1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetUS Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дивна ситуація сталася днями ввечері. Я зробив депозит і подумав, що отримав бонус. Після того, як мій депозит надійшов, я помітив, що бонус не приєднався. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів і дав йому номер свого облікового запису та PIN-код. Це все, що мені потрібно було поговорити зі службою підтримки клієнтів. Представник чату запитав у мене пароль мого облікового запису. Мені це здалося трохи дивним, і я відмовився давати йому. Він відповів мені і сказав, що для пошуку вашого облікового запису мені потрібен пароль. Я сказав йому, що ніколи не роздаю свої паролі. Це дозволить вам бачити мій платіжний рахунок та інші речі. Я відмовився і грав лише на свій депозит.
Я помітив, що на сторінці скарги був гравець, який заявив про крадіжку особистих даних.
Будь-який внесок буде оцінено
Strange situation happened the other night. I deposited and thought I took a bonus. After my deposit went in I noticed that the bonus did not attach. I contacted customer service and gave him my acct # and pin#. That is all I ever needed to talk to customer service. The chat representative asked me for my account password. I found that a bit odd and refused to give it to him. He responded to me and said in order to look up your account I need the password. I told him I never give out my passwords. That will enable you to see my payment account and other things. I refused and played just with my deposit.
I noticed on the complaint page there was a player that claimed identity theft.
Any input will be appreciated
Безумовно, ненормально, коли хтось запитує ваш пароль!!! Ніколи служба підтримки будь-якого казино не повинна запитувати паролі!!!! Служба підтримки та будь-який відповідний відділ може бачити абсолютно все у вашому обліковому записі, ігрові транзакції, депозити та зняття коштів, історію бонусів, особисті дані, IP-адресу, пристрій і абсолютно все, що пов’язано з вашим обліковим записом, навіщо комусь ваш пароль? Уявіть, якщо ви поділитеся своїм паролем і ваші кошти раптово зникнуть через те, що комусь вдалося зняти ваш баланс, вони не візьмуть на себе відповідальності, якщо це станеться! Ви обов’язково повинні зв’язатися зі службою підтримки та повідомити їм, що хтось із їхньої команди попросив ваші облікові дані, їм достатньо імені користувача/зареєстрованої пошти, щоб перевірити все у вашому обліковому записі, але не пароль, будьте обережні, я б рекомендував якнайшвидше відкликати та закрити ваш рахунок
Definitely not normal for anyone to ask for your password!!! Never support from any casino should ask for passwords!!!! Support and any related department can see absolutely everything in your account, game transactions, deposits and withdrawal, bonus history, personal details, IP, device and absolutely everything related to your account, why would anyone need your password? Imagine if you share your password and your funds suddenly dissapear because someone managed to withdraw your balance, they will not make themselves responsible if that happens! You should definitely contact support and tell them someone in their team asked for your credentials, username/registered mail are enough for them to check everything in your account, but not password, be careful, I would recommend to withdraw as soon as possible and close your account
Дякую. На моєму рахунку було нуль коштів. Я звернуся до служби підтримки з цього приводу.
Thanks. My account had zero funds. I will contact support about this.
Було дуже мудро відмовитися надати пароль. Звучить як практика шахрайства! Я б також запитав казино про цю ситуацію. Чи хотіли б ви повідомити нам відповідь?
It was very wise to refuse to provide the password. It sounds like a scam practice! I would ask the casino about this situation too. Would you update us with the response?
Я зв’язався з ними електронною поштою, але не отримав відповіді. Вчора я зв’язався з іншим представником чату. Я запитав, чому останній представник запитував мій пароль?. Це стандартне запитання, яке ви ставите гравцям. Він відповів і сказав, що ми вже знаємо ваш пароль, ми просто перевіряємо, чи знаєте ви правильний пароль для свого облікового запису. Тоді я запитав, де безпека мого облікового запису?.
Через це я більше не хочу робити депозити.
I contacted them by email but I haven't heard back. Yesterday I contacted a different chat rep. I asked why did the last rep ask for my password?. Is this a standard question you ask players. He replied and said we know your password already we are just checking if you know the correct password for your account. I said then where is my account security?.
This makes me not want to deposit there anymore.
Дивно, я використовував служби, які попереджають вас про те, що якщо ви втратите пароль (наприклад, холодний гаманець, для якого потрібні лише ключі та пароль, але не пошта чи номер телефону), абсолютно нічого не можна зробити, щоб відновити доступ до сайту /service, оскільки ніхто, крім вас, не повинен знати цей пароль і ніхто не може допомогти вам у разі втрати/забутого пароля, якщо вони знають ваш пароль, що гарантує вам, що ніхто не маніпулюватиме вашим обліковим записом? Уявіть, якби хтось у їхній команді вирішив зняти ваші кошти, наприклад, якщо ви використовували будь-яку криптовалюту для внесення коштів, грабіжнику потрібна лише адреса для зняття коштів, з електронним гаманцем це було б складніше, оскільки способи оплати не підійде, але все ж є ризик! Я вперше бачу щось подібне, загальновідомо, що паролі ніколи не можна нікому повідомляти, включно зі службою підтримки. Я вважаю, що не робити більше депозитів – мудре рішення
Strange, I have used services that warn you that if you lose your password (for example, a cold wallet that only requires keys and a password, but no mail or phone number) there is absolutely nothing to be done to recover access to the site/service because no one besides you should know that password and no one is able to help you in case of lost/forgotten password, if they know your password, what guarantees you that no one will manipulate your account? Imagine if someone in their team decided to withdraw your funds, for example, if you used any crypto to deposit, all the robber needs is an address to withdraw the funds, it would be more complicated with an e-wallet, since the payment methods wouldn't be matching, but still there is a risk! This is the very first time I see something like this, it's common knowledge that passwords should never be shared with anyone, including support. I think not making any more deposits is a wise decision
Дивно, я використовував служби, які попереджають вас про те, що якщо ви втратите пароль (наприклад, холодний гаманець, для якого потрібні лише ключі та пароль, але не пошта чи номер телефону), абсолютно нічого не можна зробити, щоб відновити доступ до сайту /service, оскільки ніхто, крім вас, не повинен знати цей пароль і ніхто не може допомогти вам у разі втрати/забутого пароля, якщо вони знають ваш пароль, що гарантує вам, що ніхто не маніпулюватиме вашим обліковим записом? Уявіть, якби хтось у їхній команді вирішив зняти ваші кошти, наприклад, якщо ви використовували будь-яку криптовалюту для внесення коштів, грабіжнику потрібна лише адреса для зняття коштів, з електронним гаманцем це було б складніше, оскільки способи оплати не підійде, але все ж є ризик! Я вперше бачу щось подібне, загальновідомо, що паролі ніколи не можна нікому повідомляти, включно зі службою підтримки. Я вважаю, що не робити більше депозитів – мудре рішення
Strange, I have used services that warn you that if you lose your password (for example, a cold wallet that only requires keys and a password, but no mail or phone number) there is absolutely nothing to be done to recover access to the site/service because no one besides you should know that password and no one is able to help you in case of lost/forgotten password, if they know your password, what guarantees you that no one will manipulate your account? Imagine if someone in their team decided to withdraw your funds, for example, if you used any crypto to deposit, all the robber needs is an address to withdraw the funds, it would be more complicated with an e-wallet, since the payment methods wouldn't be matching, but still there is a risk! This is the very first time I see something like this, it's common knowledge that passwords should never be shared with anyone, including support. I think not making any more deposits is a wise decision
точно. Я думаю, що я збираюся закрити там свій рахунок. Щось сумно!
exactly. I think I am going to close my account there. Something is shady!
Я ніколи не чув такого, і мене також розлютила б відповідь: "ми вже знаємо ваш пароль, ми просто перевіряємо, чи знаєте ви правильний пароль для свого облікового запису"!
Якого біса? Якщо не менше, підтримка повинна дати вам відчуття безпеки там.
Будь ласка, будь ласка, надайте мені знімок екрана? Я із задоволенням передам це групі даних для відома.
I have never heard such a thing, and I would also be pissed off by the answer: "we know your password already we are just checking if you know the correct password for your account"!
What the hell? If nothing less, the support should make you feel safe there.
Would you be so kind and provide me with a screenshot, please? I'll gladly present that to the data team for notice.
Я поставив їм запитання з 2 частин. перший про слоти, які не повертаються гравцеві, а інший про пароль облікового запису. Вони відповіли лише стандартною відповіддю на запитання про відсутність повернення до гравця. «Наша система працює на RNG. Ми не можемо контролювати результат». Я повинен сформулювати цю відповідь. Вони всі ходять в однакові школи.
На питання про пароль облікового запису вони не відповіли. Я повторив їм своє запитання сьогодні вранці. Подивимося, що вийде.
I asked them a 2 part question. the first about the slots having no return to player and the other about the account password. They only answered the no return to player question with the standard answer. "Our system runs on a RNG. We have no control of the outcome". I should frame this answer. They all go to the same schools.
As for the account password question they did not answer. I repeated my question this morning to them. Let's see what happens.
Я отримав іншу відповідь.
Дякуємо за звернення до команди BetUS.com.
Що стосується вашої останньої претензії, майте на увазі, що ми надійно захищаємо облікові записи наших клієнтів. Що стосується доступу до вашого облікового запису, ми не маємо доступу до облікових записів жодного з наших клієнтів, ми запитуємо номер облікового запису та пароль лише з міркувань безпеки. Якщо вам не зручно відповідати своїм паролем, ми можемо підтвердити вашу особу за допомогою інших 4 запитань про вашу адресу, номер телефону, день народження та вашу електронну адресу. Також майте на увазі, що без цієї інформації ми не можемо надати вам жодної допомоги.
Чи номер облікового запису та пароль не дають їм доступу. Я не розумію там пояснення, хоча мені краще, щоб вони поставили мені 4 запитання.
I received another response.
Thank you for contacting The BetUS.com Team.
In regards to your most recent claim, be aware that we safeguard our clients accounts safely. Regarding access to your account, we do not have access to the accounts of any of our clients, we ask account number and password only for security proposes. If you do not feel comfortable responding with your password, we can confirm your identify with other 4 questions about, your address, telephone number, birthday and your email. Also be advised that without this information we can not provided you any help.
Doesn't the account number and password give them access. I don't understand there explanation though I rather have them ask me the 4 questions.
Привіт!
Я згоден. Пароль плюс номер облікового запису означає доступ. Я вважаю, що їхня політика досить незграбна. Я б також вибрав чотири питання. Було б інакше, якби пароль було встановлено виключно для повторної перевірки, я маю на увазі створення іншого пароля або пін-коду на додаток до звичайного, який використовується лише для входу.
Але я відчуваю, що це не те, що написано в електронному листі... 🤔
Hello!
I agree. Password plus account number means access. I think their policy is pretty awkward. I would pick up the four questions too. It would feel different when the password was exclusively set for the 2nd time verification, I mean by creating another password or pin code a top of the usual one used for the login only.
But I feel this is not what the email says... 🤔
Привіт. Я ніколи не стикався з подібною ситуацією, і я не дуже задоволений частиною казино BetUs. Мені здається, що коли ви поєднуєте ставки на спорт і казино, одне з них завжди не так важливо. Здається, частина казино втрачає тут увагу.
Я буду шукати інше казино на заміну з тим же типом ігор, а потім прийму рішення, залишатися чи ні.
Hi. I never ran into a situation like this and I am not to happy with the casino part of BetUs. Seems to me that when you mix sports betting and a casino one of them is always not so important. The casino part seems to lose the attention here.
I will look for another replacement casino with the same type of games and then make my decision whether to stay or not.
Так, звичайно. Отже, щасливого полювання та дайте мені знати висновок. 🤔
Yeah, sure thing. So, happy hunting and let me know the conclusion. 🤔
Здається, я знайшов інше місце, де є ті самі ігри та багато інших, і вони сказали мені використовувати VPN, щоб ви не мали обмежень у всіх іграх. Назва казино - Bet ODDS
I think I found another place that has the same games plus many more and they told me to use a VPN so you are unrestricted from playing all games. The name of the casino is Bet ODDS
Привіт.
Це казино BetODDS випадково? Нам повідомили, що VPN заборонено...🤔
Не соромтеся написати ще одну корисну публікацію в цій темі, якщо вам подобається:
https://casino.guru/forum/casinos/betodds-casino---general-discussion
✨
Hello there.
Is it this BetODDS Casino by chance? We're informed the VPN is not allowed...🤔
Feel free to write another useful post in this thread, if you like:
https://casino.guru/forum/casinos/betodds-casino---general-discussion
✨
Для гравців з Росії (і, можливо, інших країн) - будьте обережні, казино приймає ваші депозити, але може відмовити у виплаті. Шукайте інше казино, не повторюйте цих помилок
For players from Russia (and possibly other countries) - be careful, the casino accepts your deposits, but may refuse to pay out. Look for another casino, don't repeat these mistakes
Для игроков из России (и, возможно, других стран) - будьте внимательны, казино принимает ваши депозиты, но может отказать в выплате. Поищите другое казино, не повторяйте таких ошибок
Привіт, у цьому випадку я б рекомендував негайно подати скаргу. Якщо казино приймає депозити, вони повинні мати можливість виплатити гроші, і це не здається мені найбільш правильним вирішенням усієї ситуації.
Наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, успішно. Крім того, я не знайшов нічого подібного в умовах використання, ви бачили щось подібне?
Отже, ви готові подати скаргу?
Hi, in this case I would recommend to submit a complaint right away. If the casino accepts deposits they should be able to pay out the money and this doesn't seem to me to be the most correct solution to the whole situation.
Our team would try to help you and hopefully successfully. Also, I didn't find anything like that in the terms and conditions, did you see anything like that ?
So, are you down for a complaint ?
Привіт, випадково хтось має інший контакт для Йозефа, оскільки мені потрібно з ним поспілкуватися, і оскільки минулого тижня він не відповів на мої електронні листи, я пишу на цей електронний лист: jozef@casino.guru Він ще активний? Ваша допомога була б дуже корисною, велике спасибі та вибачте за незручності 😊
Hello, by chance someone has another contact for Jozef, since I need to communicate with him and since last week he has not responded to my emails, I write to this email: jozef@casino.guru Is it still active? Your help would be very helpful, thank you very much and sorry for the inconvenience 😊
Hola, por casualidad alguien tiene otro contacto de jozef, ya que necesito comunicarme con el y desde la semana pasada no responde mis correos, yo escribo a este correo: jozef@casino.guru, esta activo aun? Me serviría mucho tu ayuda, muchas gracias y disculpa las molestias 😊
Я вже подав скаргу, казино ніяк на неї не відреагувало. Скарга залишилася без розгляду.
I have already filed a complaint, the casino has not responded to it in any way. The complaint remained unresolved.
Я уже подавал жалобу, казино никак не отреагировало на нее. Жалоба осталась неразрешенной.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.