дізнаємося, що саме сталося.

Автоматичний переклад.

добрий вечір

Я зняв 200 євро з цієї компанії (kinbet) у понеділок, 10 лютого, і ще раз зняв 250 євро у вівторок, 11 лютого, і мої запити все ще розглядаються до сьогодні, 19 лютого. У чаті вони повідомляють мені, що запити на зняття коштів обслуговуються в порядку пріоритету, і коли я згадую їм, що у ваших умовах ви пишете, що обслуговуєте їх протягом 3 робочих днів, вони закривають мене. Чи є ризик, що я ніколи не отримаю свої гроші? Чи чули ви, щоб ця компанія платила навіть із запізненням?

Автоматичний переклад.
skoliosp

Привіт, я спробував перевірити казино, і у нас є скарги, подібні до ваших. Майже всі вони були вирішені, тому я б досить позитивно ставився до цього казино, хоча все може змінитися, тому я не хочу нічого обіцяти на 100%.

Однак казино не повідомило вам абсолютно нічого про ваші зняття?

Автоматичний переклад.

Я знову розмовляв з ними сьогодні, я сказав їм, що згідно з правилами ви повинні перевірити запит на зняття коштів протягом 3 днів, але минуло 10 днів, вони знову сказали мені не хвилюватися і що фінансовий відділ робить усе, щоб запропонувати найкращі послуги. Я сказав їм, що вони надають не найкращі послуги, а найгірші, і я хотів би, щоб ви сказали мені, скільки мені ще чекати. Вони відповіли, що не знають коли, а потім поклали мені трубку.

Автоматичний переклад.
skoliosp

Я також хотів би додати до того, що ви сказали, що ми даємо казино рівно два тижні, щоб заплатити гравцям. Гадаю, я не хотів би й далі чути те саме й не мати грошей, тож якщо ви перевищите цей час, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо допомогти вам зі скаргою.

Думаєш, ти зможеш ще трохи протриматися?

Автоматичний переклад.

Звичайно, я можу почекати, без проблем.

дякую

Автоматичний переклад.

Привіт, я чекаю на поточні платежі з 10 лютого.


Служба підтримки каже, що все обробляється в порядку, і мені не варто хвилюватися.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Так само я чекаю з 10 лютого.

Автоматичний переклад.

Просто історія про те, як я отримав гроші, які я виграв... По-перше, я не отримав гроші на свій рахунок.

Я не сподіваюся коли-небудь побачити ці гроші.

Казино - це шахрайство в моїх очах

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт, я чекаю на поточні платежі з 10 лютого.


Служба підтримки каже, що все обробляється в порядку, і мені не варто хвилюватися.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви обидва перебуваєте в абсолютно однаковій ситуації, тому те, що я написав раніше гравцеві, з яким ви спілкуєтесь, також стосується вас. Якщо це єдина причина, з якої казино вам надіслало лист, і ви не отримаєте грошей через 14 днів, я б точно подав скаргу.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Згоден, почекаю до понеділка.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я теж чекаю. дякую

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого