Ви вже отримали виплату? У мене там велика сума, але нічого не відбувається… хтось уже отримав?
Have you received a payout yet? I have a large sum in there and nothing is happening… has anyone received one yet?
Hast du inzwischen eine Auszahlung erhalten ich habe eine größere Summe drin und es geschieht nichts… hat irgendwer schon eine erhalten?
Це казино є шахрайством. У мене було виведено 1400, і після кількох місяців спроб мій обліковий запис заблоковано без жодної причини, єдиною причиною було шахрайство на фальшивому сайті
This casino is a scam I had 1400 in withdrawal and after months trying now my account is blocked for no reason only reason was it’s a fake site scam
Я бачив вашу скаргу та те, що наша команда вже працює над нею, тому, сподіваюся, незабаром ми отримаємо відповіді.
Ви все ще спілкуєтеся з казино чи взагалі ні?
I saw your complaint and that our team is already working on it, so hopefully we'll get some answers soon.
Are you still in touch with the casino, or not at all?
Якби хоч у понеділок виплатили, але я сумніваюся .. будемо сподіватися
Чи можете ви повідомити мене, якщо отримаєте виплату?
If they would at least pay out on Monday, but I doubt it .. let's hope
Can you let me know if you receive a payout?
Wenn sie wenigstens am Montag dann auszahlen würden, aber ich bezweifle es .. hoffen wir
kannst du mir mitteilen falls du eine Auszahlung erhalten solltest ?
Казино зупиняється, виплата просто не обробляється. Короткий варіант. Я вважаю, що це шахрайство
Casino is stalling, payout is simply not processed. Short version. I think this is fraud
Casino hält mich hin, Auszahlung wird einfach nicht bearbeitet. Kurz Fassung. Ich glaube das ist Betrug
привіт
Чи можу я дізнатися, як довго ви чекали? Я бачив багато публікацій, але не міг знайти цю деталь. Вибачте, якщо я це пропустив, звичайно. Коли ви говорите, що казино зависає, чи ви маєте на увазі конкретну інформацію? Мені здається, що інші гравці також стикалися із затримками, тому, на жаль, має сенс, що всі виплати затримано. Але я точно хотів би знати подробиці.
Hi,
May I know how long you have been waiting, please? I saw lots of posts but could not find this detail. Sorry if I missed that, of course. When you say the casino is staling, are you taking about concrete information? To me, it seems like other players have been experiencing delays too, so sadly, it makes sense that all payouts have been delayed. But I'd definitely love to know the details.
Привіт, Радко, казино щойно повідомило мені, що виведення було оброблено, але я все ще можу скасувати обидва. Так це неправда? Ви коли-небудь чули, щоб хтось отримував гроші з цього казино???
Hi Radka, the casino just told me the withdrawal has been processed, but I can still cancel both. So that's not true? Have you ever heard of anyone receiving their money from this casino???
Hallo Radka, soeben hat mir das Casino gesagt die Auszahlung wurde bearbeitet, aber ich kann immer noch beide stornieren. Das stimmt also nicht? Haben Sie schon mal mitbekommen das jemand von diesem Casino sein Geld erhalten hat???
Тепер вони стверджують, що я маю лише одну виплату, хоча обидві видно в системі.
They now claim that I only have one payout even though both are visible in the system.
Sie behaupten auch inzwischen ich hätte nur eine Auszahlung obwohl beide im System zu sehen sind.
Хтось отримав виплату за цей час? Казино стає все більш підозрілим. Завжди є нові заяви.
Has anyone received a payout in the meantime? The casino is becoming more and more suspicious. There are always new statements.
Hat jemand inzwischen eine Auszahlung bekommen? Das Casino wird immer suspekter. Immer neue Aussagen.
Точно те ж саме сталося і зі мною. Підтримка просто бреше. Спочатку вони сказали, що це підтверджено і буде надіслано сьогодні, після того, як я сказав, чому ти брешеш? Підрахунок все ще не на тій же точці, просто знову було оголошення про макрос.
Exactly the same thing happened to me. The support is simply lying. First they said it was confirmed and would be sent out today, after I said, why are you lying? The count is still not at the same point, there was just a macro announcement again.
Genau das gleiche bei mir. Der Support lügt einfach.. Erst hies es es wurde bestatigt und geht heute raus, nachdem ich sagte, warum lügen Sie? Die Zshlung steht immer nich am gleichen Punkt kam wieder nur eine Makro-Ansage.
Сподіваюся, через скаргу ми отримаємо свої гроші
I hope that we will get our money through the complaint
ich hoffe das wir über die Beschwerde unser Geld erhalten
У kingmaker виплати зазвичай приходять через кілька тижнів, що дає мені надію
At kingmaker, payouts usually come after several weeks, which gives me hope
Bei kingmaker kommt es meistens aber nach mehreren Wochen zu Auszahlungen das macht mir Hoffnung
Я хотів би запитати вас, чи можете ви вибрати лише одну тему, щоб ми могли далі обговорювати це ваше питання. Я вже відповів вам тут . Тоді наші адміністратори не можуть встигати за такою кількістю публікацій.
I would like to ask you if you can please choose only one thread so we can discuss this issue of yours any further. I already replied to you here. It is not possible for our administrators to keep up with so many posts then.
Що ви маєте на увазі під вибором нитки? Що саме я повинен зробити? Дякуємо за допомогу
What do you mean by selecting a thread? What exactly do I have to do? Thanks for the help
Wie meinen Sie einen Thread auswählen? Was muss ich genau tun. Danke für die Hilfe
Мою виплату оброблено та надійшло
My payout has been processed and arrived
Meine Auszahlung ist bearbeitet wurden um kam an
божевільний. Вони сьогодні не працюють, тож як ти можеш це мати??
Ви, мабуть, представник..
Crazy. They are not working today so how can you have it??
I guess you are a respresentative..
Вони завжди кажуть, що не працюють з понеділка по п’ятницю, але я щойно отримав електронний лист із повідомленням, що він надійшов😀. Тим не менш, це казино - катастрофа
They always say they don't work Monday to Friday but I just got an email saying it arrived😀. Nevertheless, this casino is a disaster
Sie sagen immer Mo-Fr arbeiten sie nicht aber soeben kam eine Mail das sie ankam😀. Trotzdem ist dieses Casino eine Katastrophe
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.