ФорумБонуси та акціїБездепозитний бонус

Бездепозитний бонус

2 р. тому від Bombersonly21
|
7090 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, як ти гарний, я сподіваюся, що я просто не хочу, якщо для мене доступні бонуси на депозит, будь ласка, дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Будь-які бездепозитні бонуси

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи є для мене бездепозитні бонусні коди з Нової Зеландії?

Автоматичний переклад.
Rahera74
2 р. тому

Привіт, ви перевірили цей список бездепозитних бонусів? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino

Ви повинні бачити лише бонуси, доступні у вашій країні.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, як мені грати без депозитного бонусу

Автоматичний переклад.
leandrasantos2914
2 р. тому

Привіт,

це залежить від умов бонусів.

Майте на увазі, що вам потрібно зробити ставку, а щоб вивести виграш, іноді вам може знадобитися внести депозит.

Будьте також готові, що існує таке поняття, як максимальне виведення коштів. Це максимальна сума, яку ви можете зняти, граючи з бонусом. Якщо ви виграєте, я рекомендую вам попросити вивести гроші відразу після того, як ви завершите відтворення бонусу. Це дозволяє безпечно завершити бонусну сесію.

Я пропоную вам ознайомитися з цією статтею: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus , щоб ви могли розкрити основи. Якщо ви хочете ще більше розширити свої знання, спробуйте курс Casino Guru Academy, присвячений бонусам: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses це безкоштовно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

бонус будь ласка

Автоматичний переклад.
szamanita03
1 рік тому

Привіт,

перегляньте список бездепозитних бонусів:

https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бездепозитний бонус

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бездепозитний бонус

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розглядаю проблему NDB для більшості казино з лотереями. І я запитую, чому їх немає для власників довгострокових рахунків? Жодного? для будь-якого з них! Я все ще люблю пару з вас, хлопці. Лол, але чому все для новачків? І так, один чи дві знижки ви надсилаєте NDBonuses більше, ніж інші, і це чудово, що змушує нас відчувати себе цінними та важливими. Але найчастіше в більшості цих казино ми отримуємо щонайбільше один долар на день за активність лояльних власників акаунтів і вхід. Але є більше з вас, які ледь це роблять! Чому? Хіба ми не варті того, щоб показати трохи вдячності з вашого боку? Або це щось просто переглянуто? Чи є для цього вагома причина, про яку я просто не знаю? Лише питання.

Автоматичний переклад.
rainyweather
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що бездепозитні бонуси працюють як чудова маркетингова стратегія для залучення нових гравців, і це потужний інструмент просто тому, що такі казино в основному зосереджені на залученні нових гравців. Ви змушуєте новачка думати, що немає потреби вводити жодного центів, щоб розважитися в такому казино. Незабаром гравець може захотіти зробити свій перший депозит! Для стандартно-лояльних гравців передбачені депозитні бонуси та бонуси кешбеку залежно від суми депозиту.

Чи отримували вам коли-небудь бездепозитний бонус (безкоштовні обертання?) тільки після того, як ви попросили закрити свій рахунок?

Думаю, це добре демонструє пріоритети 🙁.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго дня. Тож дякую за ваші думки та пояснення. Я розумію і погоджуюся з тим, що ви кажете і чому. На мою думку, якщо це був я, і одна з причин, чому мене знову і знову тягне до казино, мене також тягне до них через те, як вони ставляться до мене, і я відчуваю, що є певна сума Етикету. Я думаю, ви могли б сказати, що люди повинні мати у своїх казино. Я відчуваю, що так має бути в обох напрямках. У будь-якому випадку, з урахуванням цього. Так, у мене було кілька випадків, коли я відчував, що мав би мати комп або ndb, і я просив один, і в підсумку попросив видалити мій обліковий запис. Я був дуже-дуже незадоволений, що було одне казино, яке мені дуже подобалося і яке мені дуже сподобалося, і я грав у нього більше року і 1/2. І вносив весь час, я зазвичай не беру бонуси. Але це певні обставини, які я буду робити, але я зазвичай просто граю відразу, тому, коли я відчуваю, що заслуговую на те, я заслуговую, вони мені його взагалі не віддадуть. І це сталося, я переглянув свою електронну пошту, а потім був бонус за обертання, але облікового запису більше не було. Я досі не грав у це конкретне казино. І так, це траплялося кілька разів, були різні обставини, але в кінцевому підсумку я зазвичай не оглядаюся назад, коли вони це роблять, мене дуже злить. У мене також був досвід викупу значної кількості виграшів після 3 або 4 спроб викупу та надсилання електронних листів один до одного, просто намагаючись зв’язатися зі службою підтримки клієнтів і так далі, доки через кілька днів нічого не чути. гроші зникли, я все витратив назад, вони нарешті зі мною зв’язалися. Це повторилося з тим самим казино, я дав йому другий шанс, тому що в кінцевому підсумку це була моя вина, що я витратив його назад, я мав мати більше самоконтролю, лол, я вважав, що вся моя інформація була оновлена. Я знову виграв значну суму грошей за один раз, я спробував викупити, але це не дозволило мені зробити, щоб моя інформація потребувала оновлення. зв’язатися з ними, тому що це не дозволило мені викупити, він постійно говорив мені, що мені потрібно оновити деяку інформацію, що я зробив усе це тоді, коли ви контактували з попереднім досвідом. Я намагався зв’язатися з усіма, хто міг би мені допомогти через кілька днів, вони зв’язувалися зі мною, і це було так, ніби вони взагалі ніколи не читали жодного з моїх електронних листів, і я ніколи ні з ким не розмовляв. Я говорю про те, що я двічі дозволив цьому статися, а потім поклявся більше ніколи не грати в це казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
rainyweather
1 рік тому

Я думаю, що я прекрасно розумію, як легко ви можете відчути: «Добре, я звичайний гравець, з регулярними депозитами, і що я отримую за те, що я такий лояльний до вас, хлопці?» І коли ви починаєте відчувати себе так у казино з суперпорцією хороших ігор, це може стати трагедією – це правда.

Я б також сказав, що недружня, некорисна й особливо недоступна підтримка в чаті — це справжня біль, незалежно від того, пристойне казино чи ні. Зрештою, це називається підтримка! 😀

А як щодо бонусних пропозицій, прив’язаних до закритого рахунку? Ну, це гіркий дотик і погана організація з боку казино.

Сподіваюся, незабаром ви знайдете затишне веселе казино з чудовою програмою лояльності. 😉

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вау, так багато речей, з якими ви сказали, я згоден, ви взяли слова з моїх уст і пояснили це набагато краще. І так, це головна причина, чому я щиро люблю і залишаюся лояльним до цих казино, які я обрав своїм номером 1,2,3. Я чесно кажу, що там дуже багато поганих казино. Мені легше просто вибрати хороші з усіма хорошими якостями, а не переглядати та намагатися назвати кожне онлайн-казино, про яке маю жахливу історію або жах. Який ваш найгірший досвід роботи з онлайн-казино?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
rainyweather
1 рік тому

Знаєш, що? Я думаю, що завжди набагато легше коментувати ці погані речі, ніж чесно оцінити хороші, тому що я іноді схильний сприймати позитивні сторони в загальному стані речей. 😂😉.

У будь-якому випадку, не могли б ви поділитися своїми, скажімо, топ-5 казино? Я впевнений, що не тільки мене цікавить така тема!

Чесно кажучи, я думаю, що одна з найгірших речей, які казино можуть зробити з будь-ким, — це прийняти звичайного гравця за зловмисника бонусів або організовану шахрайську групу. У такому випадку звичайний гравець не має поняття, що відбувається, і, наскільки я можу судити, казино не розкривають жодних подробиць через безпеку, тому вся ситуація може швидко загостритися і перетворитися на повний безлад. Крім того, баланс можна миттєво анулювати. Я сам такого не відчував, але впевнений, що час від часу таке трапляється.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт і з Днем батька всім чудовим татам і деяким матерям, які разом узяті. З огляду на це, у мене є п’ятірка найкращих, я маю стабільну трійку лідерів LOL, але у мене є кілька казино, які я дійсно не можу назвати своєю улюбленою грою, або вони виділяються як онлайн-казино самі по собі, але вони мають чудові якості, принаймні я вважаю, що це чудові якості. Я думаю, що в першу чергу обслуговування клієнтів може створити або зламати казино, але це інше обговорення, LOL. Моє казино Лінкольн № 5. Я любитель ігрових автоматів у вінтажному стилі, а обслуговування клієнтів, як правило, дуже дружнє, і вони дуже легко роблять депозит. Тож #4 Обслуговування клієнтів чудовий, простий веб-сайт. Я завжди з нетерпінням чекаю невеликих привілеїв, які вони додають до мого облікового запису лише тому, що, а іноді це дійсно робить мій день LOL Wild Casino. Нарешті, всі знають мої думки щодо цих 3,2,1 PULSZ. , казино Чумба і Вегас Крест . Там лол. Зараз є пара казино, я нещодавно вирішив повернутися і познайомитися ближче, я вирішив, що мені дуже подобається, але ми подивимося? Які ваші найкращі вибори і чому? Яка твоя трійка найкращих?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, у мене є запитання. Ви вважаєте, що власникам облікових записів слід давати другий і третій шанси, якщо вони порушили правила або не дотримувалися інструкцій? Або навпаки, що власники рахунків повинні дати казино другий або третій шанс, якщо з ними погане поводження або несправедливі обставини? Так, можливо?

Автоматичний переклад.
rainyweather
1 рік тому

Це було б рішення служби обслуговування клієнтів, яке проходило б через процес порушення правил, і вказівки – це саме те (вирішити вказівки). Особисто я не даю казино другого шансу, якщо я відчуваю, що вони зробили бруд, якщо тільки вони виходять і просять вибачення, як правило, добре казино, і навіть мені запропонували повернутися. Несправедливі обставини і знову ваш вибір, але жорстоке поводження - це окрема проблема, і, як правило, слід пройти через керівництво та качінго наступної хвилини, коли вони фінансують вас залежно від обставин, звичайно, лол. Все це, ймовірно, погані поради, тому не слухайте мене безладно, перейдіть до розділу скарг і дозвольте гуру розібратися з цим – це найкращий/найсправдіший результат для всіх.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Повністю з вами згоден. Але я кілька разів порушив свої правила, тому що, чесно кажучи, я нічого не знав про онлайн-ігри, коли починав, і я був зовсім не розумним, і я був не дуже чесним, чесним, не злобним або бути просто оманливим, але я просто не знав або не читав правил чи продумував усе, лол, і було кілька казино, які дозволили мені почати все спочатку після того, як я повернувся через кілька років. Є один до сьогодні, який не буде, лол, і це було багато років тому. Але я розумію. Я намагаюся з усіх сил підтримувати свої облікові записи в хорошому стані та намагаюся бути приємною людиною.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого