5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betnuvo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я бачу, що ви потрапили в незручну ситуацію.
Але мушу вас розчарувати, що ми не займаємося ставками на спорт, тому що у нас немає в цьому фахівців і у нас немає філії. Тож вибачте, ми не зможемо вам допомогти.
Проте, можливо, принаймні трохи допоможе те, що я маю кілька посилань на сайти, де розглядаються спортивні ставки, і ви можете спробувати подати скаргу туди.
Ось посилання:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
У всякому разі, мені здається досить дивним, що спочатку найменший дозволений коефіцієнт був 1,30, а потім він змінився на 1,40. У вас десь не було скріншота старих термінів? Мабуть, тому я б не радив грати з бонусами, тому що я відчуваю, що іноді такі випадки трапляються, і це мені не сподобається.
Тож якщо ви вирішите поскаржитися, обов’язково повідомте мені, як розвиватиметься ситуація.
Hello, I see you've got yourself into an uncomfortable situation.
But I must disappoint you that we do not deal with sports betting, because we do not have experts in it and we do not have a branch. So I'm sorry we won't be able to help you.
However, maybe at least a little assistance could be that I have some links to sites where sports betting is dealt with and you could try to file a complaint there.
Here are the links:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Anyway, I find it quite strange that first the smallest odds allowed were 1,30 and then it changed to 1,40. Didn't you have a screenshot of the older terms somewhere ? I guess that's why I would be discouraged to play with the bonuses because I feel that sometimes such cases can happen and it wouldn't please me.
So if you decide to complain, be sure to let me know how the situation develops.
просто щоб повідомити людям, я б рекомендував їм триматися подалі від цього казино, вони знаходяться в дуже хитромудрому кінці шкали, не мають ліцензії, жахливо повільне обслуговування клієнтів і практично відсутні відповіді від них, і як інші зазначали у скаргах на trustpilot, якщо у вас є проблеми з азартними іграми, вони зроблять усе від них залежне, щоб НЕ закрити ваш обліковий запис, навіть якщо ви подасте запит на виключення. Азартні ігри тут просто не варті ризику для вашого психічного здоров’я та стресу через те, що ви не отримуєте виплати, якщо тільки ви не готові чекати від них місяців розумових ігор.
just to inform people, i would recommend they stay well clear of this casino, they are at the very dodgy end of the scale, no license, terrible slow customer service with pretty much non exsistant replies from them, and like others have stated in complaints on trustpilot, if you have a gambling problem, they will do everything in their power NOT to close your account down, even when you request an exclusion. gambling here is just not worth the risk to your mental health, and the stress of not getting paid out, unless you are willing to wait months of mind games from them.
Дякуємо за турботу та надання інформації. Чи отримали ви досвід роботи в цьому казино, яким хотіли б поділитися або отримати допомогу?
Thank you for caring and providing the information. Have you gotten some experience from this casino that you would like to share or get help with?
ласкаво просимо, мені приємно давати відгуки та ділитися власним особистим досвідом з вами та іншими в цій спільноті. Мені нічого не потрібна допомога, оскільки я перестав грати в цьому казино, але основна проблема, з якою я зіткнувся на betnuvo.com, по-перше, полягала в тому, що вони не мають ліцензії, і коли я запитав їх про це, вони відмовилися коментувати справа. По-друге, вони примусово нарахували мені бонус на депозит, чого я не хотів, і я не бачив жодної можливості відхилити/вимкнути бонуси, тому він автоматично перейшов на баланс мого рахунку, проблема полягала в тому, що вони мають дуже Ви повинні відповідати високим вимогам щодо ставок, перш ніж ви навіть зможете зняти реальні гроші. по-третє, я попросив їх закрити мій обліковий запис через те, що я більше не хочу робити ставки на їхньому сайті, і я також сказав їм, що забагато граю в азартні ігри, і мені здавалося, що я хочу повністю самовиключитися, – сказала людина в чаті служби підтримки, " ви повинні надіслати нам електронний лист, повідомивши, що ви хочете закрити свій обліковий запис" після багатьох електронних листів протягом тижня, я взагалі не отримав від них жодної відповіді, і навіть до цього дня я все ще можу увійти в рахунок, який вони не закрили. Усі ці проблеми в сукупності роблять це для мене дуже тіньовим казино для гри. наразі вони мають тут оцінку 6,2/10, і я цілком розумію, чому ви їм це дали, оскільки ще не було багато відгуків про цю компанію, але я відчуваю, що з часом ця оцінка знизиться, оскільки вони не здаються мені справжніми і, ймовірно, створені для того, щоб брати гроші людей і ніколи не виплачувати.
you are very welcome, its my pleasure to give reviews and share my own personal experiences with you and others on this community. Nothing i need help with, as i stopped playing at this casino, but the main issues i faced at betnuvo.com was firstly, they do not hold a license, and when i asked them about this, they refuse to give a comment on the matter. Secondly, they forced a deposit bonus on to me, which i did not want, and i did not see any option to decline/disable bonuses, so it automatically went in to my account balance, the problem with this was, they have a very high wagering requirement you must meet, before you can even withdraw any real money. thirdly, i asked them to close my account due to not wanting to bet on their site anymore, and i also told them i was gambling too much and felt like i wanted to fully self exclude, the person in the live chat support said, "you must email us informing us you want to close your account" after many emails over the course of a week, i did not get any reply from them at all, and even to this very dauy., im still able to log in to the account which they have not closed down. all of these problems combined together, makes this for me a very shady casino to play at. they currently have a 6.2/10 rating on here so far, which i fully understand why you give them that, due to there not been many reviews about this company yet, but i feel over time this rating will go even lower, because they dont seem geuine to me and probably are just created in order to take peoples money and never pay out.
Зазвичай я був би радий, що Індекс безпеки відповідає «якостям» казино, але якщо поглянути на це з точки зору гравця, як щойно, відчуття зовсім протилежні.
Змушувати гравців, особливо на рівні програмного забезпечення, отримувати бонуси – не дуже гарна ідея; Я б сказав, що змушувати їх отримувати невигідні бонуси несправедливо. Відсутність співпраці, коли хтось просить закрити обліковий запис, — це найгірше! Можливо, вам буде цікаво подати скаргу? Ми можемо принаймні спробувати допомогти вам закрити обліковий запис і дослідити їхні зусилля та справедливість на цьому шляху.
Дайте мені знати, чи викликає це ваш інтерес.
Normally, I would be glad the Safety Index meets the casino's "qualities," but when you put it from the player's perspective, like you just did, the feelings are quite the opposite.
Forcing players, especially on a softaware level, to take bonuses is not a good idea; forcing them to take disadvantageous bonuses is unfair, I'd say. The lack of cooperation when someone asks for account closure is the worst part! Would you perhaps be interested in submitting a complaint? We may at least try to help you close the account and investigate their efforts and fairness along the way.
Let me know whether it piques your interest.
так, я думаю, я подам офіційну скаргу, можливо, і давайте подивимось, чи справді вони зв’яжуться з вами чи зі мною та закриють обліковий запис. знову дякую
yes i think i will go ahead and make the official complaint, might as well, and lets see if they actually make contact with you or myself and close the account. thanks again
Будь ласка, тоді, будь ласка, дайте мені знати, як це вийшло. 🙂
You're welcome, then please let me know how it turns out. 🙂
Доброго дня, у мене найгірший досвід, який я коли-небудь мав у казино з Betnuvo. Я зробив ставку, у якій відповідна команда не дограла матч, і матч було скасовано. У будь-якому іншому місці це буде миттєве відшкодування , а ні, тут вирішили забрати мої гроші. Крім того, живий чат надзвичайно неприємний і грубий, вони навіть не на одній сторінці, вони говорять різні речі один одному. Сподіваюся, це швидко вирішиться.
Good afternoon, I'm having the worst experience I've ever had in a casino with Betnuvo, I made a bet in which the team in question didn't finish the match and it was canceled, anywhere else this would be an instant refund, but no, here they decided to take my money. In addition, the live chat is extremely unpleasant and rude, they are not even on the same page, they say different things to each other. I hope this is resolved quickly.
Boa tarde, estou a ter a pior experiência que alguma vez tive num casino com a Betnuvo, fiz uma aposta na qual a equipa em questão não acabou a partida tendo sido a mesma cancelada, em todo o lado isto seria um refund instantâneo, mas não, aqui decidiram ficar com o meu dinheiro. Para além disso o live chat é extremamente desagradável e rude, não estão sequer na mesma página, dizem coisas diferentes uns dos outros. Espero que isto seja rapidamente resolvido.
Категорично не рекомендується. Це шахрайство. Казино не має ліцензії, тому воно ніким не регулюється, підтримка чату роздратована та повільна; не кажучи вже про відповіді електронною поштою (абсолютно жодної). Якщо ви подивіться на історію виграшів (нижче на їхній веб-сторінці), ви побачите, що насправді ви граєте самі й наодинці. Нереальні виграші, щоб вони могли кружляти гроші. Ця компанія має жахливі рейтинги майже на всіх сайтах з оглядами, тому не обманюйте себе рейтингом на Trustpilot - це абсолютно безглузде. О, і ви чекатимете більше 72 годин на «перевірку облікового запису»....і тоді ви все одно ніколи не побачите зняття коштів :D На щастя, я вклав у гру лише 20 євро, вам, хлопці, краще там навіть не реєструватися ;)
Definitely not recommended. Its SCAM. The casino has no license, so it is not regulated by anyone, the chat support is annoyed and slow; not to mention the email responses (absolutely none). If you look at win history (down on their webpage), you'll see that you're actually playing yourself and alone. Unreal winnings so they can circle the money. This company has terrible ratings on almost all review sites, so don't be fooled by the rating on trustpilot - it's absolutely meaningless. Oh, and you'll wait more than 72 hours for "account verification"....and then you'll never see the withdrawals anyway :D Fortunately, I only invested 20 EUR in the game, you guys better not even register there ;)
Доброго дня, у мене найгірший досвід, який я коли-небудь мав у казино з Betnuvo. Я зробив ставку, у якій відповідна команда не дограла матч, і матч було скасовано. У будь-якому іншому місці це буде миттєве відшкодування , а ні, тут вирішили забрати мої гроші. Крім того, живий чат надзвичайно неприємний і грубий, вони навіть не на одній сторінці, вони говорять різні речі один одному. Сподіваюся, це швидко вирішиться.
Good afternoon, I'm having the worst experience I've ever had in a casino with Betnuvo, I made a bet in which the team in question didn't finish the match and it was canceled, anywhere else this would be an instant refund, but no, here they decided to take my money. In addition, the live chat is extremely unpleasant and rude, they are not even on the same page, they say different things to each other. I hope this is resolved quickly.
Boa tarde, estou a ter a pior experiência que alguma vez tive num casino com a Betnuvo, fiz uma aposta na qual a equipa em questão não acabou a partida tendo sido a mesma cancelada, em todo o lado isto seria um refund instantâneo, mas não, aqui decidiram ficar com o meu dinheiro. Para além disso o live chat é extremamente desagradável e rude, não estão sequer na mesma página, dizem coisas diferentes uns dos outros. Espero que isto seja rapidamente resolvido.
Привіт, ти теж якось із ними справляєшся чи принаймні намагаєшся? Я знаю, що іноді, коли я роблю ставку, це так, як ви говорите, але десь це може бути не так, як ви описуєте. Вони також пояснили вам це чи показали десь, як вони це покривають?
Hi, do you also deal with them somehow or do you try to at least ? I know that sometimes when I do bet it is as you say, but somewhere it may not be like that according to what you describe. Did they also explain it to you or show you somewhere how they have it covered ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.