Привіт, ви перевірили цей список бездепозитних бонусів? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Ви повинні бачити лише бонуси, доступні у вашій країні.
Hi, have you checked this list of the no deposit bonuses? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
You should be able to see only bonuses available in your country.
Привіт,
це залежить від умов бонусів.
Майте на увазі, що вам потрібно зробити ставку, а щоб вивести виграш, іноді вам може знадобитися внести депозит.
Будьте також готові, що існує таке поняття, як максимальне виведення коштів. Це максимальна сума, яку ви можете зняти, граючи з бонусом. Якщо ви виграєте, я рекомендую вам попросити вивести гроші відразу після того, як ви завершите відтворення бонусу. Це дозволяє безпечно завершити бонусну сесію.
Я пропоную вам ознайомитися з цією статтею: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus , щоб ви могли розкрити основи. Якщо ви хочете ще більше розширити свої знання, спробуйте курс Casino Guru Academy, присвячений бонусам: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses це безкоштовно!
Hello,
it depends on bonuses terms and conditions.
Be advised you have to wager it and to withdraw the winnings, you may need to deposit sometimes.
Be also prepared that there is something called maximum cashout. It's the maximum amount you can withdraw by playing with the bonus. In case you win, I recommend you to ask for withdrawal immediately after you complete wagering the bonus. This allows you to safely end the bonus session.
I suggest you go through this article: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus so you can cover the basics. If you like to enhance your knowledge, even more, try the Casino Guru Academy course focused on bonuses: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses it's free!
Hello there,
please check the list of no deposit bonuses:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Я розглядаю проблему NDB для більшості казино з лотереями. І я запитую, чому їх немає для власників довгострокових рахунків? Жодного? для будь-якого з них! Я все ще люблю пару з вас, хлопці. Лол, але чому все для новачків? І так, один чи дві знижки ви надсилаєте NDBonuses більше, ніж інші, і це чудово, що змушує нас відчувати себе цінними та важливими. Але найчастіше в більшості цих казино ми отримуємо щонайбільше один долар на день за активність лояльних власників акаунтів і вхід. Але є більше з вас, які ледь це роблять! Чому? Хіба ми не варті того, щоб показати трохи вдячності з вашого боку? Або це щось просто переглянуто? Чи є для цього вагома причина, про яку я просто не знаю? Лише питання.
I am addressing the NDB issue for most of the sweepstakes casinos. And I am asking why is there none available for long term account holders? None? for any of them! I still love a couple of you guys. Lol but why is everything for new first timers? And yes one or two off you send NDBonuses some more than others and thats great it makes us feel appreciated and important. But most of the time with most of these casinos we get at most one doller a day for being active loyal account holders and logging in. But there are more of you that barely do that! Why? Are we not worth showing a little gratitude from your end?Or is it something simply just over looked ? Is there a valid reason for this that i just do t know about? Just a question.
Привіт,
Я б сказав, що бездепозитні бонуси працюють як чудова маркетингова стратегія для залучення нових гравців, і це потужний інструмент просто тому, що такі казино в основному зосереджені на залученні нових гравців. Ви змушуєте новачка думати, що немає потреби вводити жодного центів, щоб розважитися в такому казино. Незабаром гравець може захотіти зробити свій перший депозит! Для стандартно-лояльних гравців передбачені депозитні бонуси та бонуси кешбеку залежно від суми депозиту.
Чи отримували вам коли-небудь бездепозитний бонус (безкоштовні обертання?) тільки після того, як ви попросили закрити свій рахунок?
Думаю, це добре демонструє пріоритети 🙁.
Hello,
I'd say that no deposit bonuses work as a great marketing strategy for attracting new players and it is a powerful tool simply because such casinos mainly focus on getting new players in. You make a newbie think that there is no need to put a single cent to have fun in such a casino. Soon after a player may feel like making his/her first deposit! For standard-loyal - players there are deposit bonuses and cashback bonuses based on the amount deposited.
Have you ever been given a no deposit bonus (free spins?) only after you had asked for your account closure?
I think it demonstrates the priorities well 🙁.
Привіт, доброго дня. Тож дякую за ваші думки та пояснення. Я розумію і погоджуюся з тим, що ви кажете і чому. На мою думку, якщо це був я, і одна з причин, чому мене знову і знову тягне до казино, мене також тягне до них через те, як вони ставляться до мене, і я відчуваю, що є певна сума Етикету. Я думаю, ви могли б сказати, що люди повинні мати у своїх казино. Я відчуваю, що так має бути в обох напрямках. У будь-якому випадку, з урахуванням цього. Так, у мене було кілька випадків, коли я відчував, що мав би мати комп або ndb, і я просив один, і в підсумку попросив видалити мій обліковий запис. Я був дуже-дуже незадоволений, що було одне казино, яке мені дуже подобалося і яке мені дуже сподобалося, і я грав у нього більше року і 1/2. І вносив весь час, я зазвичай не беру бонуси. Але це певні обставини, які я буду робити, але я зазвичай просто граю відразу, тому, коли я відчуваю, що заслуговую на те, я заслуговую, вони мені його взагалі не віддадуть. І це сталося, я переглянув свою електронну пошту, а потім був бонус за обертання, але облікового запису більше не було. Я досі не грав у це конкретне казино. І так, це траплялося кілька разів, були різні обставини, але в кінцевому підсумку я зазвичай не оглядаюся назад, коли вони це роблять, мене дуже злить. У мене також був досвід викупу значної кількості виграшів після 3 або 4 спроб викупу та надсилання електронних листів один до одного, просто намагаючись зв’язатися зі службою підтримки клієнтів і так далі, доки через кілька днів нічого не чути. гроші зникли, я все витратив назад, вони нарешті зі мною зв’язалися. Це повторилося з тим самим казино, я дав йому другий шанс, тому що в кінцевому підсумку це була моя вина, що я витратив його назад, я мав мати більше самоконтролю, лол, я вважав, що вся моя інформація була оновлена. Я знову виграв значну суму грошей за один раз, я спробував викупити, але це не дозволило мені зробити, щоб моя інформація потребувала оновлення. зв’язатися з ними, тому що це не дозволило мені викупити, він постійно говорив мені, що мені потрібно оновити деяку інформацію, що я зробив усе це тоді, коли ви контактували з попереднім досвідом. Я намагався зв’язатися з усіма, хто міг би мені допомогти через кілька днів, вони зв’язувалися зі мною, і це було так, ніби вони взагалі ніколи не читали жодного з моїх електронних листів, і я ніколи ні з ким не розмовляв. Я говорю про те, що я двічі дозволив цьому статися, а потім поклявся більше ніколи не грати в це казино.
Hello good afternoon. So thank you for your thoughts and explanation. I understand and do agree with what you're saying and why . I guess just in my opinion if it was me and and one of the reasons I'm drawn back to the casinos over and over again, I'm drawn back too them because of how they treat me and I feel like there's a certain amount of Etiquette I guess you might say that people should have with their casinos. I feel like that should be both ways. Anyway with that being said. Yes I have had A few experiences where I felt like I should have a comp or a ndb and I ask for one I ended up asking for my Account deleted. I was very very unhappy there was one casino that I really liked and enjoyed and played for over a year and a 1/2 And deposited all the time I don't usually take nd bonuses. But they're certain circumstances that I will but I usually just play straight off so when I feel like I deserve one I deserve it they would not give it to me at all. And this happened I looked in my email and then there was a spins bonus but the account was no more. I still haven't played that Particular casino. And yes this has happened a few different times there's been different circumstances but but ultimately I usually don't look back once they do this it makes me really angry . I have also had the experience of going to redeem a substantial amount of winnings after after 3 or 4 times of trying to redeem and sending emails back to back just trying to contact customer service and so on until after a few days with not hearing anything the money was gone I had spent it all back they finally got in contact with me. This happened again with the same casino I gave it a second chance because ultimately this was my fault I spent it back I should have had more self control lol I believed all my information had been updated. I won again a substantial amount of money at once I tried to redeem but it wouldnt let me do to my info needed updating.contacting them because it would not let me redeem it kept telling me I needed to update some info well I had done all this when the had contacted over the previous experience. I tried and tried to reach anyone that would help me days later they contact me and It was as if they had never even read any of my emails at all and i had never talked to anyone. I'm talking about actually twice I let this happen and then I vowed never play this casino again.
Я думаю, що я прекрасно розумію, як легко ви можете відчути: «Добре, я звичайний гравець, з регулярними депозитами, і що я отримую за те, що я такий лояльний до вас, хлопці?» І коли ви починаєте відчувати себе так у казино з суперпорцією хороших ігор, це може стати трагедією – це правда.
Я б також сказав, що недружня, некорисна й особливо недоступна підтримка в чаті — це справжня біль, незалежно від того, пристойне казино чи ні. Зрештою, це називається підтримка! 😀
А як щодо бонусних пропозицій, прив’язаних до закритого рахунку? Ну, це гіркий дотик і погана організація з боку казино.
Сподіваюся, незабаром ви знайдете затишне веселе казино з чудовою програмою лояльності. 😉
I think I can perfectly understand how easily you can feel like "Ok, I'm a regular player, with regular deposits and what do I get for being so loyal to you guys?" And when you begin to feel like this in a casino with a super portion of good games, it can be a tragedy - so true.
I'd also say that unfriendly, unhelpful, and especially unreachable chat support is a true pain, no matter if the casino is decent or not. It's called support after all! 😀
And what about bonus offers bound to o closed account? Well, that's a bitter touch and poor organization from the casino's side.
I hope you will soon find a cozy, funny casino with an outstanding loyalty program. 😉
Вау, так багато речей, з якими ви сказали, я згоден, ви взяли слова з моїх уст і пояснили це набагато краще. І так, це головна причина, чому я щиро люблю і залишаюся лояльним до цих казино, які я обрав своїм номером 1,2,3. Я чесно кажу, що там дуже багато поганих казино. Мені легше просто вибрати хороші з усіма хорошими якостями, а не переглядати та намагатися назвати кожне онлайн-казино, про яке маю жахливу історію або жах. Який ваш найгірший досвід роботи з онлайн-казино?
Wow yes so many things you said I agree with, you take the words right out of my mouth and explained it way better. And yes that is the main reason I honestly love and remane loyal to these casinos I have picked to be my number 1,2,3. I honestly feel There's so many bad casinos out there. It's easier for me just to pick the good ones with all around good Qualities, rather than reviewing and trying to name everry online casino I have horror storie or sories about. What's your worst experience with a online casinos?
Знаєш, що? Я думаю, що завжди набагато легше коментувати ці погані речі, ніж чесно оцінити хороші, тому що я іноді схильний сприймати позитивні сторони в загальному стані речей. 😂😉.
У будь-якому випадку, не могли б ви поділитися своїми, скажімо, топ-5 казино? Я впевнений, що не тільки мене цікавить така тема!
Чесно кажучи, я думаю, що одна з найгірших речей, які казино можуть зробити з будь-ким, — це прийняти звичайного гравця за зловмисника бонусів або організовану шахрайську групу. У такому випадку звичайний гравець не має поняття, що відбувається, і, наскільки я можу судити, казино не розкривають жодних подробиць через безпеку, тому вся ситуація може швидко загостритися і перетворитися на повний безлад. Крім того, баланс можна миттєво анулювати. Я сам такого не відчував, але впевнений, що час від часу таке трапляється.
You know what? I think it's always far easier to comment on those bad things rather than honestly appreciate the good ones because I am sometimes inclined to take the positives into a common state of things. 😂😉.
Anyway, would you be so kind and share your let's say top 5 casinos? I'm sure I'm not the only one interested in such a topic!
Honestly, I think that one of the worst thing casinos can do to anybody is mistaken a common player for a bonus abuser or some organized fraud party. In such a case an ordinary player has no clue what's happening and as far as I can tell casinos do not share any details because of security so the whole situation can escalate quickly and become a complete mess. On top of all, the balance can be voided instantly. I have not experienced such a thing myself, but I'm sure it happens from time to time.
Привіт і з Днем батька всім чудовим татам і деяким матерям, які разом узяті. З огляду на це, у мене є п’ятірка найкращих, я маю стабільну трійку лідерів LOL, але у мене є кілька казино, які я дійсно не можу назвати своєю улюбленою грою, або вони виділяються як онлайн-казино самі по собі, але вони мають чудові якості, принаймні я вважаю, що це чудові якості. Я думаю, що в першу чергу обслуговування клієнтів може створити або зламати казино, але це інше обговорення, LOL. Моє казино Лінкольн № 5. Я любитель ігрових автоматів у вінтажному стилі, а обслуговування клієнтів, як правило, дуже дружнє, і вони дуже легко роблять депозит. Тож #4 Обслуговування клієнтів чудовий, простий веб-сайт. Я завжди з нетерпінням чекаю невеликих привілеїв, які вони додають до мого облікового запису лише тому, що, а іноді це дійсно робить мій день LOL Wild Casino. Нарешті, всі знають мої думки щодо цих 3,2,1 PULSZ. , казино Чумба і Вегас Крест . Там лол. Зараз є пара казино, я нещодавно вирішив повернутися і познайомитися ближче, я вирішив, що мені дуже подобається, але ми подивимося? Які ваші найкращі вибори і чому? Яка твоя трійка найкращих?
Hello and Happy Father's Day to all those Great Dads out there and some of those mothers that are moms and dads combined. With that being said I do have a top five I have a steady top three LOL but I do have a couple of casinos that I really can't say their my favorite game play or they stand out as an online casino per se, but they have great qualities at least I think they're great qualities . I think first and foremost customer service can make or break a casino but that's a different discussion LOL. My #5 Lincoln Casino I'm a sucker for the vintage style slots and customer service is usually very friendly and they make it very easy to deposit . So #4 Customer service great, easy website I can always look forward to little perks that they add to my account just because and sometimes it really makes my day LOL Wild Casino. Lastly and everybody knows my opinions on these 3,2,1 PULSZ. , Chumba and Vegas Crest Casino . There lol . Now there are couple Casinos I recently decided to go back and get to know better, I mite decide I really like but we will see? What are your top picks and why? What are your top three?
Добре, у мене є запитання. Ви вважаєте, що власникам облікових записів слід давати другий і третій шанси, якщо вони порушили правила або не дотримувалися інструкцій? Або навпаки, що власники рахунків повинні дати казино другий або третій шанс, якщо з ними погане поводження або несправедливі обставини? Так, можливо?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Це було б рішення служби обслуговування клієнтів, яке проходило б через процес порушення правил, і вказівки – це саме те (вирішити вказівки). Особисто я не даю казино другого шансу, якщо я відчуваю, що вони зробили бруд, якщо тільки вони виходять і просять вибачення, як правило, добре казино, і навіть мені запропонували повернутися. Несправедливі обставини і знову ваш вибір, але жорстоке поводження - це окрема проблема, і, як правило, слід пройти через керівництво та качінго наступної хвилини, коли вони фінансують вас залежно від обставин, звичайно, лол. Все це, ймовірно, погані поради, тому не слухайте мене безладно, перейдіть до розділу скарг і дозвольте гуру розібратися з цим – це найкращий/найсправдіший результат для всіх.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Повністю з вами згоден. Але я кілька разів порушив свої правила, тому що, чесно кажучи, я нічого не знав про онлайн-ігри, коли починав, і я був зовсім не розумним, і я був не дуже чесним, чесним, не злобним або бути просто оманливим, але я просто не знав або не читав правил чи продумував усе, лол, і було кілька казино, які дозволили мені почати все спочатку після того, як я повернувся через кілька років. Є один до сьогодні, який не буде, лол, і це було багато років тому. Але я розумію. Я намагаюся з усіх сил підтримувати свої облікові записи в хорошому стані та намагаюся бути приємною людиною.
It agree with you completely But I have bended t my rules in a couple occasions because to be very honest I Didn't know anything about online gaming when I started and I was not smart at all and I was not very honest honest not viciously or to be just deceitful but I just didn't know or really Read rules or think things through lol and there was a couple casinos that did let me start over new after I came back after a few years. There's one to This day that will not lol and it was years ago But I understand.I try my hardest to Keep my accounts in good standings and go out of my way to be a pleasant person to deal with.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.