ФорумКазиноCashalot Casino - загальне обговорення

Cashalot Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від ToniG81
|
37991 переглядів 239 відповідей |
|
1...5 6 7...12
Додати публікацію
1 рік тому

Ще раз привіт, ні, вони просто кажуть, що зараз так, 200, які вони повинні затвердити, тоді я можу взяти 200 нових, вони кажуть, що час обробки становить 24-48 годин, я зробив своє перше зняття сьогодні, тому я справді не знаю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, це може бути правдою, але я не думаю, що мине багато часу, перш ніж ми зможемо це підтвердити. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тому, можливо, нам просто потрібно бути терплячими. Я також бачив, що потрібно було верифікувати обліковий запис і ви впоралися.

Поки що у вас немає нової інформації про ваш вихід?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ще раз привіт! Вони скасували моє зняття коштів і хотіли, щоб я підтвердив себе, що я зараз зробив! Щойно запросив нове зняття 200, він також намагався обдурити мене бонусом у чаті. Я відмовляюся від усього, тому що я не отримаю свої гроші, я підозрюю, як 200 євро можуть бути розумними?? У мене 4000!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я подав запит на виведення коштів, сказали, що це займе 48 годин. Зараз минуло 55 годин. Вони надіслали мені електронний лист і сказали, що вихідні не включені. Я отримаю 600 євро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, не могли б ви повідомити нам, чи надійшли ваші гроші чи ні? Думаю, це буде корисно й для інших гравців. Що стосується вашого зняття, ви ввели зняття 600 євро? Я запитую, тому що, як ми бачимо, для гравця Mickem99 це було неможливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я спілкувався з ним, вони також скасували його та надіслали електронний лист, що схвалено лише 200 євро за зняття

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ще раз, тепер вони відмовляють у моїх картках і отримують відповідь, не знаю, чому вони відмовляють зроблено 2 рази, що це таке!!!!

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Вони вже 3 рази відмовили мені і не отримують реальних пояснень!!! Що я повинен зробити??

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони відмовили моїм 3 вилученням коштів, хоча я роблю все, що вони кажуть!!! Що я повинен зробити ??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я перевіряв у своїх колег. Ваше зняття не вдалося. Ваш банк блокує транзакцію. Вам потрібно повторно створити запит через Myfinity або криптовалюту.

Автоматичний переклад.
Mickem99
12 міс. тому

Хм, я б також сказав, що, мабуть, найкраще поки що ви нічого не берете, ніяких бонусів чи чогось подібного, поки не зможете зняти кошти, щоб більше не зіткнутися з непотрібними проблемами.

Що стосується ваших карток, вони знову відмовилися виводити готівку? Казино не повідомило вам причину відмови? Я бачу, ви написали, що ваш банк заблокував транзакцію, ви намагалися перевірити в банку, як це? Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Мій банк каже, що вони нічого не повідомляли, але cashalot каже, що це не працює, попросив мене зняти криптовалюту, яку я зараз намагаюся, тож подивимося! Ви брали участь у цьому раніше?

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Тепер вони також відмовляють мені в криптовалюті, кажуть, що я візьму mifinity, яка довбана шахрайська компанія

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Тепер і в міфіні без пояснень відмовляють, гроші зняти не можуть!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Яро, ти можеш мені допомогти??? І будь ласка, пишіть трохи швидше

Автоматичний переклад.
Mickem99
12 міс. тому

Тому неприємно, коли ти кажеш, що банк про це нічого не знає. Я також помітив, що жодна з альтернатив, запропонованих казино, не була функціональною. Ви запитували в казино, чому ви не можете вивести через криптовалюту чи Mifinity? Я вважаю досить дивним, якщо вам кажуть, що ви можете зняти кошти іншим способом, а два інші не працюють, і вони відхиляють ваше зняття.

Однак нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ваша відкрита скарга. Як я вже згадував, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тому наша команда намагатиметься допомогти вам, чим зможе.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Вони взагалі не пояснюють, чому вони заперечують, що це велика шахрайська компанія, яка ніколи не грає тут!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

отримати у відповідь, що вони не можуть гарантувати мої гроші?

Автоматичний переклад.
Mickem99
12 міс. тому

Мені здається неправильним, коли вони рекомендують вам, як ви повинні знімати свої гроші, і врешті-решт вони все одно відмовляють у вашому виведенні та кажуть, що вони не гарантують ваших грошей.

Однак ви вже підтвердили свій обліковий запис?

На жаль, наразі вам доведеться чекати, доки скарга розвинеться, і наша команда спробує вам допомогти. Подивимося, куди воно піде. Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Я перевірений і все

Автоматичний переклад.
Mickem99
12 міс. тому

Привіт, саме так я себе почуваю, і в мене на рахунку 3500 євро

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

Наразі я отримав 400 євро, тому 200 євро щотижня – це дуже дивно

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого