7 міс. тому
Те, що ви говорите, так правда, честь. Ви справді володієте тактикою казино.
What you say is so true, kudos. you truly have a grasp of the casinos tactics.
0
Те, що ви говорите, так правда, честь. Ви справді володієте тактикою казино.
What you say is so true, kudos. you truly have a grasp of the casinos tactics.
Скажу, що я граю в багатьох казино, у мене були прямі шахраї (декілька), деякі миттєві, деякі через 48 годин, судячи з того, що я бачив, я розумію, що менші та середні казино повинні спочатку заробити $$, щоб зберегти цикл працює**** іноді мені цікаво, тому що коли я надсилаю, це вже за лічені хвилини, у мене виникли проблеми на моєму 2-му тут, у legends, після запиту VIP-агента, а не css, вони сказали, що ми це виправимо, я все зрозумів через 20 хвилин був у мій гаманець (зараз, на мій погляд, 5-7 днів для схвалення (стандартний btc, потім 7-10 (робочі дні занадто довго) Я робив лише coindraw до цього (4 дні) до хвилини, але більше, ніж ви виграєте, вони забирають бонуси і швидкі варіанти оплати, тому тепер я чекаю на стандартний BTC
I will say this I play at many casinos had some straight up crooks ( a few) some instant some in 48 hours from what I've seen it's my understanding smaller to mid size casinos have to kind of make the $$ first to keep the cycle running**** sometimes I wonder also because when I send it's there in minutes I had issues on my 2nd here at legends after requesting a vip agent not a css they said we will fix it I got it straight 20 minutes later was in my wallet ( now in my opinion 5-7 days to approve( standard btc then 7-10( business days is too long) I've done only coindraw until this one ( 4days) to the minute but more you win they take away bonuses and quick paying options so now I'm waiting to on standard btc
З 2 березня я чекав, щоб вони мені сказали щось про депозит у моєму біткойн-гаманці, і я не можу отримати жодної інформації, окрім того, що їм знадобиться деякий час. Я вже знаю, що це погіршує Lucky Legend put me off відкладай мене я втомився від цього
I have been waiting since the 2nd of March for them to tell me something about a deposit in my Bitcoin wallet and I can't get no information except that they're going to be taking a while I already know that it's aggravating lucky Legend put me off put me off I'm tired of it
Я просто сподіваюся, що якщо виконавчий директор Lucky Legend або будь-який інший прочитає мій відгук, вони зрозуміють, що я сказав лише правду про свій досвід, що залежить від них, я не маю до цього нічого спільного, я просто намагаюся отримати гроші
I just hope that if Lucky Legend executive or whatever reads my review that they'll understand I've only said the truth of what my experience has been that's on them I do not anything to do with it I'm just trying to get paid
І мені платять кілька разів, я намагаюся дати вам найкращу пораду
And me being paid several times over am trying to give u my best advice
Тож я отримав фішку за 250 безкоштовно від Lucky Legends. Я скористався ним і в результаті виграв трохи більше 2000,00. Тож я задовольнив проходження, і коли я закінчив із цим, вони вилучили все, щоб я мав максимальний баланс для зняття, який становив 500,00, і це було добре. Я зіграв ще 100, а потім пішов зняти свої 400,00. Тоді й почалися всі проблеми. Вони хотіли депозит у розмірі 10 доларів, щоб підтвердити мій крипто-гаманець, що я і зробив. Це, здається, не мало значення, тому що після цього вони хотіли, щоб мій ідентифікатор, рахунок за комунальні послуги та ще одна крипто-адреса для перевірки. У мене було все це, але їм знадобилося близько 3 днів, щоб повідомити мені все, що мені потрібно надіслати. Тож я надсилаю все, а вони кажуть мені, що це буде приблизно від 7 до 10 днів. Отже, це було першого числа цього місяця. Зараз він 13-й і все ще чекає на затвердження. Тож я звернувся до служби підтримки клієнтів, і вони сказали, що мені потрібно ще раз надіслати підтвердження! Ви серйозно, я щойно витратив три дні, надсилаючи підтвердження 2 тижні тому, що відбувається з цим казино, воно не виплачує гроші!
Дата досвіду 4-1-24
So i got a chip for 250 free from Lucky Legends. I used it and ended up winning a little over 2000.00. So i satisfied the playthrough and when i was done with that they took out everything so i would have the maximum withdraw balance which was 500.00 which was fine. I played another 100 then went to withdraw my 400.00. That's when all the problems started. They wanted 10 dollars deposit to verify my crypto wallet which i did. That didn't I seem to matter because after that they wanted my ID a utility bill and another crypto address for verification. I had all of this but it took them about 3 days to tell me everything that I needed to send in. So I send everything in, and they tell me it'll be about 7 to 10 days. So this was on the first of this month. It is now the 13th and it is still waiting to be approved. So I got on with customer service and they said I need to send my verification again! Are you serious I just spent three days sending my verification in 2 weeks ago what's going on with this casino they don't pay out!
Date of experience 4-1-24
Ви тільки починаєте переглядати це маленьке шоу собак і поні, яке я вклав у нього за 1000 доларів другого березня, і нічого не чули, окрім того, як воно було в процесі. Вони навіть не попросили мою біткойн-адресу, хоча саме так вони повинні були дати мені мої гроші, це трохи смішно, а не ха-ха смішно, я такий злий, що можу гризти цвях з цими людьми, вони всіх обдирають систематично і сміялися над нами з Нідерландів, де вони базуються, якби вони були в межах досяжності від мене, я б сів у в'язницю, повір мені, шкода, що ти пройшов через це, брате, ти не самотній
You just beginning to go through this little dog and pony show I put in for $1,000 on it second of March and haven't heard a single thing other than it's in the process. They didn't even ask for my Bitcoin address even though that's how they're supposed to give me my money that's kind of funny and not haha funny I'm so angry I could bite through a nail with these people they're ripping everybody off systematically and been laughing at us from the Netherlands where they're based at if they were Within Reach of me I would go to jail believe me sorry you were going through this brother you're not alone
Перевірка — це обман, вони не мають ліцензії, і вони нікому не звітують, їм байдуже, хто ви і де ви, вони отримали ваші гроші, а ви ні, і це все, що має значення. У мене є певна підозра, що вони також хихикають з нас, як школярки. Це неправильно, і це потрібно припинити. Усі на цих форумах мають однакову історію, що трапилося, чоловіче, що з цим
The verification thing is a ruse they are unlicensed and they don't report to anybody they don't care who you are or where you are they got your money and you ain't and that's all that matters. I have a sneaking suspicion they also snickering like little school girls at us. It's wrong and needs to be stopped everybody in these forums got the same story what's up man what's up with that
Я думав про це і думав про це, це спалило мене протягом місяця. Я дійшов висновку, що десь у законодавстві США обов’язково є положення, які стосуються такого роду діяльності. Закони, що забороняють подібні шахрайства. Я вирішив, що спробую знайти спосіб притягнути їх до відповідальності за таку діяльність. Я не юрист, але я можу читати та розуміти те, що я читаю, і я готовий встати, і ви не збираєтеся робити це без мене. Єдине, що можна зробити, тому що вони в Нідерландах, брат, але вони обдирають нас у наших власних вітальнях, що робить нас законними. Удачі в отриманні ваших грошей. Я ненавиджу це, це неправильно, їм має бути соромно, вони повинні нести відповідальність.
I have thought about it and thought about it it burned me up for a month. I have come to the conclusion that there is bound to be somewhere in US law statements pertaining to this type of activity. Laws against this kind of chicanery. I have decided that I will look and try to find some way to hold them responsible for this kind of activity. I'm not a lawyer but I can read and understand what I'm reading and I'm willing to stand up and you're not going to do this without me doing something about it. Only thing that can be done cuz they in the Netherlands brother but they ripping us off in our own living rooms that makes us law pertainable. Good luck getting your money I hate this it's wrong they should be ashamed they should be held accountable.
Вибачте за цю тривалу ситуацію. Ви вчинили правильно, надіславши скаргу тут, нашій команді. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Я бачу в цій темі, що, на жаль, є більше випадків, подібних до вашого, коли справа доходить до цього казино та зняття коштів. Я просто дуже сподіваюся, що незабаром усе це буде вирішено. будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо вашої справи.
Sorry for this long going situation. You have done the right thing to submit your complaint here, with our team. I am sure they will do their best to help you out. I can see in this thread that, unfortunately, there are more cases similar to yours when it comes to this casino and the withdrawals. I just really hope there will be a solution to all this soon. please let us know about any news regarding your case.
Тож я отримав фішку за 250 безкоштовно від Lucky Legends. Я скористався ним і в результаті виграв трохи більше 2000,00. Тож я задовольнив проходження, і коли я закінчив із цим, вони вилучили все, щоб я мав максимальний баланс для зняття, який становив 500,00, і це було добре. Я зіграв ще 100, а потім пішов зняти свої 400,00. Тоді й почалися всі проблеми. Вони хотіли депозит у розмірі 10 доларів, щоб підтвердити мій крипто-гаманець, що я і зробив. Це, здається, не мало значення, тому що після цього вони хотіли, щоб мій ідентифікатор, рахунок за комунальні послуги та ще одна крипто-адреса для перевірки. У мене було все це, але їм знадобилося близько 3 днів, щоб повідомити мені все, що мені потрібно надіслати. Тож я надсилаю все, а вони кажуть мені, що це буде приблизно від 7 до 10 днів. Отже, це було першого числа цього місяця. Зараз він 13-й і все ще чекає на затвердження. Тож я звернувся до служби підтримки клієнтів, і вони сказали, що мені потрібно ще раз надіслати підтвердження! Ви серйозно, я щойно витратив три дні, надсилаючи підтвердження 2 тижні тому, що відбувається з цим казино, воно не виплачує гроші!
Дата досвіду 4-1-24
So i got a chip for 250 free from Lucky Legends. I used it and ended up winning a little over 2000.00. So i satisfied the playthrough and when i was done with that they took out everything so i would have the maximum withdraw balance which was 500.00 which was fine. I played another 100 then went to withdraw my 400.00. That's when all the problems started. They wanted 10 dollars deposit to verify my crypto wallet which i did. That didn't I seem to matter because after that they wanted my ID a utility bill and another crypto address for verification. I had all of this but it took them about 3 days to tell me everything that I needed to send in. So I send everything in, and they tell me it'll be about 7 to 10 days. So this was on the first of this month. It is now the 13th and it is still waiting to be approved. So I got on with customer service and they said I need to send my verification again! Are you serious I just spent three days sending my verification in 2 weeks ago what's going on with this casino they don't pay out!
Date of experience 4-1-24
Якщо ви вважаєте, що вам також потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, перейдіть за цим посиланням , за яким ви можете легко подати скаргу та повідомити нам, якщо вам потрібна інша допомога. Будемо раді допомогти.
If you feel you also need some help from our complaint team, please follow this link, where you can easily file a complaint, and let us know if you need any other assistance. We will be glad to help.
Жахливі люди, жахливе просування по службі, жахливі та шахрайські пропозиції. Я б ніколи не ставився до вас, навіть на VIP-рівні, до вас ставляться так само, як до будь-кого іншого
Horrible people, horrible promotion, horrible, and deceitful offerings I would never even at a VIP level you are still subject to the same treatment as anyone else
Привіт, ти говориш це на основі певного досвіду? Ви пробували грати тут з бонусами? Чому вони вам не підходять? Що стосується персоналу, він був неприємним? Ви можете сказати більше? 😕
Hi, are you saying this based on some experience ? Have you tried playing with bonuses here ? Why aren't they good for you ? As for the staff, was it unpleasant ? Can you say more ? 😕
Я не можу повірити, що немає ніяких правил щодо тривалості часу, необхідного для обробки виведення коштів. Немає можливості, щоб кілька інших онлайн-казино могли виплатити за 24 години або менше, коли було отримано всю необхідну документацію, а це місце не може виплатити майже місяць. Мені кажуть, що вони намагаються зламати це від семи до 10 робочих днів для цього та від 7 до 10 робочих днів для того, щоб додати справжнє казино, ніхто не чекає більше 5 хвилин, щоб отримати свої виграні гроші. Єдине, про що я можу подумати, це те, що у них немає грошей, тож їм доводиться чекати, поки гроші надійдуть, щоб виплатити людям
I can't believe that there is no regulations regarding the length of time it takes for them to process a withdrawal. There is no way that several other online casinos can pay out in 24 hours or less sometimes once all require documentation has been received and this place can't pay out for nearly a month is what I'm being told they try to break it down into seven to 10 business days for this and 7 to 10 business days for that add a real casino nobody waits for more than 5 minutes to get their money that they won. The only thing that I can think of would be that they don't have any money so they have to wait until money comes in to be able to pay people out
Якщо ви чекаєте на оплату від Lucky Legends, не затамуйте подих, я все ще не отримав це з 2 березня, вони не збираються мені платити, вони не хочуть мені платити, і вони йдуть щоб обікрасти мене, і що я можу зробити, вони за кордоном, я не можу отримати те, що вони мені винні, вони взяли тисячу, яку я мав у книгах, затверджених у всьому, нібито вони скажуть вам багато лайна, щоб затягнути вас, я думаю вони думають, що ви ще пограєте в азартні ігри, вони також можуть отримати ці гроші, перш ніж ви зрозумієте, що вам не заплатять, оскільки вони не зареєстровані, їм не потрібно нічого робити, беріть свої гроші, удачі, якщо ви їх отримали щоб заплатити вам, дайте мені знати, як я хочу, щоб вони мені заплатили, клянусь Богом
If you're waiting to get paid by Lucky Legends don't hold your breath I still haven't been paid in that since March 2nd they're not going to pay me they don't want to pay me and they're going to rip me off and what can I do they're overseas I have no way getting what they owe me they took the Thousand I had on the books approved at everything supposedly they'll tell you a lot of crap to string you along I guess they figure you'll gamble some more they can get that money too before you figure out you're not going to get paid since they are not registered they don't have to do nothing take your money good luck man if you did get them to pay you let me know how cuz I want to get them to pay me by God
Якщо ви чекаєте на оплату від Lucky Legends, не затамуйте подих, я все ще не отримав це з 2 березня, вони не збираються мені платити, вони не хочуть мені платити, і вони йдуть щоб обікрасти мене, і що я можу зробити, вони за кордоном, я не можу отримати те, що вони мені винні, вони взяли тисячу, яку я мав у книгах, затверджених у всьому, нібито вони скажуть вам багато лайна, щоб затягнути вас, я думаю вони думають, що ви ще пограєте в азартні ігри, вони також можуть отримати ці гроші, перш ніж ви зрозумієте, що вам не заплатять, оскільки вони не зареєстровані, їм не потрібно нічого робити, беріть свої гроші, удачі, якщо ви їх отримали щоб заплатити вам, дайте мені знати, як я хочу, щоб вони мені заплатили, клянусь Богом
If you're waiting to get paid by Lucky Legends don't hold your breath I still haven't been paid in that since March 2nd they're not going to pay me they don't want to pay me and they're going to rip me off and what can I do they're overseas I have no way getting what they owe me they took the Thousand I had on the books approved at everything supposedly they'll tell you a lot of crap to string you along I guess they figure you'll gamble some more they can get that money too before you figure out you're not going to get paid since they are not registered they don't have to do nothing take your money good luck man if you did get them to pay you let me know how cuz I want to get them to pay me by God
Найгірше в цьому місці те, що вони заманюють вас, думаючи, що вам заплатять, якщо ви виграєте, а потім вони не платять, і о, добре, що ваші гроші пішли, але вони за кордоном, що ви збираєтеся робити
The worst part about this place is that they lure you in thinking you're going to get paid if you win and then they don't pay it and oh well that's your money gone but they're overseas what you going to do
Найгірше в цьому місці те, що вони заманюють вас, думаючи, що вам заплатять, якщо ви виграєте, а потім вони не платять, і о, добре, що ваші гроші пішли, але вони за кордоном, що ви збираєтеся робити
The worst part about this place is that they lure you in thinking you're going to get paid if you win and then they don't pay it and oh well that's your money gone but they're overseas what you going to do
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.