Доброго ранку, кілька днів тому я дізнався, що посів друге місце на цьому турнірі. Я не знаю, який приз я міг би отримати, оскільки я не отримував жодних повідомлень, чи можете ви дати мені якусь інформацію? Дуже дякую ☺️
Good morning, I found out a few days ago that I placed second during this tournament, I don't know what kind of prize I could receive as I haven't received any communication, can you give me some indication? Thank you very much ☺️
Buongiorno, ho scoperto qualche giorno fa di essermi posizionata al secondo posto durante questo torneo, non so che tipo di premio potrei ricevere in quanto non ho ricevuto nessuna comunicazione, mi potete dare qualche indicazione voi? Grazie mille ☺️
Зі святом вас! ✨🚀!
Не хвилюйтеся, будь ласка. Ці ваучери надаються кілька разів на місяць, і ви отримаєте електронний лист, щоб підтвердити, що ваш контакт все ще активний. Однак, щоб дістатися до вас, може знадобитися деякий час, оскільки Юрай хворий. Будь ласка, будьте терплячі; він дійде до вас в кінці кінців. 🙏
Обов’язково перевіряйте навіть папки зі спамом, кошики, спам і кошик – інколи електронні листи не потрапляють безпосередньо до папки «Вхідні».
Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається.
Congratulations to you! ✨🚀!
Don't worry, please. These vouchers are provided a few times per month, and you will receive email to confirm your contact is still active. However, it may take some time to get to you since Juraj is sick. Please be patient; he will get to you eventually. 🙏
Make sure to check even spam folders, bins, spam, and trash - sometimes the email does not reach the inbox directly.
Please let us know how it goes.
Привіт! Ви отримали електронний лист із інструкціями щодо отримання призу 7 днів тому. Ви повинні перевірити свою поштову скриньку та відповісти на цей лист, дякую 🙂
Hello, you recieved e-mail with instructions to claim your prize 7 days ago. You have to check your inbox and answer to that mail, thanks 🙂
Зараз я все перевірив, але, на жаль, якщо він надійшов 7 днів тому, я, мабуть, видалив його помилково, це не має значення, я помилився. Все одно дякую 🫤
I checked everything now but unfortunately if it arrived 7 days ago I probably deleted it by mistake, it doesn't matter, I was wrong. Thanks anyway 🫤
Ho controllato tutto adesso ma purtroppo se è arrivata 7 giorni fa con ogni probabilità l’ho cancellata per errore, fa niente ho sbagliato io. Grazie ugualmente 🫤
це здорово! Дякуємо за це чудове підтвердження. 👍 Якщо вам колись знадобиться ще щось, просто запишіть.
Насолоджуйтесь ваучером, коли отримаєте його!✨
That's great! Thank you for this lovely confirmation. 👍 If you ever need something else, just write it down.
Enjoy the voucher once you get it!✨
Приємно це знати. Якщо виникнуть проблеми, повідомте нас.😉
Nice to know this. If there is any issue, please let us know.😉
Привіт,
Не хвилюйтеся, ми проведемо розслідування. Але спочатку я хотів би знати, чи відповіли ви на надісланий вам електронний лист із запитом підтвердження вашої електронної адреси. Ви? Чесно кажучи, гравці іноді приходять сюди, стверджуючи, що вони не отримали приз, після того як забули відповісти або не перевірили папку просування, спам або папку корзини своєї електронної пошти. Тому я хочу переконатися, що це не так.
Будь ласка, дозвольте мені зараз.
Hello,
Do not worry, we will investigate. But first, I would like to know if you answered the email sent to you requesting confirmation of your email address. Did you? To be completely honest, players sometimes come here claiming they have not received a prize after forgetting to reply or failing to check the promotion folder, spam or bin folder of their email. I therefore want to ensure that this is not the case.
Please let me now.
Шановний гравець,
Я забув, що це ти! Після розмови з Юраєм я хотів би нагадати вам нашу розмову 7-місячної давнини на ту саму тему:
Оскільки ми ніколи не отримували жодної вашої відповіді, дозвольте мені нагадати вам про електронний лист «останнього дзвінка»:
мені шкода
Dear player,
I forgot it was you! After checking up with Juraj, I would like to remind you of a 7-month-old conversation we had on this very same topic:
Since we have never received any of your responses, allow me to remind you of the "last call" email:
I'm sorry.
Привіт, Lore23! Я зіткнувся з тією самою проблемою, і тепер я просто відкрив нову вкладку в Chrome і набрав у вікні пошуку «CASINO GURU SLOTS TOURNAMENT» і натиснув «ПОШУК», а потім торкнувся першої опції, яка мені пропонується, і я перейшов прямо до це кожного разу! Тоді я просто ввійду зі своїми даними, і 2 безкоштовні турніри прямо тут!
Hey Lore23! I came across the same issue & what I do now is I just open a New Tab in Chrome & type CASINO GURU SLOTS TOURNAMENT in the Search Window & hit SEARCH, then tap on the very 1st option it gives me & it takes me right to it every time! Then I just login w/ my details & the 2 free tournaments are right there!
Привіт, якщо ви перейдете на наш сайт і клацатимете між вкладками, це має працювати нормально. Чи виникали у вас проблеми, через які він не відкривався?
Ти зараз нормально граєш чи ні? 🙂
Hello, it should work normally if you reach our site and click between the tabs. Did you encounter any problem that it wouldn't open for you?
Can you play normally now or not? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.