ФорумЗмаганняТурніри минулого тижня

Турніри минулого тижня

4 міс. тому від charinvelez
|
1946 переглядів 15 відповідей |
|
4 міс. тому

Минулого тижня я став третім на змаганнях. Як ви вручаєте приз?

Автоматичний переклад.
charinvelez
4 міс. тому

Вітаю! Вам буде надіслано електронний лист, який ви повинні підтвердити, а потім також отримаєте ваучер електронною поштою.

Ви отримали електронний лист із підтвердженням?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо лист із підтвердженням надійшов

Автоматичний переклад.
charinvelez
4 міс. тому

Чудово, тому необхідно це підтвердити і набратися терпіння і чекати. Juraj також повинен надіслати ваучер електронною поштою. Якщо в осяжному майбутньому цього не станеться, то пишіть і я дізнаюся, яка ситуація.😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я ще не отримав купон!

Автоматичний переклад.
charinvelez
4 міс. тому

привіт

Наскільки я можу судити, ці ваучери надсилаються кілька разів на місяць, розділені на більші партії. Будь ласка, дай ще кілька днів. Тим часом я запитаю Юрая про наступну партію.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я ще не отримав купон!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт!

Відповідно до інформації, яку я зібрав, я сподівався, що все буде рухатися далі. У вас є оновлення або ваучер, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Опубліковано charinvelez Приховано Romi
Причина: Неправдива інформація з метою дезінформації гравців.
3 міс. тому

Шахраї!!!!

Автоматичний переклад.
charinvelez
3 міс. тому

Я вважаю, що в цих різких словах немає потреби. Потрібно лише трохи терпіння, і ви отримаєте свій ваучер. Будь ласка, це можливо з вашого сайту?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, якщо він прибув, і, на мій подив, коли я прийняв 20 євро від Amazon, виявилося, що вони намагалися стягнути з мого рахунку десять платежів по 38 євро. Що за план це афера!!!!

Автоматичний переклад.
charinvelez
3 міс. тому

Будь ласка, поясніть, хто намагатиметься стягнути плату з вашого рахунку. Я справді не розумію суті тут.

Ви вже отримали ваучер, і яке це має відношення до всіх звинувачень, будь ласка?

Спробуйте надати більше деталей про проблему, щоб усі могли її повністю зрозуміти, і ми могли уникнути непорозумінь, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Що ж, як тільки я прийняв бонус, вони спробували зняти плату з моєї картки.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так кожен день вже 14

Автоматичний переклад.
charinvelez
3 міс. тому

Дякую за пояснення.

Як я бачу на скріншотах, Amazon намагається стягнути з вас плату. правильно? Тож вам справді слід почати з запиту про все це у свого банку, а потім зв’язатися з Amazon, щоб отримати пояснення.

Немає потреби звинувачувати нас, як гуру казино, у всьому цьому. Я не бачу тут сенсу.

Будь ласка, повідомляйте нам, коли дізнаєтеся щось нове. Ми хотіли б побачити результат усього цього, оскільки це може бути справді корисним і для інших.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого