1 рік тому
Тут ви можете обговорити Freddy Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хтось має досвід роботи з цим казино?
Почніть грати тут минулої п’ятниці, а також надіслав їм електронний лист. Також зняв кошти в суботу ввечері та знову надіслав їм електронний лист. Взагалі немає відповіді.
Знову електронний лист у неділю, знову немає відповіді.
Сьогодні я спробував чат у прямому ефірі, але написано лише, що там зайнято.
Чи це шахрайське казино, і мої гроші зникли? ☹
Does anyone have some experience with this casino?
Start playing here last Friday and also sent them an email. Also did a withdraw on Saturday evening and again sent them an email. No response at all.
Again an email on Sunday again no response.
Today I tried live chat but it only says there busy.
Is this a scam casino and is my money gone? ☹
Важко здогадатися, що відбувається. Як зазначено в огляді , це нещодавно створене казино, що означає, що воно не перевірено часом. Технічно ми покладаємося на прямі відгуки від гравців, на жаль, ніхто не прийшов, щоб переглянути казино з моменту його створення. Я також вважаю, що підтримка в чаті недоступна цілодобово.
Однак я б дав йому ще кілька робочих днів.
Не могли б ви тримати нас в курсі, будь ласка? Я поки не хочу починати зі скарг...
It's hard to guess what's going on. As stated in the review, this is a freshly established casino, which means it is not proven by time - Technically, we rely on direct feedback from players, sadly, no one has come to review the casino since its beginning. I also find the live chat support is not available 24/7.
I would give it a few more working days, however.
Could you keep us posted, please? I do not want to start with a complaint just yet...
Вони вже 5 днів не відповідають. Живий чат взагалі недоступний. Спробуйте самі. Ви отримуєте лише автоматичне повідомлення про те, що вони зайняті. Залишав чат кілька разів відкритим протягом годин, але жодної відповіді. Є ще 2 казино під тією ж ліцензією. bit1111.com і merhababet.com (останній турецькою мовою), тому я спробував зв’язатися з першим, але відповіді також немає.
Тут відбувається щось інше, тому я боюся, що мої гроші закінчилися ☹
ps Я вже почав скаржитися.
They are not responding now for 5 days. Live chat isn’t available at all. Try it for yourself. You only get an automatic message that they are busy. Left de chat several times open for hours but no response at all. There are 2 more casino’s under the same license. bit1111.com and merhababet.com (last one is in Turkish) so I tried to get in contact with the first one but also no response.
There is more going on here so I’m afraid my money is gone ☹
p.s. I already started a complaint.
Ми не повинні відразу думати про найгірше. підняти настрій. Ще не так давно, щоб відразу боятися.
Однак я розумію, що якщо ви не отримаєте відповіді електронною поштою чи чатом, це не додасть вашій довірі.
У будь-якому випадку, було б добре почекати ще трохи і запастися терпінням, тому що, як вам було пояснено в скарзі, ми даємо казино 14 днів для вирішення запитів на зняття коштів.
Сподіваюся, до того часу все владнається і ви отримаєте свої гроші. Якщо ні, наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.
We don't have to think of the worst right away. Cheer up. It hasn't been so long yet that we have to be afraid immediately.
However, I understand that if you don't get a response either via email or live chat, it doesn't add much to your trustworthiness.
Anyway, it would be good to wait a little longer and be patient, because as you were explained in the complaint, we give casinos 14 days to resolve withdrawal requests.
I hope that everything will be sorted out by then and you will get your money. If not, our team will do their best to help you.
Ви знаєте казино, яке не відповідає на електронну пошту та чат? Я грав у багато казино і ні.
Якщо казино має живий чат, воно відповість. Для вас так само, як я сказав Радці, спробуйте самі чат.
Do you know a casino that doesn’t respond to email and live chat? I played a lot of casinos and I don’t.
If a casino has live chat they will respond. For you the same as I told Radka, try the live chat for yourself.
Ви знаєте казино, яке не відповідає на електронну пошту та чат? Я грав у багато казино і ні.
Якщо казино має живий чат, воно відповість. Для вас так само, як я сказав Радці, спробуйте самі чат.
Do you know a casino that doesn’t respond to email and live chat? I played a lot of casinos and I don’t.
If a casino has live chat they will respond. For you the same as I told Radka, try the live chat for yourself.
Я отримав ваше повідомлення, і я розумію, що ви вважаєте, що чат не працює. Однозначно очко для казино, жодних дебатів! Що стосується скарг, то ситуація залишається незмінною. 🙁
Мені прикро це говорити, тому що я також відчуваю, що немає нічого, крім того, щоб чекати на вас зараз:
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, будь ласка, повідомте нам, і ми втрутимося та спробуємо допомогти тобі."
Як щодо того, щоб спробувати його профілі в соціальних мережах? Якщо казино надає будь-які...
I get your message and I understand you feel the chat is not operational. Definitely a point down for the casino, no further debates! Yet, when it comes to complaints, the situation remains the same. 🙁
I'm sorry to say that because I also feel there is nothing aside from waiting for you now:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, please, let us know and we will intervene and try to help you."
How about trying its social media profiles? If the casino provides any...
Я отримав ваше повідомлення, і я розумію, що ви вважаєте, що чат не працює. Однозначно очко для казино, жодних дебатів! Що стосується скарг, то ситуація залишається незмінною. 🙁
Мені прикро це говорити, тому що я також відчуваю, що немає нічого, крім того, щоб чекати на вас зараз:
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, будь ласка, повідомте нам, і ми втрутимося та спробуємо допомогти тобі."
Як щодо того, щоб спробувати його профілі в соціальних мережах? Якщо казино надає будь-які...
I get your message and I understand you feel the chat is not operational. Definitely a point down for the casino, no further debates! Yet, when it comes to complaints, the situation remains the same. 🙁
I'm sorry to say that because I also feel there is nothing aside from waiting for you now:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, please, let us know and we will intervene and try to help you."
How about trying its social media profiles? If the casino provides any...
Була доступна підтримка в прямому ефірі (алілуя), але вони не змогли мені допомогти, перенаправили моє повідомлення до фінансового відділу. Тому прогресу немає.
Я не знаю, чи я підтверджений. Запитайте їх тиждень тому, чи потрібні їм документи для KYC, тому що я люблю це робити заздалегідь. Ніколи не отримував відповіді на жоден із моїх електронних листів, тому я не знаю. Щоб переконатися, що вони не використають це проти мене, я також надіслав їм електронний лист із усіма документами, які зазвичай вимагають казино.
Історія гри недоступна на сайті. Історії взагалі немає, а також історії депозитів та історії зняття коштів. Я бачу лише те, що моє зняття коштів не оброблено, тому що я все ще бачу опцію «скасувати виплату» у своєму обліковому записі.
Live support was available (hallelujah) but they couldn’t help me, the would forward my message to the financial department. So no progress there.
I don’t know if I’m verified. Ask them a week ago if they need documents for KYC because I like this to do upfront. Never got an answer on any of my emails so I don’t know. To be sure they don’t use this against me I also sent them an email with all the documents that a casino normally requires.
Game history is not available on the site. There is no history at all so also no deposit history and withdrawal history. I can only see that my withdrawal isn’t processed because I can still see the option "cancel payout" in my account.
Мені не подобається, коли це буде прямолінійно...
Ліцензія Коморських островів, не підтримується "підтримка". Думаючи про це, мушу сказати, що я трохи здивований, що ви єдиний, хто відкрито скаржиться.
Чи можете ви сказати, що казино встигне? Хоча я не люблю бути скептиком у таких ситуаціях.
Ну, 5 днів, щоб дізнатися.
🤞🤞🤞
I don't like where this is going to be straight and forward...
Comoros license, unsupportive "support". Thinking about this, I must say I'm a bit surprised you're the only one with an open complaint.
Would you say the casino will make it in time? I hate to be the skeptic in such situations though.
Well, 5 days to find out.
🤞🤞🤞
Мені не подобається, коли це буде прямолінійно...
Ліцензія Коморських островів, не підтримується "підтримка". Думаючи про це, мушу сказати, що я трохи здивований, що ви єдиний, хто відкрито скаржиться.
Чи можете ви сказати, що казино встигне? Хоча я не люблю бути скептиком у таких ситуаціях.
Ну, 5 днів, щоб дізнатися.
🤞🤞🤞
I don't like where this is going to be straight and forward...
Comoros license, unsupportive "support". Thinking about this, I must say I'm a bit surprised you're the only one with an open complaint.
Would you say the casino will make it in time? I hate to be the skeptic in such situations though.
Well, 5 days to find out.
🤞🤞🤞
Або казино — це шахрайство, або казино ніколи не працювало добре з самого початку (спочатку ви бачите кілька повідомлень у соціальних мережах), а тепер їм уже байдуже.
Електронна пошта більше не працює, електронна пошта більше не може бути доставлена, а в чаті відповідь надійшла лише один раз (я намагаюся щодня)
Також надсилав електронні листи до AOFA (де вони отримали там ліцензію), але вони також не відповідають.
Дійсно, 5 днів, але, чесно кажучи, що може зробити Casinoguru, якщо не вдається зв’язатися з цим казино.
Or the casino is a scam or the casino never did not run good from the start (in the beginning you see some social media posts) and now they don’t care anymore.
Email isn’t working anymore, email cannot be delivered anymore and live chat replied only once (I try every day)
Also sent emails to AOFA (where they got there license) but they also don’t respond.
Indeed 5 days but if your honest what is there Casinoguru can do if can’t get in touch with this casino.
Хм, звичайно, неприємно мати справу з такою ситуацією, і коли ти маєш відповісти один раз у блакитний місяць, я вважаю, що це непрофесійно з боку казино. У будь-якому випадку, я знайшов на нашому веб-сайті, що це зомбі-казино , і ми прокоментували це: «Ви не зможете ні з ким зв’язатися в цьому казино». Тому я не надто здивований, чому ви не можете отримати відповідь.
Щодо того, що ми збираємося з цим робити, принаймні ми спробуємо вирішити вашу ситуацію, і якщо казино не матиме волі вирішити вашу ситуацію, вони отримають чорні точки, які вплинуть на їхні індекс безпеки, який і без того низький. Я знаю, що це, мабуть, не дуже втішно, але і ви, і інші гравці побачите, що казино не дуже чесне, і, можливо, саме це переконає гравців не грати там.
Побачимо, як воно піде. Залишилося ще 4 дні.
Hmm, it's certainly not nice to deal with a situation like that, and when you get to answer once in a blue moon, I think it's unprofessional of the casino. Anyway, I found on our website that it is a zombie casino and our comment on that is "you will not be able to get in touch with anyone at this casino." So I'm not too surprised why you can't get an answer.
Regarding what we're going to do about it, at the very least we're going to try to resolve your situation, and if the casino doesn't have the will to resolve your situation, they'll get black points that affect their safety index, which is already low. I know that's probably not very comforting, but both you and other players will be able to see that the casino isn't very honest, and maybe that's what's going to convince the players not to play there.
We'll see how it goes. There are still 4 days left.
Хм, звичайно, неприємно мати справу з такою ситуацією, і коли ти маєш відповісти один раз у блакитний місяць, я вважаю, що це непрофесійно з боку казино. У будь-якому випадку, я знайшов на нашому веб-сайті, що це зомбі-казино , і ми прокоментували це: «Ви не зможете ні з ким зв’язатися в цьому казино». Тому я не надто здивований, чому ви не можете отримати відповідь.
Щодо того, що ми збираємося з цим робити, принаймні ми спробуємо вирішити вашу ситуацію, і якщо казино не матиме волі вирішити вашу ситуацію, вони отримають чорні точки, які вплинуть на їхні індекс безпеки, який і без того низький. Я знаю, що це, мабуть, не дуже втішно, але і ви, і інші гравці побачите, що казино не дуже чесне, і, можливо, саме це переконає гравців не грати там.
Побачимо, як воно піде. Залишилося ще 4 дні.
Hmm, it's certainly not nice to deal with a situation like that, and when you get to answer once in a blue moon, I think it's unprofessional of the casino. Anyway, I found on our website that it is a zombie casino and our comment on that is "you will not be able to get in touch with anyone at this casino." So I'm not too surprised why you can't get an answer.
Regarding what we're going to do about it, at the very least we're going to try to resolve your situation, and if the casino doesn't have the will to resolve your situation, they'll get black points that affect their safety index, which is already low. I know that's probably not very comforting, but both you and other players will be able to see that the casino isn't very honest, and maybe that's what's going to convince the players not to play there.
We'll see how it goes. There are still 4 days left.
Я щойно отримав цей електронний лист;
Шановний користувач!
На жаль, на електронний лист служби підтримки не відповіли через внутрішні помилки конфігурації.
Це буде відсортовано. Проте майте на увазі, що ми перевірили та розглянули вашу справу та повернули ваші депозити.
Причина цього в тому, що ми не можемо прийняти гравців з вашого регіону.
Відшкодування здійснено та надійде на ваш рахунок через 1/3 робочих днів сьогодні вранці.
Не соромтеся зв’язатися з нами та побажати вам усього найкращого
З повагою
Фредді
Тож схрещую пальці, я отримаю свої гроші назад.
I just received this email;
Dear User,
Unfortunately the support email have not been responded to due to internal configuration mistakes.
This will be sorted. Nevertheless please be aware that we have checked and reviewed your case and we have refunded your deposits.
The reason for this is that we can not accept players from your region.
The refunds have been issued, and will derive at your account in 1/3 business days as of this morning.
Feel free to contact us back, and wishing you all the best
Kind regards
Freddy
So fingers crossed I’m getting my money back.
Ну це чудово. Сподіваюся, вам вдасться повернути свої гроші. Чи можете ви повідомити нам, коли вони прийдуть до вас? 😊
Well, that's great. I hope you manage to get your money back. Could you update us when they come to you? 😊
Вони сказали, що 3 робочі дні, але через 4 робочі дні все ще нічого. Але вони брешуть про більше речей, то чому б це не бути брехнею. Вони можуть говорити що завгодно, але це не означає, що це правда.
Вони також сказали, що не можуть приймати гравців з мого регіону, і тому повертають мені мої депозити. Так, саме тому на сторінці депозиту показано способи депозиту, доступні лише в Нідерландах.
They said 3 businesses days but after 4 business days still nothing. But they are lying about more things so why wouldn’t this be a lie. They can say anything but that doesn’t mean its true.
They also said they can’t accept players from my region and that’s why they pay me back my deposits. Yeh wright that’s why the deposit page shows deposit methods only available in the Netherlands.
Ви зараз у сумній ситуації. Я думав, що може щось піде на краще, і ви отримаєте свої гроші, але, як бачимо, поки що нічого подібного не відбувається. Ви запитували в казино, в чому проблема, коли гроші до вас ще не прийшли?
У будь-якому разі, нам поки що доведеться почекати і подивитися, як будуть розвиватися події і куди наша команда прибуде. Не могли б ви повідомити нас, якщо гроші надійдуть або казино повідомить, чому вони ще не надійшли?
It's a sad situation you're in at the moment. I thought that things might move for the better, and that you would get your money, but as we can see, nothing like that is happening so far. Did you ask the casino what the problem is when the money hasn't come to you yet ?
Anyway, for now, we will have to wait and see how things will go on and where our team will get to. Could you please keep us updated if the money arrives or the casino says why it hasn't arrived yet ?
Звичайно, я намагався зв’язатися з ними, але вони не відповідають.
Єдине, що каже ваша команда, це почекати, щоб не відчувати особливої підтримки від CasinoGuru.
Of course i tried to get in contact with them but they don’t respond.
The only thing your team says is to wait so don’t feel very supported by CasinoGuru.
Я перевірив скаргу і нічого не знайшов про те, що "ви повинні почекати".
Було б справедливо зазначити, що Команда розглядає надто велику кількість скарг, але, як я вже сказав, я не бачу затримки у вашій справі.
Це стандартна ситуація:
«Дякуємо. Оскільки казино повідомило вам, що гроші надіслано, ми рекомендуємо гравцям зачекати до 14 днів, поки відшкодування з’явиться на їхньому рахунку».
Концепція скарги базується на доказах, а не на припущеннях. Щоб довести, що казино не повернуло вам гроші, ми повинні надати їм можливість це зробити. Лише через деякий час ми можемо сказати: «Нічого не сталося! Доведіть, що ви зробили платіж».
Можливо, ви пробували отримати ідентифікатор транзакції?
I checked the complaint and found nothing about "you should wait".
Would be fair to mention that the Team is handling an excessively high number of complaints, but as I said, I see no delay in your case.
This is a standard situation:
"Thank you. Since the casino informed you the money has been sent, we recommend players wait up to 14 days for the refund to appear in their account."
The concept of complaint is based on proving things rather than on assumptions. To prove that the casino has not refunded you, we need to provide them with a chance to do so. Only after some time has passed, we may say:"Hey, nothing has happened! Prove you made the payment."
Have you perhaps tried to get the transaction ID?
Так, у моїй справі є затримка. Спочатку ви сказали мені почекати 2 тижні, що справді нормально. Після цих 2 тижнів у мене все ще немає грошей, тому вам слід розібратися. Те, що казино каже, що вони заплатять, нічого не означає, по-перше, тому що я доводжу вам, що вони брешуть, по-друге, тому що вони не заплатили, як обіцяли. А тепер ти кажеш мені почекати ще 2 тижні (тому ти 2 рази казав мені почекати), тобто 4 тижні очікування.
Що, якщо 19 вересня казино скаже: «Вибачте, ми помилилися, ми заплатимо вам зараз», ви тоді скажете мені почекати ще 2 тижні? Ми можемо продовжувати так вічно.
Очевидно, що це не звичайне діюче казино.
Ви можете продовжувати говорити щось на кшталт «ти запитував це чи ти запитував те», але знову ж таки казино не відповідає на мої електронні листи, тому так, я задаю всі ці запитання, але не отримую жодних відповідей, тому робіть свою роботу і розслідувати.
Yes there is delay in my case. First you told me to wait 2 weeks which indeed is normal. After those 2 weeks I still don’t have my money so you should investigate. Just because the casino says they will pay doesn’t mean anything, first because I proof to you that they are lying, second because they didn’t pay like they promised. And now you telling me to wait another 2 weeks (so you told me 2 times to wait) that’s 4 weeks total of waiting.
What if the casino says on September 19 "oh sorry we made a mistake we going to pay you now" you’re going to tell me then to wait another 2 weeks? We can go on forever like that.
It is obvious that this is not a normal operating casino.
You can keep saying things like "did you ask this or did you ask that" but again the casino is not answering any of my emails so yes I’m asking all of those questions but I don’t get any answers so do your work and investigate.
Ви не повірите, але я цілком переконаний, що вже пояснив усі моменти у своїй попередній відповіді.
Давайте не потрапляти в коло.
До речі, скарга була подана 28 серпня. Ледве три тижні, коли перші два справді становлять 14-денний період, протягом якого група розгляду скарг не втручається.
Окрім цього, коли казино стверджує, що гроші були надіслані, ми просто не можемо сказати: «О, але гравець вам не вірить, тому ми вас покараємо».
Технічно скарга відкрита, тобто ще нічого не доведено. Я знаю, що це важко, але скаржитися тут вам не допоможе. Ми повинні дати казино час, щоб спершу заплатити вам, лише коли казино не виконає заяву - стає очевидним, що вони брехали. Не раніше.
Мені шкода, що це займає так багато часу, але це так.
You would not believe that, but I'm quite convinced I already explained all the points in my previous response.
Let's not get caught in circles.
By the way, the complaint was submitted on August 28th. Hardly three weeks when the first two are indeed the 14-day period during which the Complaint Team does not step in.
Aside from that, when the casino claims the money was sent, we just can't say "Oh, but the player does not believe you, so we are going to punish you."
Technically, the complaint is open, meaning nothing has been proven yet. I know it is hard, but complaining here won't help you. We must give the casino time to pay you first, only when the casino fails to fulfill the statement - it becomes obvious they were lying. Not sooner.
I'm sorry it takes so long, but this is how it goes.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.