ФорумЗагальна дискусіяЩо не так з Локовін?

Що не так з Локовін?

2 р. тому від Rosarot21
|
3679 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Можливо, ви знаєте, що відбувається з Локовіним? Зазвичай я завжди вигравав там непогано ... зараз за останні кілька днів часто траплялася помилка сервера ... не вдалося зареєструватись ... з тих пір я там нічого не виграв ... ти такий самий? Або вони також зникають з німецького ринку?

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Я б сказав, що ви, ймовірно, отримаєте найрелевантнішу інформацію, якщо звернетесь до їх служби підтримки з цього приводу. Дійсно важко сказати, що відбувається.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже пробував ... відповіді немає ... чат раптово скасували ... Сьогодні спробую ще раз ... дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Ніяких турбот. Спробуйте ще раз, а тим часом зв’яжіться з ними також електронною поштою.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер я буду тримати пальці від Локовіна ... більш високі прибутки там уже неможливі ... яка ганьба

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Ви пробували грати в ігри від різних провайдерів? Можливо, вони просто змінили RTP для деяких ігор, що юридично можливо з певними провайдерами.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я грав майже через ліжко ... багато намагався ... з невеликими ставками і трохи вище ... нічого не можна зробити ... давно був з Локовіним ... це було завжди мій улюблений .. Оскільки стався збій, більше нічого не працює

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так ... я пробував у різних провайдерів ... кілька тижнів тому в Локовіні стався певний збій ... я взагалі не міг увійти ... були повідомлення про помилки ... коли це було вирішено, я ні довше вигравав

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Чи можна отримати доступ до своєї історії гри в казино? Було б досить легко побачити, чи RTP набагато нижчий у порівнянні з тим, що був раніше.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто спробував ... я навіть не переглядаю це ... це сотні сторінок ... кожен слот, в який я грав ... у мене немає ноутбука ... він зламаний ... мобільний телефон це дуже складно

Автоматичний переклад.
Rosarot21
2 р. тому

Я знаю, з іншого боку, казино повинно мати можливість надсилати його у файлі Excel, що теж марно для вас, оскільки у вас немає ноутбука 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Даніель, чи можна та чи дозволяється вам називати імена провайдерів, яким за законом дозволено змінювати свій RTP?

Або є якийсь веб-сайт, де ви можете його знайти?

З повагою ✌🏻

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Цим питанням ми займалися всередині нашої компанії, але досі не маємо на нього конкретної відповіді. Я цілком впевнений, що будь-який співробітник, який працює у відділі казино/ігор в онлайн-казино, повинен це знати, але у нас тут такого працівника немає, оскільки ми не казино 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого