1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Jettbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, як довго очікується ваше зняття? Ви пробували написати в службу підтримки, якщо є щось конкретне, що може бути причиною? Це ваше перше зняття коштів?🙂
Hey, how long is your withdrawal pending? Have you tried to write to support if there is something specific that can be the cause? Is this your first withdrawal?🙂
48 годин, каже 24 години та буде оброблено. Я повністю перевірений. Перше відкликання просто хвилювалося, враховуючи деякі проблеми, перелічені в Інтернеті, не мало бонусу, тому в теорії це має бути простим.
Так, немає відповіді від служби підтримки, внесено через банківський переказ, але мій обліковий запис Chase не дозволяє надходити міжнародні платежі, тому я надав їм інший рахунок.
48 hours, says 24 hours and will be processed I am fully verified. First withdrawal just nervous considering some of issues listed online, didn’t have a bonus so in theory should be straightforward.
Yes no answer from support, deposited via bank transfer but my Chase account won’t allow international payments to be incoming so have provided another account to them.
Чи є тут контактна особа, яка може запитати, чому це займає так багато часу/опрацювати її/перевірити, чи все в порядку з банком тощо?
Is there a contact on here that can request why it takes so long/get it processed/check if the bank is ok etc?
Тож у такому випадку я б все одно почекав, оскільки це лише 2 дні. Я б не сприйняв це як катастрофу, і ви підтверджені, ви надали їм обліковий запис, тож спробуйте витримати це. Якщо ви не можете отримати свої гроші, ви можете зв’язатися з нашою командою, у будь-якому разі ми зв’яжемося з казино, а не з банками тощо. Отже, якщо ви хочете щось від банку, ви повинні запитати себе.
So in that case I would still wait since it's only 2 days. I wouldn't take that as a disaster and you're verified, you've given them an account so try to hang in there. If you can't get your money then you can contact our team, anyway we contact the casino and not banks and the like. So if you want something from the bank you have to ask yourself.
Мені не знадобиться нічого від банку, я сказав, що якщо вони не захочуть здійснювати банківський переказ, оскільки це інші реквізити рахунку, я більш ніж радий через криптовалюту, але вони сказали, що надішлють їм електронну пошту, але відповіді немає. Просто стурбований, оскільки в Інтернеті про них було багато поганих відгуків. Це не величезна загальна сума – 335 євро, але все одно буде добре, якщо вони її заплатять
Wouldn’t need anything from the bank, I have said if they don’t want to do the bank transfer as it’s different account details I am more than happy via crypto but they said email them and no response. Just concerned as there have been multiple bad reviews online about them. It’s not a huge total 335 euros but still be nice if they do pay it
Ой, вибачте, я неправильно зрозумів. Тож ми побачимо, як це піде, і якщо ви щось не зможете впоратися, ми будемо тут готові якось вам допомогти.
У всякому разі, сподіваюся, що все пройде гладко. 🙂
Oh, I'm sorry I misunderstood. So we'll see how it goes and if there's something you can't handle, we'll be here ready to help you somehow.
Anyway, hoping everything will go smoothly. 🙂
Давайте подивимося, що з цього вийде, я вважаю
Дякуємо за подачу документів.
Ваш платіжний запит прийнято до обробки. Ви отримаєте повідомлення про успішну оплату на електронну пошту. Зачекайте, поки ваш платіжний запит буде оброблено.
З повагою Департамент фінансів!
Let’s see what comes of this I suppose
Thank you for submitting your documents.
Your payment request has been accepted for processing. You will receive notification of successful payment by email. Please wait while your payment request is processed.
Sincerely, Finance Department!
Тоді подивимось. Тримайте нас в курсі, будь ласка.
Let's see then. Keep us informed, please.
Це чудово.
Тому я припускаю, що ви збираєтеся продовжувати там грати. правильно?
That is great.
So I suppose you are going to continue playing there. Right?
Тоді обов’язково інформуйте нас про свій майбутній досвід, коли знайдете час.
Then surely keep us informed about your future experience whenever you find some time.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.