ФорумКазиноFreddy Vegas Casino - загальне обговорення

Freddy Vegas Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від RS200
|
1698 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Freddy Vegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Хтось має досвід роботи з цим казино?

Почніть грати тут минулої п’ятниці, а також надіслав їм електронний лист. Також зняв кошти в суботу ввечері та знову надіслав їм електронний лист. Взагалі немає відповіді.

Знову електронний лист у неділю, знову немає відповіді.

Сьогодні я спробував чат у прямому ефірі, але написано лише, що там зайнято.

Чи це шахрайське казино, і мої гроші зникли? ☹

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Важко здогадатися, що відбувається. Як зазначено в огляді , це нещодавно створене казино, що означає, що воно не перевірено часом. Технічно ми покладаємося на прямі відгуки від гравців, на жаль, ніхто не прийшов, щоб переглянути казино з моменту його створення. Я також вважаю, що підтримка в чаті недоступна цілодобово.

Однак я б дав йому ще кілька робочих днів.

Не могли б ви тримати нас в курсі, будь ласка? Я поки не хочу починати зі скарг...

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони вже 5 днів не відповідають. Живий чат взагалі недоступний. Спробуйте самі. Ви отримуєте лише автоматичне повідомлення про те, що вони зайняті. Залишав чат кілька разів відкритим протягом годин, але жодної відповіді. Є ще 2 казино під тією ж ліцензією. bit1111.com і merhababet.com (останній турецькою мовою), тому я спробував зв’язатися з першим, але відповіді також немає.

Тут відбувається щось інше, тому я боюся, що мої гроші закінчилися ☹

ps Я вже почав скаржитися.

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Ми не повинні відразу думати про найгірше. підняти настрій. Ще не так давно, щоб відразу боятися.

Однак я розумію, що якщо ви не отримаєте відповіді електронною поштою чи чатом, це не додасть вашій довірі.

У будь-якому випадку, було б добре почекати ще трохи і запастися терпінням, тому що, як вам було пояснено в скарзі, ми даємо казино 14 днів для вирішення запитів на зняття коштів.

Сподіваюся, до того часу все владнається і ви отримаєте свої гроші. Якщо ні, наша команда зробить усе можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Ви знаєте казино, яке не відповідає на електронну пошту та чат? Я грав у багато казино і ні.

Якщо казино має живий чат, воно відповість. Для вас так само, як я сказав Радці, спробуйте самі чат.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви знаєте казино, яке не відповідає на електронну пошту та чат? Я грав у багато казино і ні.

Якщо казино має живий чат, воно відповість. Для вас так само, як я сказав Радці, спробуйте самі чат.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я отримав ваше повідомлення, і я розумію, що ви вважаєте, що чат не працює. Однозначно очко для казино, жодних дебатів! Що стосується скарг, то ситуація залишається незмінною. 🙁

Мені прикро це говорити, тому що я також відчуваю, що немає нічого, крім того, щоб чекати на вас зараз:

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, будь ласка, повідомте нам, і ми втрутимося та спробуємо допомогти тобі."

Як щодо того, щоб спробувати його профілі в соціальних мережах? Якщо казино надає будь-які...

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я отримав ваше повідомлення, і я розумію, що ви вважаєте, що чат не працює. Однозначно очко для казино, жодних дебатів! Що стосується скарг, то ситуація залишається незмінною. 🙁

Мені прикро це говорити, тому що я також відчуваю, що немає нічого, крім того, щоб чекати на вас зараз:

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття, будь ласка, повідомте нам, і ми втрутимося та спробуємо допомогти тобі."

Як щодо того, щоб спробувати його профілі в соціальних мережах? Якщо казино надає будь-які...

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Була доступна підтримка в прямому ефірі (алілуя), але вони не змогли мені допомогти, перенаправили моє повідомлення до фінансового відділу. Тому прогресу немає.

Я не знаю, чи я підтверджений. Запитайте їх тиждень тому, чи потрібні їм документи для KYC, тому що я люблю це робити заздалегідь. Ніколи не отримував відповіді на жоден із моїх електронних листів, тому я не знаю. Щоб переконатися, що вони не використають це проти мене, я також надіслав їм електронний лист із усіма документами, які зазвичай вимагають казино.

Історія гри недоступна на сайті. Історії взагалі немає, а також історії депозитів та історії зняття коштів. Я бачу лише те, що моє зняття коштів не оброблено, тому що я все ще бачу опцію «скасувати виплату» у своєму обліковому записі.

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Мені не подобається, коли це буде прямолінійно...

Ліцензія Коморських островів, не підтримується "підтримка". Думаючи про це, мушу сказати, що я трохи здивований, що ви єдиний, хто відкрито скаржиться.

Чи можете ви сказати, що казино встигне? Хоча я не люблю бути скептиком у таких ситуаціях.

Ну, 5 днів, щоб дізнатися.

🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені не подобається, коли це буде прямолінійно...

Ліцензія Коморських островів, не підтримується "підтримка". Думаючи про це, мушу сказати, що я трохи здивований, що ви єдиний, хто відкрито скаржиться.

Чи можете ви сказати, що казино встигне? Хоча я не люблю бути скептиком у таких ситуаціях.

Ну, 5 днів, щоб дізнатися.

🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Або казино — це шахрайство, або казино ніколи не працювало добре з самого початку (спочатку ви бачите кілька повідомлень у соціальних мережах), а тепер їм уже байдуже.

Електронна пошта більше не працює, електронна пошта більше не може бути доставлена, а в чаті відповідь надійшла лише один раз (я намагаюся щодня)

Також надсилав електронні листи до AOFA (де вони отримали там ліцензію), але вони також не відповідають.

Дійсно, 5 днів, але, чесно кажучи, що може зробити Casinoguru, якщо не вдається зв’язатися з цим казино.

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Хм, звичайно, неприємно мати справу з такою ситуацією, і коли ти маєш відповісти один раз у блакитний місяць, я вважаю, що це непрофесійно з боку казино. У будь-якому випадку, я знайшов на нашому веб-сайті, що це зомбі-казино , і ми прокоментували це: «Ви не зможете ні з ким зв’язатися в цьому казино». Тому я не надто здивований, чому ви не можете отримати відповідь.

Щодо того, що ми збираємося з цим робити, принаймні ми спробуємо вирішити вашу ситуацію, і якщо казино не матиме волі вирішити вашу ситуацію, вони отримають чорні точки, які вплинуть на їхні індекс безпеки, який і без того низький. Я знаю, що це, мабуть, не дуже втішно, але і ви, і інші гравці побачите, що казино не дуже чесне, і, можливо, саме це переконає гравців не грати там.

Побачимо, як воно піде. Залишилося ще 4 дні.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хм, звичайно, неприємно мати справу з такою ситуацією, і коли ти маєш відповісти один раз у блакитний місяць, я вважаю, що це непрофесійно з боку казино. У будь-якому випадку, я знайшов на нашому веб-сайті, що це зомбі-казино , і ми прокоментували це: «Ви не зможете ні з ким зв’язатися в цьому казино». Тому я не надто здивований, чому ви не можете отримати відповідь.

Щодо того, що ми збираємося з цим робити, принаймні ми спробуємо вирішити вашу ситуацію, і якщо казино не матиме волі вирішити вашу ситуацію, вони отримають чорні точки, які вплинуть на їхні індекс безпеки, який і без того низький. Я знаю, що це, мабуть, не дуже втішно, але і ви, і інші гравці побачите, що казино не дуже чесне, і, можливо, саме це переконає гравців не грати там.

Побачимо, як воно піде. Залишилося ще 4 дні.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Цей відгук про казино змінився після моєї скарги. Спочатку це було просто «Свіже казино» з нормальним індексом безпеки.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я щойно отримав цей електронний лист;

Шановний користувач!
На жаль, на електронний лист служби підтримки не відповіли через внутрішні помилки конфігурації.
Це буде відсортовано. Проте майте на увазі, що ми перевірили та розглянули вашу справу та повернули ваші депозити.
Причина цього в тому, що ми не можемо прийняти гравців з вашого регіону.
Відшкодування здійснено та надійде на ваш рахунок через 1/3 робочих днів сьогодні вранці.
Не соромтеся зв’язатися з нами та побажати вам усього найкращого
З повагою
Фредді

Тож схрещую пальці, я отримаю свої гроші назад.

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Ну це чудово. Сподіваюся, вам вдасться повернути свої гроші. Чи можете ви повідомити нам, коли вони прийдуть до вас? 😊

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони сказали, що 3 робочі дні, але через 4 робочі дні все ще нічого. Але вони брешуть про більше речей, то чому б це не бути брехнею. Вони можуть говорити що завгодно, але це не означає, що це правда.

Вони також сказали, що не можуть приймати гравців з мого регіону, і тому повертають мені мої депозити. Так, саме тому на сторінці депозиту показано способи депозиту, доступні лише в Нідерландах.


file

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Ви зараз у сумній ситуації. Я думав, що може щось піде на краще, і ви отримаєте свої гроші, але, як бачимо, поки що нічого подібного не відбувається. Ви запитували в казино, в чому проблема, коли гроші до вас ще не прийшли?

У будь-якому разі, нам поки що доведеться почекати і подивитися, як будуть розвиватися події і куди наша команда прибуде. Не могли б ви повідомити нас, якщо гроші надійдуть або казино повідомить, чому вони ще не надійшли?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Звичайно, я намагався зв’язатися з ними, але вони не відповідають.

Єдине, що каже ваша команда, це почекати, щоб не відчувати особливої підтримки від CasinoGuru.

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Я перевірив скаргу і нічого не знайшов про те, що "ви повинні почекати".

Було б справедливо зазначити, що Команда розглядає надто велику кількість скарг, але, як я вже сказав, я не бачу затримки у вашій справі.

Це стандартна ситуація:

«Дякуємо. Оскільки казино повідомило вам, що гроші надіслано, ми рекомендуємо гравцям зачекати до 14 днів, поки відшкодування з’явиться на їхньому рахунку».

Концепція скарги базується на доказах, а не на припущеннях. Щоб довести, що казино не повернуло вам гроші, ми повинні надати їм можливість це зробити. Лише через деякий час ми можемо сказати: «Нічого не сталося! Доведіть, що ви зробили платіж».

Можливо, ви пробували отримати ідентифікатор транзакції?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Так, у моїй справі є затримка. Спочатку ви сказали мені почекати 2 тижні, що справді нормально. Після цих 2 тижнів у мене все ще немає грошей, тому вам слід розібратися. Те, що казино каже, що вони заплатять, нічого не означає, по-перше, тому що я доводжу вам, що вони брешуть, по-друге, тому що вони не заплатили, як обіцяли. А тепер ти кажеш мені почекати ще 2 тижні (тому ти 2 рази казав мені почекати), тобто 4 тижні очікування.

Що, якщо 19 вересня казино скаже: «Вибачте, ми помилилися, ми заплатимо вам зараз», ви тоді скажете мені почекати ще 2 тижні? Ми можемо продовжувати так вічно.

Очевидно, що це не звичайне діюче казино.

Ви можете продовжувати говорити щось на кшталт «ти запитував це чи ти запитував те», але знову ж таки казино не відповідає на мої електронні листи, тому так, я задаю всі ці запитання, але не отримую жодних відповідей, тому робіть свою роботу і розслідувати.

Автоматичний переклад.
RS200
8 міс. тому

Ви не повірите, але я цілком переконаний, що вже пояснив усі моменти у своїй попередній відповіді.

Давайте не потрапляти в коло.

До речі, скарга була подана 28 серпня. Ледве три тижні, коли перші два справді становлять 14-денний період, протягом якого група розгляду скарг не втручається.

Окрім цього, коли казино стверджує, що гроші були надіслані, ми просто не можемо сказати: «О, але гравець вам не вірить, тому ми вас покараємо».

Технічно скарга відкрита, тобто ще нічого не доведено. Я знаю, що це важко, але скаржитися тут вам не допоможе. Ми повинні дати казино час, щоб спершу заплатити вам, лише коли казино не виконає заяву - стає очевидним, що вони брехали. Не раніше.

Мені шкода, що це займає так багато часу, але це так.




Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого