ФорумКазино1xBet Casino - загальне обговорення

1xBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від kdglablanche
|
9640 переглядів 75 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
avirex
5 міс. тому

Думаю, ви вже кілька разів висловлювали свою позицію. Я розумію, що це здається досить довгим для такої суми грошей, але іноді так буває в казино. І тому я рекомендую, якщо у вас немає проблем в казино, то я б не шукав іншого, тому що, як бачите, не скрізь однаково. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сьогодні я зробив кілька ставок на 1xbet, тому що я вважав, що лінії були високими та можливими, я дізнався, що мій рахунок заблокований і що вони розслідують, чи може бути шахрайство з мого боку. Це неймовірно, мені кажуть, що обліковий запис буде призупинено на стільки, скільки вони вважатимуть за потрібне. Чекаю відповіді.

Автоматичний переклад.
pacoolmos14
5 міс. тому

Отже, ви надіслали запит на зняття коштів, а потім ваш обліковий запис заблокували? Хтось пояснив вам причину розслідування?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

як я сказав

якщо ви виграєте тут, ваш рахунок і баланс буде призупинено для подальшої перевірки

приблизно довше 2 тижнів

це майже кожного разу, коли ви знімаєте

тому грати тут досить смішно

Автоматичний переклад.
pacoolmos14
5 міс. тому

Можливо, це було тому, що вони робили ставки за ставкою, яка була дуже неринковою, але в цьому вони самі винні. Якщо вони пропонують дуже хорошу ставку, чи збираються вони обмежувати кожного гравця, який робить на неї ставку? Це смішно, вони за ці збори відповідають

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Просто цікаво, чи хтось справді отримував відшкодування/компенсацію від 1xbet або подібних казино за те, що вони зробили неправильно?

Майже 2 роки я безуспішно намагався обмежити та/або заблокувати свій обліковий запис. Вони постійно питали мене про причини та затягували процес.

Сьогодні, після того як я знову запитав простий щоденний ліміт моїх депозитів, вони заблокували мій обліковий запис і вийшли з нього, нічого не запитуючи. Хороше та справедливе онлайн-казино ніколи не затримає або не перешкодить вашому запиту щодо заходів відповідальної гри, вам не потрібно надавати нічого, крім простого запиту в службу підтримки, щоб заблокувати/обмежити ваш рахунок. Протягом 2 років я безуспішно намагався застосувати заходи RG до свого облікового запису, і коли я цього не попросив, вони миттєво заблокували та вийшли з системи, навіть не давши мені можливості продовжити спілкування зі службою підтримки в чаті або навіть відмовитися будь-які гроші, які могли бути на моєму рахунку. Я навіть не можу нічого перевірити в своєму обліковому записі, тому що він буквально не дозволяє мені увійти. Дуже дивні речі в цьому казино, і дуже тіньові.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
3 міс. тому

Привіт,

Мені здається, що ви давно збиралися закрити наш обліковий запис. Вчора це стало реальністю, хоча й за дещо незвичних обставин. Я правий досі?

Щоб виключити одну з найактуальніших тем, хочу запитати, чи є активний баланс на рахунку чи ні.

Спадає на думку інше питання. Чи можете ви сказати, що ця справа схожа на вашу поточну скаргу щодо іншого казино? Я намагаюся з’ясувати, чи згадали ви про конкретну проблему, через яку ваш обліковий запис слід було негайно закрити.

Щодо відшкодування, я залишу це питання іншим. У будь-якому випадку, сміливо надсилайте ще одну скаргу. Я кажу, що теми відповідальних азартних ігор завжди варті належного дослідження.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Радка,


Я справді намагався закрити свої 2 облікові записи протягом тривалого часу (1xbet і Betandyou), і завжди безуспішно. Ви маєте рацію, хоча вперше за майже 2 роки я не хотів блокувати свій рахунок 1xbet, я лише попросив ліміт моїх депозитів, і вони раптово заблокували мій рахунок. На щастя, активного депозиту не було, але навіть якби він був, я б не зміг його вивести, оскільки я не можу увійти до свого облікового запису через блокування без запиту.

Якщо я кілька разів прошу заблокувати мій обліковий запис або застосувати ліміти, і я надаю документи, чи не можна дозволити мені мати такі заходи в моєму обліковому записі? Більшість казино, якими я користуюся, мають вбудовану систему, яка дозволяє мені застосовувати заходи до свого облікового запису, ці не тільки не мають вбудованих заходів, вони не застосовують їх на мій запит.


Цікаво, що ця справа схожа на ту, що стосується іншого казино, так, це 2 казино, які я використовував, оскільки вони мають однакові макети та, швидше за все, належать одній материнській корпорації. Коли я вперше створив облікові записи, я провів пристойний час, але потім почалися проблеми, і я побачив справжній вигляд обох казино. На щастя, іншим казино я взагалі не користувався, а цим дуже мало, але навіть не користуючись багато, цього було достатньо, щоб це сталося.

Я буду домагатися відшкодування в іншому казино, і, можливо, в цьому, але в цьому я не маю стільки доказів порівняно з іншим казино, і я точно знаю, що 1xbet не розглядає жодних скарг, оскільки їхні Умови використання мають шахрайські положення, стверджуючи, що вони не винні в деяких своїх помилках.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив депозит на 20 PEN за допомогою банківської картки (VISA), після гри та виграшу в казино я намагався зняти суму 25 і 50 PEN тим же методом (VISA), я намагався багато разів, але жодного разу якщо це можливо з відповіддю Відхилено оператором. Помилка обробки платежу

Автоматичний переклад.
sergiomaga992
2 міс. тому

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Вам слід завжди звертатися до служби підтримки кожного разу, коли виникає така проблема, і отримати пояснення, що вам потрібно робити. Ви пробували це?

Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога нашої команди зі скарг, щоб спробувати вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

так Мій обліковий запис підтверджено протягом 5 років. Жоден відділ не відповідає. Вони ігнорують мої електронні листи. Я надіслав електронний лист групі підтримки, групі блокування та групі скарг. 0 відповідей за 3 тижні. Абсолютно жахлива підтримка клієнтів.

Побачу, як я буду далі. Дякуємо за допомогу 🙂

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gambler123
2 міс. тому

Відповідь була іншому гравцеві, але я, ймовірно, не чекав би, якби був на вашому місці. Це майже ігнорування вас на основі того, що ви говорите, і я б радше вжив заходів. Дайте мені знати, якщо вирішите це зробити.

Автоматичний переклад.
Godspet96
1 місяць тому

Вони заплатили тобі всі гроші?


Автоматичний переклад.
classicben1
1 місяць тому

Ви можете перевірити інформацію тут у скарзі, якщо вам це цікаво.😉

Ви самі відчуваєте там проблему? Хочете розповісти нам про це?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому


Я пишу, щоб отримати термінову допомогу щодо проблеми з депозитом, з якою я зіткнувся в 1xBet. Я спробував внести 50 TND на свій рахунок 1xBet, використовуючи спосіб оплати, вказаний на веб-сайті, HAMUSH CASH. На жаль, незважаючи на завершення транзакції понад 2 години тому, кошти не були зараховані на мій рахунок.


Я хочу підкреслити, що платіж у розмірі 50 TND було успішно оброблено через опцію оплати HAMUSH CASH відповідно до інструкцій, наданих на веб-сайті 1xBet. Однак я не бачу депозиту, відображеного в балансі мого рахунку. Крім того, коли я звернувся до служби підтримки клієнтів 1xBet по допомогу, вони стверджували, що спосіб оплати, який я використав, не підтримується на їхній платформі, що не відповідає дійсності.


Як постійний читач і користувач Casino Guru, я звертаюся до вас за допомогою у швидкому вирішенні цієї проблеми. Прошу вас дослідити цю проблему та надати мені вказівки щодо подальших дій. Для мене вкрай важливо якомога швидше вирішити проблему з депозитом, щоб продовжувати насолоджуватися іграми та послугами, які пропонує 1xBet.


Я глибоко ціную ваш досвід і допомогу в цьому питанні. Ваше швидке втручання буде високо цінним для швидкого вирішення цієї невідповідності депозиту.


Дякуємо за увагу до цієї термінової справи. Я з нетерпінням чекаю ваших порад і підтримки у вирішенні проблеми депозиту з 1xBet

Автоматичний переклад.
Mohamedjarallah
4 тиж. тому

Така проблема, яка у вас виникла, справді може засмучувати, і я розумію, що ви хотіли б вирішити її якнайшвидше.

На жаль, як пояснив Нік у вашій скарзі , хоча ми б дуже хотіли допомогти, у нас зв’язані руки, і це потрібно вирішити разом із постачальником платіжних послуг.

Дякуємо за добре слово та за віру в нас, і будьте впевнені, що наша група розгляду скарг завжди робить усе можливе, щоб усі випадки були вирішені, але зараз ми нічого не можемо зробити.

Будь ласка, обов'язково тримайте нас в курсі всіх оновлень щодо ситуації.

Ви вже зверталися до цього постачальника платежів, щоб перевірити, що там може статися?


Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого