Було б добре, якби ви могли поділитися посиланням, щоб ми могли почати з огляду. На жаль, до того часу не можу надати жодних подробиць.
Would be good if you could share the link, so we can start with the review. Can't provide any detail until then, I'm afraid.
Привіт,
дякую за посилання - тепер воно готове до перегляду. Буду намагатися стежити за прогресом, тому я можу повідомити вас, щойно це буде зроблено. 👍
Hello there,
thanks for the link - it is now ready to be reviewed. Will try to keep track of the progress, so I can notify you as soon as it's done. 👍
Тепер команда обробки даних перегляне казино, перевірить інші пов’язані деталі, а потім перешле інформацію іншим командам, щоб вони зробили свою частину. Щойно все буде налаштовано, казино буде вказано на веб-сайті.
Now, the data team will review the casino, check other associated details, and then forward the information to other teams to do their part, as soon all is set, the casino will be listed on the website.
Я грав на lucky legends і маю гроші на своєму рахунку, які потрібно зняти. Спочатку мені знадобилося близько 3 тижнів, щоб перевірити, з кожним виправданням під місяцем і повторним надсиланням документів кілька разів. Коли мене перевірили на зняття коштів, я спробував зняти біткойни, і мені двічі було відмовлено. Мені сказали зв’язатися з платіжним відділом і надати їм свою біткойн-адресу, яку я вводив під час зняття біткойнів обидва рази. Отримавши електронний лист про те, що я можу зняти біткойни з платіжного відділу, я перейшов до розділу виведення готівки, і опція біткойн чарівним чином зникла. Тож я надіслав електронний лист відділу платежів, який відповів, що мені потрібно запитати про це в службу підтримки клієнтів. Служба обслуговування клієнтів розповідала мені стільки випадкових виправдань, а потім сказала, що мені потрібно знову надіслати їм фотографію свого посвідчення особи. Який жарт! Здається, вони роблять усе можливе, щоб не дати вам відмовитися. Мені сказали, що я можу здійснити банківський переказ, і тоді його буде надіслано на мою адресу в біткойнах, що не має сенсу. Але мій банк не має міжнародного Swift-коду, і мені не дуже зручно вводити свій номер маршруту та інформацію про рахунок на і без того тіньовому сайті.
I have played on lucky legends and have money in my account to be withdrawn. First it took my about 3 weeks to be verified, with every excuse under the moon and resubmitting docs multiple times. Once I was verified for withdrawal I attempted a bitcoin withdrawal and it was denied twice. They told me to contact the payment department and give them my Bitcoin address, which I had entered on the bitcoin withdrawal both times. Once I received an email stating I can make a bitcoin withdrawal from the payment dept, I went to the cash out section and the Bitcoin option was magically gone. So I emailed the payment dept who replied stating I had to ask customer service about this. Customer service has told me so many random excuses and then said that I needed to send them a picture of my ID again. What a joke! They seem to do anything possible to prevent you from withdrawing. They told me I can do a wire transfer and then it will be sent to my Bitcoin address which doesn’t make sense. But my bank doesn’t have an international swift code, and I’m not too comfortable entering my routing number and account information to an already shady site.
Вау, вони підтвердили мене за 3 дні, так, мій банк не може здійснювати банківські перекази (дякую за інформацію) тримайте мене в курсі, будь ласка
Wow they verified me in 3 days yeah my bank can't do wire( thank you for the info) keep me updated please
Я думаю, що вам знадобиться допомога, ми надаємо так званий центр вирішення проблем , через який ми дозволяємо гравцям подавати скарги на казино, які діють не зовсім чесно по відношенню до гравців. Я думаю, що зараз вам може знадобитися допомога, тому, якщо ви зацікавлені, скаргу можна подати прямо тут . Просто казино ще не перевірено та не додано до списку казино, тому, будь ласка, скористайтеся опцією «Я не знаю казино» під час подання скарги, а потім вставте посилання на казино в тіло скарги.
Ну, це лише пропозиція, я залишаю рішення за вами. 🙂
I think that you could use some help, we provide something called a resolution center through which we allow players to submit complaints against casinos that acts not entirely fair towards players. I think that you could use some support now, so if you're interested the complaint can be submitted right here. It's just that the casino has not yet been reviewed and added to the list of casinos, so please use the option "I do not know the casino" while submitting the complaint, then paste the casino link to the body of the complaint.
Well, it's just a suggestion, I leave the decision to you. 🙂
Привіт, я зараз намагаюся зняти свій виграш. Мені знадобилося лише 3 дні, щоб пройти перевірку, але, мабуть, мій банк також не приймає міжнародні банківські перекази, тому я спробував зробити біткойни, і там написано, що я не не вносив біт-койни, тому я не можу зняти їх. Я намагаюся зрозуміти, як зняти кошти за допомогою програми Wire. Тож я оновлю тут, як це відбувається.
Hi so I'm in the middle of trying to withdraw my winnings, It took me only 3 days to get verified, but apparently my bank doesn't accept international wire transfers also, so I tried to do bitcoin and it says that I haven't deposited with bit coin so I can't withdraw with it. I'm trying to figure out how to withdraw using the wire app. So I'll update here on how that goes.
Привіт.
Зазвичай зняття має здійснюватися за допомогою того самого методу, що використовувався для депозиту. Незважаючи на проблеми з міжнародними банківськими переказами, я очікую, що казино запропонує вам альтернативи. Я б сказав, що ви можете спробувати внести мінімальну суму за допомогою криптовалюти, а потім спробувати змінити метод виведення коштів на криптовалюту. Мінімальний депозит повинен зареєструвати ваш новий варіант оплати в системі казино та зробити його доступним для зняття. Було б розумно запитати в казино, а потім спробувати.
Що ти думаєш?
Hello there.
Normally, the withdrawal should be processed using the very same method as was used for the deposit. While having problems with international wire transfers, I'd expect the casino to suggest some alternatives to help you out. I'd say you can try to deposit a minimal sum by using crypto, then try to change the withdrawal method to crypto. The minimal deposit should register your new payment option to the casino's system and make it available for withdrawal. It might be wise to ask the casino and then try it out.
What do you think?
Дякую, я спробую це. Зайве говорити, що якщо я зможу отримати готівку, я більше не буду там грати
Thanks I will try that. Needless to say, if I am able to cash out I won't be playing there anymore
Вони заплатили мені за лічені хвилини після депозиту BTC у розмірі 10 доларів
They paid me in minutes after the btc deposit of $10
Крім того, казино cryptoloco не є в списку дуже схожих у всіх відношеннях
Also cryptoloco casino is not on list very similar in every way
Дайте мені знати, чи вдалося вам вирішити проблему. Я хочу бути впевненим 🙂.
Я б також розглянув іншого. Служба підтримки має намагатися надавати рішення та змушувати гравців почуватися комфортно. Здається, це не спрацювало для вас.
Let me know whether you manage to solve the issue. I want to be sure 🙂.
I would consider another myself too. The support should try to provide solutions and make players feel comfortable. Seems it did not work well for you.
Це нескінченна турбота 🙂. Щоб з’ясувати, які казино справді пов’язані одне з одним – не згадуючи, на якому рівні (одне керівництво, той самий власник, біла лейбл), ви повинні спочатку знайти хороше надійне джерело. За іронією долі, найкращим джерелом є казино... Отже, якщо нам кажуть, що зв’язку немає, наші можливості підтвердити протилежне стають низькими. 🙁 Сподіваюся, ви зрозуміли, що я маю на увазі.
This a never-ending concern 🙂. To find out which casinos are truly related to each other - not mentioning on what level (same management, same owner, white label) you must find a good reliable source first. The irony is the best source is the casinos... So, if we're told there is no connection, our options to confirm the opposite gets low. 🙁 I hope you catch my meaning.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.