Привіт Дейв,
Чи можу я попросити вас надати посилання на казино? Я хотів би це перевірити.
Ви помітили, що у нас є спеціальна тема для пропозицій гравців? 😉 Не соромтеся повідомляти нам про будь-яке казино, якого ви не знайшли в списку .
Спасибі!
Hello Dave,
may I ask you to provide the casino link, please? I'd like to check that.
Have you noticed, that we have a special thread for players' suggestions? 😉 Feel free to let us know about any casino you have not found on the list.
Thanks!
персонал казино дуже доброзичливий, вони призначають мені VIP-менеджера .., витратив 5600 євро за 4 дні, але нуль нуль пощастило ... грати в рулетку ...
або невдача ... сподіваюся, що мій VIP-менеджер принесе удачу ...
the casino staff is very friendly, they are getting me a manager VIP .., spent €5600 in 4 days but zero zero luck … play roulette…
either bad luck … hope my VIP manager brings luck …
Привіт і дякую,
Я бачу, що команда обробки даних зараз працює над перевіркою, фактична оцінка встановлена на 7,3 бали - непогано 🙂.
Вітаю з тим, що я настільки важливий для казино, я б також попросив "менеджера удачі". 😀
Серйозно, дякуємо за вашу інформацію та бажаємо успіхів - тримайте нас у курсі своїх виграшів 🤞.
Hello and thank you,
I can see that the data team is working on the review now, actual rating is set to 7,3 points - not bad 🙂.
Congratulation to be so important to the casino, I would ask for a "luck manager" as well. 😀
Seriously, thank you for your information and best luck - keep us posted about your winnings 🤞.
Це казино не має ліцензії. Я сам виключив їх, і вони постійно надсилали мені електронні листи, текстові повідомлення та навіть телефонували мені з Великобританії. Відтоді я знайшов одного з людей, які мені телефонували, і дав усі подробиці UKGC, оскільки вони працюють нелегально. Остерігайтеся та читайте огляди Trustpilot (законні).
This casino has no license. I self excluded from them and they continuously emailed, text and even called me from United Kingdom. I have since located one of the people that were calling me and given all details to UKGC as they operate illegally. Beware and read Trustpilot reviews (the legit ones).
Для довідки перейдіть за посиланням нижче (відповідно до повідомлення вище).
Навіть Trustpilot не хоче мати нічого спільного з ними, керуючись приміткою, пов’язаною з їхнім сайтом. Вони діють нелегально, і це перший у списку, який буде притягнутий до відповідальності (і найпростіший)!
Please refer to the below link for reference (as per above message).
Even Trustpilot wants nothing to do with them going by the note associated with their site. They are operating illegally and this is the first on the list that will be put to justice (and the easiest)!
Привіт,
згідно з нашими висновками, це казино зараз закрито , я припускаю, що це причина, чому більше немає ліцензії. Хоча казино було активним, воно було ліцензовано.
Що ви думаєте про це?
Hello there,
according to our findings this casino is closed now, I guess this is the reason why no license can be found anymore. While active, however, the casino was licensed.
What do you think about it?
Привіт Радка,
Вибачте, але ви не праві в обох облікових записах.
Це казино все ще працює (посилання нижче для довідки:
https://gamblii.com/
Gamblii.com не мають ліцензії і ніколи не були.
Вони в процесі викриття. Сюди входять особи, пов’язані з цим конкретним онлайн-казино, що не дозволить їм відкривати нові сайти (з тим самим форматом) і з іншими іменами.
Hi Radka,,
Sorry but you are incorrect on both accounts.
This casino is still operating (below link for reference:
https://gamblii.com/
Gamblii.com are not licensed and never were.
They are in the process of being exposed. This includes individuals associated with this particular online casino, which will prevent them opening up new sites (with same format) and different names.
Привіт,
Здається, це питання я повинен передати команді рецензентів, щоб ми могли розібратися! Gamblii незабаром буде опубліковано - я сам зробив помилку, я поміняв Gamblii на Gamblio - моя біда.
Дякуємо, що звернули на це нашу увагу, на жаль, ми не можемо стежити за кожним окремим казино, тому ми будемо вдячні за будь-яку допомогу. 👍
Hello,
That sounds like the matter I should hand over to the review team, so we can sort things out! Gamblii is about to be published soon - I made a mistake myself I swapped Gamblii for Gamblio - my bad.
Thank you for getting this to our attention, sadly we can't keep an eye on every single casino, so we are grateful for any help. 👍
Знову привіт, Gamblii Casino опубліковано - 7,3 бали 🙂
Hello again, Gamblii Casino has been published - 7,3 points 🙂
Сподіваємося, що наведене нижче посилання принаймні якимось чином допоможе людям уникнути цього шахрайського та незаконного казино:
Hopefully the below link will at least assist in some way to help people to avoid this fraudulent and illegally operating casino:
Чи є у вас якісь, скажімо так, несправедливі випадки, крім спаму, навіть після того, як ваш обліковий запис було закрито?
Якщо так, я б подав скаргу.
Do you have any let's say unfair experiences outside of the spam activity even after your account was closed?
If so, I would submit a complaint.
Я чекаю зняття, і це було 5 днів, і я трохи стурбований! Я відпишу повідомлення, щойно отримаю гроші в банку. Я просто занепокоєний, оскільки я бачив деякі відгуки про шахрайський сайт. Схрещеними пальцями я отримую
I am awaiting a withdrawal and it has been 5 days and a little concerned! I will follow up post as soon as I get money in bank. Just concerned as I seen some reviews saying scam site. Fingers crossed I receive
Привіт,
чи можете ви сказати, чи ваш обліковий запис уже підтверджено? Це досить важливе питання. У якому статусі зараз ваше відкликання?🤔
Hello,
can you tell whether your account has been verified yet? That's quite an important question. In what status is your withdrawal now?🤔
Повністю перевірено та очікує на затвердження
Fully verified and awaiting approval
Привіт,
це хороший початок, я б сказав. Багатьом гравцям це не подобається, але ми даємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, а потім виплати. Хоча відсутність спілкування зовсім не допомагає, я пропоную вам трохи почекати. Відкликання не було схвалено, що змушує мене думати, що немає жодної реальної проблеми, окрім затримки. Ну, це справді важко сказати, я б хотів, щоб казино надіслало вам коротке повідомлення про те, що "Вибачте, ми дуже зайняті, але ваше зняття коштів буде оброблено". Але ви знаєте, як це працює. 🙁
У будь-якому випадку, чи можу я знати, коли саме було підтверджено ваш обліковий запис? Просто щоб бути впевненим.
Hello,
that's a good start, I'd say. Many players do not like it, but we allow the casinos 14 full days to verify the account and then fulfill the payout. Though the lack of communication is not helping at all, I suggest you wait a bit. The withdrawal has not been approved, which makes me think that there is no real issue aside from the delay. Well, it's truly hard to say, I would love the casino to send you a short message saying "Sorry, we're quite busy, but your withdrawal will be processed." But you know how it works. 🙁
Anyway, may I know when exactly was your account verified, please? Just to be sure.
Привіт, обліковий запис підтверджено 19-го, а 1-е зняття схвалено 24-го, мабуть, вони не починають жодних дій щодо мого другого зняття, доки не буде оброблено 1-е зняття
Hi account verified 19th and 1st withdrawal approved 24th , apparently they do not start any action on my second withdrawal until 1st 1 is processed
Привіт,
добре, принаймні відкликання схвалено. Ну, як я вже писав, поки що я б трохи почекав.
Звичайно, ніхто не заборонить вам подати скаргу, але справа в тому, що ці 14 повних днів все одно враховуються. 🤔
Отже, якщо ви вважаєте, що кращого способу немає, надішліть його прямо тут .
Дайте мені знати, що ви вирішили.
Hi there,
fine, at least the withdrawal has been approved. Well, as I wrote, for now, I'd wait a bit.
No one will stop you from submitting the complaint of course, but the point is that those 14 full days still count. 🤔
So, if you feel that there is no better way, submit one right here.
Let me know what you decide.
Усі виплачені сьогодні на мій рахунок, і вони також поклали 20 фунтів стерлінгів на мій рахунок у казино, тому, хоча для отримання коштів знадобилося трохи часу, вони непоганий рахунок для роботи. Ps. Ця виплата у розмірі 200 фунтів стерлінгів із ставкою лише 25 фунтів стерлінгів, тож хороший прибуток
All paid today in my account and they also put £20 in my casino account so although took a bit to receive funds they are not a bad account to deal with. P.s this wax £200 payout with only £25 stake so good profit
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.