ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВиведення Mifinity на банківський рахунок

Виведення Mifinity на банківський рахунок (Сторінка 9)

2 р. тому від Joanna22
|
61106 переглядів 267 відповідей |
|
1...8 9 10...14
Додати публікацію
Cristianfs10
12 міс. тому

MiFinity насправді не складно зареєструвати. Все стає зрозумілим, якщо ви все прочитаєте

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

Я навіть не можу підтвердити обліковий запис, чи легко вам було підтвердити обліковий запис? Мені відмовляють у документі з адресою…

Я отримую гроші з казино на mifinity, але їх зупинили, тому що вони не дозволяють мені нічого зняти, ні 100, ні 1000

Автоматичний переклад.
Cristianfs10
12 міс. тому

Так, поки ваш обліковий запис не підтверджено, ви не отримаєте грошей. Це може зайняти час. Надсилайте свої документи знову і знову та переконайтеся, що вони хорошої якості, щоб усе було легко читати.

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

Але чи досягли ви цього? Ви принаймні підтвердили свій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я не зміг дійти до цього моменту, підтвердити свій рахунок або зняти гроші

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

Тобто все йде повільно, але я не повинен здаватися, на даний момент я надіслав 3 документи, і всі три з мого банку, у форматі PDF, що ви надіслали для підтвердження адреси? Який документ для вас був вартий?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я надіслав банківську виписку з адресою

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

Адреса чого, вибачте? Адреса банку? Що з’являється в цьому витягу? У якому напрямку їм потрібно дивитися? Оскільки моєї адреси немає в банку, адреса банку з’явиться, чи не так?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Моя адреса вказана у виписці з банківського рахунку

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

Чи вказано вашу домашню адресу у виписці з банківського рахунку?

Автоматичний переклад.
istres
12 міс. тому

У моєму банку в Іспанії у виписці не вказано мою домашню адресу, вказано моє ім’я, прізвище, мій документ, що посвідчує особу

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Хтось може допомогти мені з mifinity? Мені потрібно підтвердити свій рахунок, щоб мати можливість зняти гроші..

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Будь ласка, дотримуйтеся цієї теми ; ми прагнемо допомогти вам у цьому. Тому я переніс сюди всі ваші попередні пости. Я також прошу вас вводити більше слів в одну публікацію, щоб розмова була читабельною, а також щоб уникнути тимчасового блокування через надто багато публікацій, написаних протягом певного періоду часу.🙏

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Вибачте, ви праві, це clientservices@mifinty.com не клієнт. Я думаю, що ваша ідентифікаційна адреса має збігатися з адресою вашого облікового запису. Удачі в отриманні грошей. Виписуюся, оскільки я відмовився від азартних ігор. ДО ПРОЩАННЯ😁

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Дякую, будь здоров! Я сподіваюся бачити вас тут час від часу 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, будь ласка, хто може допомогти мені, як зняти гроші, оскільки я надіслав усі документи, але вони мене відхиляють, і я роблю це деякий час, але все ще не можу, будь ласка, хто може мені допомогти? Я ціную, що ви гарно провели день, дякую.

Автоматичний переклад.
Tatiana848T
11 міс. тому

Я спробую вам допомогти, зв’язавшись з ними та пояснюючи, що у вас виникли труднощі з підтвердженням для зняття коштів, і ви зараз збентежені від занепокоєння. Будь ласка, надішліть мені своє ім’я та електронну адресу на адресу nigelchambers59@outlook.com

Автоматичний переклад.
Anonymized534
11 міс. тому

Це дуже мило з вашого боку! Я сказав, що радий, що ти повернувся?

Я правда! 💚🙌

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я хочу, щоб ця людина отримала свої гроші. Я можу сказати, що це було стресом, тому я можу допомогти всім, чим можу. Вони завжди добре ставилися до мене, я застряг під час другої перевірки зняття коштів, і вони сказали мені, що мені потрібно зробити.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
11 міс. тому

Це дуже мило з вашого боку, і я сподіваюся, що це повернеться вам добре, коли ви намагатиметеся допомогти іншим. Ви могли б повідомити нам, якщо вам вдасться допомогти, тому що я відчуваю, що це нескінченна історія. І дякую. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, це тягнеться багато років, я хочу побачити позитивне вирішення проблеми, яка виникає з Mifinity.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я хочу, щоб ця людина отримала свої гроші. Я можу сказати, що це було стресом, тому я можу допомогти всім, чим можу. Вони завжди добре ставилися до мене, я застряг під час другої перевірки зняття коштів, і вони сказали мені, що мені потрібно зробити.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я просто не можу зрозуміти, чому служба підтримки не може зробити те саме для цього гравця. Минув майже місяць, якщо я правильно пам’ятаю, а прогресу досі не було. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого