ФорумКазиноBetFlag Casino - загальне обговорення

BetFlag Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Mely.98
|
3211 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити BetFlag Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Бонусів я не отримував

Автоматичний переклад.
Mely.98
2 р. тому

Привіт,

Ви відповідали всім вимогам, будь ласка? 🤔

Який бонус ви намагалися отримати і що вам про це сказала служба підтримки казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я прочитав в огляді "casinoguru" вищезгаданого казино, що денний ліміт виграшу становить 5000 євро

Я давно граю в цьому казино, але зі мною ніколи не траплялося виграти понад 5000 євро за один день.

Я також переглянув договір гри та загальні умови, і я не знайшов нічого, що прямо вказує на існування такого обмеження, тому я запитую;


  • casinoguru впевнений, що існує такий ліміт на виграші в BETFLAG CASINO? якщо так, як ти дізнався?
  • що, якщо я виграю більше 5000 за один день, можливо, в ігровому автоматі?
Автоматичний переклад.
avatar92
1 рік тому

Привіт,

Чудово, що ви заздалегідь перевірили репутацію казино та попередження!

Відповідно до наданої детальної інформації, там точно сказано: «Це казино має правило обмеження виграшу. Ви не зможете виграти більше 5000 євро на день».

У загальних умовах зазначено:

file


Проте я не знаю, як казино забезпечує дотримання цього правила, але я припускаю, що інші можливі виграші, які перевищують цей ліміт, будуть анульовані - це технічно найпростіший спосіб.

У будь-якому випадку, ви завжди можете запитати оператора чату та вставити сюди відповідь - це було б дуже корисно.

Як ти гадаєш?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, читайте добре: написано П'ЯТЬСОТ ТИСЯЧ (500 000) !!

Автоматичний переклад.
mauroalgisi
1 рік тому

😀 Тепер я бачу це - вибачте, я не італієць, тому я повірився на перекладача і, мабуть, пропустив це.

Я запитаю про це команду даних, мабуть, це буде набагато простіше.




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, без проблем, це їхня відповідь, як я вже сказав:

ми підтверджуємо, що загальна сума виграшів на один ігровий рахунок не може перевищувати п’ятсот тисяч євро протягом 24 годин; тому Betflag SpA залишає за собою право не виплачувати виграші, якщо ця сума перевищена. Виграші, отримані в лотерейних іграх (Scratch & Win, Lotto, 10 & Lotto, MilionDay, Superenalotto), є винятком, для яких, незалежно від суми, виграш буде нараховано відповідно до положень індивідуальних правил гри.

Отже, перегляньте всю інформацію, це була моя прихильність до вашого форуму.

Автоматичний переклад.
mauroalgisi
1 рік тому

Команда обробки даних перевірила це, і ви маєте рацію – обмеження було неточним. Дуже дякую за ваші зусилля, ми всі дуже вдячні за ваше гостре око! 👍👏👏

Рахунок казино було скориговано, оскільки попередження більше не діє.

Чудова послуга! 🙏



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я новачок у цій групі... Я хотів би зрозуміти, як зняти гроші на betflag... зареєструвавшись і скориставшись вітальним бонусом казино, настав час зняти... перш ніж продовжити, ви повинні зробити мінімальний депозит на картку... ГОТОВО. Але після цього я не можу зняти з цієї картки

Автоматичний переклад.
lollynzo
11 міс. тому

Чи існують інші способи виведення коштів, окрім зняття картки? Має бути, якщо немає вкладки/функції виведення коштів, тоді, можливо, вона ввімкнена лише після завершення KYC, спробуйте запитати службу підтримки, вони повинні надати більше деталей

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я новачок у цій групі... Я хотів би зрозуміти, як зняти гроші на betflag... зареєструвавшись і скориставшись вітальним бонусом казино, настав час зняти... перш ніж продовжити, ви повинні зробити мінімальний депозит на картку... ГОТОВО. Але після цього я не можу зняти з цієї картки

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Я перемістив вашу відповідь під казино, про яке ви говорите.

Однак чи пробували ви запитати службу підтримки, де проблема і як ви можете зняти свої гроші, якщо ваша картка не працює? Ви виконали всі умови бонусу?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, баланс тепер реальний, але він постійно говорить мені, що я не можу зняти кошти за допомогою своєї картки, якщо спочатку не зроблю депозит. Але я вже зробив кілька депозитів зі своєї картки. Крім того, у них немає підтримки в реальному часі, лише електронною поштою, на яку вони ніколи не відповідають

Автоматичний переклад.
lollynzo
11 міс. тому

Привіт.

Це дуже невдала комбінація, треба сказати. Я також хвилююся, що ми мало що можемо зробити без активної підтримки з боку казино. З якихось причин звичайний процес не працює.

Будь ласка, коли саме ви вперше звернулися до служби підтримки?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого