1 рік тому
Тут ви можете обговорити Gomblingo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я хотів би знати, скільки часу займає процес виведення грошей. Скільки часу знадобиться, перш ніж він буде на моєму банківському рахунку boulalaotman90@gmail.com Це моя електронна пошта, дуже дякую, і я чекаю вашої відповіді.
Hello, I would like to know how long the money withdrawal process takes. How long will it take for it to be in my bank account boulalaotman90@gmail.com this is my email, thank you very much and I await your response.
hola buenas me gustaria saber cuanto dura el proceso de la retirada de dinero .En cuanto tiempo tradara en estar en mi cuenta bancaria boulalaotman90@gmail.com este es mi correo eltronico muchas gracias y espero vuestra respuesta
Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Я не знаю точно, скільки часу потрібно цьому казино, щоб виплатити гравцеві, тому що ми не казино. Як довго ви чекали?
Hi, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. I don't know exactly how long it takes this casino to pay out a player, because we are not a casino. How long have you been waiting ?
Привіт, я отримав бонус, який конвертував у велику суму грошей. Коли справа дійшла до виконання всіх вимог до бонусу, вони залишили мені лише X10 бонусу, отриманого на моєму обліковому записі.
На сторінці рекламної акції (іспанською мовою) це не вказано, хоча пункт 10 веде вас до загальних умов (англійською мовою, яку я не розумію), і чи є пункт, який вказує на те, що
Я розумію, що я не маю ніякого відношення до цієї проблеми, чи не так?
Загальний отриманий прибуток склав 15 000, а бонус залишився на рівні 450
Hello, I have received a bonus that I have converted into a large amount of money. When it came to meeting all the bonus requirements, they only left me with X10 of the bonus received in my account.
On the page (in Spanish) of the promotion it did not indicate that, although point 10 takes you to the general conditions (in English, which I do not understand) and if there is a point that indicates that
I understand that I have nothing to do about this problem, right?
The total obtained was 15,000 in profits and for the bonus it remained at 450
Hola, he recibido un bono que he convertido en una cantidad alta de dinero. A la hora de cumplir todos los requisitos del bono, solo me han dejado en la cuenta X10 del bono recibido.
En la página (en español) de la promoción no indicaba eso, aunque en el punto 10 te lleva a las condiciones generales (en inglés, las cuales no entiendo) y si hay un punto que indica eso
Entiendo que no tengo nada que hacer contra este problema no?
El total conseguido fueron 15.000 de ganancias y por el bono se quedó en 450
Привіт! Якщо діють певні правила щодо бонусів і максимальна сума виведення бонусу в 10 разів перевищує бонус, то з боку казино все гаразд. Якби казино якимось чином ввело вас в оману, тоді виникли б проблеми.
Однак, якщо ви хочете, ви можете скопіювати тут пункт 10, де йдеться про бонуси в цілому. Якщо у вас немає явних бонусів, на які поширюються інші положення та умови, то, очевидно, цей пункт буде застосовано до описаного вами. Буду чекати відповіді.
Hi, as long as certain bonus rules apply and the maximum cashout is 10x the bonus, then everything is fine on the casino's side. If the casino somehow misled you, then there would be a problem.
However, if you want you can copy point 10 here, which talks about bonuses in general. Unless you have explicit bonuses that are subject to different terms and conditions, then obviously this point will apply to the one you described. I'll wait for a reply.
НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!
Після завершення реєстрації та кількох ставок, які змусили мене збільшити мій баланс, через деякий час вони закрили мою сесію, і сторінка більше не розпізнає мій логін або пароль, що є однозначною ознакою того, що вони заморозили мій обліковий запис.
Тому я втратив усі накопичені прибутки.
Звернення до служби підтримки через чат і телефон нічого не вирішило, вони лише вказали, що це технічна помилка, яку так і не усунули.
Не грайте тут, не давайте гроші цим негідникам.
DON'T PLAY HERE!
After finishing my registration and placing several bets that made me increase my balance, after a while they closed my session and the page no longer recognizes my username or password, an unequivocal sign that they have frozen my account.
Therefore, I have lost all accumulated profits.
Contacting support by chat and phone did not solve anything, they only indicated that it was a technical error that was never solved.
Don't play here, don't give money to these scoundrels.
¡NO JUEGUEN AQUÍ!
Después de finalizar mi registro y realizar varias apuestas que me hicieron aumentar mi saldo, tras un rato cerraron mi sesión y la página no vuelve a reconocer mi nombre de usuario ni mi contraseña, señal inequívoca de que han congelado mi cuenta.
Por tanto, he perdido todas las ganancias acumuladas.
Contactar con soporte por chat y teléfono no solucionada nada, solo indican que se trata de un error técnico que nunca se soluciona.
No jueguen aquí, no les den dinero a estos sinvergüenzas.
Привіт, я виграв 150 євро в казино з депозитом 40 євро. Я зняв 150 євро, але це ще не зроблено. Я вже надіслав картки, які вони запитували, щоб підтвердити рахунок, плюс я вже зв’язався зі службою підтримки, і вони завжди кажуть мені ту саму проблему, що забагато зняття коштів і є деякі затримки, проблеми через офіс. Чи можете ви допомогти мені, будь ласка, на якому тижні мені знадобляться гроші, щоб виїхати.
Hi, I won €150 at the casino with a deposit of €40. I made a withdrawal of €150 but it hasn't been made yet. I have already sent the cards they requested to verify the account, plus I have already contacted support and they always tell me the same problem that there are too many withdrawals and there are some delays, problems due to the office. Can you help me pls what week I would need the money to leave.
Salve ho vinto 150€ sul casino con un deposito da 40€ ho fatto il prelievo di 150€ ma non è ancora stato effettuato. Ho già mandato le carte che richiedevano per verificare il conto in più ho già contattato l assistenza e mi dice sempre lo stesso problema che ci sono troppi prelievi e c’è qualche ritardo problemi dovuti alla sede. Puoi aiutarmi pls che settimana mi servirebbero i soldi per partire.
НЕ ГРАЙТЕ ТУТ!
Після завершення реєстрації та кількох ставок, які змусили мене збільшити мій баланс, через деякий час вони закрили мою сесію, і сторінка більше не розпізнає мій логін або пароль, що є однозначною ознакою того, що вони заморозили мій обліковий запис.
Тому я втратив усі накопичені прибутки.
Звернення до служби підтримки через чат і телефон нічого не вирішило, вони лише вказали, що це технічна помилка, яку так і не усунули.
Не грайте тут, не давайте гроші цим негідникам.
DON'T PLAY HERE!
After finishing my registration and placing several bets that made me increase my balance, after a while they closed my session and the page no longer recognizes my username or password, an unequivocal sign that they have frozen my account.
Therefore, I have lost all accumulated profits.
Contacting support by chat and phone did not solve anything, they only indicated that it was a technical error that was never solved.
Don't play here, don't give money to these scoundrels.
¡NO JUEGUEN AQUÍ!
Después de finalizar mi registro y realizar varias apuestas que me hicieron aumentar mi saldo, tras un rato cerraron mi sesión y la página no vuelve a reconocer mi nombre de usuario ni mi contraseña, señal inequívoca de que han congelado mi cuenta.
Por tanto, he perdido todas las ganancias acumuladas.
Contactar con soporte por chat y teléfono no solucionada nada, solo indican que se trata de un error técnico que nunca se soluciona.
No jueguen aquí, no les den dinero a estos sinvergüenzas.
Вибачте за затримку відповіді, але я хотів би знати, чи намагалися ви знайти рішення.
Те, що ви описали, звучить так, ніби вам потрібна допомога. На мій погляд, ви повинні отримати принаймні якесь розумне пояснення. Заморожений рахунок лише тимчасово закритий, то яка ситуація зараз?
Я міг би отримати ще кілька відомостей, щоб зрозуміти, чи можемо ми якось підтримати вас.
Будь ласка, дайте мені знати більше.
I'm sorry for the delayed response, but I would like to know whether you tried to find a solution.
What you described sounds like you could use some help. The way I see it, you should at least get some reasonable explanation. The frozen account is just a temporarily closed one, so what is the situation now?
I could use a few more insights to figure out if we can support you by any means.
Please, let me know more.
Привіт. Можна запитати, як довго ви чекаєте на зняття? Я розумію ваше занепокоєння, просто майте на увазі, будь ласка, що процес перевірки іноді може тривати трохи довше через те, що казино має переконатися, що все в порядку з документами кожного гравця. Напевно тому служба підтримки дала вам таку відповідь.
«Тепер уявіть собі», ми зазвичай даємо казино 14 повних днів для перевірки, перш ніж ми втрутимося. Принаймні ви вже знаєте, що відбувається, тому це має бути питанням часу. Говорячи про це, коли ви насправді попросили вилучити, якщо можна запитати?
А також, якщо я можу додати, і сприйміть це як дружню пораду, будь ласка, не думайте про гроші від азартних ігор як про «вирішення грошових проблем або спосіб життя». Це має бути лише спосіб розважитися та провести частину вільного часу, граючи в онлайн-ігри 😉. Б’юся об заклад, ви знаєте ці принципи, просто відчули, що було б добре їх згадати.
Hello. May I ask you how long are you waiting for the withdrawal? I can understand your concern, just keep in mind, please, that the verification process could take a little bit longer sometimes, due to the fact that the casino needs to make sure everything is ok with the documents of each player. Probably that is why the support gave you this kind of answer.
"Now, imagine", we usually give casinos 14 full days for the verification to be done, before we intervene. At least you already know what's happening, so it should be a matter of time. Speaking of which, when did you actually ask for the withdrawal, if I may ask?
And also if I may add, and take this as a friendly advice, please, not to think of the money from gambling as "money problem solving, or way of living from". It should only be a way of having fun, and spending some of your free time by playin online games 😉. I bet you are aware of these principles, just felt it would be good to mention them.
Казино Gomblingo не є пристойним казино
Усі платежі пройшли добре, але UPS тоді виграв 5000,00 датських крон, згодом не зміг увійти. Досить розумно.
Уся документація, надіслана до Payout, включаючи знімки екрана виграшів, згодом ігноруватиметься.
Казино Gomblingo було визнано різними ЗМІ безвідповідальним шахрайством.
Я звернувся до управління азартних ігор Кюрасао.
Їх дозвіл зараз розглядається Управлінням ігор Кюрасао.
Casino Gomblingo is not a decent casino
All payments went well, but UPS then I won DKK 5,000.00, subsequently unable to log in. Quite clever.
All documentation sent to Payout, including screenshots of winnings, will subsequently be ignored.
Casino Gomblingo has been found via various media to be an irresponsible scam.
I have contacted the Curacao Gaming Authority.
Their authorization is now under consideration by the Curacao Gaming Authority.
Casino Gomblingo er ikke et værdigt casino
Alle indbetalinger gik fint, men UPS så vandt jeg DKK 5.000,00, efterfølgende ikke muligt at logge ind. Ganske smart.
Alle dokumentationer fremsendt til Udbetaling, inklusive skærmbilleder af gevinst, efterfølgende ignores.
Casino Gomblingo er konstateret via forskellige medier som værende uansvarligt fub.
Jeg har kontaktet Curacao Gaming Authority.
Deres autorisation er nu under overvejelse af Curacao Gaming Authority.
Привіт!
Я ціную, що ви поділилися своєю історією; Я знаю, що з цим, мабуть, важко мати справу. Чи могли б ви повідомити мені, коли ваш обліковий запис було заблоковано? Це казино здається дуже ризикованим місцем для гри, навіть зважаючи на його низький індекс безпеки
Тому, якщо ви готові поділитися конкретикою, ми будемо вдячні.
Можливо, ми можемо щось зробити.
Hello!
I appreciate you sharing your story; I know it must be difficult to deal with. Could you please let me know when your account was blocked? This casino seems like a very risky place to play, even according its low Safety Index
Consequently, if you are willing to share specifics, we will be grateful.
Perhaps there is something we can do.
Будь ласка, мій акаунт заблокували наступного дня після мого виграшу.
* Ризиковано грати в казино Gomblingo *, можливо, інше формулювання було більш доречним,
* Грати в казино Gomblingo смертельно небезпечно *, розуміється, що ви отримуєте дуже високий результат, коли виграєте, а потім ви повинні виявити, що виплата неможлива. Такий процес може викликати суїцидальні думки, депресію і так далі, що дійсно неприпустимо і просто огидно!
Please, my account was blocked the day after my win.
* Risky to play at Casino Gomblingo *, perhaps another wording was more appropriate,
* It is deadly dangerous to play at Casino Gomblingo *, it is understood that you get very high when you win, and afterwards you have to find that Payout is not possible. Such a process can cause suicidal thoughts, depression and so on, really unacceptable and downright disgusting!
Venligst, min konto blev blokeret dagen efter min gevinst.
*Risikabelt at spille på Casino Gomblingo*, måske en anden formulering var mere passende,
*Dødsensfarligt at spille på Casino Gomblingo*, underforstået at man bliver helt høj ved gevinst, og efterfølgende må man konstatere at Udbetaling ikke er muligt. Et sådant forløb kan give selvmordstanker, depressioner med videre, virkelig uacceptabelt og direkte modbydeligt!
Якщо гравці виграють великі, казино можуть перевірити процес гри або весь ігровий сеанс. Під час розслідування казино часто блокують доступ до облікового запису. Іноді ця перевірка є просто випадковою перевіркою, ініційованою системою казино, і не має нічого спільного з виграною сумою.
У будь-якому випадку гравець завжди повинен бути належним чином проінформований і скерований. Але дозвольте мені повторити своє запитання: чи не могли б ви повідомити мені, коли ваш обліковий запис було заблоковано?
Хоча я хотів би думати, що вам не потрібно надто хвилюватися, це дійсно залежить від деталей, які надає казино. Ви впевнені, що нічого від них не отримали? Я б також перевірив спам, папку bin або навіть розділ реклами у своїй скриньці Gmail.
If players win large, casinos may look into the game play or the entire gaming session. During an investigation, it is not unusual for casinos to prevent access to the account. Sometimes this check is just a random one initiated by the casino system, and has nothing to do with the amount won.
In any case, the player should always be properly informed and guided. Allow me to repeat my question, though: Could you please let me know when your account was blocked?
Although I would love to think you do not need to worry too much, it really depends on the details the casino provides. Are you certain you have not received anything from them? I would also check the spam, bin folder, or even promotion section in my gmail inbox.
Відповідаючи ще раз, мій акаунт заблокували наступного дня після виграшу.
Однак я дістався документації у вигляді скріншотів.
Answering again, my account was blocked the day after winning.
However, I reached documentation in the form of screenshots.
Svarer igen, min konto blev blokeret dagen efter gevinst.
Dog nåede jeg dokumentation i form af skærmbilleder.
Добре, а ви ще не зрозуміли, що відбувається і чому це сталося. Я б також подумав, що казино може досліджувати ваш ігровий процес, і тому це сталося. Але це лише моє припущення, і завжди краще, якщо казино повідомить вам.
Якщо цього не сталося і ви не знаєте, що робити, ви можете спробувати звернутися до ans і, можливо, ми зможемо вам допомогти.
Тому, будь ласка, дайте мені знати.
Good, and you haven't found out yet what's going on and why that was. I would also have thought that the casino might be investigating your gameplay and that's why it happened. But that's just my guess and it's always best if the casino lets you know.
If it didn't happen and you don't know what to do, you can try to turn to ans and maybe we will be able to help you.
So please let me know.
КОПІЮВАТИ
«Gomblingo, жахливий веб-сайт, вони шахраї та знаходяться в Гані. Вони зробили помилку, зробивши депозит через свій метод VISA, і їх відправили до BayeBay Skin care, фальшивої компанії в Гані.
Я все ще чекаю свого вилучення через 15 днів. Будь ласка, не витрачайте гроші на цьому веб-сайті».
Очевидно, що Casino Gomblingo не відповідає чинному ЗАКОНОДАВСТВУ.
Google придумав незліченну кількість тверджень з однаковою думкою,
У РАЗІ ОТРИМАННЯ ПРИБУТКУ РАХУНОК ЗАМОРОЖУЄТЬСЯ.
COPY
"Gomblingo, Horrible Web Site, they are scammers and are located in Ghana. They made a mistake by making do a deposit through their VISA method and was sent to BayeBay Skin care, a fake company in Ghana.
Still waiting for my withdral after 15days. Please don't spend money on this website."
It is clear and obvious that Casino Gomblingo does not comply with current LEGISLATION.
By Google coming up with countless statements with the same point,
IN THE EVENT OF A PROFIT, THE ACCOUNT IS FREEZED.
Очевидно, що Casino Gomblingo не відповідає чинному ЗАКОНОДАВСТВУ.
Google придумав незліченну кількість тверджень з однаковою думкою,
У РАЗІ ОТРИМАННЯ ПРИБУТКУ РАХУНОК ЗАМОРОЖУЄТЬСЯ.
It is clear and obvious that Casino Gomblingo does not comply with current LEGISLATION.
By Google coming up with countless statements with the same point,
IN THE EVENT OF A PROFIT, THE ACCOUNT IS FREEZED.
Як щодо того, щоб ми трохи прояснили це питання?
Чи можете ви також подати безкоштовну скаргу? Перегляньте цей розділ 👈, щоб дізнатися, чому я вважаю, що вам варто це зробити.
Сподіваюся, ви погодитесь. Можливо, згодом ми матимемо щось більше спільного з вашою ситуацією.
Врахуйте це, будь ласка.
How about we put some light into this matter?
Do you think you could also submit a free-of-charge complaint, please? Browse this section 👈 to find out why I think you should do it.
I hope you will agree. We might have something more to do with your situation eventually.
Consider that, please.
Дякуємо за відповідь.
Метою моїх коментарів про казино GOMBLINGO було:
щоб роз’яснити іншим гравцям ПОЛІТИКУ ВИПЛАТ ГОМБЛІНГО.
Казино GOMBLINGO виглядає заслуговуючим довіри, оскільки має ліцензію Управління ігор Кюрасао (CGA).
Казино Gomblingo має бути негайно позбавлено ліцензії, а дозвіл Управління азартними іграми Данії має бути скасовано.
Рахунки всіх гравців заморожуються за запитом на зняття коштів.
Казино GOMBLINGO задокументовано шахрайство та містифікації.
Thanks for reply.
The purpose of my comments about Casino GOMBLINGO was,
to clarify GOMBLINGO'S PAYOUT POLICY to other players.
Casino GOMBLINGO appears trustworthy by having a license with the Curacao Gaming Authority (CGA).
Casino Gomblingo should be stripped of their license immediately and permission from the Danish Gambling Authority should be revoked.
All players' accounts are frozen upon request for Withdrawal.
Casino GOMBLINGO is documented Cheats and hoaxes.
Так, я вже зрозумів це з того, що ви написали раніше. Однак ми можемо принаймні спробувати допомогти вам у вашій ситуації, якщо ви зацікавлені, подавши скаргу. Я не кажу, що це має працювати на 100%, але це може працювати, якщо ми зв’яжемося з казино та розберемося.
Отже, що, на вашу думку, ви можете зробити і піти на це?
Yes, I already understood that from what you wrote before. However, we can at least try to assist you in your situation if you are interested by opening a complaint. I'm not saying it has to work 100% but it can work if we contact the casino and sort it out.
So what do you think you can do and go for it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.