ФорумЗагальна дискусіяЯк закрити свій рахунок?

Як закрити свій рахунок? (Сторінка 8)

4 р. тому від Tuiskuliini
|
70932 переглядів 229 відповідей |
|
1...7 8 9...12
Додати публікацію
1 рік тому

Як мені видалити обліковий запис?

Я не можу знайти варіант?

Автоматичний переклад.
Anonymized425
1 рік тому

Привіт, я видалив обліковий запис.

Будьте здорові! 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Не вдається знайти інструкції щодо закриття облікового запису. Не могли б ви закрити цей обліковий запис назавжди? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав тут огляд, де висловив своє занепокоєння щодо бренду казино, який, на мою думку, мав підозрілу модель у поведінці ігор (дуже сумнівний RTP). Рецензію не було схвалено, тому що ви думали, що я написав це лише тому, що програв, тоді я можу сказати вам, що ви неправильно зрозуміли суть рецензії, оскільки насправді йдеться не про мій програш. Я розумію, що вам потрібен певний стандарт для відгуків, але чи це насправді так? насправді?


Тому ви також можете закрити мій обліковий запис


Грати в онлайн-казино не так, як було кілька років тому, для гравців стало ще гірше, зменшився RTP тощо, з’явилася купа нових сумнівних казино, я просто хочу сказати гравцям, що тут більш критично ставитися до того, куди ви вкладаєте гроші


Піклуватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Не вдається знайти інструкції щодо закриття облікового запису. Не могли б ви закрити цей обліковий запис назавжди? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, ваш обліковий запис закрито. Будьте здорові! 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав тут огляд, де висловив своє занепокоєння щодо бренду казино, який, на мою думку, мав підозрілу модель у поведінці ігор (дуже сумнівний RTP). Рецензію не було схвалено, тому що ви думали, що я написав це лише тому, що програв, тоді я можу сказати вам, що ви неправильно зрозуміли суть рецензії, оскільки насправді йдеться не про мій програш. Я розумію, що вам потрібен певний стандарт для відгуків, але чи це насправді так? насправді?


Тому ви також можете закрити мій обліковий запис


Грати в онлайн-казино не так, як було кілька років тому, для гравців стало ще гірше, зменшився RTP тощо, з’явилася купа нових сумнівних казино, я просто хочу сказати гравцям, що тут більш критично ставитися до того, куди ви вкладаєте гроші


Піклуватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що не потрібно відразу приймати таке рішення, і я думаю, що ми можемо розібратися. Причина, чому відгук користувача не було прийнято, полягала в тому, що у нас склалося враження, що мова йде лише про ваш програш, тому що ви написали, що граєте в казино роками, що не є релевантною інформацією, а потім ви написав, що гравці повинні триматися подалі від Dama NV. Якщо ви трохи докладніше опишете те, що з вами трапилося в казино, і це не просто «Завжди одна і та ж схема; абсолютно неможливо виграти щось, що призведе до зняття коштів», відгук можна прийняти.

Я вважаю, що гравцям необхідно побачити досвід, перш ніж вони побачать, що гравець десь не виграв і вже давно грає в казино. Сподіваюся, це нормально, і ви розумієте, що я маю на увазі.

Однак, якщо ви наполягаєте на тому, щоб ми закрили ваш обліковий запис, ми це зробимо. У будь-якому випадку, я не думаю, що ми повинні прийняти це рішення відразу.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

У мене немає проблем з програшем, але якщо виявиться, що причина мого програшу полягає в нечесній грі, тоді вам потрібно дозволити відреагувати. Я маю на увазі, що тут суть; мій досвід роботи з цим брендом казино свідчить про те, що я вважаю, що це нечесна гра. Проблема в тому, що у мене немає доказів, у мене є лише мій досвід і порівняння з іншими казино, але напевно це не судова справа, де потрібно надати докази, а місце, де люди діляться своїм досвідом?


Мене просто здивувало, що цей відгук не було схвалено, коли я бачу, скільки інших неінформативних відгуків ви схвалюєте, треба сказати, що я насправді надіслав вам приклад такого неінформативного відгуку, потім ви погодилися і видалили його, так справедливо.

Автоматичний переклад.
Lumalee
1 рік тому

Я розумію вашу позицію, і ви маєте рацію, описуючи власний досвід. Я думаю, що завжди краще давати більше фактів, ніж речей. Інша справа, що якщо ви скажете, що, на вашу думку, в казино є нечесні ігри, підроблені ігри чи щось подібне, вам потрібні якісь докази. Інакше може вийти так, що кожен буде писати, що завгодно, лише за те, що це його думка і досвід. У будь-якому випадку ми маємо дотримуватися деяких правил, приймаючи або відхиляючи відгуки користувачів, і ми завжди намагаємося, щоб вони були чесними. Я не кажу, що ваш не був, і я вважаю, що у вас був поганий досвід. Нам потрібно більше, щоб прийняти це, щоб не виглядало, що ви програли, і це все, що сталося. У будь-якому випадку, дякую за ваше розуміння, тому що особисто я вважаю більш корисним знати, як думає гравець, і я радий, що ви висловилися. Проблеми призначені для того, щоб їх вирішували, я б так сказав.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Добрий ранок,


Добрий ранок,

Я прошу негайно скасувати мій обліковий запис, пов’язаний із цим електронним листом.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Anonymized445
12 міс. тому

Привіт.

Мені шкода відпускати вас, тому що я люблю котів.

Що ж, ваш обліковий запис закрито.

Піклуватися! 🙌



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я хотів би назавжди закрити свій акаунт.

Автоматичний переклад.
Anonymized448
11 міс. тому

Привіт.

Зараз я закриваю ваш обліковий запис.

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи можете ви закрити та видалити мій обліковий запис, будь ласка.


Велике дякую

Автоматичний переклад.
Bobbyt
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас все ще є відкрита скарга, і, згідно з тим, що ви написали, її слід вирішити. Чи справді це так і чи отримали ви свої гроші? Коли скаргу буде закрито, я закрию ваш обліковий запис і підтверджу тут, що це було зроблено. Це буде добре?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хотів би закрити свій акаунт

aliparceirocao@gmail.com

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я хотів би закрити свій акаунт

aliparceirocao@gmail.com

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Як відправити

Автоматичний переклад.
Anonymized464
10 міс. тому

Привіт, зараз я закриваю ваш обліковий запис. 🙂

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Видалити мій обліковий запис


Автоматичний переклад.
Anonymized476
10 міс. тому

Ваш обліковий запис закрито. Будьте здорові! 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Негайно видаліть обліковий запис! Реєстрація надто проста, умови складні для розуміння!

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого