Ваучер не можна використати, коли ви намагаєтесь оформити замовлення, він каже Jo's, введіть щось, а потім це... кнопку продовження не можна натиснути... і ваучер є... Але продовжуйте платити ним... це не можу... в Амазонці кажуть, наприклад, оновити, а потім знову, але це не працює
The voucher cannot be used when you try to checkout, it says Jo's, enter something and then it... the continue button cannot be pressed... and the voucher is there... But continue to pay with it... it can't... in amazon they say like refresh and then again But it doesn't work
Vaucer ne moze da se iskoristi kad se pokysa checkout pise Jo's uneti nesto pa ono...continue dugme nije moguce pritisnuti...a vaucer stoji tamo...Ali continue to pay sa njim...ne moze...u amazonu kazu kao refresh pa opet Ali ne ide
У цьому випадку вам, ймовірно, доведеться зв’язатися з ними та попросити кращої поради. Спробуйте отримати підтримку чи надіслати електронну пошту та пояснити свою проблему.
Сподіваюся, ви зможете ним скористатися. 👍☘️
In this case, you will probably have to contact them and ask for some better advice. Try some support or email and explain your problem.
I hope you will be able to use it. 👍☘️
Привіт! Мені цікаво, чи є у вас якась інформація про безкоштовні турніри, які ви проводите в gurucasino. Я був на турнірі, а тепер побачив, що посів друге місце на змаганнях. Як я можу отримати свій приз? Вдячна за відповіді.
Hello! I wonder if you have any information about the free tournaments that you have at gurucasino. I was in a tournament and now saw that I came in second place in the competition. How do I get my prize? Grateful for answers.
Привіт! Якщо ви зайняли друге місце в кінці турніру, слідкуйте за своєю електронною поштою протягом наступних кількох днів, і ви отримаєте туди всю необхідну інформацію. Звичайно, час від часу перевіряйте папку зі спамом, і якщо нічого не отримаєте, обов’язково зв’яжіться з нами, і ми з’ясуємо, чи не сталося десь непорозуміння. 🙂
Hello, if you finished second at the end of the tournament, keep an eye on your email in the next few days and you'll get all the information you need there. Of course, check your spam folder from time to time, and if you don't get anything, be sure to get in touch and we'll see if there's been a misunderstanding somewhere. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.