ФорумКазиноBetzino Casino - загальне обговорення

Betzino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Anonymized420
|
3348 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Radka
7 міс. тому

Я закінчую бонус того ж дня, що й маю. Я зняв гроші, і я залишив щось для гри через 2 дні. Це було моє перше виведення 2000, тому я грав ще трохи, і я вигравав все більше і більше через 4 дні знову було зроблено моє 2 виведення 3000, після цього 14 було наступне зняття каже оператор, але через 14 розсіювач грошей каже мені, що я порушую умови бонусу

Автоматичний переклад.
omamutza
7 міс. тому

Вибачте, але досить важко зрозуміти, що саме ви говорите, тому я просто сподіваюся, що нашій групі розгляду скарг стане зрозуміліше після того, як вони зв’яжуться з казино. Я бачу, що ваша скарга відкрита, і наша команда розслідує справу. Ви впевнені, що сума, яку ви залишили на своєму рахунку після завершення бонусу та зняття частини грошей, як ви сказали, не була «змішаними коштами», як припускала Радка у своїй попередній публікації? Або ви не зовсім впевнені в цьому? 🤔 Я справді сподіваюся, що наша команда зможе вирішити цю проблему.🤞

Автоматичний переклад.
omamutza
7 міс. тому

Привіт


Сподіваюся, ви не заперечуєте, що я запитую, але кого Betzino використовує як платіжний процесор, коли ви вносите кошти карткою

Автоматичний переклад.
Sutton
6 міс. тому

Привіт, чому саме ви хочете знати цю інформацію? Просто запитую з цікавості. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт Яро

Вони заблокували мій рахунок після внесення депозитів і запиту на зняття. Здійснені платежі відображаються багатьом різним компаніям, щоб увімкнути повернення коштів, потрібно знати платіжний процесор, який вони використовували для депозитів Mastercard.


Ви можете допомогти ?

Автоматичний переклад.
Sutton
6 міс. тому

Я пам’ятаю, що для цього у вас є тема, де ви спілкуєтеся з іншими гравцями.

На жаль, я не можу вам допомогти в цьому конкретному випадку. Єдине, що ми вказали на нашому сайті, це способи оплати. Ймовірно гравцеві доведеться відповідати.

Автоматичний переклад.
Sutton
6 міс. тому

Не грайте в Betzino це дуже поганий сайт

Автоматичний переклад.
omamutza
6 міс. тому

Чи знаєте ви платіжний процесор?

Автоматичний переклад.
Sutton
6 міс. тому

No it difrent name in the bank Fenders cars art , one finance ag

Автоматичний переклад.
omamutza
6 міс. тому

Це лише банківські дескриптори, коли ви перебуваєте на сайті, який збирається внести депозит, має бути вказано, хто обробляє платіж. тобто процесором Velobet є Elegro

Автоматичний переклад.
Sutton
6 міс. тому

Зараз я не роблю, тому що я роблю лише 2 депозити на цьому сайті, один – це Fenders cars art, а другий – finance ag. Я вношу депозит в банківський переказ

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий вечір. Я зняв 240 євро, і минуло 2 дні. Чи можу я знати, коли мої гроші будуть перераховані на рахунок?

Автоматичний переклад.
manosmoutsa
6 міс. тому

Каліспера. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Особливо якщо мова йде про перше зняття. Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Автоматичний переклад.
manosmoutsa
6 міс. тому

Привіт, я точно не знаю, коли ви отримаєте свої гроші, але, очевидно, вам потрібно набратися терпіння. Чи підтверджено ваш обліковий запис тут? Ви грали з бонусом чи ні?

Розкажіть мені трохи більше, будь ласка.

Звичайно, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться, ви можете звернутися до нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Сподіваюся, ви отримаєте гроші і скарги не знадобляться. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я з Сполученого Королівства, я зареєструвався в Betzino 3-4 дні тому, і я зробив депозит за допомогою карток MasterCard 750 євро, тож я зіграв і виграв 2500 євро, і я подав запит на зняття коштів. Я перевіряю повний ідентифікатор свого облікового запису, підтвердження адреси, картки, банківські виписки ..і я чекаю 2 дні, щоб завершити зняття, і вони намагаються зняти мої гроші банківським переказом, але у них виникла проблема, вони повернули гроші, тому я запитую, що трапилося, вони кажуть, що банк повернув, тому, будь ласка, спробуйте ще раз, якщо добре, iban.. тому я перевіряю, що все гаразд тому я знову зв’язуюсь і кажу, що знайшов проблеми, тому що вони намагаються в євро, а не в фунтах стерлінгів, тому вони запитують мене, будь ласка, спробуйте інший банк Iban, тому я надішлю його в інший банк Використовуйте євро, це називається Zen bank digital, тому я надсилаю виписки для перевірки, і я запитав тому iban, тож після того, як вони перевірять ці заяви, вони заблокують обліковий запис, і вони не надіслали мені жодної відповіді, чому закрили те, що сталося тут, у них виникла проблема щодо зняття коштів, і тепер закритий рахунок без жодної причини, тому агент скаже, що це з інших відділів, вони зв’яжуться з вами та більше нічого, це дуже-дуже погано, я думаю, що тут щось дуже шахрайство.. будь ласка, допоможіть мені з цим!

Автоматичний переклад.
JoshChakkanattu
3 міс. тому

Привіт!

Ну, це жах почути. Дозвольте групі розгляду скарг допомогти вам вирішити проблему; вони чудово це роблять. Але зараз, здається, твоя черга. Перейдіть до скарги тут 👈 і оновіть її належним чином, будь ласка.

Ну, чесно кажучи, завжди досить суперечливо закрити чийсь обліковий запис просто так. Ви впевнені, що жодна деталь не вислизнула з казино? Щось згадує про групу ризиків, наприклад?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого