1 рік тому
Тут ви можете обговорити Club Player Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Мене звуть Маган Томпкінс. Майже рік я активний гравець у клубному казино. У той рік я витратив чималу частку грошей. Не астрономічна сума, але це мої важко зароблені гроші. У будь-якому випадку, перші кілька разів, коли я виводив готівку в club player, у мене не виникало проблем, і я мав швидку виплату на свій рахунок у біткойнах. Але нещодавно я виграв $457,00, і моя виплата не була миттєвою. Насправді я все ще чекаю на затвердження моєї виплати, минуло 5 днів. Отже, сьогодні вранці я зв’язався зі службами гравців через чат, де член команди поставив запитання, щоб підтвердити мій обліковий запис (без проблем або скарг на виконання своєї роботи), потім вона поставила мені запитання про моїх 2 орендодавців, які, припускаючи, що у них також є облікові записи, використовували мою адресу у той чи інший момент. Мене попросили коротко пояснити, чому в наших облікових записах одна і та ж адреса. І я сказав їм правду: вони були моїми орендодавцями, і я був орендарем за цією адресою вже 2 роки, і в мене є мій договір оренди та квитанція про оренду, щоб підтвердити це, і представник сказав, що в цьому немає необхідності. єдиною приміткою в моєму обліковому записі було коротке пояснення...
Вони намагаються позбавити мене грошей? Чи використовують вони тіньову тактику?. Я знаю, що це не велика сума, але це все одно мій виграш. Якщо я не збираюся отримувати гроші, я хотів би знати, тому я більше не витрачаю свої гроші там. Сподіваюся, ви бачите моє розчарування.
Hello. My name is Magan Tompkins. I’ve been an active player at club player casino for almost a year. In that year I have spent a good share of money. Not an astronomical amount but it is still my hard earned money. Anyways, the first couple of times I cashed out at club player I had no issues and I had fast payout into my bitcoin account. But here recently I won $457.00 and my payout was not instant. In fact I’m still waiting for my payout to be approved it’s been 5 days now. So this morning i contacted player services via chat where the team member asked questions to verify my account (no issues or complaints for doing her job) then she asked me questions about my 2 landlords whom assuming have accounts with them as well have used my address at some time or another.. I was asked to briefly explain why we had the same address on our accounts. And I told them the truth which was they were my landlords and I have been a tenant at that address for 2 years now and I have my rental agreement and my rental receipt records to prove that and the rep said that wasn’t necessary at the moment that was the only note on my account was a brief explanation…
Are they trying to get out of paying me? Are they using shady tactics.. I know it isn’t a substantial amount but it is still my winnings. If I am not going to get the money I’d like to know so I am not spending my money there anymore. I hope you can see my frustrations.
Привіт.
Я припускаю, що затримка може бути пов’язана з проблемою адреси, тобто ваш обліковий запис перебуває під певною перевіркою. Мені це здається нормальним, з огляду на обставини, і я б також сказав, що коли ваш рахунок буде схвалено, гроші будуть перераховані.
Я розумію ваше розчарування, але я переконаний, що це лише питання часу. Нагадайте службі підтримки, нам потрібно переконатися, що ваш обліковий запис схвалено.
Ви можете це зробити, будь ласка?
Hello there.
I would guess the delay may be related to the address issue meaning your account is in some check. This sounds normal to me, given the circumstances, and I would also say once your account is approved to be ok, the money will be transferred.
I understand your frustration, yet I'm convinced it's just a matter of time. Remind yourself to the support, we need to be sure your account has been approved.
Can you do that, please?
Дякую, що знайшли час, щоб відповісти на мої занепокоєння. Дуже вдячний! Щодо звернення в службу підтримки чату! Так, звісно! Я зараз це зроблю!
— Сподіваюся, я не виглядав як тип, який просто хоче поскаржитися або обібрати кожну дрібну незручність. Нещодавно я читав історії про це конкретне казино та про використання тіньової тактики, щоб не платити комусь.
Thank you for taking time to reply to my concerns. Very much appreciated! As for contacting chat support! Yes of course! I will do that now!
— I hope I didn’t come off as the type who just wants to complain or knick pick every small inconvenience. I have read stories recently of this particular casino and using Shady tactics to get out of paying someone.
Привіт! Я впевнений, що ваш допис не звучав так, ніби ви з тих, хто просто скаржиться. Я вважаю, що якщо хтось стикається з проблемою, добре її вирішити або повідомити собі. Особливо, якщо ви провели певне дослідження та знайшли гравців із непозитивним досвідом.
Як зазначила Радка, нагадайте про службу підтримки та повідомте нам, як просувається ваша справа. Сподіваюся, скоро ми почуємо гарні новини. 🙂
Hi, I'm sure your post didn't sound like you were the type to just complain. I think that if one encounters a problem, it's good to address it, or to inform yourself. Especially if you did some research and found some players with experiences that were not positive.
As Radka mentioned, remind yourself to the support and let us know how your case is progressing. I hope we will hear good news soon. 🙂
Я вважаю, що це дуже вводить в оману гуру казино. Дати цьому сайту будь-який рейтинг, крім найгіршого. Якби я спершу прийшов до casino guru та огляд погоди. Я б почувався дуже позитивно, якщо зайшов на цей сайт і пограв із клубним гравцем. Однак ніщо не дальше правди. Я прочитав усі ваші відгуки тут. І моя історія — це точно такі ж історії, як і всі інші, які містять щось негативне. У моєму випадку я не відтворював бонуси без депозиту, я зіграв лише першу фішку в 125 доларів, яку вони дали мені за приєднання. В одній грі я виграв п’ятсот доларів і отримав до 1500 доларів. Я дуже радий отримати це, але чи були у мене проблеми з іншими онлайн-казино? Я вирішив спершу звернутися до служби підтримки клієнтів. І запитайте їх, чи справді я збирався отримати ці гроші. Мені сказали ні. Тому що це був бездепозитний бонус. І я грав на послідовні бонуси без депозиту. Я ніколи не зможу викупити тисячу п’ятсот доларів. Я Бог дуже засмучений. Я надіслав їм електронний лист. Я сказав їм, що не роблю послідовних бонусів. І вони просто сказали, що дадуть мені сто доларів на викуп. Якби я спочатку вклав п'ятдесят доларів. Я вніс 50 доларів і виграв 260 доларів. Це було з бонусом, який не мав гри через відсутність максимального ліміту зняття. Але це була брехня. Обіцяю, я чекав допомоги кота. Година 21 хвилина на розмову з агентом. Тільки для того, щоб дізнатися, що мені не заплатять 260 доларів, тому що вони вирахували суму бонусу, яку я отримав на додаток до п’ятдесяти доларів. Тому мені сказали, що я можу зняти лише 150 доларів. Я вирішив зменшити свої втрати. Візьміть 150 і тримайтеся від них подалі. Назавжди. Три дні знадобилося для верифікації, щоб зняти кошти. Вони не дозволяють виведення коштів на кредитну картку. Банківський переказ має мінімум 200 доларів, тож у мене залишився лише біткойн. Наразі я чекаю в службі підтримки клієнтів, щоб дізнатися про отримання мого зняття. І я сиджу з ними онлайн 41 годину шістнадцять хвилин, і нарешті я вісім у черзі. Це займе ще 20 хвилин, чекаючи на них і прочитавши всі ваші відгуки. Ви навіть кажете, що може знадобитися місяць або більше, щоб отримати суму зняття. Як ви можете оцінити це казино? Будь-що, крім попередження, тримайтеся подалі. Не кладіть з ними свої гроші. Все в цьому казино - жахливе шахрайство, жахливе обслуговування клієнтів.
Будь ласка, гуру казино. Робіть правильні речі і не заохочуйте членів або відвідувачів вашого сайту грати з клубним гравцем. Я постійно граю на Funrize. І виграв $600 $500, $300. І т. д. І гроші надходять на мій рахунок. Вже наступного ранку на моїй дебетовій картці. Саме так має бути з будь-яким із цих онлайн-казино, і оцінка їх будь-яка, окрім жахливої. Це погана послуга для всіх нас, хто хоче покладатися на гуру казино, Який, до речі, отримав мою оцінку плюс п’ять зірок — це чудово.
I feel that it's very misleading here on casino guru. To give this site any kind of rating other than the poorest possible. If I had come to casino guru first and weather reviews. I would have felt very positive about going on this site and playing with club player. However nothing is farther than the truth. I've read every review you have on here. And my story is exactly the same stories as everyone else that put anything negative. In my case, I did not play back to back bonuses without depositing, I played just the initial $125 chip They gave me for joining. I hit a five hundred dollar spin on one game and got up to $1500. I was so excited to redeem this, but has I've had issues with other online casinos I. Decided to go to customer service first. And ask them if I was going to actually receive this money. I was told no. Because it was a No deposit bonus. And I played back-to-back bonuses without depositing. I will never be able to redeem the fifteen hundred dollars. I God very upset. I emailed them. I told them I did not do back-to-back bonuses. And they just said that they would give me one hundred dollars to redeem. If I deposited fifty dollars first. I deposited the $50 and I won $260. It was with a bonus that had no play through no max withdrawal limit But that was a lie. I promise I waited for cat help. An hour and 21 minutes to speak with an agent. Only to find out that I would not be paid $260 Because they were deducting the bonus amount that I received on top of the fifty dollars. So I was told I could only withdraw $150. I figured cut my losses. Take the 150 and stay the hell away from them. Forever. It took three days to get verified in order to withdraw. They do not allow withdrawal to a credit card. A bank wire has a minimum of $200, So I am left with bitcoin only. I am currently waiting on customer service to see about getting my withdrawal. And I have been sitting online with them 41 hour and sixteen minutes and I am finally eight in the queue, It will take another 20 minutes waiting on them and after reading all of your reviews. You even say that it could take a month or more to get the withdrawal amount. How can you rate this casino? Anything but warning, stay away. Don't put your money with them. Everything about this casino is scammy horrible, horrible customer service.
Please casino guru. Do the right thing and don't encourage any of your members or visitors to your site to play with club player. I play on Funrize all the time. And have won $600 $500,$300. Etc. And the money is deposited to my account. The very next morning on my debit card. That's the way it should be with any of these online casinos and rating them anything other than terrible Is ia disservice to all of us want to rely on casino guru, Who, by the way, gets my rating of a plus five stars awesome.
Оновлення в моєму чаті. Це зайняло годину тридцять три хвилини очікування. Я хотів отримати оновлену інформацію про своє зняття, щоб побачити, чи не виникнуть проблеми. Вона повідомила мені, що моя перевірка не завершена. Оскільки я не надіслав передню та задню сторони своєї кредитної/дебетової картки. Я пояснив їй, що я завантажив свою картку на передню частину. І назад, і це було перевірено, і мій обліковий запис підтверджено. Вона сказала, що просто зачекайте 24 години, будь ласка. А потім завтра спробуй побалакати. Усе в усіх відгуках тут саме те, що відбувається зі мною. Вони не хочуть платити. Я щойно знайшов у їхніх умовах і положеннях, де сказано, що ми маємо право вирахувати 40 доларів США за обробку з вашого зняття.
Не захоплюйтеся цими бонусними пропозиціями. Ви ніколи не зможете отримати свій виграш. Тому що вони знайдуть способи не платити.
Update on my chat. That took one hour and thirty three minutes of wait time. I wanted an update on my withdrawal just to see if there was going to be any issues. She informed me that my verification was not complete. Because I didn't send the front and back of my credit/debit card. I explained to her that I did upload my card front. And back and it was checked and my account says verified. She said just wait 24 hours, please. And then try to chat tomorrow. Everything in all the reviews here is exactly what is happening to me. They do not want to pay. I just found in their terms and conditions where it says we have the right to deduct $40 Processing fee from your withdrawal..
Do not get sucked in with these bonus offers. You will never be able to get your winnings. Because they will find ways to keep from paying.
Це досить неприємний досвід, як ви тут описали. Ми завжди рекомендуємо ознайомитися з умовами заздалегідь, щоб уникнути будь-яких проблем, і ми також вважаємо, що в кожному казино вони повинні бути чітко видимими для кожного гравця. Це справді непрофесійно, коли вони не пишуть кожне правило в умовах, а лише придумують одне згодом, і тому ми пропонуємо нашу допомогу в такій ситуації. Тому, будь ласка, якщо ви вважаєте, що казино діє проти правил, не соромтеся зв’язатися з нашою командою по розгляду скарг, і вони детальніше розберуться в цьому. Без скарг від гравців ми не можемо знати, скажімо, чи погано працює казино, і відповідно до вирішення кожної скарги ми можемо виправити індекс безпеки казино.
Крім того, якщо ви хочете написати відгук про свій досвід, перейдіть за цим посиланням , і, можливо, ви допоможете іншим краще зрозуміти, як насправді працює це казино.
That is quite a frustrating experience, as you have described here. We always recommend reading the terms beforehand to avoid any issues, and we also believe that every casino should have them clearly visible for every player to read. It is really unprofessional whenever they do not write every rule in the terms and just come up with one afterwards, and that is why we offer our help with this kind of situation. So, please, if you feel that the casino acts against the rules, do not hesitate to contact our complaint team, and they will look deeper into it. Without complaints from the players, we are not able to know if a casino is acting badly, let's say, and according to the resolution of each complaint, we can fix the safety index of the casino.
Also, if you are interested in writing a review about your experience, please follow this link, and maybe you will help others better understand how this casino actually works.
Я все ще борюся з ними, щоб вшанувати своє відкликання, і я буду тримати вас в курсі. Але повірте мені, коли я це говорю... ВОНИ НЕПРАВДА.
I am still battling with them to honor my withdrawal and I will keep you updated. But trust me when I say this......THEY SUCK.
Дякую тобі за це. Ваша точка зору зрозуміла.
Thank you for that. Your point of view is understandable.
Хочете розповісти нам більше, будь ласка? Ми можемо вам чимось допомогти?
Would you like to tell us more, please? Is there anything we could help you with?
Я настійно рекомендую вам триматися подалі від Club Player Casino. Звичайно, вони роблять кілька приємних промо-пропозицій для внесення коштів, але не чекайте, що вам заплатять, коли ви виграєте. Я чекав на свій виграш з 1 листопада 2024 року.
Кажуть, це 7-10 робочих днів, але насправді це лише для того, щоб виграш був затверджений. Потім потрібно ще 7-10 робочих днів, поки гроші надійдуть. Це 1 місяць за 1 виплату. Мені пощастить, якщо мої гроші надійдуть до Дня подяки.
Це казино дозволить грати в ігри та вичерпає ваше терпіння. Це не варте всіх потрясінь. Там є кращі казино.
I would highly recommend you stay away from Club Player Casino. Sure, they make some nice promo offers to deposit on, but don't expect to be paid when you win. I've been waiting since November 1st, 2024, for my winnings.
They say it's 7-10 business days, but really, that's just for the winnings to be approved. Then it's another 7-10 business days for the money to arrive. That's 1 month for 1 payout. I'll be lucky if my money arrives by Thanksgiving.
This casino will play games and wear your patience. It's not worth all the turmoil. There are better casinos out there.
Я бачу, що ви також подали скаргу щодо всієї справи, і казино досить уважно і намагається якось вирішити ситуацію. Але вони створюють проблемні ситуації, і тепер камінь спотикання полягає в тому, що ви мали отримати електронний лист, який не надійшов, так? Шкода, що це займає досить багато часу, але я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші.
Якщо ситуація зміниться і ви дізнаєтеся щось нове, обов'язково повідомте мені.
I see that you have also filed a complaint about the whole case and the casino is quite attentive and is trying to resolve the situation somehow. But they set up problem situations and so now the stumbling block is that you should have received an email that didn't come through, yes? It's a shame it's taking quite a long time but I believe you will get your money eventually.
If the situation changes and you learn something new, be sure to let me know.
Вони почали уважно, але це дуже швидко зіпсувалося. На вихідних мені повідомили в службі підтримки клієнтів, що вони отримали мої електронні листи та інформацію, але не відповідають електронною поштою. Іншими словами, вони не підтверджують електронною поштою. Це сліпа віра в те, що вони зроблять те, що обіцяли. Я втрачаю надію, особливо тому, що Нік, зв’язковий, не відповідає на чат зі скаргами кілька днів. Можливо, я побачу свої гроші в грудні цього року.
They started out attentive, but that fizzled very quickly. Over the weekend, I was told by customer service that they did receive my emails and information but don't reply via email. In other words, they don't confirm via email. It's blind faith that they'll do what they promised. I'm losing hope, especially since Nick, the liaison, hasn't responded to the complaint chat for several days. I may possibly see my money in December of this year.
Я розумію ваші побоювання, але нам не потрібно бути скептичними, поки все не закінчиться. Давайте спробуємо мислити трохи позитивно.
Звичайно, у Ніка не одна скарга, і тому вгорі праворуч є таймер, який дає кожній стороні час на відповідь. Я впевнений, що він також намагається якомога швидше дістатися до вас, але на нього чекають і інші гравці. У будь-якому випадку, я вірю, що це буде незабаром, і казино виконає те, що обіцяло.
I understand your fears, but we don't have to be skeptical before it's over. Let's try to think a little positive.
Of course Nick doesn't have just one complaint and that's why there is a timer on the top right which gives every party time to respond. I'm sure he is also trying to get to you as soon as possible, but there are other players waiting as well. Anyway, I believe it will be soon and the casino will deliver what it promised.
Я ніде не писав, що це не так. 👍
Nowhere did I write that this is not the case. 👍
Можливо, це те, як ви говорите речі, які викликають контроль і непідтримку - «але нам не потрібно бути скептичними, поки все не закінчиться. Давайте спробуємо думати трохи позитивно».
Той факт, що у Ніка є більше скарг, має викликати тривогу. Давайте не засуджувати мене за те, що я хочу отримати гроші після місяця очікування.
Maybe it's how you say things that come across controlling and unsupportive - "but we don't have to be skeptical before it's over. Let's try to think a little positive."
The fact that Nick has more complaints to attend should be alarming. Let's not condemn me for wanting my money after a month of waiting.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.