2 р. тому
Тут ви можете обговорити BetItAll Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ось відмінне казино для Казахстану. Хороша підтримка клієнтів швидкі виплати на електронний гаманець, у всіх відносинах це чудове казино. Тут ви можете виграти та отримати гроші без проблем
Here is a great casino for Kazakhstan. Good customer support fast payouts to e-wallet, in all respects this is a great casino. Here you can win and get paid without any problems
Мені дуже подобається тема вікінгів! Міцність і витонченість цих воїнів настільки інтригують, і мені подобається досліджувати їх у фільмах, телешоу, а тепер і в онлайн-казино.
I absolutely love the theme of Vikings! The ruggedness and sophistication of these warriors are so intriguing, and I love being able to explore them in movies, TV shows, and now in online casinos too.
Мені теж дуже подобається ця тема. Багато богів, багато битв, сильних людей.
I also really like this theme. Many gods, many battles, strong people.
Мне тоже очень нравится эта тема. Много богов, много битв, сильные люди.
Абсолютно жахливий сайт. По-перше, є щось дивне з платіжною системою. Для внесення депозиту потрібні кілька спроб. По-друге, з вас стягується комісія за депозит, і депозити не в євро, тому ви платите додатково.
по-друге, вони не закриють мій обліковий запис. Я надсилав електронною поштою двічі. Вони також просять вас підтвердити свій обліковий запис, щоб самостійно виключити свій обліковий запис. На сьогодні вони кажуть, що мене самовиключили, але я зміг увійти в обліковий запис.
Я б не довіряв їм зняття коштів після свого досвіду. Дуже рибний.
Absolutely terrible website. First off, there is something weird with the payments system. It takes multiple attempts to make a deposit. Secondly you are charged a deposit fee and the deposits are not in euros, so you’re paying extra.
secondly, they would not shut down my account. I emailed twice. They also ask you to verify your account to self exclude your account. To date, they say I ve been self excluded but I have been able to log into the account.
i wouldn’t trust them with withdrawals after my experience. Very fishy.
Ти маєш рацію. Переконався на власному досвіді. Часто викидають з гри. Я намагався отримати відповідь, чому так відбувається, казино звинуватило мене в некомпетентності, відключило всі бонуси і сказало, якщо вам не подобається, то не грайте. Вони надають таку послугу. Тому я з ними більше не граю, а іншим не раджу
You're right. Convinced by my own experience. Often thrown out of the game. I tried to get answers why this is happening, the casino accused me of incompetence, turned off all bonuses, and said if you don’t like it, then don’t play. They provide such a service. So I don’t play with them anymore, and I don’t advise others
Вы правы. Убедился на собственном опыте. Часто выбрасывает из игры. Пытался получить ответы , почему так происходит, казино обвинило меня в некомпетентности , отключили все бонусы, и сказали если не нравится то не играй. Во такой сервис они предоставляют. Так что больше не играю у них, и другим не советую
Це казино має бути Phorbiden, усі мої шведські друзі скаржилися, жодних виграшів нічого, навіть один із мого друга та мене більше 20 гравців на цьому сайті казино, подумайте самі, 20 ніхто нічого не виграв, лише програли та закрили свій рахунок . Кожен, хто грав у цьому казино, сказав те саме, що вони ніколи не бачили такого поганого rtp на жодному іншому сайті казино...
This casino should be Phorbiden , all my swedish friends have complained , no wins nothing not even 1 of my friend and i have like over 20 players in this casino site , think for yourself of 20 no one have won anything only lost and closed their account. Everyone who played in this casino have said same thing that they have never seen so bad rtp in any other casino site ever ...
Привіт, maroun2021, ласкаво просимо назад 🙂
Я б не грав у таке казино, якщо всі навколо мене тільки програють, але мені просто цікаво, як можна перевірити RTP заздалегідь - перед тим, як грати в гру. Я хотів би це знати.
Якщо ми дотримуємося вашої пропозиції, чесні казино, де гравці програють, матимуть гіршу репутацію, ніж, скажімо, сумнівні казино, де гравці виграють, але казино не платить, усі матимуть кращу репутацію.
Це було б зовсім не безпечно.
Hello, maroun2021 welcome back 🙂
I would not play in such a casino if everybody around me only loses, but I'm just wondering how can you check the RTP in advance - before you play the game. I'd like to know that.
If we stick to your suggestion, fair casinos where players lose would have a worst reputation than let's say questionable casinos where players win - but the casino does not pay everyone would have a better reputation.
That would not be safe at all.
Перевірте rtp заздалегідь, перш ніж грати, ви жартуєте прямо зараз, я маю депозит і грав на 20 000 євро за 6 місяців там im gold vip, про що ви тут пишете, вам слід перевірити інформацію, перш ніж писати таке.
Check rtp in advance before play are you kidding me right now i have deposit and played for 20.000 EUR in 6 month there im gold vip what are you writing about here you should check information before writing such thing.
Я не жартую. Чи можете ви перевірити/побачити RTP гри, поки хочете зіграти в неї в казино?
Ось що я хотів би знати.
У будь-якому випадку, я вважаю, що ви повинні перевірити цю розмову, вона звучить дуже схоже на мене.
I'm not kidding. Can you check/ see the game RTP while you want to play it in the casino?
This is what I'd like to know.
Anyway, I believe that you should check this conversation, it sounds quite similar to me.
Betitall — дуже хороше казино (і я грав у десятки)! Доброзичлива, швидка та щедра підтримка, швидке виведення коштів, тактика без затримок у виведенні та верифікації, хороша ігрова пропозиція!
Однак я погоджуюся з CasinoGuru, що інструменти відповідальної гри не є хорошими. Я подав запит на семитижневе самобазування, яке мені не дали. Іноді казино пропонуватиме вам безкоштовні обертання або нагадуватиме про втрачений кешбек, коли ви подасте запит на тайм-аут. Це несправедливо, особливо враховуючи, що betitall неодноразово стверджував тут, на дискусійному форумі, що дуже серйозно ставиться до захисту гравців.
Інакше найкраще казино
8/10 ***
Betitall is a very good casino (and I've played in dozens)! Friendly, fast and generous support, fast withdrawals, no delay tactics in withdrawals and verifications, good game offer!
However, I agree with CasinoGuru that the responsible gaming tools are not good. I requested a seven-week self-ban, which I was not granted. Sometimes the casino will offer you free spins or remind you of lost cashback when you request a timeout. That's not fair, especially when betitall has repeatedly affirmed here in the discussion forum that it takes player protection very seriously.
Otherwise top casino
8/10 ***
Betitall ist ein sehr gutes Casino (und ich habe schon in dutzenden gespielt)! Freundlicher, schneller und grosszügiger Support, schnelle Auszahlungen, keine Verzögerungstaktiken bei Auszahlungen und Verifizierungen, gutes Spielangebot!
Ich stimme aber CasinoGuru zu, dass die Tools für verantwortungsvolles Spielen nicht gut sind. Ich habe eine siebenwöchtige Selbstsperre verlangt, die mir nicht gewährt wurde. Manchmal bietet das Casino dir Freespins an oder erinnert dich an verloren gehendes Cashback, wen du eine Auszeit beantragst. Das ist nicht fair, vor allem dann nicht, wenn betitall hier im Diskussionsforum mehrmals beteuerte, Spielerschutz sehr ernst zu nehmen.
Ansonsten TOP Casino
8/10 ***
Загалом жахливе казино. Немає захисту гравців, і персонал служби підтримки робить усе можливе, щоб люди не закрили свої облікові записи. Крім того, жахливий RTP і, можливо, фальсифіковані ігри.
Terrible casino overall. No player protection and the support personnel does their best not to let people close their accounts. On top of that, terrible RTP and possibly rigged games.
Привіт, Йоєлі!
Сподіваюся, ви не заперечуєте, якщо я попрошу вас пояснити частину, що стосується закриття рахунку. Але я дійсно думаю, що ви можете допомогти нам краще зрозуміти вашу стурбованість.
Чи можете ви надати стенограми чи знімки екрана, будь ласка?
Заздалегідь спасибі!
Hello, Yoyeli!
I hope you would not mind if I ask you to explain the part concerning the account closure. But I truly think you may help us understand your concern better.
Can you provide transcripts or screenshots, please?
Thank you in advance!
Шановна Радко,
У мене, на жаль, є лише один скріншот листування, але я додам його на вимогу. Тож вони в основному використовують свої бонуси лояльності, у моєму випадку 60 євро на тиждень, щоб спонукати продовжити членство у своєму казино.
Dear Radka,
I unfortunately have only one screenshot of the correspondence but I will add it as per request. So they basically use their loyalty bonuses, in my case 60€ per week, to entice continued membership of their casino.
Привіт, yoyeli!
Що ж, якщо ви не згадали конкретно про азартні ігри, насправді це стандартна процедура. 🙁
Це як коли ти дзвониш своєму оператору з проханням розірвати договір. Швидше за все, буде розпочато процес утримання.
Отже, будь ласка, дайте відповідь – або краще покажіть, як саме ви просили закрити свій обліковий запис?
Це було б цінно всередині. Проте, оскільки це потенційно особиста справа, я, звичайно, зрозумію, якщо ви вагатиметеся відповісти публічно.
Hello, yoeyeli!
Well, unless you mentioned gambling issues specifically, this is actually a standard procedure. 🙁
It's like when you call your operator to ask for the contract to be terminated. Most likely, the retention process will be initiated.
So, care to answer - or better show, how exactly you asked for your account to be closed, please?
That would be valuable inside. Yet since it is potentially a personal matter, I will understand if you hesitate to reply publicly, of course.
Що саме відбувається, якщо можна запитати? Чи можемо ми чимось допомогти?
What exactly is happening, if I may ask? Could we be of any help?
Привіт гуру казино. Чи можете ви зв’язатися з органом, який видає ліцензію betitall? У мене з ними проблема, і я хочу повідомити про це.
Hello casino guru. Can you please contact the body issuing the betitall license? I have a problem with them and would like to report it.
Привіт.
Чесно кажучи, це не працює таким чином. Ви як гравець можете скаржитися або повідомляти про щось, з іншого боку, ми є незалежною компанією, тому не можемо робити це від вашого імені. Можна дізнатися, що сталося? Можливо, є інший спосіб.
Цей посібник допоможе вам зрозуміти , як працює ліцензія Antillephone 👈
Не соромтеся поділитися з нами проблемою, якщо ви не проти.
Hello.
Frankly, it does not work this way. You as a player can complain or report things, we, on the other hand, are an independent company, thus we can't do that on your behalf. May I know what has happened? Perhaps there is another way.
This guide will help you understand how the Antillephone license operates 👈
Feel free to share the issue with us if you don't mind.
Це казино потрібно закрити, а людей, які ним керують, посадити у в'язницю. Більше 3 місяців гри в одну гру на ставках 20 і 40 центів, загальний програш 3000 євро. Цей веб-сайт на 100% сфальсифікований, ви просто не можете сказати, що це звичайний RTP. Я отримав усі свої ставки в цій грі, за винятком 2 сесій, які, звичайно, були програшними:
-149,98
-149,98
-81,92
-60
-193,87
-79,84
-214,28
-29,89
-1195,88
-29,88
-43,76
-289,77
-235,06
-24,96
-65,10
Це ненормально, навіть наймінливіша гра щось поверне.
This casino should be closed and the people operating it should be thrown in prison. More than 3 months playing one game on 20 and 40-cent bets, a total loss of 3000 euros. This website is 100% rigged, you just cannot say this is normal RTP. I've extracted all of my bets in this game, excluding 2 sessions which of course were a loss:
-149.98
-149.98
-81.92
-60
-193.87
-79.84
-214.28
-29.89
-1195.88
-29.88
-43.76
-289.77
-235.06
-24.96
-65.10
This is not normal, even the most volatile game will return something.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.