ГоловнаФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриЗаморожений обліковий запис Mostbet

Заморожений обліковий запис Mostbet

2 р. тому від ismayilov2265
|
4 179 переглядів 15 відповідей |
|
2 р. тому

Я виграв 6 днів тому 5000$ на mostbet. Але mostbet заморозив мій рахунок. Що я можу зробити?

file

Автоматичний переклад.
ismayilov2265
2 р. тому

Привіт,

ваш обліковий запис перебуває під певним розслідуванням, чи зв’язувалися ви зі службою підтримки?

Вони повинні пояснити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мостбет сайт разводил я выиграл 5 тс гривен и мне тут же блокнули счёт

всё пруфы есть всё происходило на стриме

все переписки записаны на видео

Вы рекламируете МОШЕНИКОВ

ТРЕБУЮ УКАЗАТЬ ЭТО НА ИХ СТРАНИЦЕ

Оценка не справедливо завышена моя оценка единица


1 рік тому

fileВот такая плашка висит уже месяц деньги заморожены

не чем оправдать даже не могут

Верификация пройдена полностью

Так же много людей в чате писали что Мостбет это лохотрон

так что разберитесь пожалуйста а то резко и к вашему сайту доверие пропадет

это разберательтво я буду стримить в тик ток что бы мне потом не говорили

что я что то преувеличил

1 рік тому

fileНа вопросы по почте отвечает тупой робот одним и тем же сообщением

pudovpud
1 рік тому

Привіт pudovpud.


Дозвольте мені підсумувати свої відповіді в одній публікації, я спробую почати з початку:


Це не така вже й рідкість, коли в безлічі казино ваш обліковий запис блокують відразу після того, як ви надсилаєте зняття коштів. На це є декілька причин. Наскільки зрозуміло, ваш обліковий запис було підтверджено в минулому, тож, ймовірно, це свого роду додаткова перевірка безпеки, така перевірка навіть може бути запущена автоматично, або якщо ви досягли певного порогу, подавши заявку на зняття коштів, ці «ліміти» можуть відрізнятися курс. Я згоден, що казино повинно інформувати гравця, це було б розумно. Чи правильно я припускаю, що ви отримали якийсь електронний лист щодо вашого заблокованого облікового запису? Ви згадали спілкування, але не в конкретній формі.




Добре, що ви подали скаргу . Будь ласка, надайте всі пов’язані повідомлення, відео та знімки екрана тут же. Поки скаргу не буде закрито, немає необхідності позначати казино як шахрайське. Спочатку група розгляду скарг розслідує справу, і лише потім буде відповідний час для подальших наслідків.


Щоб дізнатися більше про те, що вам слід очікувати, натисніть це посилання


На жаль, я не можу прочитати жоден зі скріншотів, тому я просто припускаю, що казино щось розслідує вже близько місяця. Що ж, це трапляється, особливо якщо постачальник ігор втручається, а це означає, що ваша ігрова історія підлягає подальшій перевірці.




Підозрюваний, вам слід співпрацювати з групою розгляду скарг і терпляче чекати результату. 🙏


Бажаю вам чесного кінця.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навіть уявити не міг, що таке може статися.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Нет тут вы абсолютно не правы

Я бы в жизни не внес не копейки в казино которое после выигрыша будет мурыжить мой акк 2 месяца

У них об этом не где не написано !тоесть это казино может просто не выплатить мне деньги потому что оно так захотело

Дело в том что я работал менеджером казино

И скажу вам блокировка моего акк оправдана тем что мой выигрыш превысил суму внесённых депозитов 🙂 и не нужно мне говорить что это не так Я сейчас веду трансляции на твич

и мои зрители увидев это казино хором закричали что это разводняк

Но !! я доверился вашему сайту и указанной вами оценке

И тем самым став вашим рефиралом я стал для вас одним из источником заработка

и в суме на вашем сайте я зарегистрирован на 16 казино и там такой дуристики с двумя месяцами верификации нет !!

Я прошел полную верификацию ждал звонка 9 дней так и не понял почему ?сразу нельзя что ли

и теперь ещё жди 2 месяца ? серьезны вы мне скажите вы бы на моем месте как бы отнеслись к данной ситуации ?? получается меня обманул не только мостбет но и гуруказино который я так разпиаривал на стриме я счетаю что вы должны либо вмешается либо изменить оценку данного казино

И вот что мне пишет бот когда я пишу по указанной почте


Проверка учетной записи может занимать от 1 до 60 дней (согласно пункту правил 7.9).

Вы будете уведомлены о результате проверки, пожалуйста, ожидайте.


pudovpud
1 рік тому

Привіт,

здається, що ми не зовсім добре розуміємо один одного з самого початку. Через те, що ми використовуємо різні мови, я навіть не був упевнений щодо точного значення вашого першого допису. тому я відповідав на те, про що, на моє відчуття, ти говорив. Ви це визнали?

«На жаль, я не можу прочитати жодного знімка екрана, тому я просто припускаю, що казино щось розслідує...»

Навіть зараз я відчуваю, що не розумію точного значення твоїх слів. 🙂 Тому що ви вперше згадали 2 місяці та подальше розслідування.

Я впевнений, що вам це не сподобається, однак, принаймні через політику боротьби з відмиванням коштів та іншу внутрішню політику, казино просто має розслідувати порушення, якщо вони будуть виявлені. Це могло легко стати питанням безпеки, ми розуміємо, що, щоб не зіпсувати розслідування, гравець не повністю поінформований про всі деталі. Але буде повідомлено, щойно розслідування закінчиться. Це зрозуміло.

Отже, я не знаю, що змусило казино перевірити ваш обліковий запис, тому я не можу сказати, чи все в порядку. Це те, що скарга збирається з'ясувати.

На вашому місці я б не зрадів цьому, але я знаю, що така ситуація може виникнути, і співпраця є найкращим підходом.

Я бажаю вам успіхів у розгляді скарги та повідомте Крістіні тут.🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
pudovpud
1 рік тому

Чи змогли ви вирішити свою проблему?

Автоматичний переклад.
pudovpud
1 рік тому

Я сподіваюся, що ви оновили Крістіну, як вона просила в скарзі , надавши всі пов’язані повідомлення, щоб вона могла допомогти далі. 🤞

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Скарга ще не завершилася, тому, я думаю, нам доведеться трохи почекати до наступного оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене така ж ситуація, нічого не працює, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Привіт,

Ви можете спочатку описати свою проблему? Тим часом ви завжди можете дізнатися більше про Casino Guru Resolution Center . таким чином ми пропонуємо допомогу гравцям. 😉

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт усім, я ID гравця 212788723

03/12/2024 я створив обліковий запис на Mostbet.com, я зробив депозит , після чого отримав спливаюче вікно (нижче ви знайдете всі фотографії) , я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, мені сказали Зв’язатися я так і зробив, і вони попросили багато документів, я надіслав їм кожен із них.

після цього вони сказали мені скласти розклад для перевірки Дзвінок у Skype, я вибрав один, це було 10/12/2024 14:00 GMT+1, день був сьогодні, і ніхто не дзвонив, я чекав годинами, і я зв’язався з Обслуговування клієнтів Вони закривають тикет щоразу , тому мій депозит зник, і ніхто не може щось зробити (я думаю, що це шахрайська компанія)

filefilefile

Автоматичний переклад.
anouaromari
1 тиждень тому

привіт

Як ви бачите, ця тема востаннє оновлювалася рік тому, тому, можливо, вам краще залишитися в загальній темі цього казино, де я вже опублікував свою відповідь .

Не потрібно публікувати одне й те саме на всьому форумі.

дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого