1 рік тому
Дякую, я щойно надіслав електронний лист усім трьом, сподіваюся, вони дадуть відповідь
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Дякую, я щойно надіслав електронний лист усім трьом, сподіваюся, вони дадуть відповідь
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Сьогодні ввечері я використовував лише підтримку, щоб знайти інших і казав їм зробити щось із сайтом, оскільки він зламався.
I used only the support find the others tonight and used to tell them do something with the site because its broke down.
На фото видно, що робити ставки не можна.
Тоді чому всі ігри йдуть на ставки??? Мій konzo працює, але ігри, у які я грав, все ще відкриті.
Не знаю, чому ніхто не повідомив про проблему.
Чи не можете ви самі зайти на сайт і перевірити, чи це вам підходить???
On the picture you can see that you can't bet.
Then why are all the games gone for betting??? My konzo works but the games I played are still open.
No idea why nobody reported the problem.
Can't you go to the site yourself and see if it works for you???
Auf dem Bild ist zu sehen,daß man nicht wetten kann.
Warum sind dann alle Spiele weg um zu tippen???Mein konzo funktioniert,aber die Spiele die ich gespielt habe,sind immer noch offen.
Keine ahnung warum das problem keiner gemeldet hat.
Können Sie nicht selber auf die Seite gehen und schauen ob es bei Ihnen funktioniert???
Я намагався, але поки я не маю там реєстрації, я б сказав, що ніякої допомоги не було.
Тепер я бачу, що ми позначили казино як закрите.
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
Отже, якщо у вас все ще є активний баланс на вашому рахунку казино, надішліть скаргу - ми постараємося допомогти.
I tried, but as long as I do not have registration there, was no kind of help at all, I'd say.
Now I can see that we marked the casino as closed I'm afraid:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
So if you still have an active balance in your casino account, please submit a complaint - we'll try to help.
Казино більше не працюватиме???
Will the casino no longer be open???
Wird das casino nicht mehr geöffnet???
Привіт і тут.
Навіть майже два тижні я намагався зняти гроші, але я все ще не отримав свої гроші, відповідно до їхніх умов і умов це останній день, щоб виплатити мені. Чат недоступний, на електронні листи не відповідають. Я звернуся до MGA та деяких органів ADR, щоб повідомити про це. До того часу не грайте тут, не вносьте навіть копійки.
Hi same at here.
Even, almost for two weeks trying to withdraw but I still didn't get my money, according to their T&C this is their last day to pay me out. Chat is unavailable no reply on emails. I Will turn to MGA and some ADR bodies to report them. Until then dont play here, dont deposit even a penny.
Привіт, мені дуже шкода, але ми виявили, що казино закрито , тому, щоб допомогти вам отримати свій баланс, надішліть скаргу, просто натисніть тут , і ми спробуємо вам допомогти.
Hello, I'm sorry to say that but we've found that the casino has closed, so in order to help you get your balance, please submit a complaint, just click here, and we'll try to help you.
Привіт,
те саме тут. мої гроші та зняття коштів очікували тижнями, а кілька днів тому всі ставки зникли. чат був неактивний весь січень, і вони не відповідають на електронні листи. Я вже подав скаргу до MGA.
hi,
same thing here. my money and withdrawals have been pending for weeks and few days ago all betting disappeared. the chat has been inactive all january and they dont reply to emails. I already did a complaint to MGA.
Вибачте, що повідомляю погані новини, але казино закрито .
Ми можемо спробувати допомогти вам повернути ваш баланс, для цього надішліть скаргу прямо тут .
I'm sorry to pass on the bad news, but the casino has closed.
We can try to help you get your balance back, to do so, kindly submit the complaint right here.
Привіт, Радко, вони надіслали мені електронний лист про те, що веб-сайт буде вдосконалено, і кошти з мого рахунку будуть перераховані на мій Neteller сьогодні вдень, але все одно нічого, я не отримав електронного листа про те, що веб-сайт буде закрито на технічне обслуговування , вони повинні були вимкнути опцію депозиту... Elite24Bet — це моє улюблене казино, і дуже прикро, що вони зробили це без жодного попередження. Я видалю свій обліковий запис, коли отримаю свої кошти... Будь ласка, див. зображення:
Hey Radka, they emailed me saying that the website is going to be improved and the funds in my account will be transferred to my Neteller in the afternoon today but still nothing, I haven't received an email that the website will be down for maintenance, they should've disabled the deposit option... Elite24Bet is my go-to casino to play and it's a shame that they did this without any warning, I'll delete my account after I receive my funds... Please see attached images:
Вибачте, згідно з нашими висновками, сайт закрито . 🙁
Отже, якщо ви не отримаєте жодного рішення від органу ліцензування або якщо колишнє керівництво не відповість на скаргу ( подайте її тут ), я боюся, що більше нічого не залишиться робити.
Звичайно, я бажаю вам удачі. 🤞
I'm sorry according to our findings, the site has closed. 🙁
So, in case you won't get any resolution from the licensing authority, or if the former management won't respond to the complaint (submit one here), I fear there is nothing much left to do.
I wish you all the best of luck of course. 🤞
Хтось тут знає, яка відповідальність MGA за ці шахрайства/порушення? Вони вимагають від букмекерської контори хорошого економічного статусу, а також розділення коштів гравців і грошей компаній. Отже, чи несуть вони певну відповідальність допомагати гравцям повернути кошти? є досвід?
Does anybody here know what is MGAs responsibility for these frauds/wrongdoings? They demand good economic status from the bookmaker as well as keeping players funds and companys money separate. So do they have some responsibility to help players get funds back? any experience?
Я б не сказав, що MGA несе пряму відповідальність, але сайт був ліцензований на Мальті, ви можете побачити це на сторінці огляду .
Наскільки я пам'ятаю, ADRA має працювати для кожного громадянина Європейського Союзу, але не надає послуги за межами цієї території.
I would not say that MGA is directly responsible, but the site was licensed in Malta, you can see that on the review page.
As far as I remember ADRA should work for every European Union citizen but excludes its services outside this territory.
Я також надсилав електронні листи на ці адреси. Хоча я не очікую отримати відповідь. Якби ви двоє могли запитати їх, чому їхні facebook і twitter замовкли на початку грудня одночасно, якщо ця так звана «зміна платформи» має вплинути лише на сам веб-сайт. Я вважаю, що на цих платформах слід було б багато інформувати, але вони зробили навпаки. А Наніка, чи не могли б ви трохи дослідити тих роботодавців, які пішли, чому вони пішли чи їх вигнали?
I sent emails to those addresses too. I dont expect to get an answer though. If you two could ask them why their facebook and twitter went silent in early december at the same time if this so called "platform changing" should affect only the website itself. I think it should be informed heavily on those platforms but they did the opposite. And Nanika, would you mind doing a bit research asking those left employers why did they leave or were they kicked?
Що я не розумію, як ви робите такий відгук про це казино??? Ти нахабний, ми не перші, хто має проблеми з депозитами чи зняттям.
Ви повинні час від часу перевіряти казино, перш ніж хтось, якому казино заплатить, напише про ці казино чудові речі.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Найбільша нахабність полягає в тому, що ви все ще можете робити депозити за допомогою cashtocode, mutchbether і astropay, безсумнівно, є люди, які це роблять.
Я все ще бачу свою ставку, але, на жаль, 500 євро вже немає.
The biggest cheek is that you can still deposit with cashtocode, mutchbether and astropay, there are definitely people who do it.
I can still see my bet, but unfortunately €500 is gone.
Die größte Frechheit ist,du kannst immer noch einzahlen mit cashtocode,mutchbether und astropay, es gibt bestimmt leute die es machen.
Ich kann meine Wette noch ansehen,aber 500€ sind weg leider.
Я зв’язувався майже з усіма, хто коли-небудь працював у цій компанії – спілкувався з чотирма людьми, які вже тут не працюють. Я кажу їм, що були розриви контрактів і порушення, і я просив їх допомогти, імена або контактні дані, але вони сказали, що не можуть допомогти, вони не знають поточного керівництва. Після цього я не хотів їх турбувати, тому що це було б юридичним переслідуванням.
Я написав власнику домену, подивимося, зможе він щось зробити чи ні. Я написав йому/їй, що є правопорушення конкретної крадіжки і чи може він нам допомогти. Побачимо.
У нас є ще два варіанти:
1. Напишіть в компанію, яка співпрацювала з elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Можливо, вони мають якийсь доступ до сайту або хоча б до платежів.
2. Напишіть до MGA серйозну скаргу про те, що є кілька осіб, які подадуть груповий позов до органів ЄС - це може змусити MGA вжити заходів для вирішення проблеми.
Я хочу зачекати 1-2 дні, щоб зробити ці два кроки, до того часу я буду надсилати їм електронні листи з погрозами щодо нашої проблеми. Але хлопці, якщо ви хочете взяти участь у другому кроці, я запитаю вас про ваше ім’я та країну проживання, щоб я міг звернутися до колективного позову в MGA, щоб, можливо, вони мали більше бажання вирішити цю проблему.
I contacted almost everyone who has ever worked for this company - I spoke to four people who no longer work here. I tell them that there were contract breaches and infringements and I asked them for help, names or contact details, but they said they couldn't help, they didn't know the current management. After that I didn't want to bother them because that would be legal harassment.
I wrote to the domain owner we will see whether he can do anything or not. I wrote to him/her that there were legal infringements concrete stealing and whether he can help to us. We will see.
We have two another options:
1. Write to the company who was with cooperation with elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Maybe they have some kind of access to the site or at least to the payments.
2. Write to MGA a strong complaint that there are several people who will lodge class action at EU bodies - this can force MGA to take steps in solving the issue.
I want to wait 1-2 days to take these two steps, until then i will sending to them threating emails regarding our issue. But guys if you want to participate in step two I will ask you for your name and residence country so I can refer to class action at MGA so that maybe they will have greater urge to solve this issue.
Ті хлопці розповідали, чому вони всі пішли з еліти?
Я б сказав, що для нас найкраще принаймні почекати, поки MGA/Madre/Ваші контакти everymatrix тощо нададуть більше інформації.
Але якщо буде здаватися необхідним, я, звичайно, буду з вами, щоб подати скаргу. Принаймні, я маю забагато грошей на рахунку. Але ми маємо певну надію вирішити це мирним шляхом, якщо ці хлопці все ще надсилають вам електронні листи та гроші.
Я зробив 2 спроби виведення через skrill після того, як ви сказали, що вам вдалося з допомогою skrill. Поки що немає прогресу.
Did those guys tell why all of them have left elite?
I would say it is best for us at least wait until MGA/Madre/Your contacts everymatrix etc gives more information.
But if it seems necessary, i will be of course with you to lodge a complaint. At least i am having too much money in the account. But we have a bit hope to solve this more peacefully if those guys are still sending you emails and money.
I made 2 withdrawal attempts via skrill after you told that you succeeded with skrill. No progress so far.
чесно? Звідки я міг знати?
Я не маю ніякого відношення до казино. Отже, якщо вам потрібна допомога, ми можемо спробувати це через скаргу, як запропоновано.
Honestly? How could I know?
I'm not in any relation with the casino. So if you need help, we can try that through the complaint, as suggested.
Я також отримав електронний лист, але від служби підтримки, який підтверджує, що вони закривають сайт. Це була пошта:
Привіт, Матті
Дякуємо, що звернулися до нас у цьому питанні.
Ми закриваємо наш сайт.
У вас є відкриті ставки?
Ми повинні узгодити спосіб виведення ваших коштів.
Команда Elite24Bet
Отже, давайте подивимось...
I got an email as well but from the support mail confirming that they are closing the site. This was the mail:
Hello, Matti
Thank you for contacting us in this matter.
We are closing down our Site.
Do you have any open bets?
We have to agree on the manner of withdrawing your funds.
Elite24Bet Team
So lets see...
Що я не розумію, як ви робите такий відгук про це казино??? Ти нахабний, ми не перші, хто має проблеми з депозитами чи зняттям.
Ви повинні час від часу перевіряти казино, перш ніж хтось, якому казино заплатить, напише про ці казино чудові речі.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Вибачте.
Ви прийшли сюди вчора, і ми тепер відповідальні за те, що казино закрилося? Казино несе відповідальність за інформування своїх гравців, а не ми. Ми виконуємо всю роботу сумлінно, абсолютно безкоштовно, тому змініть своє ставлення.
Щодня з’являються та закриваються нові казино, вибачте, ми не можемо передбачити майбутнє. Ми робимо все можливе, щоб забезпечити безпеку гравців, але це також вимагає певного рівня співпраці.
Розгляньте скаргу, це ще одна абсолютно безкоштовна функція, яку ми пропонуємо вам.
Хоча я розумію ваш гнів, не кладіть це нам на голову. 🙏
Pardon me.
You came here yesterday and we are now responsible that the casino has closed? The casino is responsible to inform its players, not us. We do all the work in good faith, completely for free, so please change your attitude.
New casinos rise and close daily, we can't predict the future, I'm sorry. We do our best to keep players safe, but it also requires some level of cooperation.
Consider the complaint, it is another completely free feature we offer to you.
Though I understand your anger, do not put that on our heads. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.