ФорумКазиноХтось пробував казино lucky legends?

Хтось пробував казино lucky legends? (Сторінка 4)

1 рік тому від Hardrock74
|
7839 переглядів 72 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
Radka
1 місяць тому

Те, що ви говорите, так правда, честь. Ви справді володієте тактикою казино.

Автоматичний переклад.
jfhood57
1 місяць тому

Скажу, що я граю в багатьох казино, у мене були прямі шахраї (декілька), деякі миттєві, деякі через 48 годин, судячи з того, що я бачив, я розумію, що менші та середні казино повинні спочатку заробити $$, щоб зберегти цикл працює**** іноді мені цікаво, тому що коли я надсилаю, це вже за лічені хвилини, у мене виникли проблеми на моєму 2-му тут, у legends, після запиту VIP-агента, а не css, вони сказали, що ми це виправимо, я все зрозумів через 20 хвилин був у мій гаманець (зараз, на мій погляд, 5-7 днів для схвалення (стандартний btc, потім 7-10 (робочі дні занадто довго) Я робив лише coindraw до цього (4 дні) до хвилини, але більше, ніж ви виграєте, вони забирають бонуси і швидкі варіанти оплати, тому тепер я чекаю на стандартний BTC

Автоматичний переклад.
Hardrock74
1 місяць тому

З 2 березня я чекав, щоб вони мені сказали щось про депозит у моєму біткойн-гаманці, і я не можу отримати жодної інформації, окрім того, що їм знадобиться деякий час. Я вже знаю, що це погіршує Lucky Legend put me off відкладай мене я втомився від цього

Автоматичний переклад.
jfhood57
1 місяць тому

Ви просили vip замість css

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зазвичай Vip може сказати вам день, коли ви отримаєте гроші, тоді як агент css нічого не знає

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я просто сподіваюся, що якщо виконавчий директор Lucky Legend або будь-який інший прочитає мій відгук, вони зрозуміють, що я сказав лише правду про свій досвід, що залежить від них, я не маю до цього нічого спільного, я просто намагаюся отримати гроші

Автоматичний переклад.
jfhood57
1 місяць тому

І мені платять кілька разів, я намагаюся дати вам найкращу пораду

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож я отримав фішку за 250 безкоштовно від Lucky Legends. Я скористався ним і в результаті виграв трохи більше 2000,00. Тож я задовольнив проходження, і коли я закінчив із цим, вони вилучили все, щоб я мав максимальний баланс для зняття, який становив 500,00, і це було добре. Я зіграв ще 100, а потім пішов зняти свої 400,00. Тоді й почалися всі проблеми. Вони хотіли депозит у розмірі 10 доларів, щоб підтвердити мій крипто-гаманець, що я і зробив. Це, здається, не мало значення, тому що після цього вони хотіли, щоб мій ідентифікатор, рахунок за комунальні послуги та ще одна крипто-адреса для перевірки. У мене було все це, але їм знадобилося близько 3 днів, щоб повідомити мені все, що мені потрібно надіслати. Тож я надсилаю все, а вони кажуть мені, що це буде приблизно від 7 до 10 днів. Отже, це було першого числа цього місяця. Зараз він 13-й і все ще чекає на затвердження. Тож я звернувся до служби підтримки клієнтів, і вони сказали, що мені потрібно ще раз надіслати підтвердження! Ви серйозно, я щойно витратив три дні, надсилаючи підтвердження 2 тижні тому, що відбувається з цим казино, воно не виплачує гроші!

Дата досвіду 4-1-24


Автоматичний переклад.
jbz4ya96
1 місяць тому

Ви тільки починаєте переглядати це маленьке шоу собак і поні, яке я вклав у нього за 1000 доларів другого березня, і нічого не чули, окрім того, як воно було в процесі. Вони навіть не попросили мою біткойн-адресу, хоча саме так вони повинні були дати мені мої гроші, це трохи смішно, а не ха-ха смішно, я такий злий, що можу гризти цвях з цими людьми, вони всіх обдирають систематично і сміялися над нами з Нідерландів, де вони базуються, якби вони були в межах досяжності від мене, я б сів у в'язницю, повір мені, шкода, що ти пройшов через це, брате, ти не самотній

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Перевірка — це обман, вони не мають ліцензії, і вони нікому не звітують, їм байдуже, хто ви і де ви, вони отримали ваші гроші, а ви ні, і це все, що має значення. У мене є певна підозра, що вони також хихикають з нас, як школярки. Це неправильно, і це потрібно припинити. Усі на цих форумах мають однакову історію, що трапилося, чоловіче, що з цим

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думав про це і думав про це, це спалило мене протягом місяця. Я дійшов висновку, що десь у законодавстві США обов’язково є положення, які стосуються такого роду діяльності. Закони, що забороняють подібні шахрайства. Я вирішив, що спробую знайти спосіб притягнути їх до відповідальності за таку діяльність. Я не юрист, але я можу читати та розуміти те, що я читаю, і я готовий встати, і ви не збираєтеся робити це без мене. Єдине, що можна зробити, тому що вони в Нідерландах, брат, але вони обдирають нас у наших власних вітальнях, що робить нас законними. Удачі в отриманні ваших грошей. Я ненавиджу це, це неправильно, їм має бути соромно, вони повинні нести відповідальність.

Автоматичний переклад.
jfhood57
1 місяць тому

Вибачте за цю тривалу ситуацію. Ви вчинили правильно, надіславши скаргу тут, нашій команді. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Я бачу в цій темі, що, на жаль, є більше випадків, подібних до вашого, коли справа доходить до цього казино та зняття коштів. Я просто дуже сподіваюся, що незабаром усе це буде вирішено. будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож я отримав фішку за 250 безкоштовно від Lucky Legends. Я скористався ним і в результаті виграв трохи більше 2000,00. Тож я задовольнив проходження, і коли я закінчив із цим, вони вилучили все, щоб я мав максимальний баланс для зняття, який становив 500,00, і це було добре. Я зіграв ще 100, а потім пішов зняти свої 400,00. Тоді й почалися всі проблеми. Вони хотіли депозит у розмірі 10 доларів, щоб підтвердити мій крипто-гаманець, що я і зробив. Це, здається, не мало значення, тому що після цього вони хотіли, щоб мій ідентифікатор, рахунок за комунальні послуги та ще одна крипто-адреса для перевірки. У мене було все це, але їм знадобилося близько 3 днів, щоб повідомити мені все, що мені потрібно надіслати. Тож я надсилаю все, а вони кажуть мені, що це буде приблизно від 7 до 10 днів. Отже, це було першого числа цього місяця. Зараз він 13-й і все ще чекає на затвердження. Тож я звернувся до служби підтримки клієнтів, і вони сказали, що мені потрібно ще раз надіслати підтвердження! Ви серйозно, я щойно витратив три дні, надсилаючи підтвердження 2 тижні тому, що відбувається з цим казино, воно не виплачує гроші!

Дата досвіду 4-1-24


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо ви вважаєте, що вам також потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, перейдіть за цим посиланням , за яким ви можете легко подати скаргу та повідомити нам, якщо вам потрібна інша допомога. Будемо раді допомогти.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого