ФорумКазиноBonanzino Casino - загальне обговорення

Bonanzino Casino - загальне обговорення

3 тиж. тому від douglasmaite1993
|
323 переглядів 17 відповідей |
|
3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити Bonanzino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 тиж. тому

Я зробив висновок і нічого не отримав, мої кошти все ще на моєму рахунку, вони просто очікують, а служба підтримки не відповідає, я чекаю відповіді більше години, але вони не відповідають загалом, мені потрібна відповідь або принаймні задоволення, я надіслав електронний лист до служби підтримки без повернення, вау, я дуже розчарований.

Автоматичний переклад.
douglasmaite1993
2 тиж. тому

Чи можу я запитати, чи є якісь оновлення щодо вашої ситуації? Ви змогли отримати деякі відповіді?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ні, я навіть грошей не отримав, відповіді немає.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Перевіривши всі правила, я дізнався, що сума бездепозитного бонусу не може перевищувати 20,00 доларів США, і я зняв 29,00 доларів США, тому я все одно їх не отримав, тому я скасував його та зробив знову ще один, чекаючи його отримання. Давайте подивимося, чи зможу я отримати це зараз.

Автоматичний переклад.
douglasmaite1993
2 тиж. тому

Я б сказав, що це небагато, але я знаю, що максимальний виведення коштів часто застосовується до бездепозитних бонусів. Тож давайте подивимося, чи казино заплатить вам чи принаймні відповість вам, тому що якщо вони проігнорують вас, це буде першим червоним прапорцем для мене. Якщо нічого не станеться, будь ласка, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Нічого собі Ми витрачаємо свій час, ми витрачаємо свої гроші, і до нас так поводяться. Я не думаю, що мені заплатять, тому що я не отримав відповіді від казино. Вони не відповіли на мій електронний лист, надісланий у п’ятницю, і все. На жаль, це брудна платформа, марна трата часу.

Вони не відповідають

Автоматичний переклад.
douglasmaite1993
2 тиж. тому

Якщо нічого не зміниться, у вас є скарга, і наша команда спробує вам допомогти. Ще не все втрачено, хоча я розумію і для мене було б важливо отримати відповідь від казино.

Побачимо, що буде далі. Поки що нам доведеться почекати.😕

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Жодного прогресу, я лише п’ять днів намагався зняти кошти, але безуспішно

Автоматичний переклад.
douglasmaite1993
2 тиж. тому

Так, і оскільки у вас є скарга, як я вже повідомляв, вам доведеться набратися терпіння, тому що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним щодо виведення коштів. Якщо вони й надалі ігноруватимуть вас і ви не отримаєте гроші, ми спробуємо зробити все можливе, щоб допомогти.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

14 днів - це сука, боже мій.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

file ai

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так само, як я прийшов поскаржитися, я прийшов, щоб сказати вам, що мені вдалося отримати суму правильно. Вони не поспішали, але все зробили правильно!

Автоматичний переклад.
douglasmaite1993
2 тиж. тому

Ну все-таки.

Іноді корисно набратися терпіння та подумати над тим, що ви пишете, оскільки в певних ситуаціях обробка зняття не є негайною справою. Ви нарешті отримали гроші, і я бачу, що ви щасливі, навіть якщо це зайняло деякий час.

Як ви думаєте, якщо ви вже знаєте, котра година, щоб отримати свої гроші, ви все одно будете грати тут чи ні?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я також не можу зняти гроші з цього казино.

Я звернувся в службу підтримки, але вони продовжують мене ігнорувати.

Я подав скаргу, але через 2 дні скаргу буде закрито як нерозглянуту.

Я хотів би знати, чому Casino Guru дозволив розмістити цей сайт на головній сторінці та яка його мета.

Це найбільш нерозумний сайт, на якому я коли-небудь грав.

Скільки запитів я не роблю, відповіді немає...

Підтримка в реальному часі, запити електронною поштою, жодної відповіді.

file

Автоматичний переклад.
kassan7
4 дн. тому

Ну, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Казино, звичайно, не повинно ігнорувати гравця в такій ситуації, і було б найкраще, якби вони також не ігнорували нас.

Що стосується банера, казино, мабуть, завантажило його з Інтернету, і там написано, що гравці повинні залишити відгук, за що ми не несемо відповідальності.

Мені теж було б сумно та розчаровано, але я не знаю, чи можна зробити більше.😕

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

На жаль, Бонанзіно не зміг зв’язатися з позивачем, і питання залишилося невирішеним.

Кожен, хто грає в цьому казино, повинен бути обережним.

Немає можливості зв’язатися з казино, і шанси на успішне виведення коштів невеликі

Автоматичний переклад.
kassan7
3 дн. тому

Так, я бачив скаргу, і казино також отримало чорні точки, на основі яких був знижений індекс безпеки. Я знаю, що це не поверне гроші, але поки казино не спілкується з нами, ми не можемо зробити більше.

Ймовірно, настав час переїхати кудись в інше місце, і я рекомендую всім бути обережними з новими казино і, можливо, дати їм трохи часу, поки їх не перевірять гравці.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого