2 р. тому
Тут ви можете обговорити BitStrike Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Vip тут і vip підтримка відмінна. Виграв кілька разів і досить швидко виводив гроші, бонуси трохи бідні, але загалом мені це подобається. Деякі ігри, схоже, не працюють добре, як монети лепрекона на лайткоїні
Vip here and vip support is excellent. Won a few times and fairly fast cashouts, bonuses are a little poor but overall I like it. Some games don’t seem to work well like leprechaun coins on litecoin
Привіт,
Чудово, що казино надає чудову підтримку, я б дуже нервував у неліцензійному казино з сумнівною репутацією. Тож якщо прийдуть проблеми, і я сподіваюся, що їх не буде, підтримка буде надзвичайно важливою.
Hello,
that's great that the casino provides excellent support, I would be quite nervous in an unlicensed casino with a questionable reputation. So if troubles come and I hope these will stay at bay, the support will be crucial.
Зробивши депозит тут, ви отримаєте дуже привабливий бонус. Ми з Війгравом вже погодили вхід. Тільки зараз побачив, що рейтинг поганий! Але казино з хорошим рейтингом wintomato мене просто так заблокувало і нічого не виплатило
By making a deposit here, at a very attractive bonus. Vіygrav and I have already approved the input. Only now I saw that the rating is bad! But a casino with a good wintomato rating blocked me just like that, and did not pay anything
Сделав депозит тут, по очень привлекательному бонусу. Війграв и мне уже утвердили вівод. Только сейчас я увидел что рейтинг плохой! А вот казино в хорошим рейтингом wintomato меня заблокировало просто так, и ничего не віплатив
Я бачу, що ви подали скаргу на Wintomato. Я сподіваюся, ми побачимо, у чому проблема.
I can see you submitted the complaint about the Wintomato. We shall see what seems to be the issue, I hope.
Добрий день! До речі, я дізнався в казино, там сказали, що у них є ліцензія. Я вважаю, що варто переглянути рейтинг цього казино. Я зробив депозит, використовуючи чотири бонуси для нових гравців. Коли виграш віддали без проблем, я вважаю, що варто переглянути рейтинг казино! Не тільки я описав позитивні відгуки, але ще й людину з США!
Good afternoon! By the way, I found out from the casino, they said that they have a license. I think it is worth reviewing the rating of this casino. I made a deposit using four bonuses for new players. When the win was given without problems, I think it is worth reconsidering the rating of the casino! Not only did I describe the positive feedback, but also a person from the USA!
Добрій день! Я кстати узнал у казино, они сказали что лицензия у них есть. Думаю стоит пересмотреть рейтинг єтого казино. Я сделал депозит использую четіре бонуса для новіх игроков. Когда війграл дали вівод без проблем, я думаю стоит пересмотреть оценку казино! Не только я описал положительній отзів но и человек из USA!
Привіт!
Вибачте, ми не коригуємо рейтинги виключно на основі думки гравців. Натомість ми маємо справу з доказовими фактами.
Дізнайтеся про процес тут .
Проте я був би вдячний за інформацію щодо ліцензії. Що ви знайшли, будь ласка?
Hello!
Pardon me, we do not adjust ratings solely on the player's opinions. Instead, we deal with provable facts.
Learn about the process here.
I would, however, appreciate the information concerning the license. What have you found, please?
Дуже дивне казино. Якби я не отримав своє перше зняття коштів, я б сказав, що є шанс, що це шахрайське казино. Однак вони виплатили перше зняття, але не отримали друге протягом 5 днів, хоча вони заявляють, що обробляють зняття протягом 24 годин, а іноді через деякі крипто-гаманці це може зайняти до 3 днів. Але найбільше хвилює те, що після того, як я подав другий запит на зняття коштів, вони почали виправдовуватися. На початку це було відхилено, а коли я запитав, чому, вони сказали, що є технічні проблеми, і я можу подати запит знову, і все буде добре. Однак вдруге відмовили і сказали спробувати завтра. Я зробив це, але тепер він застряг у режимі очікування, і вони почали наводити різні виправдання, вони сказали, що їм потрібно перевірити гаманець (що б це не означало), але справа в тому, що це той самий гаманець і адреса, що й для мого першого зняття. Після цього, коли я подав запит на оновлення, вони навмання запитали мене, чи підтвердив я гаманець. Я пояснив, що це, звичайно, перевірено, тому що мені довелося натиснути посилання для підтвердження, коли я зробив перше зняття. І нарешті після цього електронного листа вони ще раз відповіли, що моя транзакція обробляється фінансовим відділом. Таким чином, вони діють проти власних правил, згідно з якими вони стверджують, що зняття коштів обробляються максимум протягом 3 днів. І, як я вже говорив раніше, найбільше тривожить те, що вони просто брешуть або хтось, хто відповідає на електронні листи, не розуміє, що відбувається
Very weird casino. If I hadn't received my first withdrawal I would say there is a chance they are a scam casino. However, they paid out the first withdrawal however haven't received the second one for 5days already, while they state they process the withdrawals in 24hours and sometimes because of some crypto wallets it can take up to 3 days. But the most worrying thing is after I requested the second withdrawal they started giving random excuses. At the beginning it was rejected and when I asked why they told me there were technical issues and I can request it again and everything would be fine. However, it was rejected the second time and they said try tomorrow. I did that but now it is stuck in pending mode and they started giving different excuses, they said they had to verify the wallet (whatever that means), but the thing is it is the same wallet and address as for my first withdrawal. After that when I requested for an update they randomly asked me if I verified the wallet. I explained that it is of course verified because I had to click confirmation link when I made the first withdrawal. And lastly after that email they replied once again that my transaction is being processed further by the finance department. So they are acting against their own rules where they say that the withdrawals are processed maximum within 3 days. And as I said before the most worrying thing is it looks they are simply lying or somebody who is replying to emails does not understand what is going on
Гм, це незручно.
З мого нещодавнього досвіду, такі екстраординарності трапляються, коли компанія навчає нових співробітників, наприклад 😀. Це не дуже смішно, це просто моя пам’ять.
Я радий, що вам вдалося отримати гроші, оскільки казино не має ліцензії, від чого у мене зазвичай мурашки.
Ви маєте намір залишитися там?
Uhm, that's awkward.
From my recent experience, such extraordinariness occurs when the company trains new employees, for example 😀. It's not extra funny, it's just my memory.
I'm happy you managed to get the money since the casino is unlicensed which usually gives me the creeps.
Do you intend to stay there?
Привіт, у мене була така ж ситуація, як у вас, із цим дивним казино. Крім того, вони заблокували мій акаунт без будь-якої причини.
Я виграв 4.9 eth - мені перерахували 0.5 eth. Для інших застрягли на вічність. Як це сумно. Служба підтримки клієнтів продовжує говорити те саме, технічні проблеми, технічні проблеми
Hello, I had the same situation as you man with this weird casino. Also, they blocked my account without any particular reason.
I won 4.9 eth - 0.5 eth was transferred to me. For others stuck for eternity. How sad it is. Customer support keep telling same things, technical issues, technical issues
Я просто хочу отримати свої кошти, які застрягли в режимі очікування, і забути про це казино. Для мене це не виглядає як навчання нових співробітників. Тут щось не так, можливо, у них проблеми з грошовими потоками чи щось подібне.
I just want to get my funds which are stuck in pending mode and forget about this casino. To me it doesn't look like new employees training. Something is off here, maybe they are having cashflow issues or something like that.
Я думаю, що у них немає грошей на переказ. Думаю, вони навіть не очікували, що я виграю майже 5 Ethereum. Я не знаю, чи є у мене шанс отримати свій виграш, але мене скрізь повідомили про їхню діяльність. Усім їхнім афілійованим партнерам оновити відгук, якщо вони спробують мене обдурити.
I think they don't have money to transfer. I think they didn't even expect me to win almost 5 Ethereum. I don't know if I have a chance to receive my winning, but I have been informed about their activity everywhere. To their all affiliate partners to update their review if they will try to scam me.
Не так вже й багато, залишилося зняти 0,36 ETH, але гроші є гроші
Not that much, my remaining withdrawal is 0.36ETH but still money is money
подивіться, вони продовжують говорити одне й те саме. На початку це виглядало багатообіцяюче, але зараз я думаю, що їхня тактика полягає в тому, щоб продовжувати розповідати одне й те саме, щоб користувач розчарувався й зовсім не очікував.
look they keep telling the same things. In the beginning, it looked promising, but right now I think their tactic is to keep telling the same thing in order for a user to be disappointed and not expecting at all.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.