Я розумію, що ви розчаровані, і я вам співчуваю, тому що це, звичайно, нелегка ситуація. Звичайно, неприємно бачити, що казино не відповідає, коли на кону ваші гроші.
Щодо страху грати в іншому казино, я б так само ставився. Особисто я б не грав у казино, навіть якби воно було не знаю наскільки чудовим, тому що для мене це марна трата грошей. Однак завжди проведіть певне дослідження перед тим, як вкладати гроші, щоб дізнатися, що відбувається, щоб максимально знизити ризик виникнення такої ситуації. Ось що я можу порекомендувати.
Однак я не рекомендую грати на гроші, тому що ви можете їх втратити, і це вам не допоможе. Зачекайте, щоб побачити, як закінчаться ваші відкриті скарги, і чи зможемо ми зв’язатися з казино. Чи можливо це?
I understand that you are frustrated and I sympathize with you because this is certainly not an easy situation. It's certainly not nice to see the casino not responding when it's your money at stake.
As for being afraid to play at another casino, I would be the same way. I personally wouldn't play in a casino even if it was I don't know how great because it's a waste of money for me. However, always do some research before you go to deposit money to find out what's going on, so that you can reduce the risk of such a situation occurring as much as possible. That's what I can recommend.
However, I don't recommend playing with the money because it's possible you'll lose it and it won't help you in the end. Wait to see how your open complaints turn out and if we can get in touch with the casino. Would that be possible?
Автоматичний переклад.