Отже, ви надіслали всі документи, які вимагаються від казино, у правильному форматі та якісні?
Це завжди дуже важливо, щоб ваш обліковий запис можна було перевірити.
Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для завершення процесу, тому, якщо ви побачите, що навіть після цього періоду нічого не зроблено, я пропоную вам подати скаргу тут, і наша команда втрутиться у вашу справу.
Ось посилання, за яким ви можете це зробити.
що ти кажеш
So, have you sent all the documents requested from the casino in the right format and of good quality?
This is always very important, so your account can be verified.
We usually give casinos 14 full days for the process to be done, so if you see that even after this time period there is nothing done, I would suggest you file a complaint here and our team will intervene in your case.
Here's the link you can do so.
What do you say?
Автоматичний переклад.