ФорумКазино30 Bet Casino - загальне обговорення

30 Bet Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від Pascal_W
|
1595 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити 30 Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Почав грати тут нещодавно. Веб-сайт виглядає та виглядає чистим.

Коли у мене будуть якісь новини, я оновлю цю публікацію.

Автоматичний переклад.
Pascal_W
9 міс. тому

Привіт і дякую, це досить нове казино, тому деякий досвід точно стане в нагоді. Сподіваюся, вони будуть тільки позитивними.

Будемо чекати оновлення. 😊

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нещодавно я грав у цьому казино і виграв трохи грошей. Надав запит на зняття, і після завантаження обов’язкових документів я отримав гроші на своєму банківському рахунку протягом 2 годин!

Автоматичний переклад.
mk3245987
8 міс. тому

ой! Я думаю, це саме те, що нам потрібно знати!

Дякую, що поділився. Я б сказав, що таку швидкість також слід згадати в відгуках користувачів, щоб інші могли легко її знайти. 🤔. Якщо вам подобається ідея, спробуйтеце посилання 👈

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

З України іграти не можна

vanya.tkach
5 міс. тому

Привіт, як ви дізналися цю інформацію? Звичайно, я проконсультуюся з нашою групою даних, і якщо це так, вони обов’язково змінять це. Ви хотіли грати тут і не змогли зареєструватися?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

так

2 міс. тому

Відмова виплатити 28 тисяч доларів


Привіт, мені потрібна допомога.


Я ходив туди-сюди з 30bet з 10 липня - зараз 10 серпня.

Місяць безперервної тактики затримки KYC, щоб уникнути платежу.


Я зробив 3 криптовалютні депозити на їх веб-сайті.

Вони просили мене про звичайні речі на початку; моє посвідчення особи та підтвердження адреси.

Я завантажив документи на їхній веб-сайт, надіслав їх їм у чат клієнтів і надіслав документи електронною поштою.

Навіть після цього мені довелося ще тричі вимагати документи. Вони не мають контролю.

Після того, як я кілька разів спілкувався з VIP-менеджерами, вони переконалися, що документи пройшли і все в порядку.

Потім вони попросили мене зробити селфі з посвідченням особи, яке я надіслав.

Вони відмовилися від оплати.

Після цього вони вимагали, щоб я підтвердив криптодепозити.

Я надіслав їм скріншоти УСІХ трьох криптодепозитів, які я зробив, із ідентифікатором транзакції, датою та сумою. Там була вся інформація про всі депозити.

Вони цього не прийняли.

Вони хотіли отримати «виписку з БАНКУ», де вказано всі вклади.

Виписка з *банку*, яка вказує на депозити в криптовалюті.

Тип документа, якого не існує.

Коли їм це пояснили, і вони це зрозуміли, вони знову відхилили платіж.


Тоді вони попросили мене підтвердити джерело походження коштів.

Я надіслав їм свою річну податкову звітність і виграші з іншого казино.

Платіж знову відхилено.


На даний момент я підтвердив свою особу, підтвердження адреси, криптодепозити та джерела коштів.


Тепер мені кажуть: «Повна виписка з банківського рахунку за червень-липень 2024 року, де вказано депозити, зроблені на нашій платформі».


Знову банківська виписка для підтвердження криптовалютних депозитів. Я вже надіслав їм документи, що підтверджують вклади, документи, які вони прийняли. Після того, як вони прийняли документи, вони попросили інші документи, а тепер повертаються, вимагаючи те ж саме іншим способом.


Я не міг написати все, через що мені довелося пройти, оскільки я був би тут цілий день. Це може бути 15-20% від усього.


У мене запитують документ. Якщо цей документ неможливо отримати, я повинен витратити час, щоб пояснити це їм. Потім вони просять у мене щось інше. Вони продовжують це робити і не зупиняються. Я надіслав їм стільки документів і спілкувався з ними 60-80 разів принаймні через пошту/чат. Мені зараз потрібна допомога. Погрожують закрити мій рахунок і конфіскувати кошти. Я надав усі документи, які вони вимагали, але вони все одно відмовляються платити мені гроші.

Автоматичний переклад.
Paracellus
2 міс. тому

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і мені шкода за ситуацію, в якій ви опинилися. Мені здається ненормальним, якщо казино продовжує вимагати від вас документ, який не має абсолютно ніякого сенсу, і ви зробили хороший крок, подавши скаргу .

Перевірка може бути тривалим процесом, але це точно не повинно бути таким, і точно не повинно бути, якщо ви надали все необхідне та співпрацювали. Тож давайте перевіримо, чи зможе наша команда допомогти вам отримати ваші гроші, і я твердо вірю, що вони допоможуть.

Якщо будуть якісь зміни, обов’язково повідомте мене.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Казино виглядає добре до реєстрації. На жаль, у них така ж проблема з новими користувачами, які не мають мобільного телефону.

Я звернувся до служби підтримки клієнтів, щоб знайти альтернативний спосіб завершити реєстрацію та спробувати казино. Але комп’ютер каже ні.

Автоматичний переклад.
petitgamer
20 год. тому

Привіт, казино запитувало номер під час реєстрації? Якщо так, то сьогодні це здебільшого поширене явище, тому я не знаю, яку альтернативу можна використати. І якщо робот навіть написав вам, що ви не можете рухатися далі без нього, ймовірно, це так, і вам доведеться спробувати інше казино.

У вас немає телефону?

Автоматичний переклад.
Jaro
19 год. тому

У мене є телефон, але немає мобільного телефону. Вони хочуть, щоб у мене був мобільний телефон, щоб надсилати мені багато настирливих смс 😉. Ну, вони не будуть, тому що я не маю стільникового телефону.

Автоматичний переклад.
petitgamer
16 год. тому

привіт

На мою думку, сучасні казино також використовують цей номер, наприклад, для перевірки та двоетапної автентифікації. Чи можу я дізнатися, скільки казино прийняли вашу реєстрацію без номера телефону? Мені дуже хотілося б знати.

На мій погляд, йому потрібна лише одна додаткова передплачена SIM-карта, зарезервована для казино, щоб уникнути спаму. Хоча я, звичайно, співчуваю нашій думці!

Автоматичний переклад.
petitgamer
16 год. тому

Я розумію, і без цього не обійтися, так, але шкода, але, мабуть, багато казино вимагають саме це. У деяких місцях це не обов’язково, а в інших – це необхідно. Мабуть, краще перейти до наступного.🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого