ГоловнаФорумКазиноClub Player Casino - загальне обговорення

Club Player Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
2 284 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Club Player Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт. Мене звуть Маган Томпкінс. Майже рік я активний гравець у клубному казино. У той рік я витратив чималу частку грошей. Не астрономічна сума, але це мої важко зароблені гроші. У будь-якому випадку, перші кілька разів, коли я виводив готівку в club player, у мене не виникало проблем, і я мав швидку виплату на свій рахунок у біткойнах. Але нещодавно я виграв $457,00, і моя виплата не була миттєвою. Насправді я все ще чекаю на затвердження моєї виплати, минуло 5 днів. Отже, сьогодні вранці я зв’язався зі службами гравців через чат, де член команди поставив запитання, щоб підтвердити мій обліковий запис (без проблем або скарг на виконання своєї роботи), потім вона поставила мені запитання про моїх 2 орендодавців, які, припускаючи, що у них також є облікові записи, використовували мою адресу у той чи інший момент. Мене попросили коротко пояснити, чому в наших облікових записах одна і та ж адреса. І я сказав їм правду: вони були моїми орендодавцями, і я був орендарем за цією адресою вже 2 роки, і в мене є мій договір оренди та квитанція про оренду, щоб підтвердити це, і представник сказав, що в цьому немає необхідності. єдиною приміткою в моєму обліковому записі було коротке пояснення...


Вони намагаються позбавити мене грошей? Чи використовують вони тіньову тактику?. Я знаю, що це не велика сума, але це все одно мій виграш. Якщо я не збираюся отримувати гроші, я хотів би знати, тому я більше не витрачаю свої гроші там. Сподіваюся, ви бачите моє розчарування.

Автоматичний переклад.
magantompkins222
1 рік тому

Привіт.

Я припускаю, що затримка може бути пов’язана з проблемою адреси, тобто ваш обліковий запис перебуває під певною перевіркою. Мені це здається нормальним, з огляду на обставини, і я б також сказав, що коли ваш рахунок буде схвалено, гроші будуть перераховані.

Я розумію ваше розчарування, але я переконаний, що це лише питання часу. Нагадайте службі підтримки, нам потрібно переконатися, що ваш обліковий запис схвалено.

Ви можете це зробити, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, що знайшли час, щоб відповісти на мої занепокоєння. Дуже вдячний! Щодо звернення в службу підтримки чату! Так, звісно! Я зараз це зроблю!

— Сподіваюся, я не виглядав як тип, який просто хоче поскаржитися або обібрати кожну дрібну незручність. Нещодавно я читав історії про це конкретне казино та про використання тіньової тактики, щоб не платити комусь.

Автоматичний переклад.
magantompkins222
1 рік тому

Привіт! Я впевнений, що ваш допис не звучав так, ніби ви з тих, хто просто скаржиться. Я вважаю, що якщо хтось стикається з проблемою, добре її вирішити або повідомити собі. Особливо, якщо ви провели певне дослідження та знайшли гравців із непозитивним досвідом.

Як зазначила Радка, нагадайте про службу підтримки та повідомте нам, як просувається ваша справа. Сподіваюся, скоро ми почуємо гарні новини. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вважаю, що це дуже вводить в оману гуру казино. Дати цьому сайту будь-який рейтинг, крім найгіршого. Якби я спершу прийшов до casino guru та огляд погоди. Я б почувався дуже позитивно, якщо зайшов на цей сайт і пограв із клубним гравцем. Однак ніщо не дальше правди. Я прочитав усі ваші відгуки тут. І моя історія — це точно такі ж історії, як і всі інші, які містять щось негативне. У моєму випадку я не відтворював бонуси без депозиту, я зіграв лише першу фішку в 125 доларів, яку вони дали мені за приєднання. В одній грі я виграв п’ятсот доларів і отримав до 1500 доларів. Я дуже радий отримати це, але чи були у мене проблеми з іншими онлайн-казино? Я вирішив спершу звернутися до служби підтримки клієнтів. І запитайте їх, чи справді я збирався отримати ці гроші. Мені сказали ні. Тому що це був бездепозитний бонус. І я грав на послідовні бонуси без депозиту. Я ніколи не зможу викупити тисячу п’ятсот доларів. Я Бог дуже засмучений. Я надіслав їм електронний лист. Я сказав їм, що не роблю послідовних бонусів. І вони просто сказали, що дадуть мені сто доларів на викуп. Якби я спочатку вклав п'ятдесят доларів. Я вніс 50 доларів і виграв 260 доларів. Це було з бонусом, який не мав гри через відсутність максимального ліміту зняття. Але це була брехня. Обіцяю, я чекав допомоги кота. Година 21 хвилина на розмову з агентом. Тільки для того, щоб дізнатися, що мені не заплатять 260 доларів, тому що вони вирахували суму бонусу, яку я отримав на додаток до п’ятдесяти доларів. Тому мені сказали, що я можу зняти лише 150 доларів. Я вирішив зменшити свої втрати. Візьміть 150 і тримайтеся від них подалі. Назавжди. Три дні знадобилося для верифікації, щоб зняти кошти. Вони не дозволяють виведення коштів на кредитну картку. Банківський переказ має мінімум 200 доларів, тож у мене залишився лише біткойн. Наразі я чекаю в службі підтримки клієнтів, щоб дізнатися про отримання мого зняття. І я сиджу з ними онлайн 41 годину шістнадцять хвилин, і нарешті я вісім у черзі. Це займе ще 20 хвилин, чекаючи на них і прочитавши всі ваші відгуки. Ви навіть кажете, що може знадобитися місяць або більше, щоб отримати суму зняття. Як ви можете оцінити це казино? Будь-що, крім попередження, тримайтеся подалі. Не кладіть з ними свої гроші. Все в цьому казино - жахливе шахрайство, жахливе обслуговування клієнтів.

Будь ласка, гуру казино. Робіть правильні речі і не заохочуйте членів або відвідувачів вашого сайту грати з клубним гравцем. Я постійно граю на Funrize. І виграв $600 $500, $300. І т. д. І гроші надходять на мій рахунок. Вже наступного ранку на моїй дебетовій картці. Саме так має бути з будь-яким із цих онлайн-казино, і оцінка їх будь-яка, окрім жахливої. Це погана послуга для всіх нас, хто хоче покладатися на гуру казино, Який, до речі, отримав мою оцінку плюс п’ять зірок — це чудово.



Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Оновлення в моєму чаті. Це зайняло годину тридцять три хвилини очікування. Я хотів отримати оновлену інформацію про своє зняття, щоб побачити, чи не виникнуть проблеми. Вона повідомила мені, що моя перевірка не завершена. Оскільки я не надіслав передню та задню сторони своєї кредитної/дебетової картки. Я пояснив їй, що я завантажив свою картку на передню частину. І назад, і це було перевірено, і мій обліковий запис підтверджено. Вона сказала, що просто зачекайте 24 години, будь ласка. А потім завтра спробуй побалакати. Усе в усіх відгуках тут саме те, що відбувається зі мною. Вони не хочуть платити. Я щойно знайшов у їхніх умовах і положеннях, де сказано, що ми маємо право вирахувати 40 доларів США за обробку з вашого зняття.

Не захоплюйтеся цими бонусними пропозиціями. Ви ніколи не зможете отримати свій виграш. Тому що вони знайдуть способи не платити.

Автоматичний переклад.
Splitaway
7 міс. тому

Це досить неприємний досвід, як ви тут описали. Ми завжди рекомендуємо ознайомитися з умовами заздалегідь, щоб уникнути будь-яких проблем, і ми також вважаємо, що в кожному казино вони повинні бути чітко видимими для кожного гравця. Це справді непрофесійно, коли вони не пишуть кожне правило в умовах, а лише придумують одне згодом, і тому ми пропонуємо нашу допомогу в такій ситуації. Тому, будь ласка, якщо ви вважаєте, що казино діє проти правил, не соромтеся зв’язатися з нашою командою по розгляду скарг, і вони детальніше розберуться в цьому. Без скарг від гравців ми не можемо знати, скажімо, чи погано працює казино, і відповідно до вирішення кожної скарги ми можемо виправити індекс безпеки казино.

Крім того, якщо ви хочете написати відгук про свій досвід, перейдіть за цим посиланням , і, можливо, ви допоможете іншим краще зрозуміти, як насправді працює це казино.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я все ще борюся з ними, щоб вшанувати своє відкликання, і я буду тримати вас в курсі. Але повірте мені, коли я це говорю... ВОНИ НЕПРАВДА.

Автоматичний переклад.
Splitaway
7 міс. тому

Дякую тобі за це. Ваша точка зору зрозуміла.

Автоматичний переклад.
magantompkins222
3 міс. тому

так

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони роблять те саме зі мною

Автоматичний переклад.
rehbergmatthew6
2 міс. тому

Хочете розповісти нам більше, будь ласка? Ми можемо вам чимось допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я настійно рекомендую вам триматися подалі від Club Player Casino. Звичайно, вони роблять кілька приємних промо-пропозицій для внесення коштів, але не чекайте, що вам заплатять, коли ви виграєте. Я чекав на свій виграш з 1 листопада 2024 року.


Кажуть, це 7-10 робочих днів, але насправді це лише для того, щоб виграш був затверджений. Потім потрібно ще 7-10 робочих днів, поки гроші надійдуть. Це 1 місяць за 1 виплату. Мені пощастить, якщо мої гроші надійдуть до Дня подяки.


Це казино дозволить грати в ігри та вичерпає ваше терпіння. Це не варте всіх потрясінь. Там є кращі казино.


Автоматичний переклад.
newslate24
1 місяць тому

Я бачу, що ви також подали скаргу щодо всієї справи, і казино досить уважно і намагається якось вирішити ситуацію. Але вони створюють проблемні ситуації, і тепер камінь спотикання полягає в тому, що ви мали отримати електронний лист, який не надійшов, так? Шкода, що це займає досить багато часу, але я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші.

Якщо ситуація зміниться і ви дізнаєтеся щось нове, обов'язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Вони почали уважно, але це дуже швидко зіпсувалося. На вихідних мені повідомили в службі підтримки клієнтів, що вони отримали мої електронні листи та інформацію, але не відповідають електронною поштою. Іншими словами, вони не підтверджують електронною поштою. Це сліпа віра в те, що вони зроблять те, що обіцяли. Я втрачаю надію, особливо тому, що Нік, зв’язковий, не відповідає на чат зі скаргами кілька днів. Можливо, я побачу свої гроші в грудні цього року.

Автоматичний переклад.
newslate24
1 місяць тому

Я розумію ваші побоювання, але нам не потрібно бути скептичними, поки все не закінчиться. Давайте спробуємо мислити трохи позитивно.

Звичайно, у Ніка не одна скарга, і тому вгорі праворуч є таймер, який дає кожній стороні час на відповідь. Я впевнений, що він також намагається якомога швидше дістатися до вас, але на нього чекають і інші гравці. У будь-якому випадку, я вірю, що це буде незабаром, і казино виконає те, що обіцяло.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я маю право на свою думку.

Автоматичний переклад.
newslate24
1 місяць тому

Я ніде не писав, що це не так. 👍

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, це те, як ви говорите речі, які викликають контроль і непідтримку - «але нам не потрібно бути скептичними, поки все не закінчиться. Давайте спробуємо думати трохи позитивно».


Той факт, що у Ніка є більше скарг, має викликати тривогу. Давайте не засуджувати мене за те, що я хочу отримати гроші після місяця очікування.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого