1 рік тому
Тут ви можете обговорити Bet24Star Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
31 травня 2023 року мій обліковий запис було призупинено. У мене було 1 незавершене зняття на суму близько 800/900 євро (запит надійшов 20 травня) і ще близько 200/300 євро на моєму балансі. Відразу після призупинення я отримав цей електронний лист від support@bet24star.com:
"Привіт,
Ваш обліковий запис було призупинено у відділі шахрайства, оскільки виникли деякі підозри, які потрібно перевірити.
Ми зв’яжемося з вами знову, коли отримаємо остаточну відповідь.
З повагою,
Bet24star"
Це було 31.05, і я досі не отримав цю «остаточну відповідь», незважаючи на те, що надсилав їм багато електронних листів.
До того, як мене призупинили, я робив усе відповідно до умов цього казино. Я впевнений у цьому на 100%, тому що під час гри та перед тим, як зробити кожен депозит і отримати кожен бонус, я завжди спілкувався з консультантом казино в чаті, і я запитував усе, як-от максимальну ставку на спін, вимоги до ставок і виключені слоти.
З нізвідки 13.07 мене повідомили в їхньому фінансовому відділі (finance@bet24star.com), що "відповідно до умов ви маєте право отримати виплату в розмірі 100 євро".
Я надсилаю нижче скріншоти всього мого листування з ними.
On May 31st 2023, my account got suspended. I have had there 1 pending withdrawal on around 800/900 EUR (requested on May 20th) and another around 200/300 EUR in my balance. Just after suspension I have received this e-mail from support@bet24star.com:
"Hello,
Your account has been suspended from the Fraud department, as there has been some suspicions that need to be checked.
We will contact you again once we have the final answer.
Regards,
Bet24star"
It was 31.05 and I have not received this "final answer" until now despite I have been sending many e-mails to them.
Before being suspended I have been doing everything according to the terms and conditions of this casino. I am 100% sure about it because during play and before making every deposit and getting every bonus I have always been in touch with casino consultant on the chat and I have been asking for everything like maximum bet per spin, wagering requirements and excluded slots.
Out of nowhere on 13.07 I was informed by their financial department (finance@bet24star.com) that "according to the terms and conditions, you are eligible to receive a 100 EUR payment."
I'm sending below screenshots of my all correspondence with them.
Я б сказав, що нам потрібно багато чого пояснити в казино. Починаючи з результатів цієї перевірки, проведеної відділом боротьби з шахрайством, і закінчуючи поясненнями щодо платежу в розмірі 100 євро. 🤔
На щастя, ви прийшли сюди і вже скористалися функцією безкоштовного подання скарг, яку ми пропонуємо гравцям, які цього потребують. Сподіваємося, завдяки цій функції незабаром вся ситуація вирішиться.
Для цього оновіть скаргу, скористайтеся цим посиланням , щоб почати з цього.
Дякую тобі!
There are many things we need to clarify from the casino, I'd say. Starting with the result of this inspection handled by the fraud department and ending with the explanation concerning the 100 EUR payment. 🤔
Luckily, you came here and already took advantage of the free complaint feature we offer to players in need. Hopefully, through this feature, the whole situation will be cleared out soon.
For that, please update the complaint, use this link to start with that.
Thank you!
Ласкаво просимо. Чи можете ви також повідомити нам на форумі, якщо почуєте щось нове про казино? Я думаю, що ми та інші гравці оцінимо це, оскільки це прямий досвід гравця. У багатьох випадках це може бути корисним, якщо хтось вирішує, чи вносити свої гроші в певне казино.
Сподіваюся, незабаром ваша справа буде розкрита. Удачі. 🤞😉
You're welcome. Could you also update us on the forum if you hear anything new from the casino ? I think we and other players would appreciate it, as it is a direct player experience. In many cases, this can be useful if someone is deciding whether to deposit their money in a particular casino.
I hope your case will be solved soon. Good luck. 🤞😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.