1 рік тому
Тут ви можете обговорити JeffBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Грав на ставках ste jeffBet, і ці хлопці чудові торговці!!
Вони досить швидко прийняли мій застарілий паспорт для підтвердження особи, і в полі з написом «особу підтверджено» була зелена галочка, однак, коли я виграв майже 2 тисячі за пару тижнів, я спробував зняти гроші, але мені сказали що мене не перевірили на ідентифікацію.
На щастя, я зробив скріншот, а потім дозволив їм відмахнутися в чаті та через 5/10 хвилин......
Бах! Показав скріншот і я отримав платіж.
Це неприємна компанія, яка докладе всіх зусиль, щоб утримати ваші гроші.
Нісенітниці кажуть, що процес перевірки автоматично виконується штучним інтелектом.
Будь ласка, залиште цей сайт у спокої.
Played on betting ste jeffBet and these guys are super rip off merchants!!
They were quick enough to accept my out of date passport for identity verification and the box that said "identity verified" had a green tick however, when I won nearly 2k over a couple of weeks, I tried to withdraw the money only to be told that I wasn't verified for identification.
Luckily, I took a screenshot and then I let them waffle away in live chat and after 5/10 mins......
Bang! Showed the screenshot and I got the payment.
They are a nasty company that will try their hardest to withhold your money.
Talk rubbish that the verification process was done automatically by an AI.
Please leave this site well alone.
Я б сказав, що казино має трохи попрацювати над своїми сервісами. 🤔
З іншого боку, ви отримали виграш без подальших зволікань, чи не так?
I'd say that the casino should work a bit on its services. 🤔
On the other hand, you got the winnings without no further delay, am I right?
Було багато затримок, вони відмовлялися платити за ааааааа, і це дратувало.
Нарешті отримав платіж через пару тижнів, я просто написав повідомлення, щоб повідомити людям, що тримаються подалі від JeffBet
There was loads of delay, they refused to pay for aaaaaages and it was annoying.
Finally got payment after couple of weeks, I was just posting to let people know to stay away from JeffBet
Я бачу, я просто хотів переконатися, що після початкових затримок ви отримали виграш.
Звичайно, дякую за ваш пост/попередження. 🙏
Я перевірив розділ скарг, і ніхто ніколи не скаржився на казино, тому нам може здатися, що реальних проблем немає. 🤔
I see, I just wanted to make sure, that after the initial delays, you got the winnings.
Thank you for your post/warning, of course. 🙏
I checked the complaint section and no one has ever complained about the casino, so to us, it may seem that there are no real troubles. 🤔
Я читав відгуки в мережі після того, як усе сталося, і вони були 50/50.
Хтось казав, що казино хороше, хтось казав, що жахливо, і це боротьба за ваші гроші.
Tbh, я не думаю, що більшість людей виводять гроші, і вони очікують, що ми, споживачі, будемо продовжувати грати, поки вони не програють.
Я не такий, я граю, щоб виграти і беру гроші в казино, як вони роблять з моїми 😂🤣
I've read reviews off the Net after everything happened and they were 50/50.
Some said, good casino, some saying awful and it's a fight to get your money.
Tbh, I don't think most people cash out and they expect us, the consumer to keep playing til they lose.
I'm not like that, I play to win and take the casinos money as they do to mine 😂🤣
Я виграв понад 12 000 фунтів стерлінгів, і зняття коштів - це кошмар, я постійно ходжу по колу, і ця компанія не хоче виплачувати гроші! Ганебно
I’ve won over £12,000 and withdrawal is a nightmare I keep going around in circles and this company do not want to pay out! Disgraceful
Привіт! Мені прикро чути про вашу ситуацію. Як я бачу, у вас проблеми з KYC і відкликанням. Чи є якась конкретна причина, чому казино не приймає ваші документи? Щодо вилучення, як довго тривала ситуація, коли ви не могли зняти? Ми даємо казино 14 днів для виведення коштів і процедури KYC.
Дайте нам знати, щоб ми спробували вам допомогти.
Hi, I'm sorry to hear about your situation. As I see, you have a problem with KYC and withdrawal. Is there any specific reason why the casino is not accepting your documents ? As for the withdrawal, how long has the situation lasted that you were unable to withdraw ? We give casinos 14 days for the withdrawal and KYC procedure.
Let us know so we can try to help you.
Привіт, Яро!
дякую за швидку відповідь, друже! Отже, я цифровий кочівник і подорожую по всьому світу. Мене сиділи в аеропорту під час гри на jeffbet, і я виграв £12 000. Тепер вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що закрили мій рахунок і скасували мої виграші через гру на забороненій території, навіть якщо я повертався додому до Великобританії. Це здається справді несправедливим, тому що я лояльний клієнт, усі мої документи були прийняті безпосередньо перед тим, як вони закрили мій обліковий запис. Мені навіть подзвонили, коли я намагався вийти, ставлячи мені запитання. Я почуваюся обдуреним із цих грошей, тому що вони дозволили мені внести стільки власних грошей і грати вільно. Ці проблеми виникають лише тоді, коли я хотів зняти £12 000
У мене є всі скріншоти, необхідні для повернення цих грошей, і я радий заплатити тому, хто допоможе мені їх повернути. Тепер вони просто ігнорують мене, тож я справді сподіваюся, що хтось вище зможе зв’язатися з ними щодо їхнього нечесного бізнесу.
все це сталося за останні 48 годин. Від перевірки документів до закриття рахунку та скасування виграшів
почуваєтеся дуже пригніченими через ситуацію, вони не повинні дозволяти вам робити депозит і грати, якщо вони не збираються платити. Я громадянин Великобританії
Hey Jaro!
thanks for your swift response mate! So I’m a digital nomad an I travel around the world. I’ve been sat in there airport whilst playing jeffbet and ended up winning £12,000. Now they’ve sent me an email saying they’ve closed my account and revoked my winnings due to playing in prohibited territory even tho I was on my way back home to the UK. It’s seems really unfair because I’m a loyal customer all my documents have now been accepted just before they closed my account. They even rang me up when I tried to withdraw asking me questions. I feel cheated out of this money because they allowed me to deposit so much of my own money and play freely. These problems only arises soon as I wanted to withdraw the £12,000
i have all the screenshots required to get this money back and I’m happy to pay whoever helps me get it back. Now they’re just ignoring me so I’m really hoping some one higher up can get in touch with them for their unfair business.
this has all happened on the past 48 hours. From documents been verified to the account being closed and winnings revoked
feel very depressed about the situation, they shouldn’t allow you to deposit and play if they’re not going to pay. I’m a UK citizen
Щоб ви зрозуміли, VPN не використовувався, тому вони знали, де я знаходжуся і що роблю, і все одно дозволили мені користуватися їхнім веб-сайтом і вільно вносити кошти. Ми з вами знаємо, що це дуже несправедливо. Якби я продовжував програвати, проблем не було б. Але щойно я виграв і захотів зняти ці гроші, виникли всі проблеми, які тільки можна придумати. Вони зателефонували мені і запитали, куди я, і вони були в порядку, і просто попросили надіслати документи. Після того, як документи були прийняті, звільнили через електронну пошту з несправедливими умовами та кодіонами, в яких не згадується, яким округам заборонено доступ до веб-сайту. І якщо це так, чому ми можемо отримати доступ до депозиту на сайті та грати?
Just for your understanding, no VPN was used so they knew where I am and what I’m doing and still allowed me to use their website and deposit freely. You and me know ourself this is very unfair. If I kept loosing there wouldn’t be no issues. But soon as I won and wanted to withdraw that money there’s been every problem you can think of. They rang me up ask me where I’m to and they was fine and just asked me to send my documents. Once the documents got accepted the fired across an email with their unfair terms and codnions which doesn’t mention what counties are not allowed to access the website. And if this is the case why are we able to access the site deposit and play?
Крім того, я витратив 9000 фунтів стерлінгів на каблучку для свого нареченого, думаючи, що отримаю виграш, оскільки вони очікують, і тепер у мене залишився борг у 9000 фунтів стерлінгів від цієї компанії, який мені потрібно шукати позики
And to add on top, I’ve spent £9,000 on a ring for my fiancé thinking I was going to get the winnings as they was pending and now I’m left in £9,000 debt from this company which I need to look for loans
Я розумію вашу ситуацію, і найкраще, що ви можете зробити в цьому випадку, це подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all
Наша команда спробує детальніше розібратися в цьому питанні та спробує вам допомогти.
Але де ви грали, коли країна була під забороною?
I understand your situation and the best thing you could do in this case is to file a complaint at this link: https://casino.guru/complaints/all
Our team will try to look into the matter in more detail and try to help you.
However, where did you play when the country was prohibited ?
Я грав в аеропорту між Великобританією та Бангкоком. Я намагався зняти лише тому, що бачив це в Інтернеті. Мої виграші були в основному в аеропорту Великобританії, і я спробував зняти гроші, коли приземлився
I played in the airport between both uk and bangkok. I only tried to withdraw because I seen this online. My winnings was mostly in the uk airport and I tried to withdraw once I landed
О Я бачу. Тому я рекомендував вам подати скаргу, і ми побачимо, що можна зробити.
У будь-якому випадку, я вважаю, що найкраще уникати гри в країні, де казино заборонено, або будь-які інші речі, пов’язані з казино, якщо ви перебуваєте в країні, де це заборонено.
Сподіваюся, все вдасться вирішити. Схрещені пальці. 🤞
Oh, I see. So I recommended you open a complaint and we'll see what can be done.
Anyway, I think the best thing to do is probably to avoid playing in a country where the casino is banned, or any casino-related thing, when you're in a country that is prohibited.
I hope everything can be sorted out. Fingers crossed. 🤞
я не грав там, друже, я грав в аеропорту, а потім, коли приземлився, хотів забрати свій виграш до кінця своєї відпустки
У будь-якому випадку, я вважаю, що вони не повинні дозволяти вам вносити депозит або навіть отримати доступ до рахунку, якщо вони не бажають платити
Дуже дякую за вказівки, я справді сподіваюся, що зможу вирішити це з вами, хлопці. Я вперше про вас чую, і я чув багато хороших слів! Сподіваюся на такий же результат для себе
єдине, що мене не влаштовує, це те, що вони не згадують жодну з країн у своїх положеннях та умовах, і якби я знав, я б зачекав, щоб відмовитися, коли повернуся додому у Великобританію
i didn’t play there mate, I played in the airport and then when I landed I wanted to withdraw my winnings for the rest of my vacation
either ways, I believe they shouldnt allow you to deposit or even access the account if they aren’t willing to pay
thanks so much for guidance I really do hope I can get this sorted with you guys. It’s my first time hearing about you and I’ve heard some really good things! Hoping the same outcome for myself
the only thing that doesn’t sit well with me is that they don’t mention none of the countries in their terms and conditions and if I knew I would’ve waited to withdraw once I arrived back home in the uk
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.