ГоловнаФорумКазиноCashalot Casino - загальне обговорення

Cashalot Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від ToniG81
|
43 528 переглядів 239 відповідей |
|
1...5 6 7...12
1 рік тому

Ще раз привіт, ні, вони просто кажуть, що зараз так, 200, які вони повинні затвердити, тоді я можу взяти 200 нових, вони кажуть, що час обробки становить 24-48 годин, я зробив своє перше зняття сьогодні, тому я справді не знаю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Здається, це може бути правдою, але я не думаю, що мине багато часу, перш ніж ми зможемо це підтвердити. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тому, можливо, нам просто потрібно бути терплячими. Я також бачив, що потрібно було верифікувати обліковий запис і ви впоралися.

Поки що у вас немає нової інформації про ваш вихід?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Ще раз привіт! Вони скасували моє зняття коштів і хотіли, щоб я підтвердив себе, що я зараз зробив! Щойно запросив нове зняття 200, він також намагався обдурити мене бонусом у чаті. Я відмовляюся від усього, тому що я не отримаю свої гроші, я підозрюю, як 200 євро можуть бути розумними?? У мене 4000!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я подав запит на виведення коштів, сказали, що це займе 48 годин. Зараз минуло 55 годин. Вони надіслали мені електронний лист і сказали, що вихідні не включені. Я отримаю 600 євро.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, не могли б ви повідомити нам, чи надійшли ваші гроші чи ні? Думаю, це буде корисно й для інших гравців. Що стосується вашого зняття, ви ввели зняття 600 євро? Я запитую, тому що, як ми бачимо, для гравця Mickem99 це було неможливо.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я спілкувався з ним, вони також скасували його та надіслали електронний лист, що схвалено лише 200 євро за зняття

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ще раз, тепер вони відмовляють у моїх картках і отримують відповідь, не знаю, чому вони відмовляють зроблено 2 рази, що це таке!!!!

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Вони вже 3 рази відмовили мені і не отримують реальних пояснень!!! Що я повинен зробити??

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони відмовили моїм 3 вилученням коштів, хоча я роблю все, що вони кажуть!!! Що я повинен зробити ??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я перевіряв у своїх колег. Ваше зняття не вдалося. Ваш банк блокує транзакцію. Вам потрібно повторно створити запит через Myfinity або криптовалюту.

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Хм, я б також сказав, що, мабуть, найкраще поки що ви нічого не берете, ніяких бонусів чи чогось подібного, поки не зможете зняти кошти, щоб більше не зіткнутися з непотрібними проблемами.

Що стосується ваших карток, вони знову відмовилися виводити готівку? Казино не повідомило вам причину відмови? Я бачу, ви написали, що ваш банк заблокував транзакцію, ви намагалися перевірити в банку, як це? Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мій банк каже, що вони нічого не повідомляли, але cashalot каже, що це не працює, попросив мене зняти криптовалюту, яку я зараз намагаюся, тож подивимося! Ви брали участь у цьому раніше?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Тепер вони також відмовляють мені в криптовалюті, кажуть, що я візьму mifinity, яка довбана шахрайська компанія

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Тепер і в міфіні без пояснень відмовляють, гроші зняти не можуть!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Яро, ти можеш мені допомогти??? І будь ласка, пишіть трохи швидше

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Тому неприємно, коли ти кажеш, що банк про це нічого не знає. Я також помітив, що жодна з альтернатив, запропонованих казино, не була функціональною. Ви запитували в казино, чому ви не можете вивести через криптовалюту чи Mifinity? Я вважаю досить дивним, якщо вам кажуть, що ви можете зняти кошти іншим способом, а два інші не працюють, і вони відхиляють ваше зняття.

Однак нам доведеться почекати та подивитися, як розвиватиметься ваша відкрита скарга. Як я вже згадував, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Тому наша команда намагатиметься допомогти вам, чим зможе.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони взагалі не пояснюють, чому вони заперечують, що це велика шахрайська компанія, яка ніколи не грає тут!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

отримати у відповідь, що вони не можуть гарантувати мої гроші?

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Мені здається неправильним, коли вони рекомендують вам, як ви повинні знімати свої гроші, і врешті-решт вони все одно відмовляють у вашому виведенні та кажуть, що вони не гарантують ваших грошей.

Однак ви вже підтвердили свій обліковий запис?

На жаль, наразі вам доведеться чекати, доки скарга розвинеться, і наша команда спробує вам допомогти. Подивимося, куди воно піде. Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я перевірений і все

Автоматичний переклад.
Mickem99
1 рік тому

Привіт, саме так я себе почуваю, і в мене на рахунку 3500 євро

Автоматичний переклад.
istres
1 рік тому

Наразі я отримав 400 євро, тому 200 євро щотижня – це дуже дивно

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого