ГоловнаФорумЗагальна дискусіяЧи варто довіряти оглядам експертів на casino.guru?

Чи варто довіряти оглядам експертів на casino.guru?

1 місяць тому від SMaster
|
851 переглядів 5 відповідей |
|
1 місяць тому

Довіряти чи не довіряти? Ось у чому питання.


Спочатку я скептично ставився до орбітерів-рецензентів казино в цілому. Я вважаю прагматично і реально, в першу чергу це бізнес для орбітальних кораблів – звичайно, потрібна монетизація і партнери. Але є один головний момент: цей бізнес повністю залежить від довіри... довіри звичайних споживачів, як я, так і багатьох інших гравців. Ви як судді і водночас як аудитори і головна мета - ви повинні бути чесними та неупередженими. Але з кожним днем ​​я переконуюся, що в першу чергу для казино. гуру - це бажання догодити спонсорам казино. Друзі, прокидайтесь! Ви один із лідерів галузі. Згідно з останніми даними, які я сьогодні перевірив, casino.guru у жовтні мав понад 1,5 мільйона відвідувачів і майже 0,5 мільйона органічного трафіку. Ваші найближчі конкуренти, яких я знаю, casino.org / askgamblers, мають приблизно 3,5 / 0,9 мільйона відвідувачів і 6,4 / 1,5 мільйона щомісяця. органічний трафік. Ви чемпіони – ці суми (якщо вони правильні) означають одне: все ж ваші 2 найбільші конкуренти мають більше органічних унікальних відвідувань, але більшість відвідувачів частіше повертаються до вас, тому їм подобається саме ваш веб-сайт, цей дизайн і ця атмосфера, і у вас є великі шанси стати абсолютним лідером і мати більше 5 мільйонів відвідувань щомісяця. АЛЕ якщо підозри у вашій неупередженості стануть звичними, все дуже швидко зміниться. Іноді достатньо простого очевидного випадку. Казино повинні боятися і поважати вас, ВОНИ повинні намагатися догодити вам, а не навпаки.

Повертаючись до аудиторських компаній для порівняння. Артур Андерсен був найбільшим у «великій п'ятірці» з доходом понад 9 мільярдів до 2002 року, коли з'ясувалося, що вони «надто лояльні» до одного зі своїх клієнтів. Наступного року «Big 5» став «Big 4»... Чому я відкрив цю тему? Деякі відгуки «експертів» змушують мене сміятися, інші плачуть) Це частково стосується «дуже високих» індексів безпеки для деяких казино, які, очевидно, є партнерами casino.guru.


На жаль, немає можливості відкрити опитування, але мені цікаво, чи багато користувачів сервісів casino.guru довіряють тому, що тут називається «огляд експертів»?


PS. Пам'ятаю, милий і розумний модератор закликав мене бути відкритим і довіряти casino.guru. Я сподіваюся, що адміністрація тут також буде достатньо відкритою, щоб не видалити цю тему, а замість цього почати конструктивну дискусію.

Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Безумовно, ми не маємо наміру видаляти будь-яку тему чи публікацію, яка відповідає нашим умовам. Це точно.

Дякую за ваш досвід, як я можу це назвати, і за те, що ви поділилися своєю думкою з усіма нами.

Кожен може прочитати про те, як ми перевіряємо всі казино тут , і, сподіваємося, це допоможе краще зрозуміти нашу роботу.

Ми завжди намагаємося бути максимально справедливими, і наш головний намір — допомогти гравцям, якщо до них погано ставляться в онлайн-казино. Ось чому наш центр розгляду скарг, а отже, подача скарг є абсолютно безкоштовною і такою буде завжди.

Звичайно, у кожного своя думка та досвід у кожному казино, і не завжди можна з нами погодитися.

Продовжуйте робити те, що вмієте найкраще. Ще раз дякую за ваш внесок.


Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

«Відгуки Casino Guru – дізнайтеся про наш процес огляду та рейтингу казино»

Я прочитав це пару разів. Це ще більше змушує мене переконатися, що ваша команда, без жодних сумнівів, штучно завищує рейтинг деяких казино, тому що у випадку окремих казино я не можу уявити такого дилетантства чи грубої, бездумної роботи спеціаліста, який хоча б трохи проаналізував даних.

« Звичайно, у кожного своя думка ». Це не просто думка. Це твердження, засноване на фактах. Я можу довести це деталь за деталлю і пункт за пунктом. І я зроблю це, якщо ти хочеш. Щодо парних прикладів.

Не варто рекламувати лайно як цукерку. Ви повинні знати, що в результаті цього люди вводяться в оману і втрачають свої гроші та час. Це, безсумнівно, матиме наслідки для вашої репутації.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
1 місяць тому

Я бачу, що нам доводиться обговорювати одну й ту саму тему в багатьох темах, щоб задовольнити ваше бажання сенсації.

Замість того, щоб викладати свої думки та припущення, слідувати власним словам і « а почати конструктивну дискусію». ?

Знаєте, я розумію, що вам подобається грати цю роль, яку ви вибрали, але для нас це досить виснажливо, оскільки технічно ви уникаєте говорити щось конкретне, тому ми не можемо відповісти належним чином. Натомість ми просто маємо виправити те, що ви перекрутили.

Отже, я скажу прямо по суті: якщо ви продовжите публікувати ці загальні звинувачення та думки з очевидною метою переслідувати нас на нашому власному форумі, ваші дописи буде видалено.

Пізніше ви можете втратити доступ до форуму або, навпаки, ваш обліковий запис буде забанено.

Вам вирішувати, що ви збираєтеся тут робити. Ми будемо чекати на вашу відповідь.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Добре, Радка.

Забанити мене буде сумно, але я не буду надто плакати з цього приводу. Крім того, чи забагато я втрачу, будучи забанений у casino.guru? давайте подивимося, що цей веб-сайт дає мені як гравцеві... Одного разу я ввів в оману, довірившись вашому відгуку. Я зареєструвався на веб-сайті та втратив гроші та час, бо виявилося, що це навіть не наближається до «дуже високої» безпеки, як ви їм щедро даруєте.

Потім я отримую сумнівну «довідку», що стосується комплаєнту проти згаданого казино. Так, я не довіряю , ні вашим оглядам казино, ні вашим оглядам скарг. Тут я можу отримати лише корисну інформацію – це про явно шахрайські веб-сайти, які розглядаються під пунктом 2. Але в будь-якому випадку я не втрачу доступ до цієї інформації. Тож загалом я майже нічого не втрачу. О, найгірше - я не зможу з тобою побалакати.

Що втратить casino.guru, якщо забанить користувача, який висловив сумніви щодо неупередженості чи непрофесіоналізму його співробітників (без грубих виразів)?? Як на мене, це червона лінія для ресурсу, який позиціонує себе як неупереджений і незалежний. Я не з тих, хто боїться висловлювати свої переконання, і не планую. Так що якщо ви переконалися, що в цьому випадку потрібно банити - вперед.

Гаразд Ви хочете, щоб я був більш конкретним. давайте конкретизуємо. Я вважаю, що вам буде корисно бути конструктивним і почати чесну дискусію, без зайвої самовпевненості, без криків на кшталт «все, що ми (я маю на увазі співробітники casino.guru) робимо, ми робимо це ідеально, і ні в якій темі обговорювати».


Почнемо з пари запитань, щоб вибрати вектор для подальшої розмови, якщо вам це цікаво, звичайно. Чекаю чесних відповідей, інакше дискусія зайде в глухий кут .

1.Чи отримує casino.guru будь-які пожертви, гроші чи криптовалютні перекази від таких казино: bet365, roxcasino та lemon.casino?

2. Чи бере участь casino guru в будь-яких партнерських програмах bet365, roxcasino та lemon.casino, а також у будь-яких інших програмах, які приносять прибуток casino.guru від згаданих казино чи третіх сторін.

3. casino.guru або будь-хто з його керівництва, персоналу чи власника - будь-хто зі згаданих осіб є хтось або casino.guru як організація в бенефіціарі, акціонері чи ключовому керівництві в Orange Entertainment BV (оператор lemon.casino)?


PS . Звичайно, немає нічого «поганого» в отриманні прибутку від діяльності casino.guru. Навпаки – більше у вас прибутку – кращу якість послуг ви надасте. Я бажаю, щоб у casino.guru був подвійний дохід. Я просто хочу, щоб ми разом зрозуміли коріння серйозних проблем вашої системи перегляду, які, я впевнений, ви ще не усвідомлюєте.

Сподіваюся, хтось із адміністрації приєднається, щоб дати відповіді, бо сумніваюся, що Радька не могла володіти цією інформацією.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
SMaster
3 тиж. тому

Чесно кажучи, основна причина цього кінця полягає в тому, що ви продовжуєте генерувати ідеї, які агресивно витягуються, ігноруючи інші моменти. Кожного разу, коли я пропоную відгук, який охоплює кожну вашу думку, ви повертаєтеся до чогось непостійного та типово загального.

Ваші міркування призвели до того, що це обговорення закінчилося раніше, оскільки зрозуміло, що мета логічної, конструктивної дискусії — продемонструвати, що хтось справді бере участь у дії, яку можна перевірити та обговорити. Мене більше не хвилює, що ви придумаєте, але не чекайте, що будь-який бізнес продовжуватиме виправдовувати діяльність, у якій вони не беруть участі, лише тому, що ви продовжуєте стверджувати, що вони беруть участь. Це абсолютно безглуздо.

Незважаючи на те, що відтепер ви не матимете доступу до форуму Casino Guru, я сподіваюся, що ваше майбутнє буде сповнене успіху. Незважаючи на те, що ви постійно повертаєтесь і просите допомоги у своїх скаргах.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого