2 міс. тому
Тут ви можете обговорити CoinKings Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго дня, мою скаргу ще не поновили, хоча минуло 4 місяці. Стефан просто не відповідає на мою пошту
Hello, my complaint has not been renewed yet, although 4 months have passed. Stefan simply does not answer my mail
Здравствуйте,моя жалоба не была до сих пор возобновлена , хотя прошло уже 4 месяца . Стефан просто не отвечает мне на mail
Привіт. Вибачте за цю затримку. Я негайно повідомлю нашу групу зі скарг про вашу ситуацію та зв’яжуся з вами.
Сподіваюся, буде якийсь розвиток.
Hello. I am sorry for this delay. I will inform our complaint team about your situation right away and will get back to you.
Hopefully there will be some development.
Тож у мене для вас є новина.
На жаль, оскільки Стефан перебуває на лікарняному, нам доведеться чекати, поки він повернеться. Сподіваюся, в понеділок.
Тим часом, чи могли б ви повідомити нам, чи випадково ви отримували електронний лист щодо вашої справи від нашої групи розгляду скарг або навіть від регулятора?🤔
So I have some news for you.
Unfortunately, as Stefan is on sick leave, we'll need to wait for him to come back. Hopefully on Monday.
In the meantime, could you tell us if you got any email regarding your case from our complaint team or even the regulator, by any chance?🤔
Дуже погане казино.
Коли ви виграєте великий, вони зроблять все, щоб затримати і не заплатити.
Вони вимагають все більше документів, які ви не можете надати (бачите скаргу від іншого гравця, у мене абсолютно така ж ситуація).
Крім того, у них немає варіантів відповідальної гри, які можуть дати вам можливість зняти гроші. Ви можете заблокувати свій рахунок на будь-який термін, але зняти свої гроші також буде неможливо.
Very bad casino.
When you win big they will do everything for delays and not to pay.
They asking more and more documents which you can't provided (you can see complaint from another player, I have absolutely the same situation).
Also they don't have any responsible gaming options which can leave you possibility to withdraw you money. You can block your acc for any period, but it'll be also impossible to withdraw your money.
Я побачив вашу скаргу тут і дізнався, що у вас насправді є проблема з проходженням додаткової перевірки в цьому казино. Правда?🤔
Сподіваюся, незабаром ми зможемо знайти вирішення всього цього, тож ви зможете отримати свої гроші.
Будь ласка, будьте терплячі та намагайтеся якомога більше співпрацювати. Я точно тримаю кулаки за якнайшвидше вирішення.🤞
I saw your complaint here and found out that you actually have a problem passing the additional verification at this casino. Right?🤔
Hopefully we'll be able to find a solution to all this soon, so you will be able to get to your money.
Please stay patient and try to cooperate as much as possible. I will surely keep my fingers crossed for the fastest resolution.🤞
Дякую, я сподіваюся, що ви можете допомогти, тому що абсолютно неможливо провести конво з їхньою підтримкою, ми все ще на тому самому місці.
До речі, будь ласка, попросіть своїх колег прискорити процес подання скарги, я ще не отримав від вас жодних оновлень. Ви хоча б зв'язуєтеся з представником казино?
Thank you, I hope you can help because it's absolutely impossible to have a convo with their support, we are still on the same point.
Btw, can u pls kindly ask your colleagues to speed up complaint process, I didn't get any updates from you yet. Do you at least contact casino representative?
На жаль, я не можу пришвидшити процес, оскільки кожна скарга має окремий таймер. Це пов’язано з величезною кількістю скарг, які наша команда має розглядати, і не завжди можливо щодня потрапити на скаргу.
Будь ласка, зрозумійте це, і ваш спеціаліст із розгляду скарг відповість вам якомога швидше.
Unfortunately, I am not able to speed things up, as every and each complaint has its own timer set. It is due to an enormous number of complaints our team needs to handle and it is not always possible to get to the complaint every day.
Please understand that, and your complaint resolver will be replying to you as soon as possible.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.