1 рік тому
Швидке запитання, хлопці, що б ви зараз зробили? Що я маю зробити, щоб вивести гроші чи підняти свій це?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Швидке запитання, хлопці, що б ви зараз зробили? Що я маю зробити, щоб вивести гроші чи підняти свій це?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Добре, у мене є запитання. Ви вважаєте, що власникам облікових записів слід давати другий і третій шанси, якщо вони порушили правила або не дотримувалися інструкцій? Або навпаки, що власники рахунків повинні дати казино другий або третій шанс, якщо з ними погане поводження або несправедливі обставини? Так, можливо?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Мені подобається, як Wollygog підійшов до цієї теми, і я згоден з цим гравцем.
Дозвольте зазначити, що ми завжди намагаємося пояснити кожному співробітнику казино, з яким ми зустрічаємося, що для справді чесної гри життєво важливо відрізняти навмисне нечесну поведінку та просту помилку.
Не всі гравці зловживають бонусами, тому не всі умови повинні застосовуватися щоразу до кожного гравця.
Я можу вам сказати, що це досить квест. 🙂
Ми всі час від часу робимо помилки, чи не так?
I like the way Wollygog approached this topic and I agree with this player.
Allow me to point out, that we always try to explain to every casino staff we come across, that for a truly fair play it is vital to make a difference between intentionally dishonest behavior and simple mistake.
Not all players are bonus abusers hence not all terms and conditions should apply every time to every player.
It's quite a quest I can tell you. 🙂
We all make mistakes occasionally, right?
Це було б рішення служби обслуговування клієнтів, яке проходило б через процес порушення правил, і вказівки – це саме те (вирішити вказівки). Особисто я не даю казино другого шансу, якщо я відчуваю, що вони зробили бруд, якщо тільки вони виходять і просять вибачення, як правило, добре казино, і навіть мені запропонували повернутися. Несправедливі обставини і знову ваш вибір, але жорстоке поводження - це окрема проблема, і, як правило, слід пройти через керівництво та качінго наступної хвилини, коли вони фінансують вас залежно від обставин, звичайно, лол. Все це, ймовірно, погані поради, тому не слухайте мене безладно, перейдіть до розділу скарг і дозвольте гуру розібратися з цим – це найкращий/найсправдіший результат для всіх.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Звучить знайомо, яке казино пропонує цей бонус? 🙂
Sounds familiar, which casino offers this bonus? 🙂
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.