ФорумКазиноBetUS Casino - загальне обговорення

BetUS Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від zena5755
|
3255 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
4 міс. тому

Привіт, випадково хтось має інший контакт для Йозефа, оскільки мені потрібно з ним поспілкуватися, і оскільки минулого тижня він не відповів на мої електронні листи, я пишу на цей електронний лист: jozef@casino.guru Він ще активний? Ваша допомога була б дуже корисною, велике спасибі та вибачте за незручності 😊

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, звичайно, його електронна пошта все ще активна. Я написав йому, і, сподіваюся, він повідомить вам, що ви вирішуєте.

Гарного дня. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я уже подавал жалобу, казино никак не отреагировало на нее. Жалоба осталась неразрешенной.

4 міс. тому

О моя помилка, я тільки зараз це помітив. Вибачте, коли казино не реагує і абсолютно не намагається вирішити будь-які ситуації. Єдине, що можна взяти з такої ситуації, це винести з неї урок і не повертатися туди. Але мені, напевно, не потрібно це вам говорити. 😥

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку! Веб-сайт BetUs жахливий і нечесний. Вони вкрали 231,10 доларів США, які були на моєму чесно заробленому рахунку. Я пишу тут, щоб попередити поточних і можливих майбутніх клієнтів, які думають про створення там облікового запису або внесення грошей, бути обережними і тисячу разів подумати, перш ніж робити це, є й інші дійсно чесні сайти. BetUs - це шахрайство


Я зареєстрував свій обліковий запис там, не знаючи, що вони внесені до чорного списку AskGamblers. Кожен, хто є клієнтом, будьте обережні, вони також можуть вкрасти у вас, якщо ви заробите. Якщо ви не є клієнтом, ніколи не створюйте там обліковий запис, шукайте інший варіант, читайте відгуки тут та на інших сайтах оглядів і досвіду гравців


Сайт з відсутньою та неефективною підтримкою, марним чатом, поганими шансами, низькими лімітами, який, якщо користувач отримує прибуток, блокує свій обліковий запис без причини та зберігає баланс собі. Практика шахрайства: їм подобаються лише клієнти, які не можуть заробляти гроші


Я виграв, граючи чесно. Я надіслав свої документи, фото для селфі, де я тримаю документи біля свого обличчя, все інше, що вони просили


Вони дозволяють людям грати. Якщо людина програє, з обліковим записом нічого не відбувається. Якщо особа отримує будь-які прибутки, вона блокує обліковий запис. Абсурд! Це був мій досвід на цьому жахливому сайті


(Примітка. Моя англійська погана, тому що я використовую програму перекладу, щоб читати та писати цією мовою. Я не знаю, як говорити/слухати англійською)


Автоматичний переклад.
DSilva
2 тиж. тому

Будь ласка, не соромтеся писати тут своєю мовою, якщо ви щось не впевнені. Ми використовуємо автоперекладач на нашому сайті, тому кожен зможе зрозуміти вашу публікацію.😉

А тепер до питання в цьому казино. Не могли б ви конкретніше сказати, що вони вкрали ваші гроші?

Що там сталося, і чи можемо ми якось допомогти?

Я бачу, що виникла проблема з перевіркою. правильно?

Ми чекатимемо на вашу відповідь, готові допомогти вам у разі потреби.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого