ГоловнаФорумКазиноAxecasino - загальне обговорення

Axecasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Axecasino
|
22 896 переглядів 91 відповідей |
|
12 3 45
Deenah

Вы же только что сказали что ваше дело отклонено, теперь говорите что получили деньги.

Так где же правда? Я тут уже насмотрелся всякого шоу. Покажите мне вашу жалобу где вам помогли?

Змінено
leksandr

Це я сказав, що моя скарга відхилена.

Через деякі ускладнення.

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman

Привіт,

тільки примітка, Лександер був забанений назавжди. Ми вважаємо, що його ставлення не було здоровим доповненням до цієї спільноти, до того ж нещодавно він почав бути образливим. Ми не могли прийняти таку поведінку по відношенню до гравців. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka

Я можу помітити, що... Мені шкода за його поведінку, я дивувався, чому він виявився таким.

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman

Якщо ви вважаєте, що всі казино взагалі злі, але ви все ще активно граєте, я б сказав, що це не зовсім здорово. Я сподіваюся, що він отримає допомогу і подолає те, що його турбує.

Автоматичний переклад.
leksandr

Вибачте, я ніколи цього не казав, будь ласка, перегляньте наші попередні розмови....

......у будь-якому випадку це безглуздо, оскільки його обліковий запис забанили.

Автоматичний переклад.

Якщо ви не хочете проблем із депозитами, зняттям коштів та бонусами, AxeCasino — найкраще...

Змінено
Автоматичний переклад.
pax2596

Привіт,

зовсім не поганий вибір. Якщо ви хочете поділитися більше:

Як довго ти там граєш?

Скільки ви вже зняли? 🙂

Який здається найкращий варіант оплати для гравців з Чорногорії?🤔


Автоматичний переклад.
Radka

Гей, вибачте за пізню відповідь, я граю в казино Axe 6 місяців, і я дуже ними задоволений, у них чудові та часті бонуси.

Тепер у них щодня є різдвяні бонуси, перевірте це посилання, якщо хочете побачити різдвяний календар

Змінено
Автоматичний переклад.
pax2596

Дякую за підказку,

усі зацікавлені гравці можуть відвідати сайт за посиланням Casino Guru . Ми робимо це, щоб переконатися, що гравці читають відгуки та навчаються перевіряти репутацію перед відвідуванням казино 😉.

Автоматичний переклад.

Хтось помітив, що щоденні бонусні пропозиції надходять поштою протягом кількох днів?

100-150% бонусів і навіть двічі на день 🤪


Автоматичний переклад.

Ще один випадок, коли бонус, рекламований на Guru, не відповідає тому, який ви насправді отримуєте. Це, мабуть, уже п’ятий раз, коли це трапляється, лише за останні пару місяців.

filefile

Слід визнати, що 135% справді працює. Однак WR становить 60%, а не 45%. Це суттєва різниця. Крім того, 75 FS ніде не видно.

Що стосується казино, то воно виглядає типово для Дами. Все працює гладко. Хоча слоти для мене дуже холодні, але це цілком очікувано, враховуючи, що вони вибрали менші версії RTP.

Автоматичний переклад.
SCATT3R

Я поступово переконуюсь, що ви отримали інший бонус. 😀

Я знаю, що це не смішно. Чесно кажучи, казино повинні регулярно оновлювати нас - як ви бачите, насправді ми одні в цьому безладі. Ви впевнені, що використали посилання з сайту Casino Guru, а також правильний код?

file

Я маю намір протистояти казино, тому маю бути впевненим на 100%.

Вибачте за незручності та дякую за увагу.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, AXE135 🙂

Автоматичний переклад.
SCATT3R

добре. А решта, будь ласка? А як щодо посилання? 🙂

Автоматичний переклад.

...Ще одна негативна риса цього казино полягає в тому, що, незважаючи на відключення сповіщень електронною поштою кілька тижнів тому, вони продовжують надсилати рекламні електронні листи щодня. Я також отримую ідентичні щоденні листи від Oshi та Fightclub, тож я можу лише зробити висновок, що ці хлопці складають трійцю казино, які абсолютно не поважають ваш вибір не отримувати спаму.

Автоматичний переклад.
SCATT3R

О, це звичайна проблема для багатьох гравців... 🙁

Є можливість скористатися кнопкою скасування підписки? Іноді він доступний у нижньому колонтитулі електронної пошти. Мені просто цікаво, чи вони намагаються дозволити такий варіант.

Автоматичний переклад.

Я роздумував про онлайн-казино, я перерахував 12 000 доларів і виграв 18 200 доларів, казино закрило мій обліковий запис, і вони продовжують брехати про платежі, і гальмують мене, але не дають мені відповіді, коли вони оброблять мої платежі. Я чекаю на загальну суму 30 200 доларів і шукаю поради щодо того, що робити??

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що казино віддає перевагу гравцям, які часто програють, а потім вони обмежують вашу гру в казино, іноді вони навіть закривають ваш рахунок.

Автоматичний переклад.

Так, вони закрили шахту і не виплатять мій виграш

Автоматичний переклад.

Я роздумував про онлайн-казино, я перерахував 12 000 доларів і виграв 18 200 доларів, казино закрило мій обліковий запис, і вони продовжують брехати про платежі, і гальмують мене, але не дають мені відповіді, коли вони оброблять мої платежі. Я чекаю на загальну суму 30 200 доларів і шукаю поради щодо того, що робити??

Автоматичний переклад.

Привіт.

Чи не могли б ви поділитися цією брехнею? Я маю на увазі, що вони використовують для пояснення? Було б чудово мати деякі підказки, не говорячи про часову шкалу. Пару днів, так? Ви повністю підтверджені?

Я буду тут, щоб дізнатися більше, якщо ви не заперечуєте. А також бажаю успіхів у розгляді скарги !

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого