Привіт, що конкретно для вас важко під час верифікації в цьому казино? Чи приймає казино якісь документи від вас і вони відхиляються чи це щось інше? Як довго ви перебуваєте в цій ситуації?
Однак я бачу, що вам вдалося подати скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам, якщо ваші проблеми з перевіркою залишаться.
Я сподіваюся, що ви зможете вирішити це якнайшвидше. Я буду тримати кулаки.
Hi, what specifically do you find difficult about verification in this casino ? Does the casino accept any documents from you and are they rejected or is it something else ? How long have you been in this situation ?
However, I see that you have managed to open a complaint and therefore our team will try to help you if your issues with the verification persist.
I hope you will be able to resolve this as soon as possible. I will keep my fingers crossed.
Кажуть, що селфі з паспортом погано сфокусоване, але я вже надіслав інше чітке фото, а вони навіть не відповідають на електронні листи, в повідомленнях кажуть, що немає конкретного терміну для визначення етапу перевірки .
They say that the selfie with the national identification card is in bad focus, but I have already sent another clear photo, and they don't even respond to emails, in the messages they say that there is no specific deadline to define the verification stage.
Eles falam que a selfie com a carteira nacional de identificação está com foco ruim, mas eu já enviei outra foto nítida, e eles nem responde email, nas mensagens eles dizem que não tem prazo certo para definir a etapa de verificação.
Я розумію, що казино не дало жодного терміну. Що стосується самих документів, чи був відхилений той, який, на вашу думку, краще бачити?
Однак у вас є відкрита скарга, як я вже повідомляв, тому ми побачимо, куди нашій команді вдасться дійти.
Я твердо вірю, що вам вдасться завершити перевірку якомога швидше. Якщо у вас є нова інформація, дайте мені знати.
I understand that the casino did not give any deadline. As for the documents themselves, has the one you say is better to see been rejected ?
However, you have an open complaint as I have already announced and so we will see where our team manages to get.
I firmly believe that you will succeed in completing the verification as soon as possible. If you have any new info let me know.
Сер, я зовсім новачок на цій платформі
Я додав відгук, який було відхилено.
То чи можу я знати, яку помилку зробив?
Sir I am completely new on this platform
I added a review which was rejected.
So can I know what mistake I did?
Його не відхилили, але досі вони не відповіли на мій електронний лист, де я вже надіслав кілька селфі з чітким зображенням.
Дякую за увагу, Яро.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Привіт! Я розглянув це і, як я бачу, причина полягала в тому, що наша система виявила занадто багато схожості з відгуками інших користувачів, які були надіслані про це казино. Відгук користувача можна ввести лише з одного облікового запису, а це означає, що один відгук користувача про дане казино на обліковий запис. Сподіваюся, я добре пояснив.
Hi, I looked into it and from what I can see the reason was that our system detected too many similarities with other user reviews that were submitted on this casino. It is only ever possible to enter a user review from one account and that means one user review on a given casino per account. I hope I have explained it well.
Його не відхилили, але досі вони не відповіли на мій електронний лист, де я вже надіслав кілька селфі з чітким зображенням.
Дякую за увагу, Яро.
It was not rejected, but until now they have not responded to my email where I have already sent several selfies with a clear image.
Thanks for your attention, Jaro.
Não foi rejeitado, mas até agora eles não respondem meu email onde eu já enviei várias selfies com a imagem nítida.
Obrigado pela sua atenção, jaro.
Так, я розумію, що ви досі не маєте відповіді, і це, на мою думку, шкода, оскільки це було б корисно, чому ви досі не підтверджені, коли надсилали те, що було потрібно. Якби випадково ви отримали нову інформацію від казино про вашу перевірку, чи можна було б дати нам підказку?
Наразі нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація, тому що я бачив у скарзі, що ми чекаємо відповіді від казино. Я твердо вірю, що ми побачимо один. Схрещені пальці. 🤞
Yes, I get that you still have no answer, which I think is a pity because it would have been useful, why you still haven't been verified when you sent what was needed. If by any chance you received new information from the casino about your verification would it be possible to give us a lead?
For now we will have to wait and see how the situation develops, because I saw in the complaint that we are waiting for a reply from the casino. I firmly believe that we will see one. Fingers crossed. 🤞
Так, Яро. Розраховуйте на мене для будь-якого типу співпраці. Дякую!
Yes, jaro. Count on me for any type of collaboration. Thanks!
Sim, jaro. Conte comigo para quaisquer tipo de colaboração. Obrigado!
Ласкаво просимо. Я твердо вірю, що ця справа буде вирішена, і ви отримаєте свої гроші. 🙂
You're welcome. I firmly believe that this case will be resolved and you will get your money in the end. 🙂
Пане Arbaz143, ви коли-небудь відвідували це казино після верифікації свого облікового запису. Чи виплачував він вам гроші?
Mr Arbaz143, did you ever visit this casino after you verified your account. Did he pay you any withdrawals?
Senhor Arbaz143, alguma vez este cassino depois que verificou sua conta. Pagou algum saque a você?
так, але лише 1000 індійських рупій ~10 доларів США на день, що набагато менше, коли я подаю скаргу, гуру казино просять мене зробити rekyc, тож я зробив, після цього вони просять мене зробити повторно rekyc означає запит втретє, тому я втратив свої 100 000 індійських рупій ~ 1000 доларів США, що дуже висока сума. якщо я почну виводити кошти, це займе 100 днів, щоб завершити зняття моїх 1000 доларів США, як можна чекати стільки часу, тому я закінчив свої гроші та зв’язався зі службою підтримки, щоб закрити мій рахунок, вони сказали, що ми не знайшли жодних проблем у вашому обліковому записі, тож я сказав, що все ще хочу закрити свій обліковий запис, тому що мені не подобається лайновий сайт, тому вони закрили мій обліковий запис, я дякую Богу, що я позбувся цього
yes but only 1000rs inr ~10usd per day which is very less when i do complaint casino guru they ask me to do rekyc so i did after that they ask me to do re rekyc means asking for third time so i lost my 100000inr ~1000usd which is very high amount. if i start making withdrawals it will take 100days to complete my 1000usd withdrawal how can be any wait this long so i finished my money and contacted support to close my account they said we didn't find any problem in your account so i said i still want to close my account coz i don't like shit site so they closed my account i am thanking to god that i get out from this rid
я граю на іншому сайті вже 6 років, вони не просили мене про rekyc і навіть не зменшували мій ліміт виведення, вони дуже плавні, але, на жаль, ви не можете там грати, сайт доступний лише для індійців
i am playing on another site for 6 year they didn't ask me for rekyc and not even decrease my withdrawal limit they are very smooth but unfortunately you cannot play there site is available only for indians
Ого, друже, як це складно! У мене є сума 11 000 BRL = 2 213 доларів США. І чекаю верифікації, щоб зробити виведення. Перевірка займає вічність, але я чекаю та розраховую на допомогу гуру казино. Я не буду грати, просто чекаю своїх грошей.
Як шкода, що ви не отримали свої гроші, вибачте, друже!
Пане arbaz143, задайте мені запитання, як тільки ви надсилаєте запит на зняття коштів, чи потрібно багато часу, щоб вони були зараховані на ваш банківський рахунок?
Wow friend, how complicated! I have an amount of 11,000 BRL = 2,213 USD. And I'm waiting for verification to make the withdrawal. The verification takes forever, but I'm waiting and counting on the casino guru's help. I won't play, just wait for my money.
What a shame you didn't receive your money, I'm sorry my friend!
Mr arbaz143, ask me a question, as soon as you request the withdrawal, does it take a long time for it to be credited to your bank account?
Nossa amigo, que complicado! Eu estou com uma quantia de 11.000 BRL = 2.213 USD. E estou aguardando a verificação para fazer o saque. A verificação demora uma eternidade, mas estou aguardando e contanto com a ajuda do cassino guru. Não irei jogar, apenas aguardar meu dinheiro.
que pena que você não recebeu o seu dinheiro, sinto muito meu amigo!
Senhor arbaz143, me tire uma dúvida, assim que solicita o saque, demora muito para ser creditado em conta bancária?
це не займе багато часу, його буде зараховано протягом 24 годин, але ми позбудемося обмеження на зняття після kyc.
it wont take long it will be credited within 24 hours but gonna get rid of withdrawal limitation after kyc.
Дякую за інформацію друже, я вже подав запит на виведення коштів, чекаю перевірки! Я не можу дочекатися, щоб отримати свої гроші.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Привіт! Я помітив, що у вас була скарга на це казино, яка тривала досить довго, і оскільки казино не могло надіслати вам повну суму, ви нарешті повідомили нам, що втратили свої гроші, і закрили свій рахунок. Мені прикро говорити тобі правду, тому що я думав, що ми зможемо тобі допомогти, і зрештою все вирішиться. Але, мабуть, більше так не буде.
Сподіваюся, ви більше не зіткнетеся з чимось подібним і вам стане тільки краще. 😥
Hi, I noticed that you had a complaint with this casino which lasted for quite a long time and since the casino couldn't send you your full amount you finally let us know that you lost your money and closed your account. I'm sorry to tell you the truth because I thought we would be able to help you out and it will be sorted out eventually. But apparently that's not going to be the case anymore.
I hope you won't run into anything similar in the future and you will only get better. 😥
Дякую за інформацію друже, я вже подав запит на виведення коштів, чекаю перевірки! Я не можу дочекатися, щоб отримати свої гроші.
Thanks for the information friend, I've already requested the withdrawal, I'm waiting for verification! I can't wait to have my money.
Obrigado pela informação amigo, já solicitei a retirada, estou aguardando a verificação! Não vejo a hora de estar com meu dinheiro.
Спершу вам, імовірно, потрібно буде успішно завершити перевірку рахунку, щоб зняти гроші. Однак я твердо вірю, що ви зможете це зробити, і ви отримаєте свої гроші, і у вас не буде такого низького ліміту, як описаний гравцем раніше. Повідомте нас, якщо щось зміниться. 🙂
First you will probably need to complete the account verification successfully in order to withdraw the money. However, I firmly believe that you will be able to do it and you will get your money and you won't have such a low limit as the player described before. Let us know if anything changes. 🙂
Не знаю, чому тут так багато негативу на 4ra... Можливо, тому, що я нещодавно почав там грати в казино. Щодо перевірки... ну так, перші 2 рази вона була невдалою.. Я майже закінчив з нею, але все ще продовжую. Повільний процес. Але який процес не повільний в Індії? ахах Загалом я дуже задоволений цією платформою, тому що ми можемо заробити достатньо грошей, використовуючи їх як кишенькові гроші. Вони платять хороші гроші переможцю, який грав в ігри на їхній платформі. Ви можете заробляти гроші, граючи. мій перший заробіток на цьому сайті 3 тис. Я дуже задоволений цим як моїм першим заробітком.
Don't know why here so many negative on 4ra... Maybe because I ve started recently playing casino there. About verification... well yes, it was not successful form first 2 times.. I was almost done with it, but still continuing. Slow process.. But what process is not slow in India? ahaha In general I am very happy with this platform because we can earn enough money use as a pocket money. They pay good amount of money to their winner who played games in their platform. You can earn money by playing. my first earning from this website is 3k. I am very happy with that as my first earning.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.