Вам потрібно почекати. Вибачте, я не можу пришвидшити процес для вас. Принаймні, я повідомлю Юрая - відповідальну особу. 🙏
You need to wait. I'm sorry I can't speed up the process for you. At least I will notify Juraj - the responsible person. 🙏
Це ідеально. Я радий, що вам вдалося виграти непогану суму від 20€. 🎉😊
У всякому разі, вам вдалося зробити щось подібне вперше?
That's perfect. I'm glad you managed to win quite a nice sum from 20€. 🎉😊
Anyway, did you manage to do something like this for the first time ?
Привіт, перший електронний лист я надіслав вам відразу після закінчення турніру, а другий - 22.1. Будь ласка, також перевірте свої папки зі спамом.
Hello, i sent you first e-mail right after the tournament ended and second one was sent 22.1. Please, check also your spam folders.
Привіт, я все ще перевіряю свою електронну пошту, але нічого немає!
Вони не вірять, що довго чекали, і чому я сумніваюся, що вони не дали мені інформацію про приз, який вони повинні були мені дати!
Буду уважна до вашої відповіді, дякую!
Hello, I'm still checking my email but there's nothing!
They don't believe that it's been a long time waiting and what makes me doubt that they didn't give me information about the prize they were supposed to give me!
I will be attentive to your response, thank you!
Hola aún sigo revisando mi correo pero no hay nada!
No creen que ya a pasado mucho tiempo de espera y lo que me causa duda que no me dieron info sobre el premio que supuestamente me darían!
Estaré atento a su respuesta gracias!
Вибачте, але зараз я нічого не можу зробити.
Як завжди, я передав інформацію відповідній команді. 🙏
I'm sorry, but there is nothing I can do now.
As always, I forwarded the information to the proper team. 🙏
Вибачте за погані новини, але ми вже надіслали вам багато електронних листів.
Відверто кажучи, ми більше нічого не можемо зробити. Ви впевнені, що перевірили всі папки вхідної електронної пошти?
I'm sorry for bringing in the bad news, but we have already sent you many emails.
Frankly, there is nothing else we can do. Are you sure you checked all incoming email folders, please?
Привіт, будь ласка, напишіть мені на електронну адресу tournaments@casino.guru
Це має бути з пошти, яку ви використовуєте у своєму обліковому записі гуру. Дякую.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Привіт, будь ласка, напишіть мені на електронну адресу tournaments@casino.guru
Це має бути з пошти, яку ви використовуєте у своєму обліковому записі гуру. Дякую.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.