ГоловнаФорумКазиноBonanzino Casino - загальне обговорення

Bonanzino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від douglasmaite1993
|
2 735 переглядів 42 відповідей |
|
1 2 3

Ні, я все ще чекаю та не можу отримати відповідь із сайту. Крім того, я не порушував жодних правил. Мої гроші застрягли на сайті вже 10 днів, і я все ще не можу їх зняти.

Автоматичний переклад.

Служба підтримки в реальному часі повідомила мені, що вам потрібно лише підтвердити адресу через іншу IP-адресу, тому я надіслав усі свої документи, але відповіді досі немає.

Автоматичний переклад.
alpato

Наскільки я можу стежити за вашими публікаціями, здається, що казино справді щось робить. Хоча я розумію, що ви очікували придушення процесу, я також пропоную вам продовжувати співпрацю з казино. Давайте тепер зосередимося на тому, як закінчується підтвердження адреси. Будь ласка, чи можете ви повідомити нам результат, коли він буде досягнутий?

Автоматичний переклад.

Відповіді немає, жива підтримка повторює одне й те саме вже 10 днів.

Автоматичний переклад.
alpato

Отже, ви надіслали всі документи, які вимагаються від казино, у правильному форматі та якісні?

Це завжди дуже важливо, щоб ваш обліковий запис можна було перевірити.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для завершення процесу, тому, якщо ви побачите, що навіть після цього періоду нічого не зроблено, я пропоную вам подати скаргу тут, і наша команда втрутиться у вашу справу.

Ось посилання, за яким ви можете це зробити.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Жива підтримка навіть не перевіряє мої повідомлення. Що робить у Casinoguru сайт, який не платить 344 долари?

Автоматичний переклад.
alpato

Цілком можливо, що live chat не займається перевіркою документів і для цього є інший відділ. Можливо, я б спробував написати листа.

Ромі також надала вам допомогу у вигляді скарги, якщо ви більше не знаєте, що робити, ваша ситуація триває більше 2 тижнів і нічого не відбувається.

Чи не хотіли б хоча б спробувати?🤔

Автоматичний переклад.

Чекаю виведення з 15.12.24. Досвід був досить добрим, перші зняття коштів були швидкими, але ті, які я просив, тривають уже півтора місяці. У них є лише чат для спілкування, і в ньому вони лише відповідають, що фінансова команда працює над запитами, які трохи затримуються.

Останнім часом вони навіть не відповідають на чат. Хтось може допомогти мені зі зняттям коштів? Якби те саме сталося з кимось, як би вони могли вирішити проблему?

Автоматичний переклад.
jonymainente

Сподіваємось, наша команда зможе допомогти з вашою скаргою, яку ви надіслали, хоча це казино зазвичай не відповідає нам і, на жаль, ігнорує нас.🤷‍♀️

Я, звичайно, тримаю кулаки.🤞

Чи можу я запитати, коли ви востаннє могли зняти свої виграші?


Автоматичний переклад.

Звичайно, востаннє я міг вивести прибуток 8/12/24, це зайняло більше часу, ніж зазначено на їхній сторінці, це зайняло 15 днів і нібито це було протягом 24 годин. Раніше мені вдавалося зняти кошти, і протягом 48 годин на моєму рахунку були зняті кошти.

Під час останніх запитів на зняття коштів мені сказали, що у них є затримки з виплатами, і я стою в черзі. І так з 15.12.24

Автоматичний переклад.
jonymainente

Дякуємо за цю інформацію.

Тепер, сподіваюся, незабаром ви отримаєте свій виграш. І тоді вам, можливо, варто подумати про те, щоб знову зіграти там.

Що ви вважаєте?


Автоматичний переклад.

Бачачи та враховуючи ситуації та погане поводження, я обов’язково скасую свій обліковий запис.

Автоматичний переклад.

Я дуже сумніваюся, що отримаю щось, тому що я намагаюся увійти в свій обліковий запис і навіть не можу потрапити на сторінку казино. Повна афера

Автоматичний переклад.
jonymainente

Давайте поки спробуємо мислити позитивно. Я все ще сподіваюся, що ви отримаєте свій виграш.🤞

Автоматичний переклад.

Це була повна афера. Сторінка казино зникла, а також кошти та все інше. Афера у всіх сенсах цього слова.

Автоматичний переклад.

Я шукав і тільки виявив, що казино закрилося. Компанія, якій він належить, — Crackerjack Entertainment NV, і нічого не відображається. Кожне казино, яке я вважаю належним до цієї компанії, не працює. На жаль, вони пограбували всіх нас, хто чекав на вилучення з цієї компанії. Я знаю, що нічого не можна зробити, але якби існував якийсь регулюючий орган, якому можна було б повідомити, я думаю, що це зробили б більше ніж один користувач.

Автоматичний переклад.
jonymainente

Наша команда даних отримала інформацію, що це казино дійсно закрито. Ми вже включили його в наш огляд . тому всі поінформовані.

Однак зараз я не знаю, як наша група розгляду скарг продовжить вирішувати вашу справу. Знаєте, це тому, що ми не впевнені, що вони захочуть з нами спілкуватися.

Будемо сподіватися на краще, звичайно.🤞

Автоматичний переклад.

Дуже дякую. Сподіваємося, що крадіжку, вчинену цією компанією, вдасться розкрити та розкрити.

Автоматичний переклад.
jonymainente

Я теж сподіваюся на хороше вирішення, але не будемо забігати наперед.

Успіхів і схрещених пальців. ☘️🤞

Автоматичний переклад.

Привіт! Я переконався, що веб-сайт Bonanzino.com містить посилання на інші казино. Чи можете ви спробувати зв’язатися з ними, щоб дізнатися, чи вони розглянуть вимогу про оплату? Посилання, яке ви надали, для мене не працює. file

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого