ФорумКазиноBitStrike Casino - загальне обговорення

BitStrike Casino - загальне обговорення

2 р. тому від mws813
|
5928 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
2 р. тому
Тут ви можете обговорити BitStrike Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Vip тут і vip підтримка відмінна. Виграв кілька разів і досить швидко виводив гроші, бонуси трохи бідні, але загалом мені це подобається. Деякі ігри, схоже, не працюють добре, як монети лепрекона на лайткоїні

Автоматичний переклад.
mws813
2 р. тому

Привіт,

Чудово, що казино надає чудову підтримку, я б дуже нервував у неліцензійному казино з сумнівною репутацією. Тож якщо прийдуть проблеми, і я сподіваюся, що їх не буде, підтримка буде надзвичайно важливою.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сделав депозит тут, по очень привлекательному бонусу. Війграв и мне уже утвердили вівод. Только сейчас я увидел что рейтинг плохой! А вот казино в хорошим рейтингом wintomato меня заблокировало просто так, и ничего не віплатив

dmytro9
1 рік тому

Я бачу, що ви подали скаргу на Wintomato. Я сподіваюся, ми побачимо, у чому проблема.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрій день! Я кстати узнал у казино, они сказали что лицензия у них есть. Думаю стоит пересмотреть рейтинг єтого казино. Я сделал депозит использую четіре бонуса для новіх игроков. Когда війграл дали вівод без проблем, я думаю стоит пересмотреть оценку казино! Не только я описал положительній отзів но и человек из USA!

dmytro9
1 рік тому

Привіт!

Вибачте, ми не коригуємо рейтинги виключно на основі думки гравців. Натомість ми маємо справу з доказовими фактами.

Дізнайтеся про процес тут .

Проте я був би вдячний за інформацію щодо ліцензії. Що ви знайшли, будь ласка?




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дивне казино. Якби я не отримав своє перше зняття коштів, я б сказав, що є шанс, що це шахрайське казино. Однак вони виплатили перше зняття, але не отримали друге протягом 5 днів, хоча вони заявляють, що обробляють зняття протягом 24 годин, а іноді через деякі крипто-гаманці це може зайняти до 3 днів. Але найбільше хвилює те, що після того, як я подав другий запит на зняття коштів, вони почали виправдовуватися. На початку це було відхилено, а коли я запитав, чому, вони сказали, що є технічні проблеми, і я можу подати запит знову, і все буде добре. Однак вдруге відмовили і сказали спробувати завтра. Я зробив це, але тепер він застряг у режимі очікування, і вони почали наводити різні виправдання, вони сказали, що їм потрібно перевірити гаманець (що б це не означало), але справа в тому, що це той самий гаманець і адреса, що й для мого першого зняття. Після цього, коли я подав запит на оновлення, вони навмання запитали мене, чи підтвердив я гаманець. Я пояснив, що це, звичайно, перевірено, тому що мені довелося натиснути посилання для підтвердження, коли я зробив перше зняття. І нарешті після цього електронного листа вони ще раз відповіли, що моя транзакція обробляється фінансовим відділом. Таким чином, вони діють проти власних правил, згідно з якими вони стверджують, що зняття коштів обробляються максимум протягом 3 днів. І, як я вже говорив раніше, найбільше тривожить те, що вони просто брешуть або хтось, хто відповідає на електронні листи, не розуміє, що відбувається

Автоматичний переклад.
th.verkch
1 рік тому

Гм, це незручно.

З мого нещодавнього досвіду, такі екстраординарності трапляються, коли компанія навчає нових співробітників, наприклад 😀. Це не дуже смішно, це просто моя пам’ять.

Я радий, що вам вдалося отримати гроші, оскільки казино не має ліцензії, від чого у мене зазвичай мурашки.

Ви маєте намір залишитися там?


Автоматичний переклад.
th.verkch
1 рік тому

Привіт, у мене була така ж ситуація, як у вас, із цим дивним казино. Крім того, вони заблокували мій акаунт без будь-якої причини.


Я виграв 4.9 eth - мені перерахували 0.5 eth. Для інших застрягли на вічність. Як це сумно. Служба підтримки клієнтів продовжує говорити те саме, технічні проблеми, технічні проблеми

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile добре, що я зробив скріншоти до того, як мене заблокували. Подивіться, вони продовжують відмовляти або продовжують очікувати

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я просто хочу отримати свої кошти, які застрягли в режимі очікування, і забути про це казино. Для мене це не виглядає як навчання нових співробітників. Тут щось не так, можливо, у них проблеми з грошовими потоками чи щось подібне.

Автоматичний переклад.
th.verkch
1 рік тому

Я думаю, що у них немає грошей на переказ. Думаю, вони навіть не очікували, що я виграю майже 5 Ethereum. Я не знаю, чи є у мене шанс отримати свій виграш, але мене скрізь повідомили про їхню діяльність. Усім їхнім афілійованим партнерам оновити відгук, якщо вони спробують мене обдурити.

Автоматичний переклад.
th.verkch
1 рік тому

скільки грошей у тебе ще є?

Автоматичний переклад.
dalius1393
1 рік тому

Не так вже й багато, залишилося зняти 0,36 ETH, але гроші є гроші

Автоматичний переклад.
th.verkch
1 рік тому

це ще багато.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

у вас ще є активний акаунт?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, мій ще активний, вони його не заблокували

Автоматичний переклад.
1 рік тому

давайте подивимося, що казино збирається написати про наші скарги, але у нас не так багато шансів. ;(

Автоматичний переклад.
1 рік тому


подивіться, вони продовжують говорити одне й те саме. На початку це виглядало багатообіцяюче, але зараз я думаю, що їхня тактика полягає в тому, щоб продовжувати розповідати одне й те саме, щоб користувач розчарувався й зовсім не очікував.

file

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого