6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betiro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався на цьому шахрайському сайті, зробив 1 ставку і мене попросили верифікації, я відразу відправив всі фото і мій акаунт заблокували за підроблені документи, хоча документи справжні! А тепер вони навіть не хочуть повернути мій депозит! Вони вкрали всі мої гроші.....
I registered on this scam site, made 1 bet and was asked for verification, I immediately sent all the photos and my account was blocked for fake documents, although the documents are real! And now they don't even want to refund my deposit! They stole all my money.....
Привіт, у цьому випадку я б, мабуть, порекомендував подати скаргу, якщо ви вважаєте, що з вашого боку все було добре, і всі документи в порядку, а не підроблені. Чи вдалося вам перевірити в інших казино? Я намагаюся з’ясувати, чому хтось використовує підроблені документи чи щось змінює, але наша команда проведе розслідування, якщо ви подасте скаргу, тому продовжуйте.
Зробити це можна тут . ⬅️
Якщо у вас є щось нове, дайте нам знати.
Hi, in this case I would probably recommend lodging a complaint if you think that everything was fine on your side and all the documents are fine and not fake. Have you been able to verify with any other casinos ? I'm trying to find out why someone would use fake documents or modify something, but our team will investigate if you file a complaint so go ahead.
If you have something new, let us know.
Я успішно пройшов перевірку в таких казино, як megadice, 500casino та багатьох інших казино, мої документи прийняли всюди
I have successfully passed verification at casinos such as megadice, 500casino and many other casinos, my documents have been accepted everywhere
Я бачу, що ви подали скаргу тут до нашої команди, де Вероніка фактично чекає від вас деяких відповідей. Чи можете ви надати їх якомога швидше, щоб вони могли продовжити розгляд вашої справи? Сподіваюся, вони зможуть вам допомогти. Щоразу, коли у вас з’являться будь-які оновлення, повідомте нас.
I can see that you have filed a complaint here with our team, where Veronika is actually waiting for some answers from you. Could you provide those as soon as possible so they can move forward with your case, please? Hopefully, they will be able to help you out. Whenever you have any updates, please let us know.
Привіт,
Спочатку я вніс 5000 USDT на свій рахунок Betiro. Після втрати цього балансу я додав ще 10 000 USDT. Коли баланс мого рахунку досяг 21 000 USDT, я спробував зняти 1000 USDT. Однак я був здивований, виявивши щоденний ліміт на зняття лише 500 доларів, що, на мою думку, є досить нерозумним.
У ваших поточних правилах чітко зазначено місячний ліміт зняття коштів у розмірі 50 000 євро. З накладеним денним лімітом мені знадобилося б майже два місяці, щоб зняти свій баланс, припускаючи, що зняття обробляються послідовно.
Я з повагою прошу переглянути та скоригувати ці ліміти, щоб сприяти більш розумному процесу зняття коштів.
Крім того, я пройшов перевірку KYC одразу після реєстрації на сайті. Це не проблема, пов’язана із затримкою платежу. Проблема в тому, що сайт, схоже, навмисно намагається зробити платіж неможливим, затягуючи процес і уникаючи платежу. Схоже, така поведінка недобросовісна.
Дякую за увагу до цього питання.
Hello,
Initially, I deposited 5000 USDT into my Betiro account. After losing this balance, I added another 10,000 USDT. When my account balance reached 21,000 USDT, I attempted to withdraw 1000 USDT. However, I was surprised to discover a daily withdrawal limit of only $500, which I find to be quite unreasonable.
Your current rules clearly state a monthly withdrawal limit of 50,000 Euros. With the imposed daily limit, it would take me nearly two months to withdraw my balance, assuming withdrawals are processed consistently.
I respectfully request a review and adjustment of these limits to facilitate a more reasonable withdrawal process.
Additionally, I completed the KYC verification immediately upon registering on the site. This is not an issue related to a delay in payment. The issue is that the site seems to be intentionally trying to make the payment impossible, dragging out the process and avoiding the payment. This behavior appears to be in bad faith.
Thank you for your attention to this matter.
Я прочитав ваш випадок і бачу, що отримати гроші, ймовірно, буде не так легко, якщо застосувати цей ліміт. 500 євро на день – це досить мало, тому я б хотів, щоб на вашому місці було більше. Чи пробували ви написати до служби підтримки, щоб дізнатися, чи можна її переглянути, а отже, чи можна її збільшити?
Крім того, коли ви зняли кошти, як довго ви цього чекали? Я бачив, що ви також подали скаргу , і якщо ви не отримаєте відкликання, наша команда спробує втрутитися та допомогти вам.
Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати, як покращилася ситуація або як у вас справи.
I have read your case and I can see that it will probably not be so easy to get the money out if this limit is applied. 500€ per day is quite low and therefore I would certainly want it to be higher if I were you. Have you tried writing to support to see if it could be reconsidered and therefore if it could be increased ?
Also, when you made your withdrawal, how long have you been waiting for it ? I saw that you have also opened a complaint and if you don't get a withdrawal, our team will try to intervene and help you.
If you have an update, let me know how the situation has improved or how you are doing.
Вони дозволяють щодня знімати 500 євро. У скарзі була помилка щодо валюти та суми. Мій баланс становить 62 000 доларів. Якщо все піде добре, мені знадобиться 6 місяців, щоб зняти ці гроші. Ви вважаєте це справедливим?
They allow daily withdrawals of 500 euros. There was an error in the complaint regarding the currency and amount. My balance is $62,000. If everything goes well, it will take me 6 months to withdraw this money. Do you think this is fair?
Хоча я не вважаю, що це найкраще рішення, але, як я запитав, ви намагалися запитати, чи можливо якось збільшити цей ліміт? Мені здається досить дурним відступати на стільки часу.
У будь-якому випадку, якщо є якась помилка в спірній сумі в скарзі, найкраще, що можна зробити, це згадати про це та сказати їм виправити це прямо в ланцюжку.
Це досить заплутана ситуація, тож я вам не заздрю, і, сподіваюся, знайдеться більш задовільне рішення.
Although I don't think that's the best solution, but as I asked, did you try to inquire if it would be possible to increase this limit somehow ? It seems pretty stupid to me to withdraw for that long.
Anyway, if there is some mistake in the disputed amount in the complaint, the best thing to do is to mention it and tell them to fix it right in the thread.
This is quite a messy situation so I don't envy you and hopefully there will be a more satisfactory solution.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.