ФорумКазиноElite24Bet Casino - загальне обговорення

Elite24Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Anonymized487
|
38124 переглядів 234 відповідей |
|
1...3 4 5...12
Додати публікацію
1 рік тому

Дякую, я щойно надіслав електронний лист усім трьом, сподіваюся, вони дадуть відповідь

Автоматичний переклад.
matti95
1 рік тому

Сьогодні ввечері я використовував лише підтримку, щоб знайти інших і казав їм зробити щось із сайтом, оскільки він зламався.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На фото видно, що робити ставки не можна.

Тоді чому всі ігри йдуть на ставки??? Мій konzo працює, але ігри, у які я грав, все ще відкриті.

Не знаю, чому ніхто не повідомив про проблему.

Чи не можете ви самі зайти на сайт і перевірити, чи це вам підходить???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався, але поки я не маю там реєстрації, я б сказав, що ніякої допомоги не було.

Тепер я бачу, що ми позначили казино як закрите.

https://casino.guru/elite24bet-casino-review

Отже, якщо у вас все ще є активний баланс на вашому рахунку казино, надішліть скаргу - ми постараємося допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино більше не працюватиме???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт і тут.

Навіть майже два тижні я намагався зняти гроші, але я все ще не отримав свої гроші, відповідно до їхніх умов і умов це останній день, щоб виплатити мені. Чат недоступний, на електронні листи не відповідають. Я звернуся до MGA та деяких органів ADR, щоб повідомити про це. До того часу не грайте тут, не вносьте навіть копійки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені дуже шкода, але ми виявили, що казино закрито , тому, щоб допомогти вам отримати свій баланс, надішліть скаргу, просто натисніть тут , і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прокинувся від цього:


file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

те саме тут. мої гроші та зняття коштів очікували тижнями, а кілька днів тому всі ставки зникли. чат був неактивний весь січень, і вони не відповідають на електронні листи. Я вже подав скаргу до MGA.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, що повідомляю погані новини, але казино закрито .

Ми можемо спробувати допомогти вам повернути ваш баланс, для цього надішліть скаргу прямо тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радко, вони надіслали мені електронний лист про те, що веб-сайт буде вдосконалено, і кошти з мого рахунку будуть перераховані на мій Neteller сьогодні вдень, але все одно нічого, я не отримав електронного листа про те, що веб-сайт буде закрито на технічне обслуговування , вони повинні були вимкнути опцію депозиту... Elite24Bet — це моє улюблене казино, і дуже прикро, що вони зробили це без жодного попередження. Я видалю свій обліковий запис, коли отримаю свої кошти... Будь ласка, див. зображення:


filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, згідно з нашими висновками, сайт закрито . 🙁

Отже, якщо ви не отримаєте жодного рішення від органу ліцензування або якщо колишнє керівництво не відповість на скаргу ( подайте її тут ), я боюся, що більше нічого не залишиться робити.

Звичайно, я бажаю вам удачі. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось тут знає, яка відповідальність MGA за ці шахрайства/порушення? Вони вимагають від букмекерської контори хорошого економічного статусу, а також розділення коштів гравців і грошей компаній. Отже, чи несуть вони певну відповідальність допомагати гравцям повернути кошти? є досвід?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б не сказав, що MGA несе пряму відповідальність, але сайт був ліцензований на Мальті, ви можете побачити це на сторінці огляду .

Наскільки я пам'ятаю, ADRA має працювати для кожного громадянина Європейського Союзу, але не надає послуги за межами цієї території.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також надсилав електронні листи на ці адреси. Хоча я не очікую отримати відповідь. Якби ви двоє могли запитати їх, чому їхні facebook і twitter замовкли на початку грудня одночасно, якщо ця так звана «зміна платформи» має вплинути лише на сам веб-сайт. Я вважаю, що на цих платформах слід було б багато інформувати, але вони зробили навпаки. А Наніка, чи не могли б ви трохи дослідити тих роботодавців, які пішли, чому вони пішли чи їх вигнали?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що я не розумію, як ви робите такий відгук про це казино??? Ти нахабний, ми не перші, хто має проблеми з депозитами чи зняттям.

Ви повинні час від часу перевіряти казино, перш ніж хтось, якому казино заплатить, напише про ці казино чудові речі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найбільша нахабність полягає в тому, що ви все ще можете робити депозити за допомогою cashtocode, mutchbether і astropay, безсумнівно, є люди, які це роблять.

Я все ще бачу свою ставку, але, на жаль, 500 євро вже немає.

Автоматичний переклад.
matti95
1 рік тому

Я зв’язувався майже з усіма, хто коли-небудь працював у цій компанії – спілкувався з чотирма людьми, які вже тут не працюють. Я кажу їм, що були розриви контрактів і порушення, і я просив їх допомогти, імена або контактні дані, але вони сказали, що не можуть допомогти, вони не знають поточного керівництва. Після цього я не хотів їх турбувати, тому що це було б юридичним переслідуванням.


Я написав власнику домену, подивимося, зможе він щось зробити чи ні. Я написав йому/їй, що є правопорушення конкретної крадіжки і чи може він нам допомогти. Побачимо.


У нас є ще два варіанти:


1. Напишіть в компанію, яка співпрацювала з elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Можливо, вони мають якийсь доступ до сайту або хоча б до платежів.

2. Напишіть до MGA серйозну скаргу про те, що є кілька осіб, які подадуть груповий позов до органів ЄС - це може змусити MGA вжити заходів для вирішення проблеми.

Я хочу зачекати 1-2 дні, щоб зробити ці два кроки, до того часу я буду надсилати їм електронні листи з погрозами щодо нашої проблеми. Але хлопці, якщо ви хочете взяти участь у другому кроці, я запитаю вас про ваше ім’я та країну проживання, щоб я міг звернутися до колективного позову в MGA, щоб, можливо, вони мали більше бажання вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ті хлопці розповідали, чому вони всі пішли з еліти?

Я б сказав, що для нас найкраще принаймні почекати, поки MGA/Madre/Ваші контакти everymatrix тощо нададуть більше інформації.

Але якщо буде здаватися необхідним, я, звичайно, буду з вами, щоб подати скаргу. Принаймні, я маю забагато грошей на рахунку. Але ми маємо певну надію вирішити це мирним шляхом, якщо ці хлопці все ще надсилають вам електронні листи та гроші.


Я зробив 2 спроби виведення через skrill після того, як ви сказали, що вам вдалося з допомогою skrill. Поки що немає прогресу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Досі немає відповіді на жоден електронний лист...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отримав цей електронний лист від: payments@elite24bet.com:

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино більше не працюватиме???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

чесно? Звідки я міг знати?

Я не маю ніякого відношення до казино. Отже, якщо вам потрібна допомога, ми можемо спробувати це через скаргу, як запропоновано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також отримав електронний лист, але від служби підтримки, який підтверджує, що вони закривають сайт. Це була пошта:


Привіт, Матті

Дякуємо, що звернулися до нас у цьому питанні.

Ми закриваємо наш сайт.

У вас є відкриті ставки?

Ми повинні узгодити спосіб виведення ваших коштів.


Команда Elite24Bet


Отже, давайте подивимось...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що я не розумію, як ви робите такий відгук про це казино??? Ти нахабний, ми не перші, хто має проблеми з депозитами чи зняттям.

Ви повинні час від часу перевіряти казино, перш ніж хтось, якому казино заплатить, напише про ці казино чудові речі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте.

Ви прийшли сюди вчора, і ми тепер відповідальні за те, що казино закрилося? Казино несе відповідальність за інформування своїх гравців, а не ми. Ми виконуємо всю роботу сумлінно, абсолютно безкоштовно, тому змініть своє ставлення.

Щодня з’являються та закриваються нові казино, вибачте, ми не можемо передбачити майбутнє. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити безпеку гравців, але це також вимагає певного рівня співпраці.

Розгляньте скаргу, це ще одна абсолютно безкоштовна функція, яку ми пропонуємо вам.

Хоча я розумію ваш гнів, не кладіть це нам на голову. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Їхній сайт більше не доступний, як я намагався.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого