ГоловнаФорумКазиноBitStrike Casino - загальне обговорення

BitStrike Casino - загальне обговорення

 від mws813
|
7 624 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити BitStrike Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Vip тут і vip підтримка відмінна. Виграв кілька разів і досить швидко виводив гроші, бонуси трохи бідні, але загалом мені це подобається. Деякі ігри, схоже, не працюють добре, як монети лепрекона на лайткоїні

Автоматичний переклад.
mws813

Привіт,

Чудово, що казино надає чудову підтримку, я б дуже нервував у неліцензійному казино з сумнівною репутацією. Тож якщо прийдуть проблеми, і я сподіваюся, що їх не буде, підтримка буде надзвичайно важливою.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Сделав депозит тут, по очень привлекательному бонусу. Війграв и мне уже утвердили вівод. Только сейчас я увидел что рейтинг плохой! А вот казино в хорошим рейтингом wintomato меня заблокировало просто так, и ничего не віплатив

dmytro9

Я бачу, що ви подали скаргу на Wintomato. Я сподіваюся, ми побачимо, у чому проблема.

Автоматичний переклад.

Добрій день! Я кстати узнал у казино, они сказали что лицензия у них есть. Думаю стоит пересмотреть рейтинг єтого казино. Я сделал депозит использую четіре бонуса для новіх игроков. Когда війграл дали вівод без проблем, я думаю стоит пересмотреть оценку казино! Не только я описал положительній отзів но и человек из USA!

dmytro9

Привіт!

Вибачте, ми не коригуємо рейтинги виключно на основі думки гравців. Натомість ми маємо справу з доказовими фактами.

Дізнайтеся про процес тут .

Проте я був би вдячний за інформацію щодо ліцензії. Що ви знайшли, будь ласка?




Автоматичний переклад.

Дуже дивне казино. Якби я не отримав своє перше зняття коштів, я б сказав, що є шанс, що це шахрайське казино. Однак вони виплатили перше зняття, але не отримали друге протягом 5 днів, хоча вони заявляють, що обробляють зняття протягом 24 годин, а іноді через деякі крипто-гаманці це може зайняти до 3 днів. Але найбільше хвилює те, що після того, як я подав другий запит на зняття коштів, вони почали виправдовуватися. На початку це було відхилено, а коли я запитав, чому, вони сказали, що є технічні проблеми, і я можу подати запит знову, і все буде добре. Однак вдруге відмовили і сказали спробувати завтра. Я зробив це, але тепер він застряг у режимі очікування, і вони почали наводити різні виправдання, вони сказали, що їм потрібно перевірити гаманець (що б це не означало), але справа в тому, що це той самий гаманець і адреса, що й для мого першого зняття. Після цього, коли я подав запит на оновлення, вони навмання запитали мене, чи підтвердив я гаманець. Я пояснив, що це, звичайно, перевірено, тому що мені довелося натиснути посилання для підтвердження, коли я зробив перше зняття. І нарешті після цього електронного листа вони ще раз відповіли, що моя транзакція обробляється фінансовим відділом. Таким чином, вони діють проти власних правил, згідно з якими вони стверджують, що зняття коштів обробляються максимум протягом 3 днів. І, як я вже говорив раніше, найбільше тривожить те, що вони просто брешуть або хтось, хто відповідає на електронні листи, не розуміє, що відбувається

Автоматичний переклад.
th.verkch

Гм, це незручно.

З мого нещодавнього досвіду, такі екстраординарності трапляються, коли компанія навчає нових співробітників, наприклад 😀. Це не дуже смішно, це просто моя пам’ять.

Я радий, що вам вдалося отримати гроші, оскільки казино не має ліцензії, від чого у мене зазвичай мурашки.

Ви маєте намір залишитися там?


Автоматичний переклад.
th.verkch

Привіт, у мене була така ж ситуація, як у вас, із цим дивним казино. Крім того, вони заблокували мій акаунт без будь-якої причини.


Я виграв 4.9 eth - мені перерахували 0.5 eth. Для інших застрягли на вічність. Як це сумно. Служба підтримки клієнтів продовжує говорити те саме, технічні проблеми, технічні проблеми

Автоматичний переклад.

filefile добре, що я зробив скріншоти до того, як мене заблокували. Подивіться, вони продовжують відмовляти або продовжують очікувати

Автоматичний переклад.
Radka

Я просто хочу отримати свої кошти, які застрягли в режимі очікування, і забути про це казино. Для мене це не виглядає як навчання нових співробітників. Тут щось не так, можливо, у них проблеми з грошовими потоками чи щось подібне.

Автоматичний переклад.
th.verkch

Я думаю, що у них немає грошей на переказ. Думаю, вони навіть не очікували, що я виграю майже 5 Ethereum. Я не знаю, чи є у мене шанс отримати свій виграш, але мене скрізь повідомили про їхню діяльність. Усім їхнім афілійованим партнерам оновити відгук, якщо вони спробують мене обдурити.

Автоматичний переклад.
th.verkch

скільки грошей у тебе ще є?

Автоматичний переклад.
dalius1393

Не так вже й багато, залишилося зняти 0,36 ETH, але гроші є гроші

Автоматичний переклад.
th.verkch

це ще багато.

Автоматичний переклад.

у вас ще є активний акаунт?

Автоматичний переклад.

так, мій ще активний, вони його не заблокували

Автоматичний переклад.

давайте подивимося, що казино збирається написати про наші скарги, але у нас не так багато шансів. ;(

Автоматичний переклад.


подивіться, вони продовжують говорити одне й те саме. На початку це виглядало багатообіцяюче, але зараз я думаю, що їхня тактика полягає в тому, щоб продовжувати розповідати одне й те саме, щоб користувач розчарувався й зовсім не очікував.

file

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого