1 рік тому
Тут ви можете обговорити BetToGoal Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я вважаю, що вам потрібно бути набагато терплячим, ваша скарга ще не розглянута.
Було б чудово, якби ви тим часом прочитали цю статтю й дізналися більше про процес подання скарги.
Запасіться терпінням, наразі відкрито 649 скарг, тому це займе деякий час.
Hello,
I guess that you have to be much more patient, your complaint has not been reviewed yet.
Would be nice if you could go through this article in the meantime and learn more about the complaint process.
Be patient please, there are currently 649 open complaints, so it will take some time.
Привіт, я б не рекомендував вам грати там, оскільки їхній індекс безпеки досить низький згідно з нашим веб-сайтом. У будь-якому випадку, я не знайшов жодних невирішених скарг, пов’язаних із незавершеними зняттями, тому це не здається стандартною проблемою в цьому казино.
Як довго ви чекали виплати?
Hi, I wouldn't recommend you playing there since their safety index is quite low according to our website. Anyway, I haven't found any unresolved complaints related to pending withdrawals so this doesn't seem to be a standard issue in this casino.
How long time have you been waiting for the payout?
Привіт,
Минуло близько 21 дня.
Перший тиждень кажуть, що у них технічна проблема
і з останніх 2 тижнів щоразу, коли я запитую, різні причини.
Hi,
Its been around 21 days now.
1st week they say they have technical issue
and from last 2 weeks different reasons everytime when i ask them.
Це прикро. 🙁
Хочете поділитися останніми «поясненнями»? Я дуже хочу це почути.
На ваше щастя, скаргу створено та буде розглянуто належним чином. Зберігайте спокій і позитив, якщо можете. 🙏
That's unfortunate. 🙁
Care to share the latest "explanations"? I really want to hear these.
Luckily for you, the complaint was created and will be addressed properly. Remain calm and positive if you can. 🙏
Привіт, дорогі люди, я звернувся до цього повідомлення, щоб поскаржитися на величезну зневагу до користувачів букмекерського дому Bettogoal. Я намагався подати запит на зняття з 26 липня, тобто майже 2 місяці, і мені це не вдалося. У мене є невелика сума приблизно 234 долари для зняття з букмекерської контори, але вони продовжують виправдовуватися про технічні проблеми та не виконують мій запит на зняття. Мій «передостанній» запит на зняття коштів знову очікував на розгляд протягом 7 днів, тому я пішов у чат, щоб дізнатися, у чому причина, і агент просто повідомив мене, що знову виникла проблема, і вони повинні скасувати запит, і я повинен був надішліть новий запит ще раз сьогодні, 19 вересня, і дочекайтеся крайнього терміну оцінки та затвердження. Це стає кошмаром. Під час депозиту гроші залишають наш рахунок в ту ж секунду, але коли потрібно 60 днів, щоб ви отримали свої чесно зароблені гроші? Вам потрібно змусити людей витрачати години дня на скарги, щоб вирішити мізерні 234 долари? Будь ласка, Bettogoal швидше вирішує процеси виведення коштів.
Hello dear people, I come through this message to complain about the huge disregard for users of the Bettogoal betting house. I have been trying to request a withdrawal since 07/26, that is, almost 2 months and I have not been successful. I have a small amount of approximately $234 to withdraw from the bookmaker and they keep giving excuses about technical problems and not completing my withdrawal request. My "penultimate" withdrawal request was pending again for 7 days, so I went to the chat to find out what the reason was and the agent simply informed me that there was a problem again and they had to cancel the request, and I had to request a new request again today 19/09 and wait for the deadline for evaluation and approval. This is becoming a nightmare. At the time of deposit, the money leaves our account in the same second, but when it takes 60 days for you to receive your money earned fairly? Do you need to make people waste hours of the day complaining in order to resolve a measly withdrawal of $234? Please, Bettogoal resolves withdrawal processes more quickly.
Привіт, я вважаю, що 60 днів – це достатньо часу, щоб зняти кошти. Звичайно, якщо в казино є технічні проблеми, я розумію, що виведення коштів може бути відкладено, але так довго - це катастрофа. 🙁
Я вам також співчуваю, і в цьому випадку я б порадив пару сайтів, де ви можете подати скаргу, тому що це здається занадто довгим для технічних проблем. Додаю посилання, які можуть вам допомогти:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Хотілося б, щоб ми також могли допомогти вам, але ми не займаємося ставками на спорт, тому у нас немає знань і розуміння для вирішення таких питань. У будь-якому випадку, дякуємо, що поділилися своїм досвідом з нами та іншими гравцями. Ніколи не знаєш, хтось може натрапити на твій допис і сказати, що не внесе туди депозит.
Тим не менше, якщо ви спробуєте деякі з доданих мною посилань, чи можете ви повідомити нам результат? Буду вдячна.
Я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ситуація скоро вирішиться.
Hi, I think 60 days is plenty of time to withdraw. Of course, if the casino has technical problems, I understand that the withdrawal can be delayed, but that long is a disaster. 🙁
I also sympathize with you, and in this case I would recommend a couple of sites where you could file a complaint, because it seems like too long for technical problems. I am attaching links that might help you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Wish we could help you too, but we don't deal with sports betting so we don't have the knowledge and insight to deal with such issues. Anyway, thank you for sharing your experience with us and other players. You never know, someone might come across your post and say they won't deposit there.
Nevertheless, if you try some of the links I added, could you let us know the result ? I would be grateful.
I wish you the best of luck and hopefully the situation will be resolved soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.