ФорумКазино30 Bet Casino - загальне обговорення

30 Bet Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від Pascal_W
|
1722 переглядів 17 відповідей |
|
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити 30 Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Почав грати тут нещодавно. Веб-сайт виглядає та виглядає чистим.

Коли у мене будуть якісь новини, я оновлю цю публікацію.

Автоматичний переклад.
Pascal_W
9 міс. тому

Привіт і дякую, це досить нове казино, тому деякий досвід точно стане в нагоді. Сподіваюся, вони будуть тільки позитивними.

Будемо чекати оновлення. 😊

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Нещодавно я грав у цьому казино і виграв трохи грошей. Надав запит на зняття, і після завантаження обов’язкових документів я отримав гроші на своєму банківському рахунку протягом 2 годин!

Автоматичний переклад.
mk3245987
9 міс. тому

ой! Я думаю, це саме те, що нам потрібно знати!

Дякую, що поділився. Я б сказав, що таку швидкість також слід згадати в відгуках користувачів, щоб інші могли легко її знайти. 🤔. Якщо вам подобається ідея, спробуйтеце посилання 👈

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

З України іграти не можна

vanya.tkach
6 міс. тому

Привіт, як ви дізналися цю інформацію? Звичайно, я проконсультуюся з нашою групою даних, і якщо це так, вони обов’язково змінять це. Ви хотіли грати тут і не змогли зареєструватися?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

так

3 міс. тому

Відмова виплатити 28 тисяч доларів


Привіт, мені потрібна допомога.


Я ходив туди-сюди з 30bet з 10 липня - зараз 10 серпня.

Місяць безперервної тактики затримки KYC, щоб уникнути платежу.


Я зробив 3 криптовалютні депозити на їх веб-сайті.

Вони просили мене про звичайні речі на початку; моє посвідчення особи та підтвердження адреси.

Я завантажив документи на їхній веб-сайт, надіслав їх їм у чат клієнтів і надіслав документи електронною поштою.

Навіть після цього мені довелося ще тричі вимагати документи. Вони не мають контролю.

Після того, як я кілька разів спілкувався з VIP-менеджерами, вони переконалися, що документи пройшли і все в порядку.

Потім вони попросили мене зробити селфі з посвідченням особи, яке я надіслав.

Вони відмовилися від оплати.

Після цього вони вимагали, щоб я підтвердив криптодепозити.

Я надіслав їм скріншоти УСІХ трьох криптодепозитів, які я зробив, із ідентифікатором транзакції, датою та сумою. Там була вся інформація про всі депозити.

Вони цього не прийняли.

Вони хотіли отримати «виписку з БАНКУ», де вказано всі вклади.

Виписка з *банку*, яка вказує на депозити в криптовалюті.

Тип документа, якого не існує.

Коли їм це пояснили, і вони це зрозуміли, вони знову відхилили платіж.


Тоді вони попросили мене підтвердити джерело походження коштів.

Я надіслав їм свою річну податкову звітність і виграші з іншого казино.

Платіж знову відхилено.


На даний момент я підтвердив свою особу, підтвердження адреси, криптодепозити та джерела коштів.


Тепер мені кажуть: «Повна виписка з банківського рахунку за червень-липень 2024 року, де вказано депозити, зроблені на нашій платформі».


Знову банківська виписка для підтвердження криптовалютних депозитів. Я вже надіслав їм документи, що підтверджують вклади, документи, які вони прийняли. Після того, як вони прийняли документи, вони попросили інші документи, а тепер повертаються, вимагаючи те ж саме іншим способом.


Я не міг написати все, через що мені довелося пройти, оскільки я був би тут цілий день. Це може бути 15-20% від усього.


У мене запитують документ. Якщо цей документ неможливо отримати, я повинен витратити час, щоб пояснити це їм. Потім вони просять у мене щось інше. Вони продовжують це робити і не зупиняються. Я надіслав їм стільки документів і спілкувався з ними 60-80 разів принаймні через пошту/чат. Мені зараз потрібна допомога. Погрожують закрити мій рахунок і конфіскувати кошти. Я надав усі документи, які вони вимагали, але вони все одно відмовляються платити мені гроші.

Автоматичний переклад.
Paracellus
3 міс. тому

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і мені шкода за ситуацію, в якій ви опинилися. Мені здається ненормальним, якщо казино продовжує вимагати від вас документ, який не має абсолютно ніякого сенсу, і ви зробили хороший крок, подавши скаргу .

Перевірка може бути тривалим процесом, але це точно не повинно бути таким, і точно не повинно бути, якщо ви надали все необхідне та співпрацювали. Тож давайте перевіримо, чи зможе наша команда допомогти вам отримати ваші гроші, і я твердо вірю, що вони допоможуть.

Якщо будуть якісь зміни, обов’язково повідомте мене.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино виглядає добре до реєстрації. На жаль, у них така ж проблема з новими користувачами, які не мають мобільного телефону.

Я звернувся до служби підтримки клієнтів, щоб знайти альтернативний спосіб завершити реєстрацію та спробувати казино. Але комп’ютер каже ні.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 тиж. тому

Привіт, казино запитувало номер під час реєстрації? Якщо так, то сьогодні це здебільшого поширене явище, тому я не знаю, яку альтернативу можна використати. І якщо робот навіть написав вам, що ви не можете рухатися далі без нього, ймовірно, це так, і вам доведеться спробувати інше казино.

У вас немає телефону?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

У мене є телефон, але немає мобільного телефону. Вони хочуть, щоб у мене був мобільний телефон, щоб надсилати мені багато настирливих смс 😉. Ну, вони не будуть, тому що я не маю стільникового телефону.

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 тиж. тому

привіт

На мою думку, сучасні казино також використовують цей номер, наприклад, для перевірки та двоетапної автентифікації. Чи можу я дізнатися, скільки казино прийняли вашу реєстрацію без номера телефону? Мені дуже хотілося б знати.

На мій погляд, йому потрібна лише одна додаткова передплачена SIM-карта, зарезервована для казино, щоб уникнути спаму. Хоча я, звичайно, співчуваю нашій думці!

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 тиж. тому

Я розумію, і без цього не обійтися, так, але шкода, але, мабуть, багато казино вимагають саме це. У деяких місцях це не обов’язково, а в інших – це необхідно. Мабуть, краще перейти до наступного.🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

привіт

На мою думку, сучасні казино також використовують цей номер, наприклад, для перевірки та двоетапної автентифікації. Чи можу я дізнатися, скільки казино прийняли вашу реєстрацію без номера телефону? Мені дуже хотілося б знати.

На мій погляд, йому потрібна лише одна додаткова передплачена SIM-карта, зарезервована для казино, щоб уникнути спаму. Хоча я, звичайно, співчуваю нашій думці!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

«Daddy Casino, CasinoRewards Network, Casumo, Slotbox — список величезний. Поетапну автентифікацію можна використовувати за допомогою телефонного дзвінка, тоді як опція SMS має тенденцію надсилати вам дратівливі повідомлення. Я був там раніше, і їхні рекламні SMS-повідомлення можуть бути дуже агресивними, оскільки я продовжую тестувати інші казино, я буду надавати коментарі до їхніх оглядів як важливі деталі».

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Як і я 😉

Автоматичний переклад.
petitgamer
2 тиж. тому

Досить цікаво, що деякі казино так само роблять. Я міг би детальніше розглянути це в майбутньому і запитати, якими ще способами вони можуть перевірити гравця, якщо йому не потрібен номер телефону. Впевнений, буде цікаво. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого