ФорумКазиноCoinKings Casino - загальне обговорення

CoinKings Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від janikora
|
651 переглядів 7 відповідей |
|
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити CoinKings Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Здравствуйте,моя жалоба не была до сих пор возобновлена , хотя прошло уже 4 месяца . Стефан просто не отвечает мне на mail

janikora
2 міс. тому

Привіт. Вибачте за цю затримку. Я негайно повідомлю нашу групу зі скарг про вашу ситуацію та зв’яжуся з вами.

Сподіваюся, буде якийсь розвиток.

Автоматичний переклад.
janikora
2 міс. тому

Тож у мене для вас є новина.

На жаль, оскільки Стефан перебуває на лікарняному, нам доведеться чекати, поки він повернеться. Сподіваюся, в понеділок.

Тим часом, чи могли б ви повідомити нам, чи випадково ви отримували електронний лист щодо вашої справи від нашої групи розгляду скарг або навіть від регулятора?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже погане казино.

Коли ви виграєте великий, вони зроблять все, щоб затримати і не заплатити.

Вони вимагають все більше документів, які ви не можете надати (бачите скаргу від іншого гравця, у мене абсолютно така ж ситуація).

Крім того, у них немає варіантів відповідальної гри, які можуть дати вам можливість зняти гроші. Ви можете заблокувати свій рахунок на будь-який термін, але зняти свої гроші також буде неможливо.

Автоматичний переклад.
Newbie
1 місяць тому

Я побачив вашу скаргу тут і дізнався, що у вас насправді є проблема з проходженням додаткової перевірки в цьому казино. Правда?🤔

Сподіваюся, незабаром ми зможемо знайти вирішення всього цього, тож ви зможете отримати свої гроші.

Будь ласка, будьте терплячі та намагайтеся якомога більше співпрацювати. Я точно тримаю кулаки за якнайшвидше вирішення.🤞



Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Дякую, я сподіваюся, що ви можете допомогти, тому що абсолютно неможливо провести конво з їхньою підтримкою, ми все ще на тому самому місці.


До речі, будь ласка, попросіть своїх колег прискорити процес подання скарги, я ще не отримав від вас жодних оновлень. Ви хоча б зв'язуєтеся з представником казино?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Newbie
1 місяць тому

На жаль, я не можу пришвидшити процес, оскільки кожна скарга має окремий таймер. Це пов’язано з величезною кількістю скарг, які наша команда має розглядати, і не завжди можливо щодня потрапити на скаргу.

Будь ласка, зрозумійте це, і ваш спеціаліст із розгляду скарг відповість вам якомога швидше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого