2 р. тому
Тут ви можете обговорити JackpotCity Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я чув про Джекпот Сіті від друга, я грав у нього вже кілька місяців, мені подобається в додатку те, що в ньому є досить великий вибір ігор, я постійно виграю, я виграв бали лояльності і безкоштовні оберти , і багато іншого з бонусним колесом і безкоштовними вхідними турнірами, я також виграв реальні гроші в турнірах, я перерахував свої бали лояльності 2 рази з тих пір, як я Сайєд у цьому додатку, і я щойно виграв більше балів lyality в інший день на колесі бонусів, ці ігри є завжди, особливо 65% бонусного кредиту в певні дні
Ця програма сповнена бонусів та інших сюрпризів, ...це моє улюблене казино наразі
Hello I heard of jackpot city through a friend ,I've played it for a few months now, a few things I love about the app is that it has a pretty big selection of games , i constantly win , I've won loyalty points and free spins , and more with the bonus wheel and the free entry tournaments, I ve also won real money in the tournaments, I've cashed out my loyalty points 2x since Ive Syed on this app and I just won more lyality points the other day on the bonus wheel , this games Is always , especially the 65% bonus credit on certain days
This app is full of bonuses and more surprises , ...this is my favorite casino so far
Привіт, цю корисну та добре складену інформацію слід згадати в «офіційному» огляді користувача. Не могли б ви опублікувати один? 🙂
Hello, this useful and well-composed information should be mentioned in an "official" user review. Would you mind posting one? 🙂
Чудово, будь ласка, перейдіть за цим посиланням: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide , а потім просто натисніть «написати відгук».
Дякую 🙂
Awesome, please follow this link: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide and then just click/tap "write a review".
Thank you 🙂
Привіт,
є ймовірність, що ви замість цього запитуєте про депозит?
Перевірте репутацію казино тут , також було б добре переглянути скарги , щоб отримати уявлення про те, як казино вирішує суперечки.
Щоб краще підготуватися, прочитайте наш Кодекс чесних азартних ігор .
Hello,
any chance that you're asking about depositing instead?
Check the casino's reputation here, would be also good to browse complaints, to get an idea about how the casino solves disputes.
To get better prepared, read our Fair Gambling Codex.
Вони мені винні більше 60 тисяч доларів і не платять більше 15 днів. Вони придумують усе нове кожного разу, коли відмовляються від вилучення. Чи можу я щось протидіяти цьому шахрайству?
They owe me more than 60 thousand dollars and they haven't paid for more than 15 days. They come up with every new thing every time they reject the withdrawal. Is there anything I can do against this scam?
Me deben más de 60 mil dólares y no pagan hace más de 15 días. Salen con cada cosa nueva cada vez que rechazan el retiro. Hay algo que pueda hacer contra esta estafa ?
Чи можете ви вставити останню відповідь казино, будь ласка? Ми спробуємо вам допомогти.
Can you paste the casino's latest reply, please? We'll try to help you out.
Недійсний спосіб оплати
Привіт Джоссі
Вітаємо з виграшем у JackpotCity!
На жаль, ми не можемо обробити ваше зняття через таке:
Ваші банківські реквізити недійсні. Будь ласка, виберіть альтернативний банківський метод або підтвердьте свої банківські реквізити за допомогою виписки з банківського рахунку або скасованого чека.
Увійдіть у свій обліковий запис і перейдіть на вкладку «Банківські справи», щоб оновити спосіб оплати. Крім того, ви можете зв’язатися з Live Chat за посиланням нижче.
здоров'я,
Команда Jackpot City
Invalid payment method
Hi Jossie
Congratulations on your winnings at JackpotCity!
Unfortunately, we are unable to process your withdrawal due to the following:
Your bank details are invalid. Please choose an alternative banking method or confirm your bank details by bank statement or canceled check.
Please log in to your account and go to the Banking tab to update your payment method. Alternatively, you can contact Live Chat at the link below.
Cheers,
The Jackpot City team
Método de pago inválido
Hola, Jossie
¡Felicitaciones por tus ganancias en JackpotCity!
Desafortunadamente, no podemos procesar tu retiro debido a lo siguiente:
Tus detalles bancarios no son válidos. Por favor, elige un método bancario alternativo o confirma tus datos bancarios mediante extracto bancario o cheque cancelado.
Por favor, inicia sesión en tu cuenta y dirígete a la pestaña Banca para actualizar tu método de pago. De manera alternativa, puedes contactar con el Chat en Vivo en el link más abajo.
Saludos,
El equipo de JackpotCity
Привіт, я бачу, що ви з Перу, і я пам’ятаю, що деякі казино мають проблеми з надсиланням грошей до банків у Латинській Америці. Я цілком розумію, що ви хотіли б отримати виграш якнайшвидше, але також можливо, що казино просто заплуталося, і вони просто не знають, як туди надіслати гроші, або їм бракує важливої інформації. Ви можете спробувати зв’язатися з живим чатом і з’ясувати, якої інформації їм бракує, щоб надіслати її їм.
Hi, I can see you're from Peru and I remember some casinos have issues with sending money to banks in Latin America. I fully understand you'd like to receive the winnings as soon as possible, but it's also possible that the casino is just confused and they simply don't know how to send the money there or they lack some crucial information. You can try to contact the live chat and figure out which information they're missing so you can send it to them.
Дорога Джоссі
Мене звати Джуліана, я з казино Jackpotcity. Я сподіваюся, що з тобою все гаразд.
Я хотів би відповісти на ваш запит щодо нашого чату. У відомстві повідомили, що банк продовжує відхиляти платіж. Це повідомлення, яке вони отримують: «Ліміт перевищено: ТРАНЗАКЦІЯ ВІДХИЛЕНА» ID xxxx Зовнішній ID xxxxxxxx. Здається, це пов'язано з лімітом.
Вони надіслали мені це повідомлення, оскільки я попросив їх надіслати мені квитанцію про невдалу транзакцію
Dear Jossie
My name is Juliana, from Jackpotcity Casino. I hope you are well.
I would like to follow up on your inquiry about our chat. The department has reported that the payment continues to be rejected by the bank. This is the message they get: "Limit Exceeded: TRANSACTION" DECLINED ID xxxx External ID xxxxxxxx. It seems that it has to do with the limit.
They sent me this message because I asked them to send me a receipt for the failed transaction
Querido Jossie
Mi nombre es Juliana, de Jackpotcity Casino. Espero que te encuentres bien.
Me gustaría dar seguimiento a su consulta sobre nuestro chat. El departamento ha informado que el pago sigue siendo rechazado por el banco. Este es el mensaje que reciben: "Límite excedido: TRANSACCIÓN" ID DECLINADO xxxx ID externo xxxxxxxx. Parece que tiene que ver con el límite.
Me enviaron este mensaje ya que les pedí que me enviaran un combrante de la transaccion fallida
Мені здається, що казино просто не може використовувати банківський переказ, однак, згідно з повідомленням, проблема, здається, на боці вашого банку. Ви можете спробувати зв’язатися зі своїм банком і показати повну транскрипцію цього повідомлення: «Ліміт перевищено: ТРАНЗАКЦІЯ ВІДХИЛЕНА» ID xxxx Зовнішній ID xxxxxxxx.
Чи можете ви вибрати інший варіант оплати, чи запропонувало вам казино альтернативу?
To me, it seems that the casino just can't use the wire transfer now, according to the message, the problem seems to be on the side of your bank, however. You can try to contact your bank and show the full transcription of this message: "Limit Exceeded: TRANSACTION" DECLINED ID xxxx External ID xxxxxxxx.
Can you opt for a different payment option, has the casino suggested an alternative to you?
У мене є зняття коштів, яке, мабуть, було прийнято через кредитну картку, на яку вони перерахували мені кошти, це перший раз, коли це було прийнято.
Сподіваюся, все вирішиться добре, і я врешті-решт отримаю гроші, які будуть доступні протягом 3–7 робочих днів.
Якщо все піде добре, мій випадок може служити прикладом для перуанських гравців.
Дякую
I have a withdrawal that apparently was accepted through the credit card where they deposited me, it is the first time it has been accepted.
Hopefully everything is resolved well and I end up receiving the money that has a place between 3 to 7 business days.
If everything goes well, my case can serve as an example for Peruvian players.
Thank you
Tengo un retiro que al parecer fue aceptado a través de la tarjeta de crédito donde me depositaron, es la primera vez que sale aceptado.
Ojala todo se resuelva bien y me termine llegando el dinero que tiene plaza entre 3 a 7 días laborables .
si todo sale bien mi caso te puede servir de ejemplo para jugadores peruanos.
gracias
Це звучить як гарний початок, повідомте нам, щойно ви отримаєте свій виграш, якщо все закінчиться добре🤞😉!
That sounds like a good start, let us know the moment you get your winnings if all end well🤞😉!
Мені вже заплатили!!!
це було через мою кредитну картку
все добре
They already paid me!!!
it was through my credit card
all good
Ya me pagaron !!!
fue con a través de mi tarjeta de crédito
todo bien
Мої щирі вітання! 🙂
Я дуже здивований, що транзакція карткою спрацювала краще, ніж банківський переказ.
Поки що будьте здорові та відвідуйте нас частіше😉
My sincere congratulations! 🙂
I'm quite surprised that the card transaction worked better than the banking transfer.
Stay well for now and visit us often😉
Доброго ранку, у мене проблема з цим казино, я попросив зняти гроші, але поки що вони не виплачені, чекаю рішення, чат не працює, він недоступний для скарг, я чекаю відповіді від казино JACKPOT
Good morning, I have a problem with this casino, I asked to withdraw my money and so far it has not been paid, waiting for a resolution, the chat does not work, it is not available for complaints, I am waiting for a response from JACKPOT Casino
Bom dia estou com um problema com esse cassino, pedi o saque do meu dinheiro e até agora não foi pago, aguardando uma resolução, o chat não funciona, não está disponivel para reclamações, aguardo uma resposta da JACKPOT Cassino
Привіт.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Це ваше перше зняття там? Будь ласка, коли було подано відкликання?
Здається, менше, ніж за останні кілька тижнів, чи не так? Ви бачите :
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Не розігруйте свій баланс, краще припиніть гру, поки не пройдете верифікацію та не отримаєте гроші з казино.
Hello there.
May I know whether your account has been fully verified yet? Is this your first withdrawal there? When was the withdrawal submitted, please?
It seems less than the past few weeks, right? You see:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Do not play your balance out, better stop playing until you pass the verification and get the money out from the casino.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.