Ще раз привіт, ні, вони просто кажуть, що зараз так, 200, які вони повинні затвердити, тоді я можу взяти 200 нових, вони кажуть, що час обробки становить 24-48 годин, я зробив своє перше зняття сьогодні, тому я справді не знаю
Hi again no they just say that's how it is right now, 200 which they have to approve then I can take 200 new they say the processing time is 24-48 hours, I made my first withdrawal today so I really don't know
Hej igen nej dom säger bara att så är det just nu, 200 som dom måste godkänna sen kan jag ta 200 nya säger dom, handläggningstiden är 24-48 timmar, jag gjorde mitt första uttag idag så jag vet verkligen inte
Здається, це може бути правдою, але я не думаю, що мине багато часу, перш ніж ми зможемо це підтвердити. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тому, можливо, нам просто потрібно бути терплячими. Я також бачив, що потрібно було верифікувати обліковий запис і ви впоралися.
Поки що у вас немає нової інформації про ваш вихід?
Well, it looks like it could be true, but I don't think it's too long before we can confirm it. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so maybe we just need to be a little more patient. I also saw that it was necessary to verify the account and you managed.
So far you have no new information about your withdrawal ?
Ще раз привіт! Вони скасували моє зняття коштів і хотіли, щоб я підтвердив себе, що я зараз зробив! Щойно запросив нове зняття 200, він також намагався обдурити мене бонусом у чаті. Я відмовляюся від усього, тому що я не отримаю свої гроші, я підозрюю, як 200 євро можуть бути розумними?? У мене 4000!!!!
Hello again, they canceled my withdrawal and wanted me to verify myself, which I have now done! Just requested a new withdrawal of 200, he also tried to trick me with a bonus in the chat I refuse everything because I won't get my money out I suspect, how can 200 euros be reasonable?? I have 4000!!!!
Hej igen dom avbröt mitt uttag och ville att jag skulle varifiera mig som jag nu har gjort! Har precis begärt ett nytt uttag på 200, han försökte även lura på mig en bonus i chatten jag tacka nej allt för jag inte ska få ut mina pengar misstänker jag, hur kan 200 euro va rimligt?? Jag har 4000!!!!
Привіт, я подав запит на виведення коштів, сказали, що це займе 48 годин. Зараз минуло 55 годин. Вони надіслали мені електронний лист і сказали, що вихідні не включені. Я отримаю 600 євро.
Hello, I requested a withdrawal, they said it would take 48 hours. Now it has been 55 hours. They sent me an e-mail and said the weekend is not included. I will receive 600 Euros.
Привіт, не могли б ви повідомити нам, чи надійшли ваші гроші чи ні? Думаю, це буде корисно й для інших гравців. Що стосується вашого зняття, ви ввели зняття 600 євро? Я запитую, тому що, як ми бачимо, для гравця Mickem99 це було неможливо.
Hi, could you give us an update on whether your money has arrived or not ? I think it would be useful for other players as well. As for your withdrawal, you have entered a withdrawal of 600 euros ? I ask because as we can see for player Mickem99 it was not possible.
Я спілкувався з ним, вони також скасували його та надіслали електронний лист, що схвалено лише 200 євро за зняття
I have been in contact with him, they canceled his as well and sent an email that only 200 euros per withdrawal is approved
Jag har varit i kontakt med honom dom avbröt hans också och skickade ett Mail att enbart 200 euro per uttag är godkänt
Привіт ще раз, тепер вони відмовляють у моїх картках і отримують відповідь, не знаю, чому вони відмовляють зроблено 2 рази, що це таке!!!!
Hi again, now they deny my cards and get a reply don't know why they deny done the 2 times now what is this!!!!
Hej igen, nu nekar dom mina kort och får till svar vet inte varför dom nekar gjort de 2 gånger nu vad är detta!!!!
Вони вже 3 рази відмовили мені і не отримують реальних пояснень!!! Що я повинен зробити??
They have denied me 3 times now and do not get a real explanation!!! What should I do??
Dom har nekat mig 3 gånger nu och får ingen riktig förklaring!!! Vad ska jag göra??
Вони відмовили моїм 3 вилученням коштів, хоча я роблю все, що вони кажуть!!! Що я повинен зробити ??
They have denied my 3 withdrawals even though I do everything they say!!! What should I do ??
Dom har nekat mina 3 uttag fast jag gör allt dom säger!!! Vad ska jag göra ??
Я перевіряв у своїх колег. Ваше зняття не вдалося. Ваш банк блокує транзакцію. Вам потрібно повторно створити запит через Myfinity або криптовалюту.
I've checked with my colleagues. Your withdrawal has failed. Your bank is blocking the transaction. You need to recreate the request via Myfinity or cryptocurrency.
Хм, я б також сказав, що, мабуть, найкраще поки що ви нічого не берете, ніяких бонусів чи чогось подібного, поки не зможете зняти кошти, щоб більше не зіткнутися з непотрібними проблемами.
Що стосується ваших карток, вони знову відмовилися виводити готівку? Казино не повідомило вам причину відмови? Я бачу, ви написали, що ваш банк заблокував транзакцію, ви намагалися перевірити в банку, як це? Дай мені знати.
Hmm, I'd also say it's probably best if you don't take anything for now, no bonuses or anything like that until you can make a withdrawal, so you don't run into any more unnecessary problems.
As for your cards, did they refuse to cash out again ? The casino didn't give you a reason why it was declined ? I see you wrote that your bank blocked the transaction, did you try to check with the bank how it is ? Let me know.
Мій банк каже, що вони нічого не повідомляли, але cashalot каже, що це не працює, попросив мене зняти криптовалюту, яку я зараз намагаюся, тож подивимося! Ви брали участь у цьому раніше?
My bank says they haven't announced anything, but cashalot says it doesn't work, has asked me to withdraw with crypto, which I'm now trying, so we'll see! Have you been involved in this before?
Min bank säger att dom inte avisat något men cashalot säger att det inte går, har bett mig ta ut med krypto som jag nu försöker så vi får väl se! Har du varit med om detta innan ?
Тепер вони також відмовляють мені в криптовалюті, кажуть, що я візьму mifinity, яка довбана шахрайська компанія
Now they also deny me crypto, say I'll take mifinity, what a fucking scam company
Nu nekar dom även krypto för mig säger jag ska ta mifinity vilket jävla bluff företag
Тепер і в міфіні без пояснень відмовляють, гроші зняти не можуть!!!
Now they also deny mifinity without explanation, can't withdraw money!!!
Nu nekar dom även mifinity utan förklaring kan inte ta ut pengar!!!
Яро, ти можеш мені допомогти??? І будь ласка, пишіть трохи швидше
Jaro can you help me??? And please write a little faster
Jaro kan du hjälpa mig ??? Och snälla skriv lite snabbare
Тому неприємно, коли ти кажеш, що банк про це нічого не знає. Я також помітив, що жодна з альтернатив, запропонованих казино, не була функціональною. Ви запитували в казино, чому ви не можете вивести через криптовалюту чи Mifinity? Я вважаю досить дивним, якщо вам кажуть, що ви можете зняти кошти іншим способом, а два інші не працюють, і вони відхиляють ваше зняття.
Однак нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ваша відкрита скарга. Як я вже згадував, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тому наша команда намагатиметься допомогти вам, чим зможе.
So it's unpleasant when you say that the bank doesn't know anything about it. I also noticed that none of the alternatives offered by the casino were functional. Did you ask the casino why you couldn't withdraw either via crypto or Mifinity ? I find it quite strange if they tell you that you can withdraw by another method and the other two don't work and they reject your withdrawal.
However, we will have to wait and see how your open complaint develops. As I mentioned, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So our team will try to help you as much as they can.
Вони взагалі не пояснюють, чому вони заперечують, що це велика шахрайська компанія, яка ніколи не грає тут!!!!!!!!!!!!
They give no explanation at all why they deny this is a big scam company never play here!!!!!!!!!!!!
Dom ger ingen förklaring alls varför dom nekar detta är ett stort bluff företag spela aldrig här!!!!!!!!!!!!
Мені здається неправильним, коли вони рекомендують вам, як ви повинні знімати свої гроші, і врешті-решт вони все одно відмовляють у вашому виведенні та кажуть, що вони не гарантують ваших грошей.
Однак ви вже підтвердили свій обліковий запис?
На жаль, наразі вам доведеться чекати, доки скарга розвинеться, і наша команда спробує вам допомогти. Подивимося, куди воно піде. Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.
It doesn't seem right to me when they recommend you how you should withdraw your money and in the end they reject your withdrawal anyway and tell you that they don't guarantee your money.
However, have you already verified your account?
Unfortunately, for now you will have to wait for the complaint to develop and our team will try to help you. We'll see where it goes. If you have anything new, be sure to let us know.
Привіт, саме так я себе почуваю, і в мене на рахунку 3500 євро
Hello, that's exactly how I feel and I have €3500 in the account
Hallo mir geht’s genau so habe 3500 € auf dem Konto
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.