2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casino Purple, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я француз, і моя англійська не дуже добре, тому я вважаю за краще використовувати Google Traductor, щоб пояснити свою історію з цими шахраями.
Привіт, я хочу опублікувати цих злодіїв, щоб інших не обдурили, це вперше зі мною, і взагалі я обережно нікуди не ходжу, але не на цьому, на жаль. Підводячи підсумок, я заходжу на сайт «фіолетового казино», де вношу 100 євро з привабливою пропозицією вітального бонусу 200%. Вже 1-й сюрприз, після внесення депозиту у мене немає 200 євро в +. Я сказав собі, що, можливо, я забув поставити галочку, але мені здалося дуже цікаво, оскільки я впевнений, що зробив це, коротше кажучи, я хотів попросити це в чаті, але другий сюрприз, вони не мають жодного! Знову дуже цікаво, і в цей момент я відчуваю, що рукав приїхав на 1000 км. Я надсилаю електронний лист або не маю відповіді протягом 2 днів. Я вирішую зіграти в 100 eu, я підвищую до 200 eu і вирішу вивести гроші. Через 5 днів прийшло коротке повідомлення про те, що він скасований і що необхідно вивести мінімум 250 євро. Гаразд, я граю і встигаю досягти цієї суми, я виводжу так 250 євро, але це було 13 днів, як це було в очікуванні, нічого не відбувається, я надсилав повідомлення електронною поштою, ніхто не відповідає на такий пункт, що мені цікаво, чи цей лист адреса існує. Тому уникайте ЦЬОГО САЙТУ шахраїв, якщо ви не любите віддавати свої гроші злодіям. Вони ніколи не заслуговують на 5,1/10, 0/10 – це справжнє число Миру.
Hello i 'm french , and my english is not really good so i prefer to use google traductor to explain my story with this scammers .
Hello, I want to post these thieves so that others don't get fooled too, this is the first time it's happened to me and generally I'm careful not to go anywhere, but not on this one unfortunately . So to sum up, I go to the "purple casino" site where I deposit 100 euros with an attractive 200% welcome bonus offer. Already 1st surprise, after having deposited I do not have the 200 euros in +. I said to myself that maybe I had forgotten to tick the box, but it seemed very curious to me since I was sure I had done it, in short I wanted to go ask for it in the live chat, but the 2nd surprise , they do not have any ! Very curious again, and at this moment, I feel the sleeve arrived at 1000 km. I send an email or I have no response in 2 days. I decide to play the 100 eu, I go up to 200 eu and decide to cashout. 5 days later, a brief message to tell me that it is canceled and that it is necessary to cashout 250 euros minimum lol. Ok, I play and manage to reach this amount, I cash out so 250 eu, but it's been 13 days that it's been pending, nothing happens, I've sent messages by email, no one answers such point that I wonder if this email address exists. So AVOID THIS SCAMMER SITE, unless you love giving your money to thieves. They never deserve 5.1/10 , 0/10 is the real number Peace.
Привіт,
це сумно, але ми також зрозуміли, що це казино не дуже добре, перевірте самі:
https://casino.guru/casino-purple-review
Я думаю, що вам слід подати скаргу, щоб у нас була можливість дослідити цей сайт. Просто натисніть посилання, будь ласка:
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваюся, нам вдасться зв’язатися з персоналом казино.
Hello there,
it's sad but we also realized that this casino is not pretty good, feel free to check for yourself:
https://casino.guru/casino-purple-review
I think you should submit a complaint so we have a chance to investigate this site. Just click the link, please:
https://casino.guru/complaints/create
I hope we will be able to get in touch with the casino's staff.
Привіт Радка і дякую за повідомлення. Так, я подав скаргу через ваш сайт, але оскільки вони не відповідають на електронні листи, немає живого чату тощо, я мало сподіваюся побачити вас знову. одного дня мій заробіток. Це, перш за все, питання принципу, і не дати іншим людям відгодовувати цих злодіїв у майбутньому.
Hello Radka and thank you for your message. Yes, I filed a complaint via your site, but since they do not respond to emails, there is no live chat, etc., I have little hope of seeing you again. one day my earnings . It is above all a question of principle, and of preventing other people from fattening these thieves in the future.
Я розумію вашу думку, але ми все одно можемо спробувати допомогти.
Крім того, інші гравці можуть переглядати вашу скаргу в майбутньому і приймати власне рішення на основі вашого досвіду. Так що це все ще гарне зусилля.
Ми побачимо, як це працює. 👌
I understand your point, but we can still try to help.
Additionally, other players can browse your complaint in the future and can make their own decision, based on your experience. So it is still a good effort.
We shall see how it works. 👌
З моєї точки зору фіолетове казино - хороше шахрайство. Зробіть депозит безпосередньо на їхньому веб-сайті, щоб провести деякі тести, без бонусів чи чогось подібного. Трохи пощастило, я зміг отримати 450 доларів, і коли справа доходить до виведення, ви завжди повинні пройти службу підтримки, щоб отримати схвалення. Я вже місяць чекаю, щоб зняти гроші, і більш ніж зрозуміло, що вони мені не заплатять. Тому я пишу цей коментар, щоб ніхто не потрапив у це казино, коли є тисячі кращих і безпечніших казино для гри.
From my point of view purple casino is a good scam. Directly deposit on their website to carry out some tests, without bonuses or anything similar. With a bit of luck I was able to get to $450 and when it comes to withdrawing, you're always supposed to go through support to get your withdrawal approved. I have been waiting a month to withdraw the money and it is more than clear that they will not pay me. Therefore, I write this comment so that no one falls into this casino when there are thousands of better and safer casinos to play.
Привіт, я повинен погодитися, що є ймовірність не отримати виплату, оскільки це казино має дуже погану репутацію у Casino Guru, як ви бачите.
На жаль, я б сказав, що це не найкращий вибір казино. Але оскільки ви боретеся вже місяць, то не соромтеся подати скаргу тут, на нашому веб-сайті.
Hi, I have to agree, that there is probability not to be paid since this casino has very bad reputation by Casino Guru as you can see.
Unfortunately, not the best choice of casino, I'd say. But since you struggle already the month, then don't hesitate to submit a complaint here on our website.
Привіт.
Нещодавно я зареєструвався в казино purple, і воно попросило дані моєї картки для реєстрації, які я надав, а потім зняло 50 євро з мого рахунку 43 фунти стерлінгів без повноважень і не дозволило мені зняти гроші назад.
чату немає, і я 10 разів надсилав електронні листи без відповіді, будь ласка, чи можете ви допомогти?
Hi.
i recently registered to casino purple and it asked for my card details for registration which i supplied - it then took €50 out of my account £43 with no authority and will not allow me to withdraw back.
there is no live chat and i have emailed 10x with no response please may you help?
Привіт!
Я б попросив ваш банк або платіжну компанію прояснити ситуацію. Ви пробували це?
До речі, не варто грати в таких казино. Прочитайте огляд:
https://casino.guru/casino-purple-review
Як це виглядає зараз? 🙁
Hi!
I would ask your bank or the payment provider to clear up the situation. Have you tried that?
By the way, you should never play in such casinos. Read the review:
https://casino.guru/casino-purple-review
How does it look now? 🙁
Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему цього казино, щоб у вас було більше шансів отримати деякі відповіді.
Можливо, вам потрібна допомога чи порада щодо цього казино? Його індекс безпеки дуже низький, цікаво, ви це бачили?🤷♀️
I have moved your post to this official thread of this casino, so you will have a bigger chance to get some answers.
Do you need some help, or advice regarding this casino, perhaps? It's safety index is really low, have you seen it, I wonder?🤷♀️
Так, ця компанія — шахрайство, яке потребує закриття, обірвав мене давно, видалить ваш обліковий запис і все ще матиме нахабство щодня надсилати вам дурні пропозиції, немає можливості зв’язатися з ними, залишайте скільки завгодно повідомлень, вони ніколи не відповідатимуть повірте мені, я намагався більше року, у мене немає чату в реальному часі чи контактної інформації, і ps, коли ви зареєструєтеся, вам раптово надійдуть шахрайські дзвінки від різних дурнів, що є випадковістю
ніколи не давайте їм своїх даних, уникайте, як чуми
Я бачив, що дуже низький рівень повинен бути дуже небезпечним, на мою думку
Yes this company is a rip off that needs closing down ripped me off time ago will delete your account and still have the cheek to txt you daily with stupid offers there is no way to contact them leave as many messages as you like they will never reply believe me I have been trying for over a year the have no live chat or contact details and ps when you do sign up with you will get scam calls suddenly from various fools which is to coincidental
don’t ever give them your details avoid like the plague
I have seen the very low should be very dangerous in my opinion
Добре,
дуже шкода, що ви грали на такому сайті. Можливо, ви досліджуєте казино, перш ніж зробити перший депозит?
Я питаю, тому що головна й початкова мета і принцип Casino Guru — навчити гравців цьому.
Б'юся об заклад, ви б ніколи не грали там, якби побачили це:
( https://casino.guru/casino-purple-review#tab=js-tab-reputation )
Я згоден, що цього сайту слід уникати будь-якою ціною. Таким чином, я хотів би подякувати вам за те, що ви залишили свої відгуки користувачів доступними для громадськості. Можливо, ваші зусилля врешті-решт позбавлять когось іншого від справжніх проблем.
Well,
it's really a shame you played on such a site. Do you perhaps somehow investigate casinos before you actually make the first deposit?
I'm asking because the main and original purpose and principle behind Casino Guru is to teach players to do so.
I bet you would never play there if you saw this:
(https://casino.guru/casino-purple-review#tab=js-tab-reputation)
I agree that this site should be avoided at all costs. Thus, I'd like to thank you for leaving your user reviews available to the public. Perhaps your efforts will eventually spare someone else real trouble.
Привіт усім! Ніколи не заглядав на цей сайт, оскільки у мене ніколи раніше не було подібних проблем із грою в Інтернеті. Я збираюся підняти більше хвилі з цією компанією та знайти інші способи дискредитувати їх, оскільки вони дійсно обкрадають багато клієнтів.
сподіваюся, що більше людей скаржаться на цю тему, і якщо хтось має більше інформації, я можу використати, щоб повідомити про це, повідомте мене.
дякую Шон
Hi all never looked into this site as I’ve never had an issue like this before with playing online.I’m going to make more waves with this company and find other means to discredit them as they do rip a lot of customers off.
hope more people complain on this thread and if anyone has more information I can use to report them let me know.
thanks sean
Привіт. Як я можу прочитати у вашій скарзі , я можу сказати, що ваш випадок справді рідкісний, і сподіваюся, що наша команда зможе отримати докази існування казино, щоб скаргу можна було вирішити. Я, звичайно, бажаю вам удачі і чекаю на результат.
Hi. As I can read in your complaint, your case is really rare, as I could say, and hope our team will be able to get some proof of the casino, so the complaint can be solved. I surely wish you all the luck, and will wait for the outcome.
Зараз трохи заплутався. Можливо, ви хотіли комусь відповісти? Насправді я не зовсім впевнений, що б ви хотіли сказати.
Got a bit confused now. Did you want to reply to someone, perhaps? I'm not quite sure what would you like to say, actually.
Просто будьте конкретнішими. Можливо, це має відношення до вашої справи у цій вашій скарзі ? Я бачу, що ви не дали нашій команді шансу вирішити проблему, оскільки перестали відповідати.🤷♀️
Just please be more specific. Does it have to do anything with your case in this complaint of yours, perhaps? I can see you didn't give a chance to our team to get it solved, as you have stopped replying.🤷♀️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.