ФорумКазиноBet24Star Casino - загальне обговорення

Bet24Star Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Mixer
|
1315 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bet24Star Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

31 травня 2023 року мій обліковий запис було призупинено. У мене було 1 незавершене зняття на суму близько 800/900 євро (запит надійшов 20 травня) і ще близько 200/300 євро на моєму балансі. Відразу після призупинення я отримав цей електронний лист від support@bet24star.com:


"Привіт,


Ваш обліковий запис було призупинено у відділі шахрайства, оскільки виникли деякі підозри, які потрібно перевірити.


Ми зв’яжемося з вами знову, коли отримаємо остаточну відповідь.


З повагою,


Bet24star"


Це було 31.05, і я досі не отримав цю «остаточну відповідь», незважаючи на те, що надсилав їм багато електронних листів.


До того, як мене призупинили, я робив усе відповідно до умов цього казино. Я впевнений у цьому на 100%, тому що під час гри та перед тим, як зробити кожен депозит і отримати кожен бонус, я завжди спілкувався з консультантом казино в чаті, і я запитував усе, як-от максимальну ставку на спін, вимоги до ставок і виключені слоти.


З нізвідки 13.07 мене повідомили в їхньому фінансовому відділі (finance@bet24star.com), що "відповідно до умов ви маєте право отримати виплату в розмірі 100 євро".


Я надсилаю нижче скріншоти всього мого листування з ними.



filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Я б сказав, що нам потрібно багато чого пояснити в казино. Починаючи з результатів цієї перевірки, проведеної відділом боротьби з шахрайством, і закінчуючи поясненнями щодо платежу в розмірі 100 євро. 🤔

На щастя, ви прийшли сюди і вже скористалися функцією безкоштовного подання скарг, яку ми пропонуємо гравцям, які цього потребують. Сподіваємося, завдяки цій функції незабаром вся ситуація вирішиться.

Для цього оновіть скаргу, скористайтеся цим посиланням , щоб почати з цього.

Дякую тобі!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вдячний за ваше бажання допомогти. Мою скаргу оновлено.

З повагою!

Автоматичний переклад.
Mixer
1 рік тому

Ласкаво просимо. Чи можете ви також повідомити нам на форумі, якщо почуєте щось нове про казино? Я думаю, що ми та інші гравці оцінимо це, оскільки це прямий досвід гравця. У багатьох випадках це може бути корисним, якщо хтось вирішує, чи вносити свої гроші в певне казино.

Сподіваюся, незабаром ваша справа буде розкрита. Удачі. 🤞😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого