Привіт, чи є у вас проблеми зі зняттям коштів? Чи можу я запитати, яке це казино? Чи можете ви описати ситуацію трохи докладніше, щоб я мав кращий огляд?
Hi, do you have any problem with the withdrawals ? May I ask what casino is it ? Can you describe the situation a bit more so I have a better overview ?
Привіт, я подав скаргу про затримку виведення коштів більше 6 тижнів. Ви запитували у мене додаткову інформацію. Але я не міг надіслати це через вас. Я надіслав його електронною поштою вчора, чи він дійде до вас таким чином? Тетяна,
Hello, I filed a complaint about the delay in withdrawal of funds for more than 6 weeks. You asked me for additional information. But I could not send it through you. I sent it by email yesterday, will it reach you this way? Tatyana,
Здравствуйтея подавала жалобу на задержку вывода средств более 6 недель.Вы у меня попросили дополнительную информацию.Но я не смогла ее отправить через вас.Я отпрвила на электроннуюпочту вчера,она дойдет до вас таким образом?Татьяна,
Привіт! Я бачу, що ви подали скаргу на казино, і я вважаю, що це правильний крок, оскільки це триває вже 6 тижнів. Що стосується додаткової інформації, ви маєте на увазі вашу скаргу, подану до нас? У чому твоя проблема, що ти не можеш відповісти Ніку? На яку електронну адресу ви надіслали інформацію?
Дайте мені знати, щоб я мав кращий огляд ситуації.
Hi, I see you have filed a complaint against the casino, which I think is the right step since it has been going on for 6 weeks. As far as additional information is concerned, do you mean to your complaint filed with us ? What's your problem that you can't answer Nick ? What email did you send the information to ?
Let me know so that I have a better overview of the situation.
Мені не заплатили, а підтримки на платформі немає
They didn't pay me and there is no support on the platform
Eles não me pagaram é nem tem mas suporte na plataforma
У мене ніколи не було проблем із panda5, але тепер у них дві мої виплати
I never had any problems with panda5 but now they have two of my withdrawals
Com o panda5 nunca tive problemas mas agora eles estão com dois saques meus
Привіт, було б непогано, якби ви зібрали інформацію в одній публікації, щоб було зрозуміліше. Отже, з того, що я бачу, це два казино. Panda05 і Bizgo777 .
Щодо казино Panda05, як довго триває ситуація, коли ви не можете зняти свої гроші? Чи знімали ви гроші в минулому, коли казали, що ніколи не мали проблем із цим казино?
Щодо казино Bizgo777, ви отримали перші два зняття чи ще ні? Я помітив, що у вас також є скарги на це казино, тому наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію. Чи повідомило казино також якусь причину, чому у вас ще два незавершені зняття коштів?
Дай мені знати
Hi, it would be nice if you arranged the information in one post to make it clearer. So it's two casinos from what I can see. Panda05 and Bizgo777.
As for Panda05 casino, how long has the situation lasted that you can't withdraw your money ? Have you withdrawn in the past when you say you never had problems with this casino ?
Regarding Bizgo777 Casino, have you received the first two withdrawals or not yet ? I noticed that you also have a complaint against this casino, so our team will try to help you resolve your situation. Did the casino also say any reason why you still have two more withdrawals pending ?
Let me know
Казино не має підтримки, і вони поки що мені нічого не кажуть, повтор вдалий, і вони не хочуть платити
The casino has no support and they don't tell me anything so far, the rellover is successful and they don't want to pay
O cassino não tem suporte é eles não me informa nada até agora fia o rellover éobtive sucesso eles que não querem paga
Так, я помітив, ви вже надіслали ці знімки екрана. Чи намагалися ви зв’язатися з казино електронною поштою, якщо вона є, оскільки ви сказали, що чату в реальному часі немає? Але наразі казино не відповіло на вашу скаргу, і я сподіваюся, що вони зроблять це якомога швидше.
Що стосується казино Panda05, ви також можете подати скаргу на нього - просто виберіть - Я не знаю казино, оскільки ми все ще не маємо його в нашій базі даних, і напишіть в огляді, що це казино Panda05.
Дайте мені знати, якщо вам вдасться або вам потрібна допомога.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Так, я помітив, ви вже надіслали ці знімки екрана. Чи намагалися ви зв’язатися з казино електронною поштою, якщо вона є, оскільки ви сказали, що чату в реальному часі немає? Але наразі казино не відповіло на вашу скаргу, і я сподіваюся, що вони зроблять це якомога швидше.
Що стосується казино Panda05, ви також можете подати скаргу на нього - просто виберіть - Я не знаю казино, оскільки ми все ще не маємо його в нашій базі даних, і напишіть в огляді, що це казино Panda05.
Дайте мені знати, якщо вам вдасться або вам потрібна допомога.
Yes I notice, you already sent these screenshots. Have you tried to contact the casino by email if they have one, since you say there is no live chat ? But so far the casino has not responded to your complaint and I hope they will do so as soon as possible.
Regarding the Panda05 casino, you can file a complaint against that as well - just select- I don't know the casino, as we still don't have it in our database, and write in the overview that it is the Panda05 casino.
Let me know if you succeed or need help.
Так, я намагався кілька разів безуспішно
Yes, I tried several times without success
Sim tentei várias vezes sem sucesso
Ви все ще граєте в казино чи просто чекаєте виведення коштів?
Однак я бачу, що ви вже встигли подати скаргу на це казино Panda05, тому давайте подивимося, чого наша команда дійде в обох випадках. Поки що доведеться почекати.
Are you still playing in the casino or are you just waiting for withdrawals ?
However, I see that you have already managed to file a complaint against this casino Panda05, so let's see where our team gets in both cases. For now it will be necessary to wait.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.