3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Bonanzino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив висновок і нічого не отримав, мої кошти все ще на моєму рахунку, вони просто очікують, а служба підтримки не відповідає, я чекаю відповіді більше години, але вони не відповідають загалом, мені потрібна відповідь або принаймні задоволення, я надіслав електронний лист до служби підтримки без повернення, вау, я дуже розчарований.
I made a withdrawal and I haven't received anything, my funds are still in my account, it's just pending and the support doesn't answer, I've been waiting for an answer for more than an hour but they don't answer at all, I need an answer or at least a satisfaction, I sent an e-mail to the support with no return, wow I'm very disappointed.
Fiz uma retirada e não recebi nada, meus fundos continuam na minha conta, só fica pendente e o suporte não responde, tem mais de 1 hora que eu estou aguardando a resposta mas eles não respondem de forma alguma, preciso de uma resposta ou pelo menos uma satisfação, mandei e-mail pro suporte sem retorno, nossa estou muito decepcionado..
Чи можу я запитати, чи є якісь оновлення щодо вашої ситуації? Ви змогли отримати деякі відповіді?
May I ask if there is any update on your situation now? Were you able to get some answers?
Перевіривши всі правила, я дізнався, що сума бездепозитного бонусу не може перевищувати 20,00 доларів США, і я зняв 29,00 доларів США, тому я все одно їх не отримав, тому я скасував його та зробив знову ще один, чекаючи його отримання. Давайте подивимося, чи зможу я отримати це зараз.
I found out, after checking all the rules, that the withdrawal of the no deposit bonus can't be more than 20.00USD and I had made a withdrawal of 29.00USD so I wouldn't get it anyway, so I canceled it and made another one again, waiting to receive it. Let's see if I can get it now.
Eu descobri, após verificar todas as regras , o levantamento do bônus sem depósito não pode ser maior que 20,00USD e eu tinha feito um levantamento de 29,00USD sendo assim não conseguiria de qualquer forma, cancelei ele e fiz outro novamente, aguardando o recebimento. Vamos ver se vou conseguir agora.
Я б сказав, що це небагато, але я знаю, що максимальний виведення коштів часто застосовується до бездепозитних бонусів. Тож давайте подивимося, чи казино заплатить вам чи принаймні відповість вам, тому що якщо вони проігнорують вас, це буде першим червоним прапорцем для мене. Якщо нічого не станеться, будь ласка, повідомте мене.
That's quite a bit I would say but I know that max cashout is often applied to no deposit bonuses. So let's see if the casino will pay you or at least reply to you, because if they ignore you that would be the first red flag for me. If nothing happens, please let me know.
Нічого собі Ми витрачаємо свій час, ми витрачаємо свої гроші, і до нас так поводяться. Я не думаю, що мені заплатять, тому що я не отримав відповіді від казино. Вони не відповіли на мій електронний лист, надісланий у п’ятницю, і все. На жаль, це брудна платформа, марна трата часу.
Вони не відповідають
Wow. We spend our time, we spend our money and we get treated like this. I don't think I'm going to get paid, because I've had no response from the casino. They haven't replied to my email sent on Friday, and that's it. Unfortunately, it's a dirty platform, a total waste of time.
They don't answer
Nossa. Gastamos o nosso tempo, gastamos o nosso dinheiro e somos tratados dessa forma. Imagino que não vou receber, pois, não obtive resposta do cassino. Eles não responderam ao meu email que foi enviado na sexta, e é isso. Infelizmente, é uma plataforma safada, uma perda total de tempo.
Eles não respondem
Якщо нічого не зміниться, у вас є скарга, і наша команда спробує вам допомогти. Ще не все втрачено, хоча я розумію і для мене було б важливо отримати відповідь від казино.
Побачимо, що буде далі. Поки що нам доведеться почекати.😕
If nothing moves forward, you have a complaint and our team will try to help you. All is not lost, although I understand and it would be important for me to get a response from the casino.
We'll see what happens next. For now, we will have to wait.😕
Жодного прогресу, я лише п’ять днів намагався зняти кошти, але безуспішно
No progress, I've only been trying to withdraw for five days, but to no avail
Nada de avanço, tem 5 dias que estou tentando sacar apenas, mas sem êxito
Так, і оскільки у вас є скарга, як я вже повідомляв, вам доведеться набратися терпіння, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів. Якщо вони й надалі ігноруватимуть вас і ви не отримаєте гроші, ми спробуємо зробити все можливе, щоб допомогти.
Тримаю кулаки.🤞
Yes, and since you have a complaint as I have already announced you will have to be patient, because we give the casinos 14 days to sort out everything that is necessary around the withdrawal. If they continue to ignore you and you don't get the money, we will try to do what we can to help.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Так само, як я прийшов поскаржитися, я прийшов, щоб сказати вам, що мені вдалося отримати суму правильно. Вони не поспішали, але все зробили правильно!
In the same way that I came to complain, I come to tell you that I was able to receive the amount correctly. They took their time but they did everything correctly!
Da mesma forma que eu vim reclamar, venho através desde falar que eu consegui receber o valor corretamente. Eles demoram mas fizeram tudo corretamente!!
Ну все-таки.
Іноді корисно набратися терпіння та подумати над тим, що ви пишете, оскільки в певних ситуаціях обробка зняття не є негайною справою. Ви нарешті отримали гроші, і я бачу, що ви щасливі, навіть якщо це зайняло деякий час.
Як ви думаєте, якщо ви вже знаєте, котра година, щоб отримати свої гроші, ви все одно будете грати тут чи ні?
Well, after all.
Sometimes it's good to be patient and think about what you write, because the processing of the withdrawal is not an immediate matter in certain situations. You finally got the money and I can see that you're happy even if it took some time.
Do you think that if you already know what time it is to get your money you will still play here or not?
Я також не можу зняти гроші з цього казино.
Я звернувся в службу підтримки, але вони продовжують мене ігнорувати.
Я подав скаргу, але через 2 дні скаргу буде закрито як нерозглянуту.
Я хотів би знати, чому Casino Guru дозволив розмістити цей сайт на головній сторінці та яка його мета.
Це найбільш нерозумний сайт, на якому я коли-небудь грав.
Скільки запитів я не роблю, відповіді немає...
Підтримка в реальному часі, запити електронною поштою, жодної відповіді.
I am also unable to withdraw money from this casino.
I have contacted support but they continue to ignore me.
I have filed a complaint, but with 2 days left the complaint will be closed as unresolved.
I would like to know why Casino Guru has allowed this site to be featured on the homepage and what its purpose is.
This is the most unreasonable site I have ever played on.
No matter how many inquiries I make, there is no response...
Live support, email inquiries, no response at all.
私もこのカジノで出金がされない状態です。
サポートへ連絡を入れてもずっと無視され続けています。
クレームを申し立てていますが、残り2日間でクレームは未解決としてクローズされてしまいます。
カジノグルはなぜこのサイトのトップページにサイト掲載を許しているのか、その目的を教えてほしいです。
これまで遊んできたサイトの中で最も理不尽なサイトです。
どれだけの問い合わせをしても返事自体がありません。。。
ライブサポート、メール問い合わせ、全てに連絡が来ない。
Ну, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Казино, звичайно, не повинно ігнорувати гравця в такій ситуації, і було б найкраще, якби вони також не ігнорували нас.
Що стосується банера, казино, мабуть, завантажило його з Інтернету, і там написано, що гравці повинні залишити відгук, за що ми не несемо відповідальності.
Мені теж було б сумно та розчаровано, але я не знаю, чи можна зробити більше.😕
Well, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. The casino certainly shouldn't ignore a player in that situation, and it would be best if they didn't ignore us either.
As for the banner, the casino must have downloaded it from the internet and it says that players have to leave a review, which we are not responsible for.
I would be sad and frustrated too, but I don't know if more could be done.😕
На жаль, Бонанзіно не зміг зв’язатися з позивачем, і питання залишилося невирішеним.
Кожен, хто грає в цьому казино, повинен бути обережним.
Немає можливості зв’язатися з казино, і шанси на успішне виведення коштів невеликі
Sadly, Bonanzino was unable to contact the claimant and the matter remained unresolved.
Anyone playing at this casino should be careful.
There is no way to contact the casino and the chances of a successful withdrawal are slim
悲しいことにBonanzinoはクレームの方で連絡が取れないと言われて未解決になりました。
こちらのカジノで遊ぶ皆さんは気を付けた方がいいです。
カジノに連絡を取る手段がなく出金が成功する確率は薄いです
Так, я бачив скаргу, і казино також отримало чорні точки, на основі яких був знижений індекс безпеки. Я знаю, що це не поверне гроші, але поки казино не спілкується з нами, ми не можемо зробити більше.
Ймовірно, настав час переїхати кудись в інше місце, і я рекомендую всім бути обережними з новими казино і, можливо, дати їм трохи часу, поки їх не перевірять гравці.
Yes, I saw the complaint and the casino also received black points based on which the safety index was reduced. I know that it will not return the money but as long as the casino does not communicate with us, we can't do more.
It is probably time to move somewhere else and I would recommend that everyone be careful with newer casinos and maybe give them some time until they are verified by players.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.