Привіт,
дякую, іноді для цього справді потрібно лише кілька днів. 🙂
Hello,
thank you, sometimes it truly needs just a few days. 🙂
тепер раптом заговорили про голландські Антильські острови.
ти знав, що я там не живу. Марк також є VIP-менеджером. Я щойно отримав приватний електронний лист із тією ж історією.
З повагою,
Дейв
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
тепер раптом заговорили про голландські Антильські острови.
ти знав, що я там не живу. Марк також є VIP-менеджером. Я щойно отримав приватний електронний лист із тією ж історією.
З повагою,
Дейв
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
Це точно матеріал для вашої скарги - перешліть його Крістіні, будь ласка!
This is definitely material for your compaint - forward it to Kristina, please!
Ви можете пояснити? Нам не потрібні співробітники казино для завершення огляду казино.
Зайве казати, що я не знаю, що має на увазі VIP-менеджер, кажучи, що вони не мають до нас нічого спільного.
Мабуть, це найкраще, враховуючи, що рейтинг казино майже нульовий . 🤔
Can you explain? We do not need the casino employees to complete the casino review.
Needless to say, I have no idea what the VIP manager means by saying they have nothing to do with us.
It is probably for the best considering the casino has almost zero rating. 🤔
Привіт Радка
Я надіслав його Крістіні, можливо, мою претензію можна розглянути. Нещодавно Томас запитав у мене всю інформацію про азартні ігри, яку я мав надіслати йому, але більш ніж радий навести аргументи. Тому що моя скарга ще не видана … гуру
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Радка, я хочу подати скаргу,
але я зрозумів, що ця captha не працює?????
З повагою ,
Віл надіслав скріншот ( але це не казино gambli .. але це те саме повідомлення.
з повагою, Дейв
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
ось доказ того, що вони навіть запропонували мені бонус у розмірі 50 євро… євро, яке вони не використовують як валюту на Голландських Антильських островах…..
over here the evidence that they even offered me a €50 bonus ….euro they don’t use as currency at Dutch Antilles…..
Привіт Радка
Я надіслав його Крістіні, можливо, мою претензію можна розглянути. Нещодавно Томас запитав у мене всю інформацію про азартні ігри, яку я мав надіслати йому, але більш ніж радий навести аргументи. Тому що моя скарга ще не видана … гуру
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
привіт
Наскільки я бачу, скаргу не просто створено, але й закрито тим часом:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Hey there.
As far as I can see the complaint has not just been created but also closed in the meantime:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Привіт.
Жоден із ваших дописів не було видалено згідно з нашою системою, тож, можливо, поясніть свою стурбованість, будь ласка? Я хотів би вам допомогти, але зараз, мабуть, не розумію суті. 🤔
Hello.
None of your posts were deleted according to our system so, could perhaps explain your concern, please? I'd like to help you, but I'm probably lacking the point at the moment. 🤔
Радка, я хочу подати скаргу,
але я зрозумів, що ця captha не працює?????
З повагою ,
Віл надіслав скріншот ( але це не казино gambli .. але це те саме повідомлення.
з повагою, Дейв
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
Треба сказати, що ви створюєте неабиякий безлад, публікуючи незвичайну кількість дописів щодня там, де вони не належать. 🙂
Чи можете ви спробувати знайти потрібну тему за допомогою панелі пошуку, щоб зробити форум легкою навігацією та більш організованим для інших? Я майже благаю вас.
Я щиро сподіваюся, що ви зрозумієте, що я маю на увазі:
Якщо у вас проблеми з Recaptcha, вирішіть проблему тут, наприклад:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Додайте скріншоти або більш детальне пояснення проблеми.
Чи можете ви зробити для мене обидва? 🙂
I must say you're creating quite a mess by posting an unusual amount of posts daily somewhere they don't belong. 🙂
Can you try to find the proper thread by using the search bar in order to keep the forum easy to navigate and more organized for others, please? I'm almost begging you.
I truly hope you'll catch my meaning:
If you struggle with Recaptcha, please address the issue here for example:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Add screenshots or a more thorough explanation of the issue.
Can you do both for me? 🙂
Так, з recaptha я боровся… тому це стало безладом…. Тож я не міг написати одне довге повідомлення… Але знову ж таки, моя точка зору також зрозуміла ... Я продовжу з Laywer сам.
так що ви можете видалити всі непотрібні листи.
моя точка зору! Вони прийняли мене з самого початку як голландського гравця...
кінець
Yes with recaptha I was struggling… that’s why it became a mess …. So I couldn’t make one long mail …. But again my point is also clear … I will continue with a Laywer myself .
so you can delete all unnecessary mails .
my point ! They accepted me from the beginning as a Dutch player …
the end
В порядку. Я думаю, дякую за ваш внесок.
Добре!
Ok. Thank you for your contribution, I guess.
Be well!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.