Привіт, я видалив обліковий запис.
Будьте здорові! 😊
Hi, I deleted the account.
Stay well ! 😊
Я написав тут огляд, де висловив своє занепокоєння щодо бренду казино, який, на мою думку, мав підозрілу модель у поведінці ігор (дуже сумнівний RTP). Рецензію не було схвалено, тому що ви думали, що я написав це лише тому, що програв, тоді я можу сказати вам, що ви неправильно зрозуміли суть рецензії, оскільки насправді йдеться не про мій програш. Я розумію, що вам потрібен певний стандарт для відгуків, але чи це насправді так? насправді?
Тому ви також можете закрити мій обліковий запис
Грати в онлайн-казино не так, як було кілька років тому, для гравців стало ще гірше, зменшився RTP тощо, з’явилася купа нових сумнівних казино, я просто хочу сказати гравцям, що тут більш критично ставитися до того, куди ви вкладаєте гроші
Піклуватися.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Я написав тут огляд, де висловив своє занепокоєння щодо бренду казино, який, на мою думку, мав підозрілу модель у поведінці ігор (дуже сумнівний RTP). Рецензію не було схвалено, тому що ви думали, що я написав це лише тому, що програв, тоді я можу сказати вам, що ви неправильно зрозуміли суть рецензії, оскільки насправді йдеться не про мій програш. Я розумію, що вам потрібен певний стандарт для відгуків, але чи це насправді так? насправді?
Тому ви також можете закрити мій обліковий запис
Грати в онлайн-казино не так, як було кілька років тому, для гравців стало ще гірше, зменшився RTP тощо, з’явилася купа нових сумнівних казино, я просто хочу сказати гравцям, що тут більш критично ставитися до того, куди ви вкладаєте гроші
Піклуватися.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Привіт, я вважаю, що не потрібно відразу приймати таке рішення, і я думаю, що ми можемо розібратися. Причина, чому відгук користувача не було прийнято, полягала в тому, що у нас склалося враження, що мова йде лише про ваш програш, тому що ви написали, що граєте в казино роками, що не є релевантною інформацією, а потім ви написав, що гравці повинні триматися подалі від Dama NV. Якщо ви трохи докладніше опишете те, що з вами трапилося в казино, і це не просто «Завжди одна і та ж схема; абсолютно неможливо виграти щось, що призведе до зняття коштів», відгук можна прийняти.
Я вважаю, що гравцям необхідно побачити досвід, перш ніж вони побачать, що гравець десь не виграв і вже давно грає в казино. Сподіваюся, це нормально, і ви розумієте, що я маю на увазі.
Однак, якщо ви наполягаєте на тому, щоб ми закрили ваш обліковий запис, ми це зробимо. У будь-якому випадку, я не думаю, що ми повинні прийняти це рішення відразу.
Hi, I don't think it is necessary to come to such a decision immediately and I think we can sort it out. The reason why the user review was not accepted was that we had the impression that it was just about you losing, because you went on to write that you have been playing in the casino for years, which is not some relevant information, and then you wrote that players should stay away from Dama NV. If you describe a bit more what happened to you in the casino and it is not just "It is always the same pattern; it is absolutely impossible to win anything that results in a withdrawal", the review can be accepted.
I think it is necessary for players to see the experience before they see that a player hasn't won somewhere and has been playing in casinos for a long time. I hope that's okay and you understand what I mean.
However, if you insist that we close your account, we will do so. Anyway, I don't think we have to come to that decision right away.
У мене немає проблем з програшем, але якщо виявиться, що причина мого програшу полягає в нечесній грі, тоді вам потрібно дозволити відреагувати. Я маю на увазі, що тут суть; мій досвід роботи з цим брендом казино свідчить про те, що я вважаю, що це нечесна гра. Проблема в тому, що у мене немає доказів, у мене є лише мій досвід і порівняння з іншими казино, але напевно це не судова справа, де потрібно надати докази, а місце, де люди діляться своїм досвідом?
Мене просто здивувало, що цей відгук не було схвалено, коли я бачу, скільки інших неінформативних відгуків ви схвалюєте, треба сказати, що я насправді надіслав вам приклад такого неінформативного відгуку, потім ви погодилися і видалили його, так справедливо.
I have no problem with losing, but if it turns out that the reason I lose is because of unfair play, then you must be allowed to react. I mean that's the point here; my experience with this casino brand is precisely that I think it is not a fair game. The problem is that I have no proof, I only have my experience and comparison with other casinos, but surely this is not a court case where evidence must be presented, but a place where people share their experiences?
I was just surprised that this review was not approved, when I see how many other uninformative reviews you approve, it should be said that I actually sent you an example of such an uninformative review, then you agreed and deleted it, so fair enough.
Я розумію вашу позицію, і ви маєте рацію, описуючи власний досвід. Я думаю, що завжди краще давати більше фактів, ніж речей. Інша справа, що якщо ви скажете, що, на вашу думку, в казино є нечесні ігри, підроблені ігри чи щось подібне, вам потрібні якісь докази. Інакше може вийти так, що кожен буде писати, що завгодно, лише за те, що це його думка і досвід. У будь-якому випадку ми маємо дотримуватися деяких правил, приймаючи або відхиляючи відгуки користувачів, і ми завжди намагаємося, щоб вони були чесними. Я не кажу, що ваш не був, і я вважаю, що у вас був поганий досвід. Нам потрібно більше, щоб прийняти це, щоб не виглядало, що ви програли, і це все, що сталося. У будь-якому випадку, дякую за ваше розуміння, тому що особисто я вважаю більш корисним знати, як думає гравець, і я радий, що ви висловилися. Проблеми призначені для того, щоб їх вирішували, я б так сказав.
I understand your position and yes you are right to describe your own experience. I think it is always best to give more facts than things around. Another thing is that if you say that you think a casino has unfair games or fake games or something like that, you need some proof for that. Otherwise, it could just become that everybody would write whatever they want just for the fact that it is their opinion and experience. We have to follow some rules when accepting or rejecting user reviews anyway, and we always try to keep them honest. I'm not saying yours wasn't and I believe you had a bad experience. We need more than that to accept it so that it doesn't just look like you lost and that's really all that happened. Anyway, thank you for your insight, because I personally find it more helpful to know how a player thinks and I'm glad you spoke up. Problems are meant to be solved, so that's what I would say.
Добрий ранок,
Добрий ранок,
Я прошу негайно скасувати мій обліковий запис, пов’язаний із цим електронним листом.
Дякую.
Good morning,
Good morning,
I request the immediate cancellation of my account associated with this email.
Thanks.
Bom dia,
Bom dia,
Solicito o cancelamento imediato da minha conta associada a este e-mail.
Obrigada.
Привіт.
Мені шкода відпускати вас, тому що я люблю котів.
Що ж, ваш обліковий запис закрито.
Піклуватися! 🙌
Hello.
I'm sorry to let you go because I like cats.
Well, your account is closed.
Take care! 🙌
Привіт.
Зараз я закриваю ваш обліковий запис.
Будьте здорові!
Hello.
I'm closing your account now.
Stay well!
Привіт, я бачу, що у вас все ще є відкрита скарга, і, згідно з тим, що ви написали, її слід вирішити. Чи справді це так і чи отримали ви свої гроші? Коли скаргу буде закрито, я закрию ваш обліковий запис і підтверджу тут, що це було зроблено. Це буде добре?
Hi, I see that you still have an open complaint, and according to what you wrote it should be solved. Is that really the case and did you get your money ? When the complaint is closed I will close your account and confirm here that it has been done. Will that be okay ?
Привіт, зараз я закриваю ваш обліковий запис. 🙂
Будьте здорові!
Hi, I'm closing your account now. 🙂
Stay well !
Ваш обліковий запис закрито. Будьте здорові! 🤞
Your account has been closed. Stay well! 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.