1 рік тому
Тут ви можете обговорити 24Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Отже, чи вважаються достовірними відгуки, зроблені зареєстрованими користувачами Casino guru в той же день або за день до публікації відгуку? Потім Катасеп, Рабіджі, Тагіва, Раджіра приєдналися до «Гуру казино» та всіх чотирьох випадково оцінених казино 24slots у той самий день ідентичними словами. Ось такі гарні збіги! Тепер все повертається..
So are reviews made by registered users of Casino guru the same day or the day before the publication of the review to be considered reliable? Katasep, Rabiji, Tagiwa, Rajira then joined Casino guru and all four randomly rated 24slots casino same day identically r almost same words. These are some nice coincidences! It all comes back now..
Quindi le recensioni fatte da utenti iscritti a Casino guru lo stesso giorno o il giorno prima della pubblicazione della recensione sono da ritenersi attendibili? Katasep, Rabiji, Tagiwa, Rajira quindi si sono iscritti a Casino guru e tutti e quattro casualmente hanno valutato il casinò 24slots lo stesso giorno in modo identico r quasi con le stesse parole. Queste sì che sono delle belle coincidenze! Tutto torna ora..
Привіт, дякую, що звернули увагу на це. Вони вважаються надійними, але ми вже підготували великі зміни, які будуть випущені протягом 2 тижнів. Ці зміни набудуть чинності протягом 2 тижнів. Кожному окремому огляду ми присвоїмо окрему цінність. Це означає, що історія гравця та загальна активність на нашому веб-сайті впливатимуть на вплив огляду на загальний рейтинг користувачів казино.
Я переглянув усі відгуки, які ви тут згадали. Я вважаю 2 з них дуже підозрілими, але мені потрібно було б переглянути більше даних, щоб бути впевненим, що я можу їх відхилити. Ми постійно повертаємося до деяких відгуків і відхиляємо їх заднім числом на основі нових даних, які ми отримуємо про казино та їхніх відгуків. Наприклад, минулого тижня я відхилив близько 15 позитивних відгуків про одне казино лише тому, що нарешті отримав достатньо даних, які допомогли нам створити краще уявлення про те, які відгуки є фальшивими, а які – справжніми.
Ви також повинні взяти до уваги, що казино, які отримують фальшиві відгуки, використовують різні стратегії. Деякі мотивують реальних гравців бонусами в обмін на позитивні відгуки. Деякі просять своїх співробітників регулярно писати відгуки, інші мають лише 1 людину, яка регулярно пише фейкові відгуки, треті змішують все згадане разом. Це справді важкий і складний процес, і ми вдосконалюємо систему відгуків користувачів відтоді, як представили її 1,5 роки тому.
У будь-якому випадку, я хотів би дійти до точки, коли ми матимемо те, що ми можемо назвати «перевіреними відгуками». Ці відгуки будуть надані гравцями, які нададуть нам доказ того, що вони дійсно грали в казино. Проблема з фальшивими відгуками повсюдна. Ви навіть не можете довіряти відгукам про ресторан, які бачите на картах Google. Ви можете платити компаніям за те, що вони пишуть для вас відгуки, і вони будуть написані не новими користувачами, а також користувачами, позначеними як «місцевий гід» 😕
Hi, thank you for pointing this out. They are considered to be reliable, but we already prepared big changes that will be released within 2 weeks. Those changes will be active within 2 weeks. We're going to assign every single review an individual value. That means the player's history and overall activity on our website will influence the review's impact on the overall casino user rating.
I went through all the reviews you mentioned here. I see 2 of them as very suspicious, but I would need to see more data in order to be sure that I can reject them. We constantly get back to some reviews and reject them retroactively based on the new data that we get about the casino and their reviews. For example last week, I rejected around 15 positive reviews for a single casino, only because I finally got enough data that helped us to make a better image about which reviews are fake and which reviews are genuine.
You also need to take into account that casinos who get fake reviews use different strategies. Some motivate real players with bonuses in exchange for the positive reviews. Some ask their employees to write reviews regularly, other have just 1 person who writes the fake reviews on a regular basis, others mix everything mentioned together. It's a really tough and complicated process and we've been improving the user reviews system since we introduced it 1,5 years ago.
Anyway, I'd like to reach the point where we'll have something that we can call "verified reviews". Those reviews would be provided by players who'll provide us a proof showing that they really played in the casino. The problem with fake reviews is everywhere. You can't even trust the restaurant's reviews you see on Google maps. You can pay companies for writing the reviews for you and they won't be written by new users, but by users marked as "the local guide" as well 😕
Забудь це.
Дві рецензії, які ви назвали «підозрілими», залишилися, і ви також схвалили іншу, подібну до цих. Фальшиві відгуки, як ліцензія казино.
Forget it.
The two reviews you called "suspicious" remained and you also approved another fac similar to these. Fake reviews like casino license.
Come non detto.
Le due recensioni che hai definito "sospette" sono rimaste e inoltre ne avete approvata un altra fac simile a queste. Recensioni false come la licenza del casinò.
Аааа, carsix79.🙏
Якби ви прочитали весь пост, я впевнений, що ви б цього не сказали. 🙂
Деніел пояснив, як працює процес і чому ми стикаємося з реальною проблемою відрізнити фальшиві відгуки від неупереджених. Думаєш, ми навмисно залишимо там дві штуки? Ось так?
Як щодо того, щоб натомість дати нам підказку? Ви на 100% впевнені, що якісь два (не знаю, про які відгуки ви говорите) відгуки підроблені? Ми хотіли б побачити докази, вірите чи ні, ми будемо вдячні за це.
Нещодавно було налаштовано нову електронну адресу, не соромтеся її використовувати: community@casino.guru
Якщо можете, допоможіть нам боротися з підробками.
Ahhh, carsix79.🙏
If you read the whole post, I'm sure you wouldn't say this. 🙂
Daniel explained how the process works and why we face a real issue distinguishing fake reviews for unbiased ones. Do you think we would leave two pieces there on purpose? Just like that?
How about giving us a hint instead? Are you 100% sure some two (I do not know which reviews you're talking about) reviews are faked? We'd love to see some proof, believe it or not, we'd appreciate that.
Just recently a new email has been set up, feel free to use it: community@casino.guru
Help us deal with fakes if you can.
Навіть мулу зрозуміло, що відгуки псевдо-гравців, які зареєструвалися в той же день (або напередодні) для огляду одного казино і також використовують точно таку ж фразу («гроші вивели швидко і без проблем» є неправдою »).
Тоді смішно писати, що служба підтримки швидко реагує, коли вони ніколи не відповідали мені електронною поштою та заблокували мій чат.
Принаймні були розумні, щоб їх написати, щоб чітко не зрозуміти, що вони фейкові.
Even a mule understands that the reviews made by pseudo players who registered the same day (or the day before) to review a single casino and also use the exact same phrase ("the money was withdrawn quickly and without problems" are false ").
Then writing that support responds quickly when they never replied to me via email and blocked my chat is ridiculous.
At least they were smart to write them so as not to clearly understand that they are fake.
Lo capisce anche un mulo che sono false le recensioni fatte da pseudo giocatori che si sono registrati il giorno stesso (o il giorno prima) per recensire un unico casinò e utilizzano pure la stessa identica frase ("il denaro è stato prelevato rapidamente e senza problemi").
Poi scrivere che il supporto risponde rapidamente quando a me non hanno mai risposto via mail e mi hanno bloccato la chat è ridicolo.
Almeno fossero intelligenti da scriverle in modo da non far capire palesemente che sono fake.
Carsix79, ти явно пропустив, мені цікаво побачити конкретні приклади.
Мені байдуже до твого мула 😀.
Отже, цього разу я буду коротким: чи можете ви навести якісь конкретні приклади?
У будь-якому випадку, я вважаю, що це речення дає вагомий натяк, ви не на 100% впевнені, що ці відгуки фальшиві... 🙂
«Принаймні, вони були розумні, щоб написати їх , щоб чітко не зрозуміти, що вони фейкові ».
Мені цікаво, яка ваша думка?
Carsix79, you obviously missed I'm interested to see concrete examples.
I don't care about your mule 😀.
So, I'll make it short this time: Can you state any concrete examples?
Anyway, I guess this sentence provides a solid hint, you are not 100% sure those reviews are fake... 🙂
"At least they were smart to write them so as not to clearly understand that they are fake."
What is your point, I wonder?
Але чи читали ви останні 3 відгуки про це казино? Зокрема передостанній і передостанній?
Ваш колега Деніел також написав, що є кілька підозрілих відгуків про це казино. Здається ти той, хто не хоче зрозуміти..
But have you read the last 3 reviews of this casino? In particular the penultimate and the antepenultimate?
Your colleague Daniel also wrote that there are some suspicious reviews about this casino. It seems you're the one who doesn't want to understand..
Ma le hai lette le ultime 3 recensioni di questo casinò? In particolare la penultima e la terzultima?
Anche il tuo collega Daniel ha scritto che ci sono delle recensioni sospette su questo casinò. Sembra che sia tu quello che non vuole capire..
Добре, тепер у нас є конкретна підказка - дякую.
Тим не менш, без доказів ми не можемо просто навмисно видалити або відхилити відгуки. Це те, що ви постійно ігноруєте. Ми повинні бути відповідальними, завжди пам’ятаючи, що причина відмови має бути вагомою та зрозумілою.
Як зазначив Даніель, «я переглянув усі відгуки, які ви тут згадали. Я вважаю 2 з них дуже підозрілими, але мені потрібно було б переглянути більше даних, щоб бути впевненим, що я можу їх відхилити. Ми постійно повертаємося до деяких оглядів і відхилити їх заднім числом на основі нових даних, які ми отримуємо про казино, і їхніх відгуків».
Чи можете ви тепер зрозуміти, що підозра не дорівнює доказам? Деніел уже сказав це, тому я не той, хто вийшов.
Будьте помірковані, будь ласка.🙏
У всякому разі, це останні два:
Fine, now we have a concrete tip - thanks.
Still, without proof, we can't just deliberately delete or reject reviews. This is a point you keep ignoring. We must responsibly, always keeping in mind the reason for rejecting must be solid and plain.
As Daniel mentioned "I went through all the reviews you mentioned here. I see 2 of them as very suspicious, but I would need to see more data in order to be sure that I can reject them. We constantly get back to some reviews and reject them retroactively based on the new data that we get about the casino and their reviews."
Can you now understand suspicion is not equal to proof? Daniel already said that, so I'm not the one who is out.
Just be reasonable, please.🙏
Anyway, those are the last two:
Привіт усім, як проходять платежі в цьому казино? Вони швидкі? Чи створюють вони проблеми для облікового запису? Чи хочу я перевірити щось інше, чи достатньо підтвердження, яке він запитує під час першого вилучення??
Hello everyone, how are the payments with this casino? Are they fast? Are they causing problems for the account? Do I want to check something else or is the verification it asks for on the first withdrawal enough??
Salve a tutti, come sono i pagamenti con questo casino’ sono veloci??fanno dei problemi per l’account voglio verificare altro oppure basta la verifica che chiede al primo prelievo??
Привіт, Claudioro78!
Чи можу я почати з невеликого попередження? Розумієте, це конкретне казино не входить до числа надійних, виходячи з нашого методологічного огляду. Просто подивіться на результати 👈
Я вважаю ці застереження досить хорошою відповіддю на ваше запитання:
«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»
«Ми вважаємо умови та умови казино несправедливими»
Що ж, я пропоную вам дотримуватися функції «рекомендовані казино», щоб залишатися в безпечних межах. Що ви думаєте про це?
Hello, Claudioro78!
May I start with a little warning? You see, this specific casino is not among the trustworthy ones, based on our methodological review. Just take a look on the results 👈
I consider these warnings to be quite a good answer to your question:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
"We consider the casino's T&Cs to be unfair"
Well, I suggest you follow the feature "recommended casinos" to stay within safe borders. What do you think about it?
Привіт всім
як ви оцінюєте це казино?
Я зробив виведення, і вони провели первинну перевірку (документи, фотографії, Carta3 тощо)
але я боюся, що вони намагаються зробити все можливе, щоб уникнути виплати виграшу.
Я кажу це тому, що зі мною все сталося з іншим казино.
Я також запитую вас, які терміни оплати??
Я почав онлайн-чат із казино, але вони не дали мені часу, коли платіж обробить інша установа
Hello everyone
how do you rate this casino?
I made a withdrawal and they did the initial verification (documents, photos, Carta3, etc.)
but I'm afraid they're trying everything they can to avoid paying the winnings.
I say this because everything happened to me with another casino.
I also ask you what the payment times are??
I started an online chat with the casino but they didn't give me a time when the payment is processed by another institution
Salve a tutti
come considerate questo casinò?
ho fatto un prelievo mi hanno fatto la verifica iniziale (documenti,foto carta3ecc)
ma ho paura che cercano l’impossibile per non pagare la vincita.
dico questo perché con un altro casinò mi è successo di tutto.
inoltre vi chiedo quali sono i tempi di pagamento??
Ho avviato una chat online con il casinò ma non mi hanno dato un tempo in quanti il pagamento viene processato da un altro istituto
Привіт, я бачу, що Radka вже відповів на ваші запитання та навів чудові аргументи, чому вам, ймовірно, не варто вибирати це казино.
Щодо верифікації, чи успішно ви її пройшли? Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів?
Hi, I see that Radka already answered your questions and gave perfect arguments why you probably should not choose this casino.
Regarding the verification, did you pass it successfully ? What payment method did you use to withdraw ?
Дякую за попередження, але, на жаль, я вже грав у цих казино кілька днів.
Окрім початкової документації, вони також шукали мою виписку з банківського рахунку, куди можна було зарахувати виграш.
вони відповіли, що все гаразд і що виграші обробляються/виплачуються.
На даний момент я повинен зібрати 2 тисячі за два вилучення.
Сподіваюся, я не зробив дурниці і що платіж короткий.
буде оновлено
Дякую
Thank you for your warning but unfortunately I had already been playing with these casinos for a few days.
In addition to the initial documentation, they also looked for my bank statement where the winnings could be credited.
they replied that everything is ok and that the winnings are being processed/paid.
I currently have to collect 2k on two withdrawals.
I hope I didn't do something stupid and that the payment is short.
will update
Thank you
Vi ringrazio per il vostro avvertimento ma purtroppo era da qualche giorno che già giocavo con questi casinò.
mi hanno cercato oltre alla documentazione iniziale anche estratto conto della banca dove accreditare la vincita.
mi hanno risposto che è tutto ok e che la vincita è in fase di elaborazione/pagamento.
attualmente devo riscuotere 2k su due prelievi.
spero che non ho fatto una stupidaggine e che il pagamento sia breve.
vi aggiorno
grazie
Банківський переказ, перевірка пройшла.
Bank transfer, verification passed.
Bonifico bancario,verifica passata.
Дякуємо за корисну додаткову інформацію. Я буду радий, якщо ви повідомите мені також про те, чи отримали ви зняття чи ні. Я бачу, що перевірка пройшла успішно, що важливо, і тепер не повинно виникнути проблем із зняттям коштів.
Тому я буду чекати, що ви мені скажете. 🙂
Thanks for the useful additional information. I will be glad if you update me also in the context of whether you got the withdrawals or not. I see that the verification was successful which is important and now there should be no problem to make a withdrawal.
So I will wait for what you tell me. 🙂
оновлення
Гроші були успішно внесені близько тижня тому.
Зараз я розповім вам про нову проблему, яка у мене виникла.
два дні тому я поповнив свій рахунок за допомогою ваучера кешбеку, я грав потроху і знімав те, що мені було дозволено, але врешті-решт у мене більше не було реальних грошей, але я все одно мав мати 4 тисячі бонусів у казино.
З цими грошима зараз, чим це закінчиться?
update
The money was successfully deposited about a week ago.
Now I'm going to tell you about a new problem I'm having.
two days ago I recharged my account with a cashback voucher, I played little by little and withdrew what I was allowed, but in the end I had no more real money but I still got to have 4k in casino bonuses.
With this money now, how will it end?
aggiornamento
il denaro è stato correttamente depositato circa una settimana fa.
ora vi espongo un nuovo problema che sto avendo.
due giorni fa ho ricaricato il conto con un buono cashback, ho giocato mano mano ritiravo quello che mi era consentito, ma alla fine di soldi reali non avevo più nulla ma sono comunque arrivato ad avere 4k in bonus casinò.
Con questi soldi ora come andrà a finire??
Чи правильно я зрозумів, що 4k – це бонусні гроші? Вам все ще потрібно виконати деякі умови, щоб отримати реальні гроші? Це, мабуть, те, що я намагаюся з'ясувати. Якщо вам щось незрозуміло, обов’язково зверніться до служби підтримки, тому що вони зможуть вам відповісти.
Не соромтеся сказати мені, що вони сказали вам потім.
Did I understand correctly that 4k is bonus money yes ? Do you still need to meet some conditions to get into real money ? That's probably what I'm trying to find out. If something is not clear to you, be sure to ask support because they should be able to answer you.
Feel free to tell me what they told you afterwards.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.