Привіт Радка,
Я справді намагався закрити свої 2 облікові записи протягом тривалого часу (1xbet і Betandyou), і завжди безуспішно. Ви маєте рацію, хоча вперше за майже 2 роки я не хотів блокувати свій рахунок 1xbet, я лише попросив ліміт моїх депозитів, і вони раптово заблокували мій рахунок. На щастя, активного депозиту не було, але навіть якби він був, я б не зміг його вивести, оскільки я не можу увійти до свого облікового запису через блокування без запиту.
Якщо я кілька разів прошу заблокувати мій обліковий запис або застосувати ліміти, і я надаю документи, чи не можна дозволити мені мати такі заходи в моєму обліковому записі? Більшість казино, якими я користуюся, мають вбудовану систему, яка дозволяє мені застосовувати заходи до свого облікового запису, ці не тільки не мають вбудованих заходів, вони не застосовують їх на мій запит.
Цікаво, що ця справа схожа на ту, що стосується іншого казино, так, це 2 казино, які я використовував, оскільки вони мають однакові макети та, швидше за все, належать одній материнській корпорації. Коли я вперше створив облікові записи, я провів пристойний час, але потім почалися проблеми, і я побачив справжній вигляд обох казино. На щастя, іншим казино я взагалі не користувався, а цим дуже мало, але навіть не користуючись багато, цього було достатньо, щоб це сталося.
Я буду домагатися відшкодування в іншому казино, і, можливо, в цьому, але в цьому я не маю стільки доказів порівняно з іншим казино, і я точно знаю, що 1xbet не розглядає жодних скарг, оскільки їхні Умови використання мають шахрайські положення, стверджуючи, що вони не винні в деяких своїх помилках.
Hello Radka,
I indeed had been trying to close my 2 accounts for a long time ( 1xbet and Betandyou) and always to no avail. You are right, although, for the 1st time in almost 2 years, i did Not want to block my 1xbet account, i only asked for a limit of my deposits, and they suddenly block my account. There was no active deposit, thankfully, but even if there was, i wouldn't be able to take it out, as I am not able to log into my account due to the unprompted block.
If I request several times to have my account blocked or with limits applied, and I provide documentation, shouldn't I be allowed to have such measures in my account? Most casinos I use have a built in system to allow me to apply measures to my account, these ones, not only they do not have such measures built in, they do not apply them at my request.
Curiously, this matter is similar to the one from the other casino yes, these are the 2 casinos I used, as they share equal layouts and are most likely from the same Mother corporation. I had a decent time when I first created the accounts, but then the problems started rising and I saw both casino true colors. Luckily, I haven't been using the other casino at all, and this one very little, but even without using much, it was enough for this to happen.
I will pursue the reimburstments on the other casino, and maybe this one, but this one I don't have that many evidence compared to the other casino, and I know for a fact, 1xbet does not settle any complaints, as their ToS have fraudulent clauses, claiming they are not to blame for some of their mistakes.
Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.