ФорумЗагальна дискусіяЯк закрити свій рахунок?

Як закрити свій рахунок? (Сторінка 8)

4 р. тому від Tuiskuliini
|
72641 переглядів 229 відповідей |
|
1...7 8 9...12
1 рік тому

Як мені видалити обліковий запис?

Я не можу знайти варіант?

Автоматичний переклад.
Anonymized425
1 рік тому

Привіт, я видалив обліковий запис.

Будьте здорові! 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Не вдається знайти інструкції щодо закриття облікового запису. Не могли б ви закрити цей обліковий запис назавжди? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав тут огляд, де висловив своє занепокоєння щодо бренду казино, який, на мою думку, мав підозрілу модель у поведінці ігор (дуже сумнівний RTP). Рецензію не було схвалено, тому що ви думали, що я написав це лише тому, що програв, тоді я можу сказати вам, що ви неправильно зрозуміли суть рецензії, оскільки насправді йдеться не про мій програш. Я розумію, що вам потрібен певний стандарт для відгуків, але чи це насправді так? насправді?


Тому ви також можете закрити мій обліковий запис


Грати в онлайн-казино не так, як було кілька років тому, для гравців стало ще гірше, зменшився RTP тощо, з’явилася купа нових сумнівних казино, я просто хочу сказати гравцям, що тут більш критично ставитися до того, куди ви вкладаєте гроші


Піклуватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Не вдається знайти інструкції щодо закриття облікового запису. Не могли б ви закрити цей обліковий запис назавжди? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, ваш обліковий запис закрито. Будьте здорові! 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав тут огляд, де висловив своє занепокоєння щодо бренду казино, який, на мою думку, мав підозрілу модель у поведінці ігор (дуже сумнівний RTP). Рецензію не було схвалено, тому що ви думали, що я написав це лише тому, що програв, тоді я можу сказати вам, що ви неправильно зрозуміли суть рецензії, оскільки насправді йдеться не про мій програш. Я розумію, що вам потрібен певний стандарт для відгуків, але чи це насправді так? насправді?


Тому ви також можете закрити мій обліковий запис


Грати в онлайн-казино не так, як було кілька років тому, для гравців стало ще гірше, зменшився RTP тощо, з’явилася купа нових сумнівних казино, я просто хочу сказати гравцям, що тут більш критично ставитися до того, куди ви вкладаєте гроші


Піклуватися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що не потрібно відразу приймати таке рішення, і я думаю, що ми можемо розібратися. Причина, чому відгук користувача не було прийнято, полягала в тому, що у нас склалося враження, що мова йде лише про ваш програш, тому що ви написали, що граєте в казино роками, що не є релевантною інформацією, а потім ви написав, що гравці повинні триматися подалі від Dama NV. Якщо ви трохи докладніше опишете те, що з вами трапилося в казино, і це не просто «Завжди одна і та ж схема; абсолютно неможливо виграти щось, що призведе до зняття коштів», відгук можна прийняти.

Я вважаю, що гравцям необхідно побачити досвід, перш ніж вони побачать, що гравець десь не виграв і вже давно грає в казино. Сподіваюся, це нормально, і ви розумієте, що я маю на увазі.

Однак, якщо ви наполягаєте на тому, щоб ми закрили ваш обліковий запис, ми це зробимо. У будь-якому випадку, я не думаю, що ми повинні прийняти це рішення відразу.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

У мене немає проблем з програшем, але якщо виявиться, що причина мого програшу полягає в нечесній грі, тоді вам потрібно дозволити відреагувати. Я маю на увазі, що тут суть; мій досвід роботи з цим брендом казино свідчить про те, що я вважаю, що це нечесна гра. Проблема в тому, що у мене немає доказів, у мене є лише мій досвід і порівняння з іншими казино, але напевно це не судова справа, де потрібно надати докази, а місце, де люди діляться своїм досвідом?


Мене просто здивувало, що цей відгук не було схвалено, коли я бачу, скільки інших неінформативних відгуків ви схвалюєте, треба сказати, що я насправді надіслав вам приклад такого неінформативного відгуку, потім ви погодилися і видалили його, так справедливо.

Автоматичний переклад.
Lumalee
1 рік тому

Я розумію вашу позицію, і ви маєте рацію, описуючи власний досвід. Я думаю, що завжди краще давати більше фактів, ніж речей. Інша справа, що якщо ви скажете, що, на вашу думку, в казино є нечесні ігри, підроблені ігри чи щось подібне, вам потрібні якісь докази. Інакше може вийти так, що кожен буде писати, що завгодно, лише за те, що це його думка і досвід. У будь-якому випадку ми маємо дотримуватися деяких правил, приймаючи або відхиляючи відгуки користувачів, і ми завжди намагаємося, щоб вони були чесними. Я не кажу, що ваш не був, і я вважаю, що у вас був поганий досвід. Нам потрібно більше, щоб прийняти це, щоб не виглядало, що ви програли, і це все, що сталося. У будь-якому випадку, дякую за ваше розуміння, тому що особисто я вважаю більш корисним знати, як думає гравець, і я радий, що ви висловилися. Проблеми призначені для того, щоб їх вирішували, я б так сказав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий ранок,


Добрий ранок,

Я прошу негайно скасувати мій обліковий запис, пов’язаний із цим електронним листом.

Дякую.

Автоматичний переклад.
Anonymized445
1 рік тому

Привіт.

Мені шкода відпускати вас, тому що я люблю котів.

Що ж, ваш обліковий запис закрито.

Піклуватися! 🙌



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я хотів би назавжди закрити свій акаунт.

Автоматичний переклад.
Anonymized448
1 рік тому

Привіт.

Зараз я закриваю ваш обліковий запис.

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можете ви закрити та видалити мій обліковий запис, будь ласка.


Велике дякую

Автоматичний переклад.
Bobbyt
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у вас все ще є відкрита скарга, і, згідно з тим, що ви написали, її слід вирішити. Чи справді це так і чи отримали ви свої гроші? Коли скаргу буде закрито, я закрию ваш обліковий запис і підтверджу тут, що це було зроблено. Це буде добре?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би закрити свій акаунт

aliparceirocao@gmail.com

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хотів би закрити свій акаунт

aliparceirocao@gmail.com

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Як відправити

Автоматичний переклад.
Anonymized464
11 міс. тому

Привіт, зараз я закриваю ваш обліковий запис. 🙂

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Видалити мій обліковий запис


Автоматичний переклад.
Anonymized476
10 міс. тому

Ваш обліковий запис закрито. Будьте здорові! 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Негайно видаліть обліковий запис! Реєстрація надто проста, умови складні для розуміння!

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого