Це гарне запитання. Я особисто вважаю, що ці постачальники ігор і постачальники платежів надають свої послуги цим поганим казино просто тому, що вони не стежать за Casino Guru, відгуками користувачів або будь-якими іншими подібними веб-сайтами. У них насправді немає відділів, які б витрачали деякий час на дослідження клієнтів своїх казино з цієї точки зору.
Ні банки, ні постачальники ігор не є фахівцями з точки зору скарг користувачів, справедливості казино тощо. Тому вони насправді не судять своїх клієнтів з цієї точки зору. Існує багато видів шахрайства. Коли ви чесно виграєте, а казино закриває ваш рахунок, постачальники ігор і банки навіть не підозрюють про це. Інша ситуація виникає в момент, коли казино намагається стягнути плату з вашого банківського рахунку, хоча ви про це не знаєте. Тоді, звісно, банк повинен бути зацікавлений у таких випадках, але, як показую, багато банків до цього не дуже готові, оскільки це трапляється дуже рідко.
Щоб пояснити це з більшої перспективи, постачальники платіжних послуг не бачать жодної різниці в наданні варіантів оплати для поганого казино порівняно зі стандартним електронним магазином, який продає одяг. Для них це просто ще один клієнт. Що стосується можливого шахрайства, вони досить обережні щодо правил боротьби з відмиванням грошей, і деякі банки відмовляються приймати кошти від казино, які не мають ліцензії в їхній юрисдикції, але це здебільшого тому, що вони бояться місцевої влади.
That's a good question. I personally believe that those games providers and payment providers provide their services to those bad casinos simply because they don't follow Casino Guru, user reviews or any other similar websites. They don't really have any departments that would spend some time on investigating their casino clients from this point of view.
Neither banks, nor game providers are specialists in terms of user complaints, casino fairness etc. Thus they don't really judge their clients from this perspective. There are many types of scams. When you win fair and square and the casino closes your account, the game and bank providers aren't even aware of it. The different situation comes in a moment when the casino tries to charge your bank account while you're not aware of it. Then of course, the bank should be interested in such cases, but according to my experience, many banks aren't really prepared for it since it happens very rarely.
To explain this from a bit more perspective, the payment providers don't see any difference in terms of providing the payment options to a bad casino compared to a standard e-shop that sells clothes. For them, it's just another client. When it comes to possible scams, they're rather cautious about anti money-laundering rules and some banks refuse to accept funds from casinos that aren't licensed in their jurisdiction, but that's mostly because they're afraid of the local government.
Автоматичний переклад.