ГоловнаФорумКазиноElite24Bet Casino - загальне обговорення

Elite24Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Anonymized487
|
52 148 переглядів 234 відповідей |
|
12 3 4...12

Привіт, хлопці, я маю пару інформації. Керівник — Мацей Камінські, аналітик із питань ризиків і шахрайства — Россана Реєс. Ви можете знайти їх на LinkedIN, якщо введете в Google: elite24bet LinkedIn. У мене є контакт власника домену: info@domain-contact.org. Компанія (elite24bet) співпрацює з цією фірмою: EveryMatrix Software Limited. Я думаю, що EveryMatrix обробив виплати, але це не напевно. Спробуйте охопити їх усіх, поверніть наші гроші.

Автоматичний переклад.

Я отримав електронний лист від MGA:


Будь ласка, зверніть увагу, що оскільки ваш спір має транзакційний характер, його має розглядати постачальник послуг альтернативного вирішення суперечок (ADR) оператора, яким є Madre. Будь ласка, заповніть необхідну форму скарги безпосередньо в ADR за цим посиланням https://madre-online.eu/file-a-claim-international/.

Якщо у вас виникнуть додаткові труднощі, будь ласка, не зволікайте, звертайтеся до нас.

З повагою,


Тож я також подав скаргу на Мадре. Я також зазначив MGA, що ставки elite24bet закриті.

Автоматичний переклад.
galfas

Привіт гальфи!


Вони також активно спілкувалися з вами електронною поштою чи чатом? Не могли б ви запитати їх про тривалість цього «оновлення» і чи могли б вони поділитися інформацією з усіма гравцями?


Автоматичний переклад.
matti95

Привіт, matti95, чат у мене не працює, і вони надіслали мені електронні листи вчора та сьогодні, і нічого більше, кошти, які вони обіцяли надійти сьогодні вдень, так і не надійшли, і я використав ваше посилання, щоб повідомити про них. Я досі не отримав відповіді після того, як вони сказали, що чекають, коли працівник повернеться до роботи та надішле кошти на мій обліковий запис Neteller. Я повідомлятиму вам, якщо буде щось нове.

Автоматичний переклад.

Трохи дивно, що вони запитують вашу адресу Neteller. У мене багато незавершених спроб зняття коштів, найстаріша — банківський переказ, 1 місяць тому. вони сказали мені в грудні, що це буде оброблено, коли команда платежів повернеться з відпустки... Після цього я також спробував Neteller і Visa Transfer. Правда, дає певну помилку, тому для мене це не враховується.

Автоматичний переклад.
matti95

Ого, 1 місяць?? Тоді це точно шахрайство, у мене воно також очікує на розгляд, час від часу його чомусь скасовують... Я згоден, що дивно, що вони запитують електронну адресу мого облікового запису Neteller... Гадаю, нас усіх обманули

Змінено
Автоматичний переклад.

У мене також були старі зняття, але вони попросили мене скасувати їх і спробувати інші методи. Я знаю, що це поганий знак, але я все одно це зробив. Вони надсилали мені гроші двічі протягом вересня та листопада. 30 листопада я спробував третє зняття, і тоді почалися проблеми.

Автоматичний переклад.

Хтось тут знає, яка відповідальність MGA за ці шахрайства/порушення? Вони вимагають від букмекерської контори хорошого економічного статусу, а також розділення коштів гравців і грошей компаній. Отже, чи несуть вони певну відповідальність допомагати гравцям повернути кошти? є досвід?

Автоматичний переклад.
matti95

Ось їхня ліцензія


https://authorisation.mga.org.mt/verification.aspx?lang=EN&company=01ce656e-22d5-42b3-b0c8-567b066e0b35&details=1



Автоматичний переклад.

Намагався зв'язатися з начальником і відповідальним за виплати по всіх можливих каналах. Як тільки я отримаю відповідь, поверніться з новинами.

Автоматичний переклад.

Хороша робота!

Я також надіслав новий електронний лист до служби підтримки. Якщо вони відповідають деяким гравцям, можливо, вони випадково відповідають і мені 😀

Автоматичний переклад.

Дівчина більше там не працює і, на жаль, не змогла повідомити більше контактів. Того, з ким вона працювала, теж уже немає. Я чекаю відповіді від генерального директора, якщо все одно.

Автоматичний переклад.
Nanika

Ви повинні були запитати її, чи була інформація про те, що казино буде закрито, і це причина, чому вона більше там не працює

Автоматичний переклад.

Хлопці, ви не повірите, але я отримав гроші (200 євро). Не повне щастя, тому що застрягли ще 234 євро, які не зараховуються виграні ставки.

Автоматичний переклад.

Радий чути, що вони комусь заплатили. Ви використовували neteller чи який метод?

Автоматичний переклад.
matti95

Skrill

Автоматичний переклад.
Nanika

Я радий за тебе, друже, сподіваюся, що мої зняття 300 євро також будуть схвалені, я використовую Neteller

Автоматичний переклад.

Друзі, крім служби підтримки, у них є кілька електронних адрес:

dpo@elite24bet.com

payments@elite24bet.com


Спробуйте зв’язатися з ними також через них.

Автоматичний переклад.

Це теж: contact@elite24bet.com

Автоматичний переклад.

яку електронну пошту ти бомбардував?

Автоматичний переклад.
12 3 4...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого