5 дн. тому
Це те, що я робив, скільки вони тебе виїхали? яка твоя історія
That's what I've been doing how much did they fuck you out of? What's your story?
0
Це те, що я робив, скільки вони тебе виїхали? яка твоя історія
That's what I've been doing how much did they fuck you out of? What's your story?
Так, вона щойно зробила те саме зі мною. Цей маленький лайно Роберт не кращий.
Yeah she just did the same to me. That little shit Robert is no better.
Я зараз на зв’язку з містером Смітом. Ну, я єдиний, хто розмовляє
Схоже, новачки з невеликою кількістю депозитів можуть зняти лише 100 доларів на тиждень, а якщо вони внесуть 1000 доларів, ліміт буде знято. Супер оманливий. Пахне краще гною
I'm in touch with Mr. Smith right now. Well, I'm the only one talking
It seems that newcomers with few deposits can only withdraw $100 per week, and if they deposit $1,000, the limit will be lifted. Super deceptive. Smells better than manure
Якщо це казино відмовляється виплачувати виграш, його рейтинг слід знизити.
Поширюючи проблему та залишаючи відгуки, гравці можуть потенційно знизити рейтинг казино та попередити інших про проблему.
If this casino refuses to pay the winnings, its rating should be lowered.
By escalating the issue and leaving reviews, players can potentially lower the casino's rating and warn others about the problem.
Привіт, я хотів би запитати, крім цього казино, чи є у вас якісь рекомендації щодо казино? Я хочу вивчити ті казино, які мають хорошу підтримку та швидке виведення коштів. Дякую 🙂
Hello, I would like to ask aside from this casino do you have any casino recommendations? I want to explore those casinos who has a good support and also fast withdrawals. Thank you 🙂
Радка Дякую за відповідь.
У мене є липкий бонус без правил, тому я подумав, що це може бути причиною. (Баланс 2150 USD, бонус 200 USD) Якщо це звичайне казино, я можу запитати в чаті підтримки, і вони мені скажуть. Але підтримка тут не говорить однозначної відповіді. Усі "зачекайте, поки команда виплат перевірить". Я спробував кілька різних моделей сум. У результаті все, що коштує менше 1950 доларів США, скасовується, а вище 1950 залишається на «очікуванні». Я не думаю, що вони будуть платити
Radka Thanks for the reply.
I have a sticky bonus with no rules, so I thought that might be the reason. (Balance 2150 USD, bonus 200 USD) If it is a normal casino, I can ask the chat support and they will tell me. But the support here does not say a definite answer. All "wait for the payout team to verify". I tried a few different patterns of amounts. As a result, anything below 1950 USD is canceled and above 1950 is left on "pending". I don't think they're going to pay
Привіт! Радий бути тут для вас. Можливо, ви маєте рацію щодо бонусу; це може бути залучено. Однак, на мою думку, це ще одна вагома причина для казино звернутися до вас і пояснити ситуацію, і сумно бачити, що вони не зробили цього. Я точно не хочу, щоб це звучало так, ніби я виступаю за казино, але я також відчуваю, що вони можуть почати як трохи неорганізоване казино або їм важко зрозуміти, що робити... Залишається побачити.
Так чи інакше, невтішно спостерігати, як нове казино бореться з основними принципами, і я повністю розумію ваші сумніви.
Hello! Glad to be here for you. You may be correct with the bonus; it could be involved. In my opinion, however, this is another good reason for the casino to reach out to you and explain the situation, and it is sad to see they failed to do so. I definitely do not want to sound like I'm advocating for the casino, yet I also feel like they could start as a bit disorganized casino or having a hard time figuring out what to do... Remains to be seen.
In one way or another, it's disheartening to witness a new casino grappling with fundamentals, and I completely comprehend your doubts.
Гаразд, я повинен прочитати їхні T&C. Ціную це, дякую!
Alright, I must read their T&C then. Appreciate it, Thank you!
Навіть якщо я подаю заявку на зняття коштів, її буде скасовано без дозволу. Ви не можете сказати мені причину скасування. Багато разів
Even if I apply for a withdrawal, it will be canceled without permission. You can't tell me the reason for the cancellation. Many times
Ось моя історія
НЕ ГРАЙТЕ І НЕ ДЕПОЗИРУЙТЕ ТУТ. ВОНИ НЕ ЗАПЛАТЯТЬ, ЯКЩО ВИ ПЕРЕМОГТЕ. Я виграв джекпот у розмірі 6000 доларів у грі "Shake your Mummymaker" на Elegant spins, повністю заповнивши функцію утримання та обертання. Я пішов знімати, і всі представники служби підтримки сказали мені, що це буде завершено за дві години, а через кілька годин я підійшов і запитав Алекса, чому це тривало так довго, і він сказав, що вони сказали, що стався системний збій і мій виграші були несправжніми, тому вони дали мені баланс у 100 доларів і сказали, що "не хвилюйся, що я можу виграти це знову", вони бісячі шахраї і НЕ ВИПЛАТЯТЬ ВАМ, ЯКЩО ВИ ВИГРАЄТЕ. НЕ ГРАЙТЕ ТУТ. ВОНИ ШАХІЇ, ЯКІ НЕ ЗАПЛАТЯТЬ, ЯКЩО ВИ ПЕРЕМОЖЕТЕ. Я СКАЗАВ ЇМ ПОКАЗАТИ МЕНІ, ДЕ ПОСТАЧАЛЬНИК ІГРИ СКАЗАВ, ЩО ЦЕ ГЛЮК, І ВОНИ ЦЬОГО НЕ РОБИТЬ. У мене є скріншот моєї перемоги.
Heres my story
DO NOT PLAY OR DEPOOSIT HERE. THEY WILL NOT PAY IF YOU WIN. I won a jackpot of $6000 on "Shake your Mummymaker" on Elegant spins by filling up the hold and spin feature completely. I went to withdraw and the customer service reps all told me it was going to be completed in two hour then a few hours later I got on and asked Alex why it was taking so long and he said they said there was a system glitch and my winnings weren't real so they gave me a $100 balance and told me "not to worry that I could win it again" they are freaking crooks and WILL NOT PAY YOU IF YOU WIN. DO NOT PLAY HERE. THEY ARE CROOKS WHO WILL NOT PAY IF YOU WIN. I TOLD THEM TO SHOW ME WHERE THE GAME PROVIDER SAID IT WAS A GLITCH AND THEY WILL NOT DO SO. I have screenshot of my win.
привіт
Ваша скарга має вирішальне значення для розуміння дій цього казино, тому подати її було мудрим рішенням.
Судячи з вашого опису, я дуже хочу почути пояснення казино щодо події, оскільки скарга досягла належної стадії. Але для цього ми повинні бути терплячими.
Я додаю посилання, щоб інші могли спостерігати за прогресом – воно знаходиться прямо тут 👈 Форум також є важливим джерелом інформації; Поділіться історією в цій темі, безсумнівно, допоможе іншим уникнути непотрібних ризиків.
Hi.
Your complaint is crucial in understanding the actions of this casino, so it was a wise decision to submit one.
Based on your description, I'm very eager to hear the casino's explanation of the event since the complaint reaches the proper stage. For that, we have to be patient, though.
I'm adding the link for others to be able to watch the progress - it is right here 👈 The forum is also a vital source of information; sharing the story in this thread will surely help others avoid unnecessary risks.
Я також здійснив багато виводів коштів у казино slotsandcasino, але їхня служба підтримки клієнтів не працює
I've also made many withdrawals from slotsandcasino, but their customer support is hit ir miss
Я також думаю, що вони не платять. Гуру казино повинні якнайшвидше знизити свої рейтинги або винести попередження. Якщо хтось просто подивиться на верхню частину огляду, це досить привабливе казино. Однак, якщо у верхній частині огляду є пристрій, який з першого погляду показує, що виникають проблеми зі зняттям коштів, відвідувачі уважно подивляться на огляд
I also think they don't pay. Casino gurus should lower their ratings or issue a warning as soon as possible. If someone just looks at the top of the review, it's an attractive enough casino. However, if there is a device at the top of the review that shows at a glance that withdrawal trouble is occurring, visitors will look at the review carefully
привіт ще раз
як тільки ми помітимо, що казино діє проти Кодексу чесних азартних ігор, це станеться. Але для цього потрібно подати скарги, і процес має дійти до кінцевої точки.
Саме тому ми намагаємося нагадувати гравцям, що нові казино становлять ризик, оскільки ніхто не бачить їх майбутньої поведінки по відношенню до гравців. Тому ми також рекомендуємо не просто орієнтуватися на Індекс безпеки, а й уважно читати форум. Якщо жодне зі щойно створених, або, краще сказати, недоведених, казино не подасть кілька скарг, гравці, швидше за все, знайдуть докладні описи інших проблем на форумі, а не в Індексі безпеки.
Мені прикро, що ви все ще вважаєте свіжий рейтинг казино таким же, як справедливий і перевірений рейтинг казино.
«Індекс безпеки ElegantSpins Casino становить 6,8. Але оскільки це одне з найновіших онлайн-казино , нам може не вистачити даних, щоб повністю оцінити його безпеку». Голки для додавання:
Одне з менших казино, засноване на наших дослідженнях і оцінках
Якщо врахувати це, я б сказав, що гра в нових казино подвоює ризик. Якщо ви вловите мій дрейф. 🙁
Hey again,
once we catch the casino acting against the Fair Gambling Codex, it will happen. For that, however, complaints must be lodged, and the process must reach the end point.
This is the reason why we tend to remind players that fresh casinos represent a risk since no one sees their future behaviour towards players. Thus, we also recommend not just to navigate per Safety Index but to read the forum carefully. Unless any of the freshly established, or better say, unproven, casinos go through several complaints, players will most likely find detailed descriptions of others struggles on the forum, not in the Safety Index.
I'm sorry to see that you still consider a fresh casino rating to be the same as a fair and proven casino rating.
"ElegantSpins Casino has a Safety Index of 6.8. But since it is one of the newest online casinos, we may lack sufficient data to fully assess its safety." Neddles to add:
One of smaller casinos, based on our research and estimates
If you consider that, I'd say that playing at fresh casinos doubles the gamble. If you catch my drift. 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.