ФорумКазиноCasino Purple - загальне обговорення

Casino Purple - загальне обговорення

2 р. тому від costelo
|
5230 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Purple, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, я француз, і моя англійська не дуже добре, тому я вважаю за краще використовувати Google Traductor, щоб пояснити свою історію з цими шахраями.

Привіт, я хочу опублікувати цих злодіїв, щоб інших не обдурили, це вперше зі мною, і взагалі я обережно нікуди не ходжу, але не на цьому, на жаль. Підводячи підсумок, я заходжу на сайт «фіолетового казино», де вношу 100 євро з привабливою пропозицією вітального бонусу 200%. Вже 1-й сюрприз, після внесення депозиту у мене немає 200 євро в +. Я сказав собі, що, можливо, я забув поставити галочку, але мені здалося дуже цікаво, оскільки я впевнений, що зробив це, коротше кажучи, я хотів попросити це в чаті, але другий сюрприз, вони не мають жодного! Знову дуже цікаво, і в цей момент я відчуваю, що рукав приїхав на 1000 км. Я надсилаю електронний лист або не маю відповіді протягом 2 днів. Я вирішую зіграти в 100 eu, я підвищую до 200 eu і вирішу вивести гроші. Через 5 днів прийшло коротке повідомлення про те, що він скасований і що необхідно вивести мінімум 250 євро. Гаразд, я граю і встигаю досягти цієї суми, я виводжу так 250 євро, але це було 13 днів, як це було в очікуванні, нічого не відбувається, я надсилав повідомлення електронною поштою, ніхто не відповідає на такий пункт, що мені цікаво, чи цей лист адреса існує. Тому уникайте ЦЬОГО САЙТУ шахраїв, якщо ви не любите віддавати свої гроші злодіям. Вони ніколи не заслуговують на 5,1/10, 0/10 – це справжнє число Миру.

Автоматичний переклад.
costelo
2 р. тому

Привіт,

це сумно, але ми також зрозуміли, що це казино не дуже добре, перевірте самі:

https://casino.guru/casino-purple-review

Я думаю, що вам слід подати скаргу, щоб у нас була можливість дослідити цей сайт. Просто натисніть посилання, будь ласка:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, нам вдасться зв’язатися з персоналом казино.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка і дякую за повідомлення. Так, я подав скаргу через ваш сайт, але оскільки вони не відповідають на електронні листи, немає живого чату тощо, я мало сподіваюся побачити вас знову. одного дня мій заробіток. Це, перш за все, питання принципу, і не дати іншим людям відгодовувати цих злодіїв у майбутньому.

Автоматичний переклад.
costelo
2 р. тому

Я розумію вашу думку, але ми все одно можемо спробувати допомогти.

Крім того, інші гравці можуть переглядати вашу скаргу в майбутньому і приймати власне рішення на основі вашого досвіду. Так що це все ще гарне зусилля.

Ми побачимо, як це працює. 👌

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З моєї точки зору фіолетове казино - хороше шахрайство. Зробіть депозит безпосередньо на їхньому веб-сайті, щоб провести деякі тести, без бонусів чи чогось подібного. Трохи пощастило, я зміг отримати 450 доларів, і коли справа доходить до виведення, ви завжди повинні пройти службу підтримки, щоб отримати схвалення. Я вже місяць чекаю, щоб зняти гроші, і більш ніж зрозуміло, що вони мені не заплатять. Тому я пишу цей коментар, щоб ніхто не потрапив у це казино, коли є тисячі кращих і безпечніших казино для гри.

Автоматичний переклад.
cgcgdesign
1 рік тому

Привіт, я повинен погодитися, що є ймовірність не отримати виплату, оскільки це казино має дуже погану репутацію у Casino Guru, як ви бачите.

file

На жаль, я б сказав, що це не найкращий вибір казино. Але оскільки ви боретеся вже місяць, то не соромтеся подати скаргу тут, на нашому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.


Нещодавно я зареєструвався в казино purple, і воно попросило дані моєї картки для реєстрації, які я надав, а потім зняло 50 євро з мого рахунку 43 фунти стерлінгів без повноважень і не дозволило мені зняти гроші назад.


чату немає, і я 10 разів надсилав електронні листи без відповіді, будь ласка, чи можете ви допомогти?

Автоматичний переклад.
fayepreston
1 рік тому

Привіт!

Я б попросив ваш банк або платіжну компанію прояснити ситуацію. Ви пробували це?

До речі, не варто грати в таких казино. Прочитайте огляд:

https://casino.guru/casino-purple-review

Як це виглядає зараз? 🙁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино purple, розташоване в Кюрако

хтось може сказати мені електронну адресу чи номер телефону цієї компанії

Я хотів би мати слова

Автоматичний переклад.
Wildgas
7 міс. тому

Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему цього казино, щоб у вас було більше шансів отримати деякі відповіді.

Можливо, вам потрібна допомога чи порада щодо цього казино? Його індекс безпеки дуже низький, цікаво, ви це бачили?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Так, ця компанія — шахрайство, яке потребує закриття, обірвав мене давно, видалить ваш обліковий запис і все ще матиме нахабство щодня надсилати вам дурні пропозиції, немає можливості зв’язатися з ними, залишайте скільки завгодно повідомлень, вони ніколи не відповідатимуть повірте мені, я намагався більше року, у мене немає чату в реальному часі чи контактної інформації, і ps, коли ви зареєструєтеся, вам раптово надійдуть шахрайські дзвінки від різних дурнів, що є випадковістю


ніколи не давайте їм своїх даних, уникайте, як чуми

Я бачив, що дуже низький рівень повинен бути дуже небезпечним, на мою думку

Автоматичний переклад.
Wildgas
7 міс. тому

Добре,

дуже шкода, що ви грали на такому сайті. Можливо, ви досліджуєте казино, перш ніж зробити перший депозит?

Я питаю, тому що головна й початкова мета і принцип Casino Guru — навчити гравців цьому.

Б'юся об заклад, ви б ніколи не грали там, якби побачили це:

file

( https://casino.guru/casino-purple-review#tab=js-tab-reputation )

Я згоден, що цього сайту слід уникати будь-якою ціною. Таким чином, я хотів би подякувати вам за те, що ви залишили свої відгуки користувачів доступними для громадськості. Можливо, ваші зусилля врешті-решт позбавлять когось іншого від справжніх проблем.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт усім! Ніколи не заглядав на цей сайт, оскільки у мене ніколи раніше не було подібних проблем із грою в Інтернеті. Я збираюся підняти більше хвилі з цією компанією та знайти інші способи дискредитувати їх, оскільки вони дійсно обкрадають багато клієнтів.

сподіваюся, що більше людей скаржаться на цю тему, і якщо хтось має більше інформації, я можу використати, щоб повідомити про це, повідомте мене.


дякую Шон

Автоматичний переклад.
seanachmed1
7 міс. тому

Привіт. Як я можу прочитати у вашій скарзі , я можу сказати, що ваш випадок справді рідкісний, і сподіваюся, що наша команда зможе отримати докази існування казино, щоб скаргу можна було вирішити. Я, звичайно, бажаю вам удачі і чекаю на результат.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сподіваюся, ви щось доведете, ідіть туди, будь ласка, але не робіть цього

Автоматичний переклад.
Wildgas
7 міс. тому

Зараз трохи заплутався. Можливо, ви хотіли комусь відповісти? Насправді я не зовсім впевнений, що б ви хотіли сказати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Марний сайт, який я повністю обдурив

Автоматичний переклад.
Wildgas
7 міс. тому

Просто будьте конкретнішими. Можливо, це має відношення до вашої справи у цій вашій скарзі ? Я бачу, що ви не дали нашій команді шансу вирішити проблему, оскільки перестали відповідати.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, оскільки ваша команда не може зв’язатися з casino purple так само, як я, то я думаю, що ми тут бичуємо мертвого коня

Дякую за ваш час

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого