1 рік тому
Тут ви можете обговорити 8Bet.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я можу запитати, що саме сталося, коли ви написали, що казино є шахрайством?
Я припускаю, що це пов’язано з вашою скаргою , тож не могли б ви підтвердити, що це так?
Що конкретно сталося у вашому випадку, коли у вас виникли негативні почуття?
Hi, can I ask what exactly happened when you wrote that the casino is a scam ?
I assume this is related to your complaint, so could you please confirm that it is ?
What specifically happened in your case when you have negative feelings ?
Скільки часу минуло з тих пір, як ви не отримували кошти? Крім того, чи є якась причина, чому казино заблокувало та забанило вас?
How long has it been since you didn't get your withdrawal ? Additionally, is there any reason why the casino blocked and banned you ?
3 дні зараз і заблокували та забанили мене, тому що я надіслав їм купу повідомлень і мені не сподобалося, як я з ними спілкувався після того, як вони проігнорували мене та залишили мене на читання протягом 2 днів після того, як вони сказали мені одне, я переслав їм електронний лист, вони б проштовхнути моє зняття. І вони сказали мені: «Ти абсолютно нічого не зробив за ці гроші, ти такий розпач?»
3 days now and blocked and banned me because I sent them a bunch of messages and didn’t like the way I talked to them after ignoring me and leaving me on read for 2 days after they told me one I forwarded them an email they would push my withdrawal through. And they told me " you did absolutely nothing for this money, are you that desperate?"
Розумію,..
Що щодо теми кількох облікових записів, згаданої на екрані друку, який ви надіслали в ланцюжок скарг ?
Чи відомо вам про порушення цього правила? Це більше схоже на причину закриття облікового запису, ніж наполегливість чи грубість. Що ти думаєш?
Можливо, казино надало вам докази?
I see,..
What about the multiple account topic mentioned in the print screen you sent to the complaint thread?
Are you aware of a breach of this rule? It sounds more like a reason for account closure than being persistent or rude. What do you think?
Has the casino provided you with proof, perhaps?
У мене немає кількох облікових записів, ось що вони сказали спочатку, а потім спробували сказати, що це тому, що я використовував vpn, яким я також не користувався, і я переглянув весь Інтернет, і здається, це казино повідомляє всім, що вони використовують декілька облікові записи та є шахрайством
I do not have multiple accounts that’s what they said at first then they tried to say it was because I used a vpn which I also did not use and I’ve looked all over the internet and it seems this casino tells everyone they are using multiple accounts and are a scam
Так багато про шахрайство. 🙂
Серйозно, у вас є всі гроші? Це чудово, ви зробили мій день! Таким чином, ви можете продовжувати грати в цьому казино, не боячись додаткової перевірки. Ви бачите це так само? 🙂
So much for the scam. 🙂
Seriously, Have you got all the money? That's awesome, you've made my day! So, you may continue to play in this casino without fear of additional verification. Do you see it the same way? 🙂
Привіт, я думаю, що одного принтскріна буде достатньо. Зайве говорити, що я можу отримати доступ до казино. Таким чином, я не розумію питання. Тобі потрібна допомога? Можливо, ви можете отримати доступ до свого облікового запису?
Hello, I guess one printscreen would be sufficient. Needless to say, I can access the casino. Thus, I do not understand the issue. Do you need help? Can you access your account, perhaps?
Привіт, ви можете написати це як звичайний пост і вам не потрібно писати це в перекладачі та розміщувати тут принтскріни.
Що стосується вашої проблеми з відкликанням коштів, чи намагалися ви написати в чат і в чому може бути проблема, якщо вони не відповідають на електронні листи? Чи є у вас повністю підтверджений обліковий запис, якщо ви ще не виводили кошти в казино, тому що якщо ви цього не зробили, цілком можливо, що вам доведеться спочатку пройти через цей процес. Як довго триває ситуація? Будь ласка, дай мені знати.
Hi, you can write it as a normal post and you don't have to write it in the translator and put the printscreens here.
As for your problem with the withdrawal, did you try to write to the live chat and what could be the problem if they don't answer the emails ? Do you have a fully verified account when you say you haven't made a withdrawal in the casino yet because if you haven't it is quite possible that you will have to go through this process first. How long has the situation been going on? Please let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.